Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 19 Avg 2019 15:43

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 119 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 26 Avg 2016 23:37 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15015
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
bolje od mora :)

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 11:38 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4451
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
Konacno sabrao utiske, izabrao slike pa da krenemo :

Konacno dodje i taj dan da se steknu uslovi za dugo planirani put za, po Top Gear-u, jedan od najlepsih puteva na svetu. Od vise varijanti ruta i proucavanja gomile foruma, odabrao sam put preko Vrsca, Temisvara, Sibiua (prvo nocenje), drugi dan rezervisan za Tansfagarasan, nocenje u Curtea de Arges i povratak preko Turnu Severina i Djerdapske magistrale u Bg.

Slika

Par cinjenica o samoj deonici: Transfagarasan (sluzbeni naziv puta DN7C) je drugi najvisi put kroz Rumuniju (posle Transalpine). Najveca visina na vrhu puta je 2034m. Proteze se od gradica Cartisoara na severu do Curtea de Arges na jugu, sve u svemu oko 100km.

Slika
Otvoren je od 1. jula od kraja septembra, nekad i u oktobru u zavisnosti od vremena jer pojava snega u avgustu nije retkost tako da godisnje imate sansu samo par letnjih meseci da ga odvozate. Inace je gradjen od 1970. do 1974. kao vojni put kojim je Causesku hteo das to brze evakuise ljude i vojsku nakon invazije Rusa 1968god.Put je podjednaka atrakcija kako za vozace, tako i za bajkere pa cak i bicikliste.

1.dan
Beograd-Vrsac-granica, 101km, put verovatno vecini poznat, sasvim solidan za voznju. Na granici par auta, u medjugranicnom prostoru se uzima vinjeta koja za 7 dana kosta 3e i placa se u evrima (ne lepi se na soferku vec se dobija samo racun u obliku A4 formata kao dokaz da je vinjeta placena). Inace u Rumuniji nigde ne primaju evre tako da ih valja zameniti odmah pri ulasku u zemlju. Za 1 eur se dobija oko 4,4 leja. A da, i sat pomeriti na 1 sat unapred . Bilo je vise puteva koji po navigaciji vode da Sibiua ali me carinik savetovao da idemo preko Temisvara i poslusali smo ga. Put do Temisvara je s totalno novim asvaltom, nema guzve i brzo se stize do Temisvara. Ne znam da li smo pogresili sto smo usli u grad ili smo mozda mogli nekom obilaznicom ali nakon jedno pola sata mrcvarenja po neki bocnim ulicama kako nas je vodila glupa navigacija sasvim slucajno smo nabasali na tek izgradjen autoput A1 koji moja IGO navigacija uopste nije ni prepoznala i mom odusevljenju nema kraja. Tako se vozimo odlicnim autoputem negde oko 30km

Slika

U nekom trenutku se autoput zavrsava (vidm da je nastavak zavrsen i verovatno ce ga pustiti uskoro) i nakon zavrsetka te deonice se skrece na magistralni put, tipa nase Ibarske koji je inace dobrog kvaliteta ali mi se cinilo da svi sleperi Rumunije idu bas tuda pa sam se lagano smorio pomisljajuci da cu se tako vuci do kraja. Srecom nakon nekih sat vremena provaljujem da na jednom mestu sva vozila prave polukruzno i vracaju se nazad da bi odmah skrenula na nastavak A1 i tako se vozimo 80km i prakticno nam ostaje 15km magistrale do samog SIbiua. Koliko sam video, autoput je u celini ili zavrsen ili pri kraju tako da ocekujem da ga otvore sledece godine ako ne i ranije pa ce ceo put biti pesma u odnosu na dosad.
Nakoj 420km od BG i 5.5 sati uz jednu kracu pauzu na autoputu za kafu stizemo u Sibiu.

Slika
Grad je inace proglasen evropskom prestonicom culture 2007 god. Rekose nam da je bio nekad pod Nemcima pa nam bi jasno otkud gomila restorana s nemackom kuhinjom i nekako nemacki stil gradnje. Mnostvo novih modernih poslovnih zgrada i hotela i stari grad s velikim trgom i gomilom restorana i kafica mogu da zadovolje svakog i isplati se doci tamo ranije popodne i obici grad.


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Smestaja ima zaista gomila na bookingu po raznim cenama ali valja ga rezervisati unapred. Mi smo isli bez toga pa nam nije bilo do lutanja tako da smo uzeli prvi koji je ok ali je skuplji u odnosu na ono sto se moze naci ako se trazi na vreme (cena je bila 60e za dve osobe za stan u novoj zgradi, bez dorucka, na 10min peske od centra ali kao sto rekoh ima dosta smestaja za upola cene i to sa doruckom). Cene po restoranima i kaficima su , bas kao i po ostalim mestima kad se krene po Rumuniji slicne kao i kod nas. Evo par primera:

Slika

Slika

Slika

Ujutru 2. dana nakon dorucka krecemo lagano ka Karpatima koji se ubrzo pojavljuju u daljini:

Slika

Mapa deonice:

Slika
Put vodi kroz nekoliko sela, vidim par kampova sa satorima i bajkerima koji se lagano spremaju da kao i mi krenu put vrha. Oko 44km traje voznja do malog sela Cartisoara koje se smatra ulazom na Transfagarasan. Vec na pocetku je priroda prelepa kao i pogled sa visine.


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Vrlo brzo se vide cuvene serpentine ispred nas.
Rumuni su verovatno ponosni na tu stazu pa je ovakvih prizora bilo bas cesto :)

Slika
Odmah da kazem da asvalt bas i nije nekog kvaliteta kako mi se cinilo na slikama , ljudi dosta sporo voze tuda pa nisam ni ja hteo da silujem lamelu ni kocnice iako je smrad zapaljenih kocnica i lamela na vozilima koja su se spustala bio bas cest :).
Na vrhu prevoja nailazimo na dva veca parkinga sa obe strane koji se placaju 4 leja sat. Ako se porani ujutru, jos su poluprazni. Ima dosta standova gde prodaju razne suvenire.

Slika
Vec oko 11 to izgleda ovako


Slika
Vikendom mogu samo da zamislim haos ovde. Do jezera ima nekih 100m a ima i put do samog jezera gde se parking ne placa, naravno opet, ako se porani ujutru.
Na uzvisenju iznad jezera je mesto gde se ulazi u zicaru koja vozi iznad te severne strane i naravno mesto gde svi moraju da se uslikaju. Kad kucate na google Transfagarasan, gotovo sve slike su nastale odavde. Dakle stojim tu pred tim prizorom i ne verujem da licno gledam nesto sto pratim od valjda aprila i za sta od onda planiram ovaj put :)

Slika

Slika

Slika

Slika
Na jezeru ima vise restorancica pa je vreme za pauzu na kafu i grejanje na suncu s obzirom da je ujutru temperatura oko 9C sto nije cudo s obzirom da smo na 2040m.

Slika
Uzivanje u pogledu na jezero

Slika

Slika

Slika

Slika
Nakon pauze i placanja 2 sata parkinga krecemo kroz tunel nakon kojeg pocinje spust na juznu stranu prevoja. Inace na jednom kraju tunela postoji metalna kapija koja se zatvara kad je put neprohodan.

Slika

Slika
Na izlasku iz tunela grupa biciklista, kojih je inace bas dosta gore i pitam se kako izdrze da pedalaju uz toliki uspon al svaka im cast

Slika
Par km ispod s leve strane je poveci vodopad koji je sledeca stanica za pravljenje guzve i slikanje:

Slika

Slika

Slika

Slika
Dalja deonica spusta nije bas kvalitetna, dosta je neravno i puno zakrpa al se bar uziva u prirodi. Na kraju spusta, uocavamo guzvu na putu, mnogo parkiranih kola u jednoj traci i ljudi koji idu peske do jos jedne atrakcije – brana Vidraru. Vidraru jezero i istoimena brana, duzine 305m i visine 165m i koja je 5. po velicini u Evropi i 9, u svetu. Put ide preko brane i ako se ide na Transfagarasan s juzne strane, put se racva na levu i desnu stranu oko jezera. Treba odabrati onaj desni. Zaista je cela gradjevina impozantna, imaju i neke brodice koji prave ture po jezeru. Parkinga nema pa se parkira prakticno u jednoj traci sto stvara guzve

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Nakon brane nailazimo da grupu ljubitelja terenaca, tek sam kasnije gledajuci slike skapirao da sam uslikao ovog jednog da se olaksava iza svog dzipa :)

Slika
Inace je dosta ovakvih i slicnih klubova gore pa se sve nadam da cemo i mi uspeti jednom da se skupimo za tako nesto.

Citajuci brojne tekstove o ovom putu, resio sam da obidjem i Drakulin zamak malo posle brane. Postoje jasne table pored puta da se tu nalazi a i vidi se na litici iznad puta sa desne strane.

Slika
Zamak Poenari, smatra se pravim domom grofa Drakule. Dvorac je u rusevinama ali ako imate volje, nakon 1480 stepenika i pola sata, isplati se popeti se zbog sjajnog pogleda sa zidina. Kad smo se popeli shvatili smo da osim izazova da se predje 1480 stepenika i lepog pogleda sa visine gore nema bog zna sta da se vidi a nema ni nekog ko bi ispricao nesto o istoriji rusevina tako da je 5 leja po osobi za ulaznicu po meni suvisna. U podnozju dvorca na glavnom putu je restoran s solidnom klopom i ok cenama ali je tolika guzva da konobari ne znaju gde udaraju tako da na kraju stigne ohladjena hrana. Nemojte gubiti vreme tu vec jedno 200m nize postoji jos par restorana koji zvrje poluprazni a verujem da klopa nije nista losija nego se ljudi zalete na ovaj prvi :)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Nakon duze pauze za rucak stizemo u malo mesto Curtea de Arges (596km od BG) koje se smatra ulazom u Transfagarasan s juzne strane. Ni tu nismo rezervisali smestaj ali smo pratili tablu za centar i ulazimo u ulicu koja me odmah podsetila na nasu Strahinica bana, naravno u znatno kulturnijem obliku. Zajednicko je i nonstop paradiranje raznih tjunera i besnih kola niz ulicu do kasno u noc. Inace su Rumuni ocigledno pasionirani zaljubljenici BMW kojih ima i najvise.
Mnostvo kafica i restorana i dva smestaja sa sasvim ok cenama, s doruckom koje preporucujem. Pansion 120 leja za dve osobe i hotel 160, sa doruckom naravno. Cene u tim kaficima su iste kao u Bg a negde mozda i nize. Npr krigla piva od 0.4 je 130 din.

Dva smestaja u glavnoj ulici:

Slika

Slika
U hotelu imaju slobodnih soba ali se pansion mora rezervisati ranije, kako su nam rekli.

Nakon obilnog dorucka u hotelu u 8 ujutru krecemo nazad za Bg ali ka Djerdapu. Pratimo putokaze za Targu Jiu i kasnije za Turnu Severin gde je i granicni prelaz.

Slika
Do Targu Jiu je put katastrofa, uzan, los asvalt i retko kad moze da se postigne i 70kmh. Od Targu Jiu je vec manje guzve, siri je put i moze se razvuci i 100 na nekim mestima. Citao sam dosta da ima radara po tim manjim mestima ali sam video samo jednu patrol parkiranu pored a i na nju su me svi redom upozoravali ablendovanjem tako da s tim nema problema.. Stavise, nema mnogo policije na putu kao kod nas.

Djerdap- Turnu Severin, 840km od Bgi pocetka puta:

Slika

Slika

Slika
Na granici smo cekali oko 20 min, mi i svi ostali Rumuni. Inace u Rumuniji nisam video nijednog zamljaka. Cini mi se da sam na samoj stazi video Hondu Akord s BG tablama i to je to. Nadam se da ce se to promeniti jer vredi videti sve ovo. Inace pita nas nas carinik kako je bilo, kakvi su utisci. Ja kazem gde smo bili i pozalim se na male porcije klope u restoranima na sta mi on kaze: pa sta mislis zasto ovoliko rumuna dolazi ovamo, haha :D .
Elem, ulazimo u zemlju i krecemo Djerdapskom magistralom uz Dunav sve do Golupca, put je bas dobar i lepo je voziti ovuda, naravno kad nema kise.

Slika
Pa slika voznje pored Dunava:

Slika

Slika

Slika
Oko pola 3 nakon gotovo neprekidne voznje od Curtea de Arges, s jednim sipanjem goriva i cekanjem na granici stizemo u Golubac, gde je i pauza za rucak. Restoran Zlatna ribica na samoj obali je za svaku preporuku.
Prilaz tvrdjavi i pogled na brojne vetrogeneratora na Rumunskoj strani.

Slika

Slika
Inace Rumuni mnogo polazu na solarne panele kojih je mali million na brdima iznad puteva kao i na ove vetrenjace. Zaista nisam ocekivao ovakve utiske o putu i samim Rumunima, moguce da jos uvek imamo one predrasude od ranije.

Ostatak puta preko Pozarevca i autoputem je vec poznat i nakon 1045km stizemo u Bg.
Na kraju puta, podaci sledeci:

Slika
Cene goriva kao kod nas ili za nijansu vise, zavisi na kojoj pumpi i u kom gradu. Pumpe Petrom su najpovoljnije i tu sam i tankao gorivo.

Slika
Ukupni troskovi po osobi (ako se ide u dvoje) bez ikakve stednje u bilo cemu – oko 120e (nas je izaslo oko 150 jer smo trazili smestaj u poslednjem trenutku.
Jedini savet za ovaj put koji mogu dati je nikako ne ici vikendom jer je slika na stazi ovakva

Slika
I nagradno pitanje: zasto svaki 4. Rumun na autu ima antenu od 2 m? :)


Slika

Slika
Nadam se da cu i sledece godine ici gore, pogotovo ako otvore ceo A1 autoput jer ce to imati dve prednosti: prva da se ne mora ici napornim putem s juznog kraja deonice ka Djerdapu i dalje ka Bg, i drugo da se onda staza moze odvoziti 2 puta, sa severa na jug i nazad i autoputem ponovo nazad ka Temisvaru i Bg, svakako ce se lakse i brze stizati svuda.
Toliko od mene za ovaj put , uz napomenu da je Astra G kao i uvek sluzila bez greske :love:

I jedan lep klip s youtube za kraj :ok:
https://www.youtube.com/watch?v=5mIqlB3QOSk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 12:20 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Sep 2012 15:12
Postovi: 1721
Lokacija: mp
Ime: Mare
Opel: Corsa D ecoFlex, Astra J sport tourer
Garaza: pogledaj
Svaka cast Petre, Mirko ti nije ni do clanaka :respekt:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 12:46 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Nov 2014 19:07
Postovi: 2622
Lokacija: Beograd
Ime: Vladan
Opel: Astra G 1.6 XE; Astra H 1.6 XER, Astra J 1.4 NET
Garaza: pogledaj
Pero svaka ti cast.
Lepo i detaljno si sve opisao i super izbor za kraci odmor.
Bravo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 13:18 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Jun 2013 11:58
Postovi: 347
Lokacija: Beograd
Ime: Dragan
Opel: Astra H 1.7 cdti
Garaza: pogledaj
Sve je ekstra prosto da pozelis da ides tamo svaki vikend :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 19:17 
OffLine
Administrator
Administrator

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15015
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
odlican izvestaj :aplauz:

_________________
http://www.dtm.com/statistik-jahr.php?jahr=1996


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 21:43 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8798
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
sjajan izveštaj Pero, baš sam uživao čitajući!

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 22:28 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4451
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
Fala,drago mi je ako sam bar malo uspeo da prenesem utiske koliko je to moguce :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 28 Avg 2016 23:52 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
U Pero svaka cast, lep opis i odlicne slike :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 29 Avg 2016 00:04 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 2866
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: PUG 207 1.6HDI, ex Astra G Y20DTH, ex Astra H GTC Z18XE, ex Astra H GTC Z16LET
Garaza: pogledaj
Vrh, bas je odlican vid odmora.
Valjda cu sledece godine i ja, ove godne me zajeba ovaj zoster :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 29 Avg 2016 12:38 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Okt 2010 15:35
Postovi: 1344
Lokacija: Beograd
Ime: Stefan
Opel: Astra J 1.6 turbo ; Corsa 1.3 cdti ; ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Ocekivao sam neki klip na kom Petar driftuje niz ove krivine, al nista od toga :(

:ots:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 29 Avg 2016 14:00 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4451
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
Jest pa posle kome da ga prodam :banghead:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 29 Avg 2016 14:05 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 2866
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: PUG 207 1.6HDI, ex Astra G Y20DTH, ex Astra H GTC Z18XE, ex Astra H GTC Z16LET
Garaza: pogledaj
Ma vidimo mi po prosecnoj potrosnji da si ti vozio po ogranicenju :D
Mogao si malo da potrosis te nove kocnice da ga ne prodajes bas sa novim 308mm kocnicama :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 30 Avg 2016 09:28 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 807
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Svaka cast Pero. Ostvarenje sna svakog "petrolhead"-a! :)

Toliko dobro izgleda da nije potrebno 400 KS da bi se uzivalo...

...do duse, bilo bi lepo. :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 30 Avg 2016 21:19 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 05:54
Postovi: 1837
Lokacija: Berlin, Dojčland
Ime: Branko
Opel: Astra Bertone V6
Garaza: pogledaj
Gledam baš ovaj putopis i razmišljam kako bi bilo cool kad bi se skupio neki komvoj od minimum par automobila pa da se obiđe ova jako lepa tura.
Svaka čast na putopisu. Ja odavno planiram da napravim sličnu turu, samo planiram da obiđem i onaj čuveni rudnik soli.

Nezki je napisao:
Realno stvarno šteta koliko bacamo pare na ljubimce, a ne iskoristimo za ovako nešto :)

_________________
Ne brže od života


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 30 Avg 2016 23:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Nov 2014 19:07
Postovi: 2622
Lokacija: Beograd
Ime: Vladan
Opel: Astra G 1.6 XE; Astra H 1.6 XER, Astra J 1.4 NET
Garaza: pogledaj
Branko bilo bi to lepo.
Ovde je ok ici i dve osobe jednim autom pa se taj trosak i ne oseti puno


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 16 Sep 2016 14:13 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4451
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
http://www.vrelegume.rs/test/transfagar ... gn=Private
Ipak bolja reportaza :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 12:46 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 807
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Ako ima raspolozenih za turu ove sezone javljajte. Ja svakako planiram tamo krajem leta. Bilo bi extra da napravimo ceo konvoj. :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 12:58 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4451
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
Ja planiram odmah cim ga otvore pocetkom jula al ajdeda vidimi ko bi pa da se usaglasimo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 14:06 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8798
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
Interested, samo da se poklopimo za datum, meni je početak Jula malo problematičan ali dogovaramo se :ots:

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 14:11 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4451
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
Kod mene je samo nestrpljenje i da se ne poklopi s letovanjem al dogovaramo se :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 14:24 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 807
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Upravo to, zahebano zbog odmora.

U glavnom, za sad spisak:
1. Pera
2. Nezki
3. Dule (zbogom_pameti)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 15:07 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 05:54
Postovi: 1837
Lokacija: Berlin, Dojčland
Ime: Branko
Opel: Astra Bertone V6
Garaza: pogledaj
Ja sam planirao da idem, samo isto moram da uklopim sa ostalim obavezama. Možda da napravimo onaj Doodle pa da svako zabode termine koji mu odgovaraju da vidimp šta su nam opcije...

1. Pera
2. Nezki
3. Dule (zbogom_pameti)
4. Brankko

_________________
Ne brže od života


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 17:44 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4451
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
Gledaci da saznam ovih dana kakav je status autoputa o kome sam pisao,tj da li je otvoren u celini jer to umnogome olaksava ceo put


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Transfagarasan
PostPoslato: 03 Maj 2017 18:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Nov 2014 19:07
Postovi: 2622
Lokacija: Beograd
Ime: Vladan
Opel: Astra G 1.6 XE; Astra H 1.6 XER, Astra J 1.4 NET
Garaza: pogledaj
Branko mislim da ce ti biti tesko da slikas i vozis...pa vidim da fali jos neko da to zabelezi dok svai drze volan :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 119 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs