Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 25 Avg 2019 17:55

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 21 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 24 Maj 2009 19:16 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Radi se o modelu Astra G, motor Y20DTL. Kvar VP pumpe(elektronika), motor se ugasio u vožnji. Na dijagnostici izbacio grešku 1631. Da bi se demontirala pumpa potrebno je demontirati sledeće delove sa priloženih slika:

Slika Slika Slika

Demontirali smo usisnu granu sa EGR ventilom i telo sa leptirima usisa i poklopac dekla motora

Slika Slika Slika

Sledeće na potezu je demontaža razvoda, tj. lanca od bregaste do zupčanika pumpe za gorivo. Da ne bih objašnjavao kako se zupči motor, ja sam ga odmah uzupčio prilikom demontaže i u sledećim slikama videćete gde se stavlja alat za blokadu bregaste osovine, radilice i pumpe za gorivo.

Slika Slika Slika Slika Slika

Redosled montaže je sledeći: što ste zadnje skinuli to prvo vraćate, a od potreboh alata Vam je potrebno torx ključevi, okasti, viljuškasti i alat za zupčenje motora, znači dosta toga...

Ako nešto nije u redu sa slikama nemojte mi zameriti.
Pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 24 Maj 2009 22:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Wow :wow
Svaka čast! :)

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 25 Maj 2009 00:05 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Negde sam procitao da ta elektronika moze da se opravi!

Da li neko zna nesto o tome?

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 25 Maj 2009 14:46 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
U 99% slucajeva se menja nova elektronoka, stim sto mora da se programira. U Milosevu kod Zeravice kontrola pumpe i zamena cele elektronike sa programiranjem je 54.000din.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 25 Maj 2009 14:48 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Night Rider je napisao:
Negde sam procitao da ta elektronika moze da se opravi!

Da li neko zna nesto o tome?


Mislim da ima nesto o tome na jednom drugom forumu, evo PREUZETOG teksta:

Citiraj:
Vidim da na forumu nije bilo riječi o ovoj, možemo je tako nazvati, serijskoj grešci na Y17DT(L) motorima.
NA webu se može naći puno ljudi koji imaju problema s time, pa sam i ja naišao na taj problem.
Svrha ovog posta je upozoriti na taj problem.. Dakle, nisam ja izmislio rješenje, nego samo prenosim svoje iskustvo na tu temu.
NAime, mom šogiju je u sred vožnje samo stala Corsa 1.7 DI (motor Y17DT).Motor samo vergla, ali ne pali.
NAkon spajanja na dijagnostiku pokaže grešku P0251- spill valve malfunction, tj. prijavi grešku na Bosch pumpi, točnije na regulatoru ubrizgavanja goriva. NA tim motorima on je elektronski upravljan i u 99% slučajeva s tim error kodom greška je u elektronskom modulu upravljanja.
Nakon surfanja webom, naišao sam na stranicu http://www.dg1yiq.de gdje je lik detaljno opisao problem i rješenje.
Pošto je sve na njemačkom, evo samo ukratko u čemu je problem.

Problem su hladni lemovi na ploči elektronike, koji ako se ne saniraju na vrijeme , eskaliraju u defekt modula.Simptomi problema su da auto crkava; neće upaliti tj. nekad pali, a nekad samo vergla; ne prihvaća gas dobro; i sl...Uz to se redovito pali lampica auta s ključem (onim za šarafe, a ne za paljenje ). To je bilo i mom šogiju; lampica se znala ponekad upaliti, ali se i u gasi nakon nekog vremena, dok nije sve crklo.
Dakle, ako imate taj motor ili slične simptome, pod auto i skidajte modul, jer dok su samo hladni lemovi, auto još ide. Ali kad auto stane, modul je crkao i samo prelotavanje neće pomoći. I defekt modula je u većini slučajeva svakom iskusnijem elektroničaru relativno lako poraviti, naravno ako se ne skuri pola modula; ali kako kažu bolje je spriječiti nego liječiti ( a ovdje i jeftinije ).
Stvar olakšava što za popravak ne trebate dijagnostiku, programiranje, niti išta drugo. To je jedan priglupi modul koji generira oko 130-160V zaupravljanje regulatorom i sve se svodi na hardware.
Svi znamo da se vozimo dok ide, a kad crkne onda se traži majstor. Za popravak modula razni majstori traže 0d 200 eura naviše; a ovlašteni servis 10-12000 kn za novi modul; pa vi vidite što vam je jeftinije .
Modul je na Bosch pumpi sa zadnje strane motora. Najlakše je skinuti od ispod auta. Ima jedan konektor i 4 10mm šarafa, a izgleda ovako:

Slika
Stražni poklopac je zaljepljen silikonom.Malo obrežite sklapelom i otvorite na silu sa šafafcigerom. NE skidati malu okruglu naljepnicu na sredini poklopca. Ovo je unutra:
Slika
Crvenim su zaokružene kritične točke koje treba prelotati.

U ovom slučaju, to nažalost nije bilo sve. Dosta sam se namučio da skinem ploču jer je u pitanju višeslojna štampa i treba odlotati sva gore zaokružena lemna mjesta dijelova koji su zaliveni u neki gel:
Slika
Od ostalih dijelova crkao je jedan SMD kondenzator:
Slika
i naponski regulator 9V:
Slika
NAkon toga, auto je proradio.
Poklopac treba zaljepiti natrag,ali PAŽNJA, ne koristiti obični sanitarni silikon jer on nije otporan na temperaturu i starenje, te otpušta octenu kiselinu koja može nagristi ploču. Ne bi željeli da uđe voda i sve još više upropasti.
Kupite neki silikon koji nije na bazi octa i koji je otporan na temp. i starenje.

NA gore navedenoj stranici imate sve dosta detaljnije. I opise tipičnih grešaka (može crknuti svašta: od velikog elko kondenzatora, induktiviteta, FETova, regulatora napona itd), rješenja, i kako testirati modul u toku popravka; tako da ne morate svako malo trčati pod auto. Iako je testiranje jednostavno, to neću opisivati jer je namjera posta samo upozoriti i preduhitriti da do kvara dođe.
No ako ikome zatreba tu sam ako mogu pomoći.

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 25 Maj 2009 21:39 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
el_fuego ovo sto je preuzeto sa nekog foruma je motor y17dt, a ovo o cemu se govori i radi je y20dtl vp44.
Inace moze da se poravi svaki kompjuter ali je pitanje koliko si siguran u to vozilo kada krenes na neki put od 700 ili 1000km. sa letovanim kompom a napolju zega +40C, a ti sa porodicom u kolima u nekoj nedodjiji.
To da se odradi i da se vozikas po gradu je u redu pa gde stane opet kod elektronicara ali za dalji puta ne bih se usudio.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 25 Maj 2009 22:04 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Znam da je y17dt, nego ovo je čisto zbog postupka...
Night rekao da je negde čitao o tome pa sam se zato i nadovezao ovim tekstom.
A što se tiče tih "home-made" varijanti svi znamo da one nose odredjeni rizik sa saobom.

Ako smatrate da je off, neka adim unkloni preuzeti tekst! :seci:

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 13:16 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Okt 2007 12:08
Postovi: 109
Lokacija: Sarajevo
Ime: Emir
Opel: ZAFIRA B 19 cdti
Ne ne treba ovu temu zatvarati jer je vrlo korisna pogotovo za "ne daj bože".


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 13:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
necemo je zatvarati bez brige.

nije na odmet da se vide obe strane medalje :dedica:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 14:04 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
@el_Fuego - bas sam na to mislio samo za VP44 ako nadjes bilo bi extra.

Pre ove Vektre koju sada vozim i koja ima 2.0 ydti motor imao sam istu takvu samo sa 2.0 xdti motorom na kojoj mi je bila riknula elektronika pumpe koju sam promenio u servisu.
U servisu su mi dali tu skinutu elektroniku koju i dalje imam (mislim da nije bila nacisto crkla jer mi je auto ponekad ulazio u bezbedni mod ali je i dalje mogao da se vozi)

E sad posto mi na ovoj sadasnjoj Vektri nije radjena pumpa a za nju se nikad ne zna kad moze da rikne plasim se da mi se to nedesi kada odem u inostranstvo.
Zbog toga bih pokusao da opravim ovu elektroniku koju imam sa stare Vektre i da mi stoji u autu kao rezerva.

Video sam pre godinu dana na nekom forumu da je neki lik sam sebi opravio elektroniku cini mi se na Astri ali to sad ne mogu da nadjem pa ako neko zna nesto o tome ili o nekom ko bi mogao to da odradi neka napise u ovoj temi.

@Godza - Posto vidim da se razumes reci mi kada bih npr. opravio staru elektroniku da li mora da se skida pumpa ili ne i koji je onda postupak zamene?

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 21:04 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Night Rider
ima jedan elektronicar u zemunu radi bez skidanja pumpe, broj njegovog tel:011/316-62-30, a dali moze da se popravi stara elektronika nisam siguran da to moze da se izvede, a da svi ostali parametri budu ustelovani kako treba.

ipak skinuti pumpu, staviti novu elektroniku i pogramirati istu i servisirati pumpu koja radi na probnom stolu je mnogo kvalitetnije odraditi, nego na licu mesta bez skidanja pumpe.

a vec kada je skinuta pumpa onda se ocisti i usisna grana,leptiri usisne grane,prelivna creva na diznama po mogucstvu i gumice na diznama (tefloni kako ih ko zove) i onda si u svoje vozilo siguran i bezbrizan za voznju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 21:13 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Meni je jedan bosista rekao da bi ta moja stara elektronika kada bih je opravio i stavio na auto normalno radila jer u sebi vec ima parametre.
A kada se stavlja potpuno nova elektronika onda mora da se unose parametri.

E sad ne znam da li je to stvarno tako!?

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 21:25 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
To je tacno i kada stavis polovnu pumpu na vozilo ona radi nema programiranja, ali ne znam sta moze da se na njoj popravi, sem senzor obrtaja pumpe koji moze posebno da se menja.

Ipak sam ja za onu drugu kvalitetniju varijantu sa skidanjem. :thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 21:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Ma i ja sam za to ali sta ako mi se nesto tako desi u npr. Grckoj gde planiram da idem na odmor.
Mislim da ne bi bilo na odmet imati rezervnu elektroniku pri ruci :wink:

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 21:52 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Night Rider je napisao:
Ma i ja sam za to ali sta ako mi se nesto tako desi u npr. Grckoj gde planiram da idem na odmor.
Mislim da ne bi bilo na odmet imati rezervnu elektroniku pri ruci :wink:


U pravu si mada bih je ipak isprobao pre polaska na put da li radi, mom drugaru pre dve godine crkla elektronika u Atini , a grci nisu imali pa poslali sa Kipra komplet novu pumpu ceh 2000e, nije mu bilo dobro jedno godinu dana.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 22:01 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Bas o tome pricam :shit:

Kako mislis da je proverim?
Koliko ja znam ona crkava bez neke predhodne najave i siptoma!

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 22:08 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ma mislo sam da je stavis na tvoju pumpu,jer drugacije i ne mozes da je proveris, a da li ce da crkne ne mozes nikada ni da predpostavis kada ce da se desi jednostavno stane u voznji i to je kraj.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 22:51 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
evo neki karakteristika vp 44 pumpe za gorivo;

Ugradjen upravljacki uredjaj pumpe
Ugaono-vremensko upravljanje magnetnim ventilom visokog pritiska preko inkrementalnog sistema integrisanog u pumpi za ubrizgavanje
Doziranje kolicina preko magnetnog ventila visokog pritiska
Pritisak pumpe do 90000kpa(900bar)
Regulacija pocetka ubrizgavanja bez iglicastog senzora za kretanje

Upravljacki uredjaj pumpe za ubrizgavanje vp44

Radi egzaktnog podesavanja pocetka ubrizgavanja i doziranja goriva pumpa za ubrizgavanje je opremljena sopstvenim upravljackim uredjajem koji je postavljen na samoj pumpi.Odvajanje upravljackog uredjaja pumpe i upravljackog uredjaja motora omogucava memorisanje individualnih karakteristika pumpe u upravljackom uredjaju pumpe.Preko voda za prenos podataka upravljacki uredjaj pumpe dobija signal za ubrizgavanje odredjene kolicine goriva koji se formira na osnovu ocene signala senzora, npr. polozaja pedale za gas. U upravljackom uredjaju pumpe signal za kolicinu goriva koju treba ubrizgati kao i broj obrtaja pumpe uz dati pocetak ubrizgavanja, predstavljaju ulazne velicine za karakteristike pumpe, na taj nacin sto je pripadajuce trajanje aktiviranja memorisano u stepenima ugla brega.Aktiviranje magnetnog ventila visokog pritiska u zeljenom trajanju obavlja se na osnovu inkremenralnog ugaono-vremenskog sistema,integrisanog u pumpi.

Inkrementalni ugaono-vremenski sistem

U pumpi za ubrizgavanje ugradjeni inkrementalni ugaono-vremenski sistem sastoji se od senzora polja sa inkrementalnom ozubljenom plocom sa podelom od tri stepena ugla koji se prekidaju od strane jedne referentne oznake po cilindru.Njegov zadatak je egzaktno odredjivanje ugla brega na kome magnetni ventil visokog pritiska zatvara, odn. otvara.

Magnetni ventil visokog pritiska

Kada je zatvoren magnetni ventil visokog pritiska klip pumpe potiskuje gorivo preko ventila pritiska do dizne za ubrizgavanje.Otvaranjem magnetnog ventila visokog pritiska odredjuje se kraj ubrizgavanja. Zajedno sa kompenzacijom u vise tacaka u upravljackom uredjaju pumpe dobija se visoka tacnost kolicine goriva za ubrizgavanje.

Ovo je ukratko o karakteristikama pumpe, jer se dosta ovih vozila koriste kod nas i trebalo bi imati neku predstavu o radu ove pumpe, ako ne barem upoznati majstore i elektronicare sa njenim radom.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 26 Maj 2009 23:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Intresuje me jos par stvari :D
Koju pumpu nosi 2.2dti motor posto sam cuo da se ona nekvari.
Da li ta pumpa moze da se namontira na 2.0dti i da li bi na taj nacin doslo do povecanja snage posto je pumpa verovatno jaca.
Slicna star me kopka kod turbine da li su iste na 2.0dti i 2.2dti i ako nisu da li se sta postize njihovom zamenom.
Kod mene je uradjen chip na Vektri ako to ima neke veze sa celom pricom.

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 27 Maj 2009 20:43 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3827
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Vp pumpe sa elektronikom koje imaju oznake na samoj pumpi sa spoljne strane 003, 004, 009, 011, idu na x,y20dth,l s tim sto 009 jedna serija pumpi je ugradjivana i u motore y22dtr.

Znaci ako je pumpa tj.elektronika sa motora y22dtr mogla bi da pasuje na Y20dth,l, jedino sto bi ugao pred paljenja i ubrizgavanja bio nesto veci ali bi se to dijagnostikom nastelovalo na fabricki rad.

Ima jos dva modela pumpi koje imaju oznake na pumpi 015, 016 i idu na motor y22dtr novijih generacija.

Sto se tice turbine kod nekih modela y22dtr cev turbine ide preko pokopca motora, a kod y20dth.l ide pored poklopca do akumulatora i ulazi u hladnjak intercol.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Demontaža VP pumpe
PostPoslato: 27 Maj 2009 22:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Znaci u sustini ne bi dobio nikakve bolje preformanse sa pumpom od 2.2dtr motora?
Znam da na 2.0DTL motorima crevo od turba ide preko poklopca motora ali nisam vide ni na jednom 2.2dtr bar ne u Vektri.

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 21 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs