Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=12942 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | goxy101 [ 02 Jan 2011 13:25 ] |
Tema posta: | Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Imam jedan problem, koji nije ustvari veliki, ali mnogo nervira ![]() Kad sam kupio auto (Astra G 1.6 16V) imao je ugradjen plin (nazalost neki budzeni, ne sekvent, koji sam kasnije skinuo i bacio jer mi je pravio probleme sa potrosnjom i nije mogao da se nasteluje). Na njemu je tada usisno crevo vazduha bilo namesteno da ne vuce hladan vazduh spolja, vec je bilo savijeno iza coska kucista filtera vazduha, da vuce malo topliji vazduh iznutra, zbog plina. Auto je radio mirno, normalno, i na plin i na benzin. Kada sam izvadio plin, pokusao sam da vratim usisno crevo na fabricku varijantu, ali tada auto posle 2-3 minuta voznje jednostavno popali sve lampice na tabli i jednostavno se ugasi i ne moze ponovo da upali, dok ne vratim crevo u cosak kao sto je bilo pre i onda ponovo radi normalno. Majstor mi je rekao da je tu problem sto je kompjuter bio prestelovan za plin i da bi sada trebalo ponovo da se presteluje, a da je to suvise komplikovano i da vozim tako i dalje, kad vec nema nekih vecih problema u voznji. Jedini problem u voznji, za koji ja mislim da je uzrok dovod hladnog vazduha je taj sto iz stanja mirovanja (polazak na semaforu i sl.) moram prvo da druknem gas da nabijem obrtaje da bih normalno krenuo, jer ako to ne uradim auto krece kao sa knedlom u grlu i ubrzanje mu je onda katastrofa dok ne probije nekih 2500-3000 obrtaja. E sad, procitao sam na nekom HR sajtu da je lik stavio KN panel filter i da mu se auto isto tako gasio, a onda mu je neko rekao da skine obe kleme sa akumulatora na duze od 1 sata i da ih onda vrati, tako da ce se kompjuter onda resetovati i pokupiti nove podatke i raditi normalno. On je tako i uradio i posle se auto ponasao sasvim normalno. Da li je to stvarno tako moguce? Izvinite ako sam bio malo opsirniji i ako Vas mrzi da ovoliko citate, ali hteo sam da problem objasnim detaljno. Razmisljao sam da stavim mozda neku pecurku ili panel filter (a ako i nista od toga, onda barem da vratim da sve bude normalno, fabricki), pa me interesuju Vasa misljenja, ili ako je neko imao ili zna za slicne probleme kako su reseni. Hvala unapred, puno pozdrava svima i SRECNA NOVA 2011. GODINA!!! ![]() |
Autoru: | alexa05 [ 02 Jan 2011 23:45 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Skini "-" klemu na par minuta i to je to. Serbishe resetirung ![]() Posle toga bi trebalo auto provozati 15-ak min kako bi ECU poceo da sljaka sa novim parametrima. Ispravice me Dr Godza ako sam se izlupetao ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 03 Jan 2011 00:33 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Ako dr Godža nije upecao nekog medveda na odmoru ![]() PosluÅ¡aj ovo Å¡to ti je moj imenjak rekao (ako si u mogućnosti ostavi auto celu noć bez akumulatora) pa probaj. Å to se tiÄe peÄurke dobićeÅ¡ samo zvuk, neka poboljÅ¡anja oko performansi nemoj da oÄekujeÅ¡ ![]() |
Autoru: | alexa05 [ 03 Jan 2011 02:59 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
vlada13 je napisao: Å to se tiÄe peÄurke dobićeÅ¡ samo zvuk ![]() I mozda ce biti laksi za 70-ak eura za kupovinu novog protokomera ![]() PS Sto se tice polozaja creva za usis nista nije sporno. Nije to da ne bi uvlacio hladan vazduh vec zbog drugih stvari. Hladan vazduh i plin su OK kombinacija. ![]() -- Pon Jan 03, 2011 2:04 am -- E da, sad mi pade na pamet, a da promenis i majstora za plin i majstora koji ti odrzava auto? Think about it ![]() |
Autoru: | marko_zagreb [ 03 Jan 2011 10:16 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Klema kada se skida mora biti skinuta cijelu noc, par minuta mu nece nista znaciti osim sta ce resetirati sat i takve sitnice. Nakon toga autu treba i do par sto kilometara da prilagodi mapu tvom nacinu voznje i nakon toga bi sve trebalo biti u redu. Inace je to dobro napraviti svaki put kada se mjenja filter ili nesto radi po motoru. |
Autoru: | goxy101 [ 05 Jan 2011 01:47 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
alexa05 je napisao: Sto se tice polozaja creva za usis nista nije sporno. Nije to da ne bi uvlacio hladan vazduh vec zbog drugih stvari. Hladan vazduh i plin su OK kombinacija. ![]() E da, sad mi pade na pamet, a da promenis i majstora za plin i majstora koji ti odrzava auto? Think about it ![]() Majstor za plin mi hvala bogu vise ne treba, jer ni plina odavno vise nema, ostala je samo ova zavrzlama. Za majstora koji mi odrzava auto otkako sam ga uzeo imam samo reci pohvale, kao i dosta ljudi sa raznih foruma. I jedno glupo pitanje, koje su to "druge stvari" koje si spomenuo? |
Autoru: | alexa05 [ 05 Jan 2011 04:38 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
goxy101 je napisao: Majstor mi je rekao da je tu problem sto je kompjuter bio prestelovan za plin i da bi sada trebalo ponovo da se presteluje, a da je to suvise komplikovano i da vozim tako i dalje, kad vec nema nekih vecih problema u voznji. Ovakvo objasnjenje nije objasnjenje majstora "potkovanog znanjem" ![]() Ako su "reci pohvale" za dosadasnjeg majstora bile upucene usled majstorluka pri redovnoj zameni ulja i filtera onda ti debelo gresis u proceni njegovog znanja. ![]() Sacekaj da se vrati Veliki Majstor Cvetkove Lože tj Dr Godza pa ce mnoge stvari biti jasnije. ![]() Ako se u kombinaciji "sve lampice" pali i Check Engine onda bi u svakom slucaju dobra dijagnostika dosta pomogla. PS "druge stvari" su vezane za plin i poziciju usisnog creva za vazduh i to je sad nebitno jer si koliko sam skapirao skinuo plinsku instalaciju. To sto si vratio na fabricku poziciju je sada OK jer nema uredjaja za pogon na gas. Nego ko je taj majstor koji ti odrzava auto, ako nije tajna ![]() |
Autoru: | Perkele [ 05 Jan 2011 11:27 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Mislim da ti pri kretanju iz mesta (na semaforu) ne igra ulogu hladan-topao vazduh jel kad si u mestu ne moze ni da se ohladi vazduh! ![]() |
Autoru: | alexa05 [ 05 Jan 2011 14:18 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Perkele da li bi mogao da objasnis u kakvoj su vezi kretanje i hladjenje vazduha? Hoces da kazes da kad auto stoji nema ni hladnog vazduha? ![]() PS Nisam znao da je Grand Master toliko alergican na plin! ![]() |
Autoru: | goxy101 [ 05 Jan 2011 22:54 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Ljudi, sve mi se cini da ili me niste shvatili, ili pokusavate da napravite sprdacinu od ove teme. ![]() Citiraj: To sto si vratio na fabricku poziciju je sada OK jer nema uredjaja za pogon na gas. Poenta je da usisno crevo nije vraceno na fabricku poziciju, vec i dalje stoji zavuceno izmedju desnog krila i kucista filtera vazduha i odatle vuce vazduh, naravno topao!!! Kad vratim usis od napred, spolja, fabricki, auto se jednostavno posle par minuta ugasi i ne moze ponovo da upali dok ne vratim crevo ponovo unutra. Onda upali iz prve i radi sve sasvim normalno, osim te stvari koju sam opisao i koja nije nista strasno, samo malo dosadjuje na semaforima. Poenta cele ove moje price je da me je samo zanimalo da li moze kompjuter da se resetuje ako se skinu kleme sa akumulatora kao sto sam cuo, pa da probam to da uradim i da vidim sta ce da se desava dalje. Citiraj: Ako se u kombinaciji "sve lampice" pali i Check Engine onda bi u svakom slucaju dobra dijagnostika dosta pomogla. Dijagnostika je naravno uradjena na dva mesta (kod mog majstora i kod mog drugara koji se bavi samo time) i nema nikakvih gresaka!!! Citiraj: Nego ko je taj majstor koji ti odrzava auto, ako nije tajna Zasto bi bila tajna, majstor Mirko, Opel servis Krajinovic, NBG, Tosin Bunar, raspitaj se malo o njemu, pre nego sto pocnes da pljujes po coveku, i da, mrzi automobile sa plinom, ali nije me on naterao da skinem plin nego sam to sam uradio, nakon sto je poceo da trosi 20 litara plina i u tri "izvikana" servisa nisu mogli nista da urade po tom pitanju. Plus nije imao nikakve papire i nisam mogao da uradim atest, a nisam hteo da me neko zeza zbog plina koji ne radi i uopste ga ne koristim. Citiraj: Mislim da ti pri kretanju iz mesta (na semaforu) ne igra ulogu hladan-topao vazduh jel kad si u mestu ne moze ni da se ohladi vazduh! Kako ja to vidim, probaj da potrcis sprint na 100 metara sa zastitnom gas maskom na licu, pa da vidis da li ces da trokiras. ![]() U svakom slucaju, hvala svima na misljenjima, mozda razvijemo bas interesantnu temu od ovoga ![]() |
Autoru: | alexa05 [ 05 Jan 2011 23:38 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Niko ne pravi sprdacinu, nemoj da si na kraj srca ![]() Pardon nisam lepo procitao u vezi creva. Ako se Check Engine pali a na dijagnostici nista ne pokazuje na dva mesta ja bih isao i na trece. Cuo sam za servis Krajinovic ali veruj mi da posle toga sto si mi rekao da ne voli LPG, pretpostavljam da se drzi one "LPG je stetan po motor", moja hauba nikad nece kod njega da se podigne. ![]() Kakve veze ima "zastitna maska", tebi je usisno crevo samo preusmereno a ne i redukovano! PS Ponavljam jos jednom da sacekas Dr Godzu! |
Autoru: | bozza [ 05 Jan 2011 23:46 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
goxy101 je napisao: Zasto bi bila tajna, majstor Mirko, Opel servis Krajinovic, NBG, Tosin Bunar, raspitaj se malo o njemu, pre nego sto pocnes da pljujes po coveku, i da, mrzi automobile sa plinom, ali nije me on naterao da skinem plin nego sam to sam uradio, nakon sto je poceo da trosi 20 litara plina i u tri "izvikana" servisa nisu mogli nista da urade po tom pitanju. Plus nije imao nikakve papire i nisam mogao da uradim atest, a nisam hteo da me neko zeza zbog plina koji ne radi i uopste ga ne koristim. pa ti lepo zemljace ponovo idi kod "majstor mirka" da ti resi to sto imas na autu. ja ne vidim razlog zasto ti nije resio taj majstor problem koji imas? servisira ti gratis auto pa neces da mu smetas? to sto si ti imao lose iskustvo sa tng-om,nisi ti kriv,nije kriv ni auto ni motor nego prethodni vlasnik i strucnjak koji je to instalirao pa jos bez pratece dokumentacije. valjda i sam kapiras da je to odradjeno neprofesionalno smesno je da tvoj motor u astri trosi 20l plina i ne radi lepo. to je meni smesno i totalono neozbiljno ![]() p.s. nema sta da ceka gorana,on nije sitnica majstor koji visi na civiluk ![]() |
Autoru: | goxy101 [ 06 Jan 2011 00:27 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
@ bozza Kao sto napisah na pocetku: Citiraj: Kad sam kupio auto (Astra G 1.6 16V) imao je ugradjen plin (nazalost neki budzeni, ne sekvent, koji sam kasnije skinuo i bacio jer mi je pravio probleme sa potrosnjom i nije mogao da se nasteluje). Inace vozim uporedo i Zastavu 101 na plin vec 6 godina i sa njim nisam imao ama bas nikakvih problema, cak sta vise i dalje perfektno radi kao i prvog dana, tako da ne mrzim TNG, naprotiv, svestan sam svih njegovih prednosti i mana (pricam o obicnom, a ne sekvent sistemu). Mada, sa ovim danasnjim divljanjem cena plina, vise i nije neka razlika u finansijama u voznji na plin i benzin. Iz tog razloga ne zelim da upucam 550+ eura u ugradnju i atest sekvent sistema u auto koji je star sada vec 13 godina, a ne znam da li cu i kada doci do trenutka kada cu biti u "plusu" u razlici u voznji na plin (a treba jos i skupiti 550+ na gomilu ![]() Da se ostavimo plina u svakom slucaju, jer on i nije uopste bio glavna tema mog posta, ne znam zasto smo uopste i krenuli sa pricom u tom pravcu. ![]() Uglavnom, probacu da sve vratim na fabricku varijantu i da skinem kleme celu noc, pa cu posle videti sta se desava u voznji i da li je to stvarno tako lako resenje. @ alexa05 Sacekacu Dr Godzu, ako se zainteresuje za problem, i ako bude imao jos neku ideju. Hvala jos jednom na komentarima i pomoci, nisam na kraj srca, ako se budemo sreli mozemo i na ![]() ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 06 Jan 2011 00:38 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Citiraj: Kad vratim usis od napred, spolja, fabricki, auto se jednostavno posle par minuta ugasi i ne moze ponovo da upali dok ne vratim crevo ponovo unutra. Jesi li probao da kad vratis crevo, ostavis vozilo da radi na leru? Zanima me da li ce se i tad ugasiti. Jesi zagledao da nema nesta da blokira put vazduhu od pocetka usisne cevi do filtera pa da ga to ugusi? Nevidim objasnjiv razlog zasto motor nece vise da pali dok mu neskines crevo! |
Autoru: | goxy101 [ 06 Jan 2011 00:45 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
@ bane66 Ne vidim ni ja nikakav razlog, neobjasnjivo mi je, zato sam i postavio ovaj post da vidim ima li neko logicno objasnjenje. Mislis da mozda nesto "gusi" dotok u onoj plasticnoj luli koja dovodi vazduh spolja do creva? I meni je to odmah palo na pamet. Probao sam i da dunem spolja u nju i ima protok unutra, zato mi sve ovo i jeste rebus! ![]() |
Autoru: | bojano [ 07 Jan 2011 23:59 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa dovodom hladnog vazduha do filtera - Astra G |
Mislim da se skidanjem klema nista nece dobiti. Najbolje na dijagnostiku, kad se popale te silne lampice, mora da je zabelezio neku gresku. I ne verujem da je neko mogao da promeni parametre kompjutera zbog plinskog uredjaja. Cak i kad je sekvent plin parametri se zadaju na novom kompjuteru koji se ugradjuje specijalno za plin. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |