Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Obrtni momenat https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=3690 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Macak [ 12 Maj 2008 03:27 ] |
Tema posta: | Obrtni momenat |
Da li neko koze da mi kaze nesto o obrtnom momentu??Kada je najbolje da se menja brzina kada se gleda potrosnja(Vovim Astru 1.7 dti) I kada motor ima najbolje ubrzanje tj kada mu je obrtnimomenat najjaci,valjda sam se dobro izrazio posto se stvarno jako sabo razumem.... |
Autoru: | shadow [ 12 Maj 2008 08:59 ] |
Tema posta: | Re: Obrtni momenat |
Najjaci obrtni momenat na 1.7DTI je 165 Nm pri 1800 obrtaja. Pri kojim obrtajima menjati brzine u cilju manje potrosnje ne znam, ali pretpostavljam da je pre aktiviranja turbine, a posle najveceg obrtnog momenta. Najveca snaga ti je 75 konja pri 4400 obrtaja. |
Autoru: | strokan [ 12 Maj 2008 09:28 ] |
Tema posta: | Re: Obrtni momenat |
ja sam negde video, da kad si na otvorenom putu, i ako zelish maksimalno da smanjish potroshnju, trebalo bi vec pri 60kmh da budesh u petoj brzini... pa ti sad vidi... ![]() |
Autoru: | djura87 [ 12 Maj 2008 11:39 ] |
Tema posta: | Re: Obrtni momenat |
To je glupost... Auto mnogo trosi i kad ga vozis na jako malim obrtajima jer se gusi! I uopste ne zavisi od brzine kad treba da promenis stepen prenosa jer je kod svakog auta drugacije. Najoptimalniji rezim rada za dizele je od 1800 do 2500 obrtaja i tu imaju najmanju potrosnju. Sam menjac na njima je sinhronizovan da ako manju brzinu menjas na 2500 u vecoj ce ti to biti na 1800 tako da nikad ne moras da izlazis iz tog rezima, sem u prvoj. Uostalom to ti sve pise u onom prirucniku koji si dobio uz auto... |
Autoru: | shadow [ 12 Maj 2008 15:47 ] |
Tema posta: | Re: Obrtni momenat |
Djuro, jel meni kazes? |
Autoru: | djura87 [ 12 Maj 2008 16:00 ] |
Tema posta: | Re: Obrtni momenat |
Ne, vec strokanu. To sto si ti rekao stoji, a ja sam samo dopunio... |
Autoru: | ljuba011 [ 13 Maj 2008 09:59 ] |
Tema posta: | Re: Obrtni momenat |
Jedna nebitna ispravka. Najveci obrtni momenat 1.7DTI motora po specifikaciji je od 1800 do 3000 rpm. Imam bas takav i u praksi znam da se motor najbolje ponasa, kako neko rece pre mene, da izuzimajuci prvu brzinu, saltas na oko 2500 do 2600 u vecu jer tada padne na nekih 1700 do 1800 a to su obrtaji kada pocinje najveci momenat. Dolazak do 3000 obrtaja je definitivno plafon dokle treba ici, jer nakon toga buka se povecava a ucinak nije srazmeran proizvedenoj buci. Naravno izuzimam 5. brzinu na autoputu kada je 3000 obrtaja nesto preko 130km/h. Moja licna iskustva su da je motor neverovatno lenj u podrucju od 1200 do 1600 rpm u poredjenju sa konkurencijom (konkretno TDI na Skodi i HDI na Pezou). Vec preko toga normalno se ponasa imajuci u vidu da ima "samo" 75KS. Cini mi se, nisam siguran, da se negde pri 1800 pali turbina i da je to razlog, mada definitivno ima jako izrazenu turbo rupu. Najmanja potrosnja je direktno srazmerna tezini noge na gasu, tu vec ne treba nikakva posebna pamet i ne smatram da je najbitnije gledati i centrirati obrtaje vec je mnogo bitnije umerenost u ubrzanjima. Ovaj motor je definitivno konstruisan kao mali potrosac a ne kao snagator. Paralelno su prodavali i 2.0 DTI koji je prilicno jaci (oko 100 KS) ali i prilicno veci potrosac. |
Autoru: | Macak [ 13 Maj 2008 14:03 ] |
Tema posta: | Re: Obrtni momenat |
E sad bi trebao da sam razumeo...lepo obljasnjeno! Moze lock |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |