Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 08 Maj 2025 03:10

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 9 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 02 Apr 2013 18:09 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2012 17:02
Postovi: 668
Lokacija: uzice ,sevojno
Ime: miroslav
Opel: rekord e 1.8s astra f 1.4nv
mogao bi neko da detaljno opise i ako ima da koju sliku postupka skidanja rdje sa spoljnih delova auta ( onih koji se posle farbaju u boju auta). sta radit sa mestima gde je korozija probila ili krenula da probija farbu.. kako je najbolje skinuti, sa kojim alatom,cime to zastititi, pa kojim koji gitom odraditi i slicno. verujem da ce nam to mnogima koristiti :ots:

_________________
bar nedeljom budi kuciiiiiii


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 02 Apr 2013 19:34 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Okt 2009 00:52
Postovi: 3133
Lokacija: Bor
Ime: Milos
Opel: Astra F X16XEL Corsa C Z12XE MG ZR. A4B8.5
Garaza: pogledaj
Ako pricamo o delovima koji se farbaju, tj limarija, mislim da je najbolja varijanta menjati taj deo. Rdja se moze otkloniti raznim hemikalijama i alatima ali ostaje u strukturi metala i moze opet da probije na istom mestu.

Za manje delove, mislim da je najbolje elektroliza kao prva pa druge varijante.
viewtopic.php?f=22&t=19000&p=320469&hilit=skidanje+rdje#p320469

_________________
Astra F X16XEL GSi
Astra u srcu, pamet u glavi, noga na gasu i anđeli cuvari


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 02 Apr 2013 19:43 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2012 17:02
Postovi: 668
Lokacija: uzice ,sevojno
Ime: miroslav
Opel: rekord e 1.8s astra f 1.4nv
sefe pazi po dnu vrata ponegde na vratima malkice po rubovima na krilu i kojekuda ali tipa bubrenje farbe i manja mesta. ne mislim ja na fazon mos` prokrat safciger kroz rupu . nego pocetni staadijum. nema covek racun da menja sad delove limarije i da se rnja sa elektrolizom.zanimam me svaka opcija koja ne ukljucuje brusnu plocu jer to napravi veliki picvajz

_________________
bar nedeljom budi kuciiiiiii


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 02 Apr 2013 21:07 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Okt 2009 00:52
Postovi: 3133
Lokacija: Bor
Ime: Milos
Opel: Astra F X16XEL Corsa C Z12XE MG ZR. A4B8.5
Garaza: pogledaj
Tako je i meni bilo, pa sam i ja bio za varijantu struganja do metala pa gitiranje.. posle svih saveta koje sam dobio, procitanih ovde nekih tema ipak sam menjao. Sve se svodi na koliko para toliko muzike.

Sto se hemikalije tice, moze skidol, body 700..

_________________
Astra F X16XEL GSi
Astra u srcu, pamet u glavi, noga na gasu i anđeli cuvari


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 02 Apr 2013 21:09 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
al posle brusne ploce neces duze vreme imati problema ... ja bih zaobisao sve jeftine hemikalije za skidanje rdje 99% njih skoro nista i ne radi ... posle brusne ploce preci dvokomponentnom zastitnom pa onda gitom ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 02 Apr 2013 21:58 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2012 17:02
Postovi: 668
Lokacija: uzice ,sevojno
Ime: miroslav
Opel: rekord e 1.8s astra f 1.4nv
i ko da ti je macka pojela jezik! pa daj opisi to detaljno sta ako kad brusim rdju proglodjem kroz metal.koji dvokomponentni buckuris jel moze osnovna boja za metal > jeli posle bruske mazem nesto da ubije preostale trunke i dali ce to sto se maze da osteti farbu oko nje jer je auto prva farba ie ne bi da na kraju farbam ceo auto

_________________
bar nedeljom budi kuciiiiiii


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 02 Apr 2013 23:01 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
aj sad mi je dosadno pa cu malo opsirnije napisati .. sve sto pise to sam pokupio sa neta i proverio 90% i pokazalo se kao sasvim dobro ...

Znaci locirali ste rdju koja se pokazuje u obliku naklobucenosti farbe ili tamo gde se farba ogrebala pa je pocela da nagriza rdja pretpostavimo da je to dodji deo vrata... ako se to desava na rubu sto je opelov najveci problem treba zameniti pored ruba i pod rub i tu uraditi pun var ...

al posto smo pretpostavili da je poceo da rdja donji deo vrata prvo uzmemo marker i obelezimo ono sto treba da sredimo da nebi bilo nepotrebnog brusenja zdravog lima .... za brusenje uzmemo malu brusilicu (naravno moze i velika al nije bas zgodna za koriscenje) i brusnu plocu ( onu debelu :D ) i sa njom skidamo sve do zdravog metala (zdrav metal podrazumeva skroz sivo bez onih crhih tackica) kad smo obrusili to sa brusnom plocom stavljamo plocu za poliranje i sa njom predjemo ovlaš to sto smo brusili i prelazimo sa njom izmedju stare farbe i metala da se napravi mali prelaz da bi kasnije bilo lakse da to sredimo gitom ...
Sad na red dolazi farbanje i gitovanje ... najbolje se opredeliti za jednog proizvodjaca pa sve od njega uzeti npr body ... Prvo taj cist metal ocistiti sredstvom za ciscenje povrsina pre farbanja ima ih mnogo i sve su u sustini iste ... zatim preci zastitnom (temeljnom) dvokomponentnom farbom u dva tanka sloja izmedji koji razmak bude 5-10 min znace ne natapati u jednom sloju nego iz dva tanka i pri tom da se prethodni sloj ne osusi skroz .. temeljnu spicate i preko stare farbe ali samo malo da prelazi i to se kasnije koriguje vodenom smirglom p800 .. posle drugog sloja temeljne kada se dobro osusi (najbolje ostaviti 24h da se osusi). preko osusene temelje farbe nanositi soft git (ako je neko vece udubljenje moze i alu pa preko alu gita soft ali za nanosenja do 1mm samo soft) ... njega nanosite sto preciznije jer nije bas zanimljivo smirglanje koje se radi nakon 15-20 min nakon nanosenja ... smirglanje se vrsi sa p600 pa p1000 (u zavisnosti koja ce boja ici preko toga ako je metalik moze i p2000 sve vodeno naravno ...) kada osmirglana povrsina bude kao staklo i potpuno jednaka sa predhodnom farbom onda matirati sa p1000 vodenom ili nesto slicno sve ono sto ce se farbati zavrsnom farbom znaci ako imamo deo donjeg dela vrata farbamo do prve lajsne tj pola vrata .. celu polovinu vrata matiramo i pespricamo sa spirc gitom njega smirglamo sa p1500 ili p2000 vodenom i preko toga ide zavrsni sloj farbe ... Pre svakog farbanja obavezno prisati sa onim sredstvom za ciscenje povrsina ... Nadam se da ce nekom pomoci .. ja sam ovako radio poceo sam da sredjujem auto 2010 i jos nigde ne pokazuje rdju iako ga sredjujem polako i auto stalno stoji napolju i izozen je svim vremenskim prilikama ... :ots:

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 03 Apr 2013 10:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2012 17:02
Postovi: 668
Lokacija: uzice ,sevojno
Ime: miroslav
Opel: rekord e 1.8s astra f 1.4nv
to mili tako se objasnjava! tako cu i da uradim. nego reci sledece. ako je ta prokleta rdja na gornjem delu vrata.nisam suren po glavi da farbam pola vrata zbog toga. e kako da ofarbam samo to mesto da ga zastitim u krug ili kocku ? ili samo malo vetkicom to mesto . metalik je dali ce se videti prelaz ako mi dobro naprave farbu?

_________________
bar nedeljom budi kuciiiiiii


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: skidanje rdje i sva procedura oko nje
PostPoslato: 03 Apr 2013 11:46 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
ofarbas sa sto slicnijom farbom onda u ruke polirku i dobru pastu za poliranje i nece se videti nista .. nebi bilo lose ispolirati ceo auto ako imas volje i vremena .. ima tu neki decko na forumu koji radi profi poliranje i on smirgla sa p2000 (2500) vodenom pa onda ispolira i to bude full al tesko da se nadju prave paste u srbiji koje to mogu da urade ... nebi bilo lose da se konsultujes sa njim da ti on preporuci neku koju on koristi ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 9 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 19 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs