Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 20 Apr 2024 14:32

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Calibra - Plovak zamena
PostPoslato: 23 Avg 2008 00:22 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9367
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Plovak na calibri = velika zezancija
Spustio se u kanal i posle dva treptaja oka bilo je i vise nego ocigledno da rezervoar mora dole :(
Postupak je sledeci:
Skinuti plasticni sus pleh koji je nalazi izmedju rezervoara i zadnjeg banika. Ima cetiri matice (kljuc 10) koje su na vidnom mestu, pozeljno biti pazljiv posto su plasticne. Vecina calibri nema tu plastiku, tako da ako je ne uocite i nije problem.
Skinuti cep od rezervoara (nista vise se tu ne cacka, samo odviti cep)
Staviti podmetace pod rezervoar i odvrnuti cetiri matice (kljuc 13) kojima su zarafljeni metalni nosaci (sine) na kojima se rezvoar drzi
creva i kablovi imaju dovoljnu duzinu, da rezervoar posle toga moze da se spusti 15-ak cm. dole, sto je sasvim dovoljno prici dzeku i crevima, rezervoar ide dole zajedno sa ulivnim grlom
Na desnoj strani rezervoara se nalaze creva i dzek, posto je na zasticenom mestu, nista nije oksidiralo i lako se moze skinuti, izgleda ovako:
Slika

Slika

Posle toga ostaje da se skine jos jedno crevo na ulivnom grlu koje sluzi za vazduh i i iiiiiiiii rezervoar je iza auta :laughing3:

Slika

Odviti maticu kojom je pricvrscen poklopac u koji ulaze kablovi i creva, matica je plasticna i precnika je kao i poklopac, pazljivim kuckanjem popusta se bez problema, sve izvadjeno iz rezervoara izgleda ovako:

Slika

Kvar je na stampanoj ploci na slici ispod, popustio "film" na ploci tacno na polovini i od pola na gore nema kontakta
Slika

rasturen plovak izgleda ovako:

Slika

Taman kad sam poceo da se rzmisljam da li da preletujem plocu ili da menjam plovak, desio se KVRC, polomio sam na pola plocu :( to je prekinulo moje razmisljanje i dovelo me do cinjenice da je jedino resenje zameniti plovak :D

Odem kod drugara od kojeg uzimam delove i zakljucim da njegovi i moj plovsk nisu isti. Tu je i on saznao da postoji i druga vrsta plovka za calibru i da postoji calibra sa potapajucom pumpom. Na svakoj calibri pumpa je pored rezervoara, ali kod mene je u rezervoaru. To me i nije toliko iznenadilo jer sta god sam pokusavao da radim i dodam nista nije standardno, sve mora da je za hebeni ECO-TEC.

Tako da sada u garazi imam dva rezervoara i dva plovka koji su na oko jako, jako slicni, a u stvari totalno razliciti :(

Sutra cu verovatno da okrenem 1000000 telefona i 30000000 prodavnica ne bi li nasao plovak za calibru.
Moje avanture ce se nastaviti u sutrasnjem broju :ludilo

Ono sto je pozeljno je da bude sto manje benzina u rezervoru, posto sam sam radio sav sam se preznojao dok nisam uspeo da spustim rezervoar i da ubacim crevo i istocim benzin.

edit:
Samo jos da napomenem da plovak na calibri nije sa donje strane rezervoara, vec sa gonje, na najvisljoj tacki rezervoara, zato i mora ceo rezervoar da se skida. Samo mi nije jasno zasto nisu ostavili otvor u gepeku da se pridje plovku, niti ima greda ni ojacanja izmedju lima gepeka i plovka, mogli su glat da tu naprave otvor :?: :?: :?:



prebacio bozza u HowTo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra - Plovak zamena
PostPoslato: 29 Avg 2008 22:19 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9367
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
aham, sada je u HowTo, ja zaboravio da premestim :banghead:
U jednom od prethodnih postova za ovu temu napisao sam da meri u mililitar :trtmilojka:
Tj. meri u mililitar dok se ne spusti na 35l i tu stane, nece ispod, znaci isti problem kao ranije samo sada ne meri ispod pola (ranije nije hteo da meri preko pola) :ludilo . Dospem benzin i ode na vrh, pa se vozio i opet zakuca na pola :banghead: nece ispod majku mu vraziju :D
Onda sam krenuo da se vozim i vozim kako bih istrosio benzin da lakse skinem rezervoar. Jedino lepo je sto koliko god se vozis uvek imas malo iznad pola rezervoara, e to se zove "trosi k'o upaljac" :ludilo
Uglavnom, skinuo sam veceras rezervoar ponovo i video da se plovak spustio na crevo od pumpe i iz tog razloga nije hteo ispod pola da ide... :oops:
Sutra cu da ga povezem i punim vodom, cisto da se uverim da radi kako treba (pumpu sam skinuo da je ne upropastim vodom)

Za nauk: Ne treba zuriti i pazljivo sve vratiti na svoje mesto i prekontrolisati. Dosta je nepristupacno to sve sloziti u rezervoar da ne kaci, ali nije neizvodljivo. Voditi racuna prilikom montiranja pumpe, creva i plovka u rezervoar :shit ali na greskama se uci :D


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs