Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=38176
Stranica 1 od 1

Autoru:  Rax77 [ 30 Avg 2019 09:11 ]
Tema posta:  Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Pozdrav drustvo, nakon 3 godine voznje i nekih 40k, stigao je i mene problem sa Easytronic menjacem.

Auto se ugasio u voznji samo odjednom i ne pali, stoji slovo F i ni da zavergla.

Izbacen je iz brzine, ja ga doslepam kuci, prikacim na laptop i izbaci mi:

P1607-00 - Clutch Actuator Malfunction

Kaze mi majstor da vidim nivo ulja za kvacilo, nisam ni znao da ta posudica ima, ja vidim pogledam to, ispod akumulatora stoji, ono malo ispod minimuma.

Kaze moguce je da je otisao cilindar kvacila a verovatno je elektronika, taj aktuator kvacila, i morace neka reparacija i slicno.

Jel ima neko neki predlog, slicno iskustvo ili sugestiju sto se tice ovog problema? Zna li neko ko radi reparaciju elektronike tog aktuatora?

Sta moze da ode tu od elektronike ili mehanike pa da ovaj menjac nece da menja brzine i baca slovo F na tabli, jel uvek taj aktuator?

Autoru:  MiskoBgd [ 30 Avg 2019 09:33 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Ulje ide kroz Clutch Actuator, ako je ispod minimuma moguce je da se ostetio ili zakovao.

Nisam upucen u reparacije, a malo ljudi to uopste radi u Srbiji.

Sacekaj testdriver-a da vidi, on zna dosta o tim problemima, moguce da je najjeftinija varijanta da se auto prepravi na manuelni menjac.

Nov Clutch Actuator je bio cirka 1500eur sa zamenom.

Autoru:  Rax77 [ 30 Avg 2019 09:38 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

MiskoBgd je napisao:
Ulje ide kroz Clutch Actuator, ako je ispod minimuma moguce je da se ostetio ili zakovao.

Nisam upucen u reparacije, a malo ljudi to uopste radi u Srbiji.

Sacekaj testdriver-a da vidi, on zna dosta o tim problemima, moguce da je najjeftinija varijanta da se auto prepravi na manuelni menjac.

Nov Clutch Actuator je bio cirka 1500eur sa zamenom.


Ima ovde jedan elektronicar u Pancevu, kazu da nema sta ne radi od toga. Daj boze samo da nije ta elektronika.

Bolja opcija je da se odlomilo bilo sta drugo pa da aktuatoru ne dozvoljava da menja brzine, nego da on crkne, problem je popraviti ga.

Sto se tice prepravke, nemam pojma, nije mi nesto los ovaj menjac toliko, vise je do odrzavanja, ali ako bude moralo, prepravice se.

Uzgred moram i novi set kvacila da radim, ne znam ako je to moglo da doprinese problemu jer je promena brzina nekad bila osetnija, nije najbolje odvajalo.

Autoru:  Nesha [ 30 Avg 2019 10:37 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Za pocetak bi valjalo da ima preporucenu kolicinu ulja i da se ozraci sistem, pa onda dalje razmisljati

Autoru:  Godza [ 30 Avg 2019 14:22 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Najverovatnije kvar na centralnoj jedinici menjaca, opravka centralne jed. je izmdju 80e i 120e vrlo cesta pojava na tim menjacima.

Autoru:  Rax77 [ 30 Avg 2019 15:49 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Evo jedan mali update, skinuo ja akumulator na dva sata, posle dam kontakt, ono pali, krenem sa njim, sve okej.. u ulici mi se ugasi nakon jedno 30 sekundi voznje kad sam skrenuo na jedan deo gde je mali pad, nizbrdica, ugasio se i ostao mi u brzini, na tabli slovo F, da sad po suncu ne skidam akumulator, kuciste akumulatora i rucno okrecem sraf da izbacim iz brzine, mi ga polako doslepamo do kuce, jedva smo ga dovukli ali isao je, polako da ne bi prejebali nesto, u drugoj je ostao izgleda, kada sam skretao. Sad ga ne diram nista, toliko sam se iznervirao. Znaci nesto brljavi, do cega je, nisam pametan, cekam majstora i dovidjenja.

Godza je napisao:
Najverovatnije kvar na centralnoj jedinici menjaca, opravka centralne jed. je izmdju 80e i 120e vrlo cesta pojava na tim menjacima.


Druze znas li mozda gde moze da se posalje na opravku jedinica?

Da li je to aktuator ili bas racunar menjaca, o kojoj jedinici mislis da se radi?

Meni izbacuje gresku P1607-00 - Clutch Actuator Malfunction

Autoru:  Rax77 [ 31 Avg 2019 16:54 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Nakon jucerasnjeg uspesnog paljenja i male voznje gde mi se auto opet ugasio, pri skretanju kada je vracao brzine nanize,

danas sam opet skinuo akumulator i njegov nosac, zatim okrenuo sraf za rucno izbacivanje menjaca iz brzine, skroz nalevo, jer je bio skroz desno.

Zatim vratim akumulator, okrenem kljuc i upalim auto, nema greske F, sada sedim miran i cekam majstora, nema voznje,

ovo mi daje neku nadu da je kvar u jedinici mozda mehanicke prirode, pa eto ako neko bude nekad imao slicnih problema, nadam se da ce ova tema pomoci.

Autoru:  testdriver [ 31 Avg 2019 17:49 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Nije bilo u novije vreme glupljeg izuma od Izitronika (a to sam cuo licno i od ljudi koji rade za Opel). Na stranu sad to,ne postoji mehanicki kvar na jedinici. Na tom menjacu tj komandama crkavaju 2 stvari: elektronika jedinice koja se popravlja i 2 aktuatora ( servo motora) koji menjaju brzine i koji se moraju zameniti ili skrpiti delovima s nekog drugog motora. Po meni je najbolja opcija prepakovati sve to na rucne komande i onda tu nema kvarova :)

Autoru:  Rax77 [ 01 Sep 2019 09:52 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

testdriver je napisao:
Nije bilo u novije vreme glupljeg izuma od Izitronika (a to sam cuo licno i od ljudi koji rade za Opel). Na stranu sad to,ne postoji mehanicki kvar na jedinici. Na tom menjacu tj komandama crkavaju 2 stvari: elektronika jedinice koja se popravlja i 2 aktuatora ( servo motora) koji menjaju brzine i koji se moraju zameniti ili skrpiti delovima s nekog drugog motora. Po meni je najbolja opcija prepakovati sve to na rucne komande i onda tu nema kvarova :)


Po meni ovo je odlicna stvar ko zeli jeftinog "automatika". Ovaj menjac radi odlicno ako je odrzavan kako treba (set kvacila, sve tecnosti). Kada je sve u dobrom stanju, ne cima, ne trese, lepo menja, udoban je, stedi gorivo, sam sebe isplati plus ti cuva motor i kvacilo, meni board pokazuje oko 6.9-7.2l benzina, i to ne mazim gas nikako, pa na to dodam jos litru i po plina, to je odlicna potrosnja, a plina trosi od 8 do 9.5l uglavnom, sa klimom i ostrom voznjom ne prelazi 10l, bez check engine lampice.

E sad druga je problematika u vezi kvarova, i automatski menjac kada se pokvari, opet ne mozes da vozis i cimanje je namestiti. Mozda je ovo glup izum, ali ovo bi bila dobra stvar samo kad bi se lakse servisirala, ali svaka tehnologija ima svoje prednosti i mane, mene je sluzila gotovo 3 godine bez ikakve greske, i sada cu ga reparirati i nadam se voziti jos dugo. :)

Autoru:  Rax77 [ 14 Sep 2019 23:00 ]
Tema posta:  Re: Aktuator Kvacila - Easytronic Astra H

Evo jedan update, resen je problem sa "elektronikom" menjaca, tacnije cetkicama koje su zaribale u aktuatoru kvacila. Skine se poklopac/metal motorica aktuatora i zamene se cetkice, cak ne mora menjac dole, moze se skinuti aktuator i vratiti uz ozracivanje tecnosti kvacila putem dijagnostike (bleed clutch opcija u transmission modulu preko opcom-a).

Za ovaj poduhvat naplaceno mi je simbolicno 50e kod mog majstora, ostale ponude su bile od 150 do 200e za reparaciju kod raznih majstora. Po mom istrazivanju po netu, u vecini slucajeva F je zbog cetkica pa motoric te radi te ne radi, i kad zaglavi vama iskace F.

Ako vam bas crkne elektronika Easytronic menjaca, onda ste u k**cu, znacete obicnim dijagnostickim pregledom. Inace informaciono, postoje i jos dva motorica na selektoru brzina kojim upravlja kvacilo aktuatora.

U vecini slucajeva odu cetkice na aktuatoru kvacila samo ali treba dijagnostikom proveriti kodove, da li je greska u aktuatoru kvacila (clutch actuator malfunction) ili selektoru brzina (gear selector).

Takodje sam zamenio i set kvacila LUK sa samostelujucom korpom uz hidraulicki druk lezaj, takodje LUK koji kosta skoro kao korpa + lamela. :ludilo: Tako da sam od sada miran sto se toga tice :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/