Postoji jedan problem koji ne znam da resim pa pomozite vasim znanjem i iskustvima: ociscen je egr ventil i usisna grana i sve ostalo,zamenjen je senzor poloz radilice jer je dijagnostika pokazala te greske! Medjutim kada krenem na duzi put npr auto putem auto prosto leti od 0 do 160 km/h cim usporim na 60 km/h ili stanem i auto radi na leru upali mi se zuta lampica sa kljucem i tu je sa preticanjem i brzom voznjom kraj dok ne ugasim auto i skinem plus klemu na 2 min najvise! auto je posle ok dok opet ne usporim ili stanem opet! problem je da auto na vecim obrtajima od trenutka prvog paljenja ujeda sve dok ne ostane da radi na leru jedno 2 min i upali lampicu posle koje je osetna razlika! DA LI JE TO PAD PRITISKA NEGDE PORED EGR-a I VAKUM CREVA ILI INTER KULERA pa na vecim obr ostvari taj pritisak u svemu tome,a na ler gasu nemoze to da ostvari ? NA DIJAGNOSTICI I DALJE POKAZUJE EGR VENTIL A VAKUMSKI SENZORI SU OK MISLIM VUCU VAZDUH,TANKA CREVA SU SVA ZAMENJENA,OSIM STO NIKAD NISAM PROVERIO INTER KULER HLADNJAK.... Mislim sta da radim,da ga prodam a???
