Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

2.0DI 16v greska P1651
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=3835
Stranica 1 od 1

Autoru:  seniorbg [ 10 Jun 2008 08:10 ]
Tema posta:  2.0DI 16v greska P1651

Pozdrav svima,
Da li je neko imao iskustva sa DTC kodom/greskom P1651? Barem 3 tumacenja greske postoje ali verujem da je "Injection pump:CAN malfunction" koju daje TIS prava. Mislim da je u pitanju elektronika ili u kontrolnom modulu Bosch pumpe ili kablovima ili na strani ECU-a. Nisam u mogucnosti da servisiram auto u servisu, nazalost jer sam vec imao troskova prosle nedelje oko toga.
Auto se ponasa na sledeci nacin. Kada ga upalim, ako nema greske pri samotestiranju kod paljenja, onda u leru moze da radi do sutra :), radna temp se regularno penje, motor radi fino, kada dodje vreme, upali se ventilator i sve je OK. Ako krenem da vozim, posle 5-10km, zavisno od broja obrtaja motora i verovatno spoljne temperature, motor se prosto ugasi (kao kod kola sa platinskim dugmadima kada zalepe). Ugasim, dam kontakt i check engine lampica se odmah javi sa greskom i nema sanse da se motor upali iako vergla. Potrebno je vreme da se "neki deo" ohladi, po mom shvatanju. Auto je vec bio u servisu jednom radi tog problema ali nije bilo upisane te greske i na "stolu" nije moglo do nje doci. Zbog drugih stvari, vezanih za emisiju izduvnih gasova, sada sam menjao MAF senzor (protokomer), filter za gorivo, zamenjeno je ulje i filter a i EGR ventil pre neki mesec. Motor kada radi radi sjajno, sve je super....do fatalnog momenta, vec objasnjenog.
Auto je presao oko 150.000 i nikakvih problema s njima ranije nisam imao.
Molim za savet, iskustvo i slicno.
Hvala i pozdrav
seniorbg

Autoru:  boolero [ 10 Jun 2008 14:25 ]
Tema posta:  Re: 2.0DI 16v greska P1651

Imao sam slican problem na kadetu (samo bez ocitavanja greshke kontrolnog modula pumpe, jer nije radila dijagnostika)...radi normalno dok se ne ugreje, onda 10-15 minuta hladjenja pa opet vozi...

Zamenio sam pumpu i reshio se problema.

Autoru:  seniorbg [ 10 Jun 2008 19:27 ]
Tema posta:  Re: 2.0DI 16v greska P1651

Boolero,
zamena Bosch pumpe mi je ogroman izdatak, nema sanse da to uradim. Verujem da je elektronika u pitanju a to se moze popravljati. Napravio sam prosle godine interface, vezem na stari comp pa sam ocitavam/brisem DTC kodove....muka naterala :)

Autoru:  boolero [ 10 Jun 2008 20:00 ]
Tema posta:  Re: 2.0DI 16v greska P1651

Nisam obratio paznju na to koji je motor kod tebe....inace ni u ludilu nebi pominjao zamenu pumpe :cool:

Autoru:  mladen82 [ 01 Avg 2008 09:02 ]
Tema posta:  Re: 2.0DI 16v greska P1651

seniorbg je napisao:
Pozdrav svima,
Da li je neko imao iskustva sa DTC kodom/greskom P1651? Barem 3 tumacenja greske postoje ali verujem da je "Injection pump:CAN malfunction" koju daje TIS prava. Mislim da je u pitanju elektronika ili u kontrolnom modulu Bosch pumpe ili kablovima ili na strani ECU-a. Nisam u mogucnosti da servisiram auto u servisu, nazalost jer sam vec imao troskova prosle nedelje oko toga.
Auto se ponasa na sledeci nacin. Kada ga upalim, ako nema greske pri samotestiranju kod paljenja, onda u leru moze da radi do sutra :), radna temp se regularno penje, motor radi fino, kada dodje vreme, upali se ventilator i sve je OK. Ako krenem da vozim, posle 5-10km, zavisno od broja obrtaja motora i verovatno spoljne temperature, motor se prosto ugasi (kao kod kola sa platinskim dugmadima kada zalepe). Ugasim, dam kontakt i check engine lampica se odmah javi sa greskom i nema sanse da se motor upali iako vergla. Potrebno je vreme da se "neki deo" ohladi, po mom shvatanju. Auto je vec bio u servisu jednom radi tog problema ali nije bilo upisane te greske i na "stolu" nije moglo do nje doci. Zbog drugih stvari, vezanih za emisiju izduvnih gasova, sada sam menjao MAF senzor (protokomer), filter za gorivo, zamenjeno je ulje i filter a i EGR ventil pre neki mesec. Motor kada radi radi sjajno, sve je super....do fatalnog momenta, vec objasnjenog.
Auto je presao oko 150.000 i nikakvih problema s njima ranije nisam imao.
Molim za savet, iskustvo i slicno.
Hvala i pozdrav
seniorbg

Ja imam isti auto. Treba da shvatis ako nisi do sada da imamo motor cija bosch pumpa pod oznakom VP44 je najkvarljivija pumpa ikada na opelima koja je ugradjivana. Progooglaj po netu pa ces vidjeti da tu pumpu bije los glas.
Posto ti cas radi cas ne izgleda da jos uvjek nije nista crklo. Vjerovatno ces morati da nosis pumpu u servis da ti izvrse prelemljivanja na elektronici same pumpe, jer ocigledno ima neki hladan lem.
U 90% kvarova na tim pumpama problem je ta elektronika na njoj.
Javi sto budes uradio.

Autoru:  mladen82 [ 01 Avg 2008 09:05 ]
Tema posta:  Re: 2.0DI 16v greska P1651

evo kako izgleda pumpa VP44
na njenom vrhu se nalazi elektronika
Slika

Autoru:  astrafan [ 01 Avg 2008 23:35 ]
Tema posta:  Re: 2.0DI 16v greska P1651

ima fora da se nesto lemi u samoj elektronici da se ne bacaju tolike pare, pokusacu da nabavim broj lika koji to radi, i postavicu ga ovde...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/