Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Mane astre g 2.0dti https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=28329 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Milann [ 27 Jan 2014 22:32 ] |
Tema posta: | Mane astre g 2.0dti |
Pozdrav,zanima me na sta treba obratiti paznju pri kupovini astre g 2.0dti 2002.god ![]() |
Autoru: | zbogom_pameti [ 27 Jan 2014 22:56 ] |
Tema posta: | Re: Mane astre g 2.0dti |
Gde bas nadje to godiste... ![]() A evo i zasto: 2002. je bila prelazna godina za Astre sa tim motorom. U zavisnosti od datuma proizvodnje neke imaju plivajuci zamajac a neke nemaju (cena istog je oko 500 jevreja). Isto vazi i za EGR ventil: neke imaju mehanicki a neke elektronski koji je dosta skuplji. Uz to dodajmo jos i bos pumpu ili pumpu visokog pritiska koja je stara boljka ovih motora i cija reparacija ume finu rupu da napravi u novcaniku. Osim toga, nakon prve zamene solja amortizera, ukoliko se ne stave ponovo originalne (koje su cirka 100 evra par), bez obzira na stanje amortizera, opruga i ostatka trapa solje postaju roba siroke potrosnje. Ima cak i tema o tome na forumu. Retko kome izdrze godinu dana. Ako trazis tih i miran motor onda bolje gledaj neki drugi. Ovaj je poprilicno traktorski u tom smislu ali je zato gotovo neunistiv. Ima lanac, sto ce reci da nema veliki servis, a dosta puta sam cuo da mogu da teraju 400 000 do 500 000 km bez ikakvog otvaranja. Sve ovo gore navedeno su neke krupne mane i problemi koje mozes imati sa ovim autom i motorom (sto ne znaci nuzno da hoces). I na kraju, sve ovo pisem iz licnog iskustva jer i sam imam Astru 2.0 DTI 2002. godiste. Dobro me sluzila i sluzi i dalje, ali covek mora biti realan i shvatiti da je to auto koji sad vec gura 12u godinu i da se mora u njega ulagati. Svako ko ocekuje da za te pare dobije nov auto sa predjenih 50 000 u koji nece ni dinar uloziti narednih 5 godina bolje da lepo uplati BUS PLUS, mirno se vozi autobusom i ne razmislja ni o cemu. ![]() ![]() |
Autoru: | darkosuba [ 28 Jan 2014 20:47 ] |
Tema posta: | Re: Mane astre g 2.0dti |
sto se tice motora prelazi bruku kilometara.radi ko traktor, turbine su dobro uradjene.nisu preterani potrosaci. jedna od najvecih mana je bos pumpa,i rijetko koji dozivi 200,000 km da se pumpa neradi.. moja je radjena na 170,000 kostala je oko 550e.govorim o reparaciji. ostalo su sitnice,egr ,remenica radilice i slicno,ali i ostatak auta ima problem s istim,to su jednostavno potrosni dijelovi.egr se moze blokirati da radi i bez njega,samo se moras obratiti pravom majstoru |
Autoru: | MiskoBgd [ 28 Jan 2014 21:14 ] |
Tema posta: | Re: Mane astre g 2.0dti |
Mane? Bucan, lenj u nizim obrtajima, star. Sad sve zavisi koliko hoces da platis auto moze da te saceka sve od onog gore pomenutog a mozda i nista. |
Autoru: | Miki22 [ 30 Jan 2014 02:23 ] |
Tema posta: | Re: Mane astre g 2.0dti |
Lepo se za par dana nadjemo u Nisu pa pogledas moju astru, jeste da je 2000 god al ti to nema nikakve veze, nema plivajuci zamajac, nema elektronski EGR, Bosch pumpa reparirana, alternator repariran, samo sipaj i vozi ![]() ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |