Pozdrav kolege, ko je voljan da podeli misljenje bio bih vam zahvalan
Posto kao sto i prosla tema govori u skorijem periodu planiram da se podmladim Vektrom C ili Astrom H 1.9 CDTI, po nekoj logici moram prodati na zalost i moju astru, pa me interesuje koliko je realno da trazim i da ocekujem, na oglasima su cene od 1500 do 2500e naravno ove od 1500e se jedino i prodaju.
Isto tako koliko npr je realno da platim neku Vektru C 1.9 CDTI 120ks ili 150ks predpotavljam oko 3000e?Napisacu jedan detaljan opis pa koga ne mrzi moze da ostavi svoj komentar i misljenje

U napred hvala
Detaljan opis:
Opel Astra G 2000god 74kw/101ks karavanVozilo je u perfektnom stanju, uradjeno sve na autu, cak i ono sto mozda nije ni moralo!
-Vozilo je i vise nego redovno odrzavano!
-Dugogodisnji vlasnik (na mom je imenu) o cemu svedoce tablice koje pocinju sa 005 (prva registracija po novom zakonu). -Registrovan do 05.2018 posedujem i zeleni karton.
-Auto je naravno Euro 3 standard!
-Pali i zimi i leti na zub!
-Nema nikakvog dima ni trunke!
-Auto radi bas onako kako to i treba da bude, prima gas odlicno, povlaci perfektno ko dodje sedne i proba uverice se i sam. -Od servisa do servisa ne potrosi ni kap ulja (ne duva na meracu ili slicno)!
-Motor nije pran niti je ceo auto lickan za prodaju!
-Nikad havarisan niti ucestvovao u udesu!
-Auto nikada nije posedovao kuku za vucu niti je ikad ista vuceno sa njim!
-Model bez plivajuceg zamajca (ima fabricki fiksni zamajac), nema veliki servis (poseduje lanac) takodje obican EGR i obicne dizne sto je vise nego odlicno za odrzavanje!
-U auto u poslednjih 20.000 km ulozeno oko 1000 eura u mehaniku!
***Snimak rada samog motora identican kao fabricki zvuk, ko pozna model zna da bas ovako treba da radi! Nema varijacija!
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=ZHnkoYRzXXk***Detaljan opis vozila koga zanima kao i sta je uradjeno:
-Auto ne pali ni jednu gresku, o autu vodim racuna i ako nisam mehanicar jer mi treba uvek siguran auto (kao svedocenje tome navodim da sam kupio dijagnostiku OP COM iskljucivo zbog stalnog pracenja kvarova i slicno koju uvek nosim uz sebe). Odrzavan za sebe i vozen iskljucivo na daljim relacijama (u gradu se vozam busom ili taksijem). U auto sipam iskljucivo Euro Dizel (nikad nikakav lozak ili loz ulje ili nesto slicno nije sipano). Potrosnja auta mojim nacinom voznje je oko 5.8 L (u gradu oko 6.5 L na otvorenom od 5 do 5.5 L ). Vodim evidenciju za sopstvene potrebe o odrzavanju i ulaganju u auto u nastakvu dostavljam sta je uradjeno u proteklih godinu dana.
-Pre oko 10.000 km uradjen ECO chip tuning (najblazi chip predvidjen smanjenju potrosnje i minimalnom povecanju snage sto znaci da ni malo ne steti motoru sta vise rasterecuje ga)
-Uradjen set kvacila pre oko 20.000 km
-Uradjen remont BOSH pumpe i racunara pre 10.000 km
-Prednji diskovi pre 10.000 km
-Remenica radilice, PK kais, spaner, roler pre 5.000 km
-Mali servis uradjen pre 1.000 km (male servise radim na svakih 7 do 8 hiljada!) promenjeni svi filteri, ulje i antifriz.
-Pre 1.000 km uradjeno ciscenje usisne grane i EGR ventila (preventivno)
-Nove prednje plocice pre 1.000 km
-Preventivno zamenjen dihtung glave o cemu svedoci i lepak koji je skoro pa svez kako ne bi doslo do pregrevanja koje se nikad nije desilo!
-Akumulator kupljen pred proslu zimu
-Gume M+S odlicne stanje se vidi na slikama sve 4 su Mishelin
-Uradjena reglaza tj centriranje trapa uz detaljnu proveru komplet trapa (ljudi ne rade reglazu trapa u koliko nesto nije u redu) sve oko trapa perfektno, bez odstupanja!
-Kupljen pre oko godinu dana nov CD radio plejer Kenwood poseduje CD, USB, AUX itd (placen 9.999 din) daje perfektan zvuk.
-Nove presvlake pre 2.000 km (tipske za ovaj model radjene).
-Zamenjena rucica menjaca sa sajlama i pratecim delovima (ko poznaje ovaj model poznato mu je da posle nekog vremena teze ulazi u npr prvu) tako da sad salta perfektno kao u sir sto bi nas narod rekao
-Zamenjene sijalice instrument table
-Kupljen nov prohromski nastavak za auspuh placen 40e uz njega i moderniji okviri za tablice placeni 10e
-Ispolirani farovi
-Ofarbane tj osvezene sve crne plastike (lajsne i pragovi)
Mane i potrebna ulaganja:
-Od mana mogu navesti sitna ostecenja nastala na parkingu naravno ne mojom krivicom, i po koja tackica na gepek vratima pa kome smeta jedino to, estetici ne pridajem vaznosti kao mehanici!
Slike:

























