Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
2.0DI 16v greska P1651 https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=3835 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | seniorbg [ 10 Jun 2008 08:10 ] |
Tema posta: | 2.0DI 16v greska P1651 |
Pozdrav svima, Da li je neko imao iskustva sa DTC kodom/greskom P1651? Barem 3 tumacenja greske postoje ali verujem da je "Injection pump:CAN malfunction" koju daje TIS prava. Mislim da je u pitanju elektronika ili u kontrolnom modulu Bosch pumpe ili kablovima ili na strani ECU-a. Nisam u mogucnosti da servisiram auto u servisu, nazalost jer sam vec imao troskova prosle nedelje oko toga. Auto se ponasa na sledeci nacin. Kada ga upalim, ako nema greske pri samotestiranju kod paljenja, onda u leru moze da radi do sutra ![]() Auto je presao oko 150.000 i nikakvih problema s njima ranije nisam imao. Molim za savet, iskustvo i slicno. Hvala i pozdrav seniorbg |
Autoru: | boolero [ 10 Jun 2008 14:25 ] |
Tema posta: | Re: 2.0DI 16v greska P1651 |
Imao sam slican problem na kadetu (samo bez ocitavanja greshke kontrolnog modula pumpe, jer nije radila dijagnostika)...radi normalno dok se ne ugreje, onda 10-15 minuta hladjenja pa opet vozi... Zamenio sam pumpu i reshio se problema. |
Autoru: | seniorbg [ 10 Jun 2008 19:27 ] |
Tema posta: | Re: 2.0DI 16v greska P1651 |
Boolero, zamena Bosch pumpe mi je ogroman izdatak, nema sanse da to uradim. Verujem da je elektronika u pitanju a to se moze popravljati. Napravio sam prosle godine interface, vezem na stari comp pa sam ocitavam/brisem DTC kodove....muka naterala ![]() |
Autoru: | boolero [ 10 Jun 2008 20:00 ] |
Tema posta: | Re: 2.0DI 16v greska P1651 |
Nisam obratio paznju na to koji je motor kod tebe....inace ni u ludilu nebi pominjao zamenu pumpe ![]() |
Autoru: | mladen82 [ 01 Avg 2008 09:02 ] |
Tema posta: | Re: 2.0DI 16v greska P1651 |
seniorbg je napisao: Pozdrav svima, Da li je neko imao iskustva sa DTC kodom/greskom P1651? Barem 3 tumacenja greske postoje ali verujem da je "Injection pump:CAN malfunction" koju daje TIS prava. Mislim da je u pitanju elektronika ili u kontrolnom modulu Bosch pumpe ili kablovima ili na strani ECU-a. Nisam u mogucnosti da servisiram auto u servisu, nazalost jer sam vec imao troskova prosle nedelje oko toga. Auto se ponasa na sledeci nacin. Kada ga upalim, ako nema greske pri samotestiranju kod paljenja, onda u leru moze da radi do sutra ![]() Auto je presao oko 150.000 i nikakvih problema s njima ranije nisam imao. Molim za savet, iskustvo i slicno. Hvala i pozdrav seniorbg Ja imam isti auto. Treba da shvatis ako nisi do sada da imamo motor cija bosch pumpa pod oznakom VP44 je najkvarljivija pumpa ikada na opelima koja je ugradjivana. Progooglaj po netu pa ces vidjeti da tu pumpu bije los glas. Posto ti cas radi cas ne izgleda da jos uvjek nije nista crklo. Vjerovatno ces morati da nosis pumpu u servis da ti izvrse prelemljivanja na elektronici same pumpe, jer ocigledno ima neki hladan lem. U 90% kvarova na tim pumpama problem je ta elektronika na njoj. Javi sto budes uradio. |
Autoru: | mladen82 [ 01 Avg 2008 09:05 ] |
Tema posta: | Re: 2.0DI 16v greska P1651 |
evo kako izgleda pumpa VP44 na njenom vrhu se nalazi elektronika ![]() |
Autoru: | astrafan [ 01 Avg 2008 23:35 ] |
Tema posta: | Re: 2.0DI 16v greska P1651 |
ima fora da se nesto lemi u samoj elektronici da se ne bacaju tolike pare, pokusacu da nabavim broj lika koji to radi, i postavicu ga ovde... |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |