Hvala ti Godzo sto si se zaintersovao za ovaj moj problem.Naime sve sto si napisao sve sam to vec odradjivao ali nista ne pomaze.Majstor mi je isprao sistem ali ne onaj majstor sto mi je menjao gumice e sad da li je dobro isprao i cime je ispirao to ne znam ,mozda neki savet cime je najbolje isprati sistem a da nije stetno.Promenio sam i stavio original termostat,radna temperatura na 89 i nemrda, znaci nedize temperaturu.Menjao sam i cepove ali nista. Cep koji sam stavio pre par dana sam zavrnuo i to muski po preporuci majstora medjutim od tog nekog pritiska mi je spalo crevo koje ide od motora ka gornjrm delu hladnjaka i to mi se desilo u toku voznje ali na srecu odmah sam primetio i stao tako da nesmem jako da zavrcem cep od posude.Majstor koji je menjao gumice kaze da nema pojma o cemu se radi-nerazumem.U razgovoru sa jednim majstorom iz servisa rekao mi je da je vrlo moguce da nisu dobro legle te caure sa gumicama odnosno da je trebao da promeni i caure a ne samo gumice i da se zbog toga stvara taj neki pritisak u rashladnom sistemu, koliko je to istina ne znam.Sta raditi dalje ne znam,majstor koji je menjao gumice neprihvata da ponovo otvara motor smatrajuci da je on to dobro odradio a iskreno vise nepusta ulje u rashladni sistem.
|