Dosta Vas se ukljucilo u diskusiju, ali evo i ja da kazem koju rec, kao bivsi vlasnik Alfe 147...

Sto se tice Alfe generalno, Alfu pljuju samo oni koje je nisu vozili i posedovali...
Ako je toliko losa, ne znam zasto je ne pljuju sami vlasnici, jer ih oni valjda najbolje poznaju, zar ne...
Znaci, to da je Alfa i losa i da je skupa za odrzavanje je totalna zabluda i to pricaju ili neupuceni ili oni koji imaju kompleks od Alfe.
Konkretno: Alfa uopste nije los i nekvalitetan auto, nego je problem kod nas sto pri kupovini auta jedini kriterijum koji se gleda je kriterijum cene, pa se kupuju nalickani krsevi i krsevi koji su izakani maksimalno, a pogotovu Alfa ti ne da da je vozis normalno i onda kad kupe kantu i nemaju novca da je odrzavaju, nego daju zadnje pare na auto, posle "Alfa ne valja", a ne gleda se realno...
Sto se tice cena odrzavanja, zabluda je takodje da je skupa za odrzavanje i tu postoji i taj problem sto Alfu voze uglavnom avokati, doktori, tatini sinovi i slicni, pa su obicno ovi iz trece kategorije odlicne zrtve za one servisere koji kad vide nekog sa Alfa Romeom, odmah podmuklo trljaju ruke i nerealno naplacuju usluge servisa...
Takodje, to isto vazi i za pojedine radnje koje drze delove za Alfa Romeo, tako da na primer sajla rucne za Alfu 147 u jednoj radnji, koja je korektna, kosta 700 dinara, a u drugoj radnji ista takva sajla kosta 1500 dinara (PRICAM IZ ISKUSTVA!!!), pa ti ako si blesav plati skuplje, ali nemoj posle da pricas kako je Alfa skupa za odrzavanje...
Sto se tice samog trapa, tacno je da manje traje nego npr Opelov, ali iz razloga sto vecina ima velike felne i iz razloga sto je Alfa napred teska poprilicno, ali najbolji deo price je taj da u samom trapu nema neke velike filozofije, iako napred idu 4 viljuske ukupno (po dve po tocku), jer nema potrebe kupovati nove viljuske, nego je moguce reparirati stare sto uopste ne kosta puno, a najcesce je dovoljno zameniti selen blokove, koji kostaju par stotina dinara...
Konkretno, reparaciju samih viljuski rade u KG-u i daju i garanciju, a i pokazalo se na delu da to posle traje poprilicno. Znaci date svoje stare viljuske, doplatite i uzmete reparirane (mada mozete i sami da kod strugara zamenite selen blokove pod presom, jedino zamena jabucice (kugle) nije moguca u domacoj radinosti...) Cisto bezveze kao dokaz, evo i broj telefona coveka iz KG
Tejovic Milutin-Kragujevac
tel. 034/37-11-03
063/616-345
Uz svoju staru, doplata za gornju viljusku je 2500 dinara, a za donju 4500 i to ce posle trajati minimum 50.000km, pa neka mi kaze neko kako je Alfa skupa za odrzavanje
A sad da se osvrnem na Alfu sa linka...
Generalno ne volim da komentarisem auto preko slika, ali mi je cena itekako za ovo godiste i ovaj nivo opreme, niska, sto mi stvara sumnju u auto, ali dok se ne pogleda, ne treba suditi napamet...
Znaci, ako je gleda tvoj drug, nikako bez dijagnostike i merenje kompresije na svim cilindrima!!! To vazi za kupovinu bilo koje Alfe, znaci bez toga ni u ludilu!
Najbolje neka ode da mu pogledaju Alfu u ovom servisu u Zemunu... Svaka pohvala za njih s moje strane
http://www.autoricambi.co.rs/Jos nesto da dodam sto sam zaboravio...
Alfu ne treba bilo ko da vam cacka i odrzava...
Mnogi cackaju oko Alfe, pa je lose uzube, nakon cega posle u voznji dodje do lomljenja klipova i posle opet "Alfa ne valja"...
Alfa je malo specificna za uzubljivanje i kad se radi veliki servis, OBAVEZNO kod onog ko ima specijalne alate za uzubljivanje (jer je treba uzubiti u bukvalno hiljaditi stepen i ima posebnih blokatora bregastih i komparatora za to) i nece biti problema... Sve ostalo, moze vam odrzavati i bilo koji drugi servis...
Znaci, kad kupujete Alfu, obavezno da se detaljno pretrese uz dijagnostiku i merenje kompresije, zatim odrzavanje kod majstora koji znaju sta raditi i kako raditi s Alfom i nece biti problema i svako ko je ikada u zivotu imalo Alfu, imace je ponovo (znam da nije popularno da na Opelovom forumu ovo pisem, ali iskren sam), bez obzira sto je svestan da ce na Alfi sigurno da izgubi, jer se malo teze prodaje, bas zbog tih predrasuda oko nje i izbegavanja, zbog cega i nije trazena na trzistu nesto previse, ali ko zeli da vozi Alfa Romeo, njemu to i ne smeta, jer taj od Alfe ocekuje druge stvari i uzitak, pre svega u specificnom zvuku motora, tako da ga nije briga sto ce se posle pomuciti da je proda...
Toliko od mene... Bio sam opsiran, ali nadam se od koristi...