Pozdrav drugari. Resen problem sto se tice zvuka prilikom paljenja, gasenja, pustanja kvacila i sl.

Necete verovati znaci sta je bilo.

Otisao kod majstora sa namerom da pogleda drzace motora i vec se unapred molim i oprastam od 40-50e

Ma nisu ti kaze ovo drzaci, ne cuju se drzaci ovako, a i vizuelno onako su ti kaze kao novi, proveravase i to, ma nije to to, trazimo drugi uzrok. Pali, gasi, pali, gasi, ma svako gasenje kad se zacuje tandrrrr nestoo

Ja reko ce da mi upalis anlaser covece, dosao sam da popravljam drzace i vibracije sta se cuje, a ne anlaser

Iii posle vise puta paljenja i gasenja majstor nekako zadrzi prednji hladnjak i pritisne ga napred ka braniku, ajde sad probaj, probam, ma ugasi se i nista se ne cuje vise, samo ono zavibrira normalno za dizela, ali nista ne cuka, tandrce i slicno

Resen problem. Ne moze da se poredi znaci kada se gasi u odnosu na pre i ono sa kvacilom kada se krece i odvaja isto nema vise da tandrce, i sl.
Uzrok problema svega toga je ovaj drzac hladnjaka kao koji inace sluzi samo da hladnjak ne seta napred nazad i nista vise i posto je ceo od plastike, a ovamo deo sa hladnjaka je plastika, preko koje ima guma, medjutim od vibracija se ta guma verovatno vremenom skidala i sad jedan deo je slizana guma, i onda plastika na plastiku udara i onda to stvara zvuk i tandrce prilikom paljenja, gasenja i to.
Problem sam resio malo pre tako sto sam skinuo taj drzac, drzi ga Torex sraf, posto nemam Torex, odvio sam ga obicnom gidorom osmicom, upada fes i odvija se extra, odvio, skinuo i dobio obican komad plastike u obliku slova 'U' kao sto se vidi dole sa slike i posto je onaj deo unutrasnji od plastike, isekao sam parce gume otprilike jedno 4-5cm i iznutra celom duzinom izmedju ovih rupa (otvora) koje se vide dole na slici stavio gumu i zalepio je super lepkom da ne bude gola plastika, a ove 2 rupe sto su kao izbusene fabricki, samo tako stoje, nije mi jasno sto, mozda je imalo nekad nesto, uglavnom sad je prazno i nema nicega, pa sam ja lepo stavio tu gumu kao sto vec rekoh i onda kroz ove 2 rupe protnuo sraf, vratio nazad, malo stegao, mada i onako sa gumom je maltene fes upadalo, zavio sraf za drzac, vratio sve lepo i probao malo rukom da se klima, ma nema sanse vise da se mrda onako kao pre.

Ova leva strana je mnogo klimava bila od hladnjaka, dok ona tamo desna kod akumulatora, tj. kod onog creva sto ide iz Turbine u Interkuler i tu takodje ima isti nosac, ali se on ne klima ovoliko i kad mrdam tu stranu, ne cuje se taj zvuk, ali mozda uskoro odradim i tu desnu stranu za svaki slucaj.
Eto, to je znaci bio uzrok svih ovih problema i ume mnogo da nervira, verujem i druge, tako da pre nego sto bilo sta promenite, obavezno proverite ove nosace i ovo je posao koji se radi brzo, a resava problem garant ako Vam je isti slucaj kao kod mene. Uglavnom sad kad se gasi, pali, i pod kvacilom ne cuje se vise nista ono tandrkanje i to.
Evo par slicica da se vidi taj deo:





...i to je to
Pozdrav