Ovo je za sve vas koji koristite klasicne halogene sijalice! Prvo i osnovno, unimer u ruke i izmeriti koliki je napon na samoj sijalici (konektor).Obavezno meriti i plus i minus na samom konektoru!Zatim izmeriti na akumulatoru! Motor moze i da radi a i nemora, u svakom slucaju ako se pojavi razlika merenja na sijalici u odnosu na merenje sa klema akumulatora (i plus i minus), onda ovaj post moze biti blagotvoran!Iz mog iskustva kod 95% kola ima znacajne razlike u naponu na aku i naponu na sijalici!Sve razlike se pojavljuju zbog tankih kablova i gubitka napona na njima! Resenje: Doradjuje se instalacija od aku do farova preko posebnih relea!Nemojte se libiti i stedeti na preseku tih kablova!minimum 6 kvadrata ili da kazemo, precnik da bude min 5mm!Sto je kabl deblji ,gubici su sve manji!Ovo podrazumeva da se uradi i kabl za minus kod sijalice! Pojacati kabl od alternatora do akumulatora!Moze i nov ili na postojeci paralelno dodati jos jedan debeo!Ovu stavku bih stavio pod obavezno! Ko zeli maksimalno da isteruje svetlo,moze se nabaviti regler koji puni sa 14,2v (aku se nece upropastiti), i da nabaci veliku kvadraturu zice na sve gore navedeno! ah da, .. sijalice trpe do 15,5v (testirano)!Na ovako odradjenu instalaciju bez problema mozete staviti i one 100w sijalice. Da bi ste izracunali koliki bi bio dobitak, razliku koju ste dobili merenjem kao sa pocetka posta, pretvorite u procente!
 Ovo je jedan nacin,.... drugi je malo skuplji,.... ubaciti xenone!
|