Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 12:19

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Zamena kocionog - ASKONA
PostPoslato: 06 Okt 2007 00:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
Pored moje volje da cilindar zamenim preventivno pre letovanja,pa nisam stigao,dosao je trenutak da ga zamenim zato sto je poceo da pravi propuste prilikom kocenja.
Elem,prilikom postepenog pritiskanja pedale prilikom kocenja,pedala propadne do kraja. Igranja sa kocnicama nema,tako da mora da se menja.

Napravio sam slicice postupno i hronoloski kako se vrsi zamena.

Vecina Ascona nosi kocioni sistem "Delco". Cilindar izgleda ovako:

Slika

Ja sam kupio takav cilindar,italijanske proizvodnje (kopija Delco)

Slika
Slika

Moj cilidar je ovaj. Vec je neko "prckao" oko njega tako da si srafovi od cevcica za prednje tockove izlizani.

Slika

Ispustiti ulje iz sistema i iz posudice. Cilindar drze dve navrtke (kljuc 13), prvo se odvoje sve cevcice (kljuc 10),zatim se odviju navrtke koje drze cilindar. Ako su srafovi od cevcica izlizani kao kod mene,mogu da pomognu manje vodoinstalaterske kleste ili smrt klesta. Kad se skine cilindar,njegovo mesto izgleda ovako:

Slika

Cilindar je skinut i izgleda ovako:

Slika

Kada se cilindar skine moraju da se skinu prousni ventili za zadanje tockove,koji imaju ulogu kao peti cilindar. Ako su strokavi,nebi bilo lose da se ociste spolja,i da se rastave da bi se ocistili i iznutra. Za ventile je bitno da nose iste oznake(nikako razlicite)

Slika
Slika

Nov cilindar ima cepove zbog trunja i prljavstine. Ociscene ventile vratiti na mesto (nije bitan redosled). Voditi racuna oko pritezanja ventila posto su aliminijumski.

Slika
Slika

Posle toga,treba namontitati posudicu za ulje. Posudica se montira tako sto se ubode u gumice koje su stavljene u otvor za posudicu. Namazati malo uk uljem gumice da bi posudica lakse upala u gumice.

Slika
Slika

Sledi montaza. Sve ono isto kao kod demontaze,samo obrnuto.

Slika
Slika
Slika

Skinuti zastitne kapice i zasrafiti cevcice. Obratiti paznju na se cevcice ne zasrafe krivo. Znaci prvo rukom i sa dosta pogleda jer se vidi kad je sraf od cevcice posao krivo.

Slika
Slika

Zamena je gotova. Ovako izgleda kompletiran cilindar na autu.

Slika

Posle zamene treba da se natoci uk-a ulje i da se ispusti vazduh iz sistema. Za tu operaciju najbolje je da su skinuta sva cetri tocka i da auto stoji na panjevima. Za to vam treba i pomocnik.
U toku ispustanja vazduha obratiti paznju da cevcice ne "suze" i ako je potrebno dodatno ih osetno pritegnuti. Isto to iskontrolisati u narednim danima prilikom voznje i dali se nivo ulja menja u posudici.

Vazno: Cevcuce prvo zavijati rukom pa kasnije stegnuti kljucem

Sada kocnice 'vataju k'o za oci :D

Product by BOZZA NIS

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 18 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs