Subject: Vectra A, prednje kočnice imaju lagani zvuk struganja metal o metal... vrijeme je za zamjenu
New stuff... Zimmermanovi diskovi i Ferodo premier pločice
Diskove nakon Å¡to ih izvadite OBAVEZNO očistiti sa acetonom ili benzinom, da se uklone ostaci ulja od obrade. Kočnice + ulje = no-good combination . Primjetite da uz disk pločice dolaze i novi Å¡tiftovi za učvrÅ¡ćivanje, te limići za držanje pločica. Bilo bi dobro provjeriti da li te stvari dolaze u kompletu jer je cijena novih u opelu cca 150-200 kuna.
Stare Å¡tiftove treba izbaciti van sa par udaraca čekićem. Kao idealni alat se pokazao ključ za stezanje glave na buÅ¡ilici, promjer mu je taman, a dovoljno je čvrst i lako ga je držati.
Nakon toga razmičemo pločice i time klip dovodimo u "početni" položaj kako bi mogli staviti nove pločice koje su puno deblje od ovih starih
Nakon Å¡to smo skinuli stari disk (drži ga jedan vijak, ako se disk zapekao, par laganih udaraca čekićem će ga otpustiti. Disk na "floating" kočionim klijeÅ¡tima se može bez problema izvaditi bez skidanja samih klijeÅ¡tiju. NAkon skidanja sa finim smirgl papirom (240-400) čistimo dosjed diska na glavčini da uklonimo sve neravnine od eventualne korozije, u protivnom bi disk mogao neravnomjerno nasjesti, te prouzročiti vibracije pri kočenju...
Sve je spremno za montažu:
Disk je na mjestu, prva kočiona pločica isto. Ã… tiftovi su stavljeni tek toliko da drže lim za učvrÅ¡ćenje.
Obje pločice i limići na mjestu...
I stiftovi zakucani unutra na svoje mjesto... finito!
Mala napomena: pločice su pocrvenile zbog iznenadnog rice-virusa koji me napao, te viÅ¡ka spreja za kočione čeljusti koji mi je stajao doma
I naravno, ne zaboravite: bez naglih kočenja prvih 200-300 km, dok se pločice i diskovi ne "ubedinaju"
|