Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=2752
Stranica 3 od 3

Autoru:  kvcali [ 09 Apr 2012 21:41 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Ne

Autoru:  markopo [ 10 Apr 2012 00:37 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

mogu samo da kazem da se egr na x14xe i x16xe skida za 5 minuta ,ne znam zasto svi kukaju da je konplikovano

Autoru:  fiuman [ 20 Sep 2012 18:01 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

dzimi je napisao:
Nadjoh vremena da se kod mene pozabavim EGR om, i posle palo vise posla skinut je sa motora. Nisam slikao jer nije bio foto kod mene.. ali posluzice i slike sa neta
Znaci kod ovog motora EGR se nalazi iza samog motora,

Slika

potrebno je izvuci dzek i osrafiti dva torx srafa. Malo je nepristupacno ali uz upornost i laganicu skida se.

Slika

E sad, od tankog aluminijuma sam napravio novi dihtung ali bez ijedne rupice,
Slika

Ovaj na slici ima jednu, farbicki ima dve a ja sam napravio bez samo sa rupicama za pricvrscivanje ( levo i desno).

Napravio, montirao, upalio, i cekam da se upali chek ali ni znaka od nje. Extra! Sedim i vozim. Posle nekog vremena pocinje da se pali lampica, nisam bas gledao u kakvom rezimu voznje ali pali se pa ugasim auto, upalim opet ona se gasi. Posle nekog vremena ( 10, 20,min) pali se opet, mada ne uvek..

U cemu je problem?
Jel bi trebalo da napravim dihtung koji dozvoljava samo ulazak gasova u EGR (kao na slici) ili da ocistim EGR i vratim dihtung sa obe rupice? Ipak ono paljenje chek lampice malo izaziva nemir i nije to to :lol:

Kada chek radi, nesto ne valja!!! :dedica: :ludilo:

I jesi li isprobao drugu varijantu? Na mojoj astri je sličan egr, tj. samo se gornji deo malo razlikuje pa se i ja nosim mišlju da ga zatvorim samo ne znam na koji način. Da li da napravim dihtung sa jednom rupom ili bez rupa ne računajući rupe za šrafove kojima se pričvršćuje egr?

Autoru:  dzimi [ 20 Sep 2012 23:52 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Drugu varijantu nisam isprobao, hocu kada budem radio oko motora. Sada su mi otvoreni i ulaz i izlaz, tj nema nikakvog dodatka.
Moras da napravis obavezno sa jednom rupom, (kao na slici) znaci nikako obe zatvorene.
E sad po slici ces videti koja treba da je zatvorena koja otvorena. :ok:

Autoru:  fiuman [ 21 Sep 2012 17:30 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Kontam koju rupu treba zatvoriti. Čim nađem malo vremena odradiću pa da vidim hoće li me i dalje zezati egr.

Autoru:  fiuman [ 28 Dec 2012 22:33 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Odradio pre dva meseca i nikakvih problema nemam osim što check engine stalno svetli.

Autoru:  Vectra [ 22 Jan 2013 05:43 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

zux je napisao:
Prvo otkacite konektor EGR ventila i cevcicu kojom se gasovi vracaju u usisnu granu

Slika

OK, lepo uputstvo, samo mala ispravka, nije to cevcica koja izduvne gasove vraca u usis, vec je to kruta cevcica koja "dovodi" vakum do aktuatora EGR-a, tako da ta cevcica sluzi za otvaranje EGR-a. A izduvni gasovi se vracaju u usis kroz sam motor (postoji kanal).

zux je napisao:
apsoultno ne, ne smeta mu, cak mu poprilicno pomaze

OK, samo jedna stvar. U memoriji motornog kompjutera postoji mapa rada EGR ventila. Dakle, kada kompjuter komanduje da se EGR otvori onda on "racuna" u svojim kalkulacijama tu kolicinu gasa koja dolazi iz izduva, pa na osnovu toga pravi novu racunicu o parametrima za svaki sledeci obrtaj motora. Kada je EGR blokiran, kompjuter to ne "vidi" i on i dalje racuna na tu neku kolicinu izduvnih gasova, pa u skladu sa time pravi smesu, paljenje i dr, ali tih gasova nema (blokirani su). Moje misljenje je da kod tih motora dobro u nekim slucajevima blokirati EGR (znatno se smanjuje garez u usisnoj grani, ali znatno), ali misljenja sam da taj motor bolje radi sa ispravnim EGR ventilom!

Autoru:  ikac [ 04 Mar 2013 17:49 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Kakva su vam iskustva generalno od vas ko je ranije blokirao EGR...i vozi vec duze vreme tako...jel to dugorocno resenje?pozz

Autoru:  SloW89 [ 05 Maj 2013 22:40 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

ljudi imam jedno pitanje :D vec neko vreme trazim EGR ventil i ispostavilo se da ga nema http://img218.imageshack.us/img218/8848/82up.jpg
jer kod nekog ista situacija? :D

Autoru:  Mickey [ 06 Maj 2013 02:36 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Ako se ja dobro secam Z18XE nema EGR... :scratch:

Autoru:  SloW89 [ 06 Maj 2013 07:56 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

To sam i ja mislio dok nisam video ovu sliku :)
Slika

Autoru:  Mickey [ 06 Maj 2013 10:42 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Pogledaj sliku pazljivo i videces da Z18XE ipak nema EGR :ludilo:

Autoru:  Majkan [ 06 Maj 2013 10:47 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Koliko znam Z18XE nemaju EGR, mozda X18XE ima.

Inace ja sam blokirao egr na V6 i deluje malo zivlje, mada je mozda i trip. ;)

Autoru:  SloW89 [ 06 Maj 2013 19:24 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Dosta ljudi mi je reklo da bih trebao da je zilaviji malo :) zato sam ja trazio ali nema ga :D

Autoru:  pericaa [ 06 Jan 2014 14:01 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

exyt1ms je napisao:
Slučaj Žika privremeno van akta.
Evo novog slučaja tj pitanja:
Astra G Z16XE

P0400 (0B) - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (Closed Valve) - Present
P0607 (00) - Knock Signal Circuit - Not present
P1120 (08) - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation - Not present
P1550 (0A) - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance - Present
P1122 (02) - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low - Present
P0400 (0C) - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive - Not present

Za početak, da li je moguće na ovom motoru blokirati EGR?


imam problem sa egr ventilom kad zatvori ili iskoci klipic iz egr ventila nece posle elektromagnetni ventil da vrati tj stalno ostane u tom polozaju ,probano i ciscenje nepomaze, da li se moze na tom motoru zatvoriti egr da nepravi probleme i kako . astra g z16xe.

Autoru:  toda81 [ 15 Mar 2017 01:59 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Procitao sam celu ovu temu vezanu za eger ventil. Imam opel zafiru 1.6 z16xe sa ugradjenim plinom. Stalno mi svvetli ona zuta lampica i majstor kaze da je eger ventil. Sta treba da se uradi po vaem misljenju?

Autoru:  georgemcduke [ 07 Apr 2017 11:48 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Pozdrav svima,
Gledao sam na Z16XER (85kW/115KS) i nigdje nisam našao ERG.
Automobil 2008. godište

Da li ovi motori imaju ERG? Ako da može li ilustracija gdje se nalazi
Hvala

Autoru:  mastirn5 [ 09 Avg 2019 18:28 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

kako stoji stvar sa dizel cdti 2.0 motorima tipa insignia i slicno? Moja ja karavan 160ks ide standardno ali me poceo zezati da stuca ponekad i bio prinudjen samo dzek od egr skinuo.Auto se ponasa kao 250ks da im kad stisnem gas pocinju da proklizavaju gume.Jednostavno nisam mogao da verujem da je recimo sad startnija od bmw f10 sto mi malo nelogicno.Cekam dijagnostiku pa ako budem morao menjam egr kontam cim vratim dzek mislim da ce opet lose ici.

Autoru:  Night King [ 09 Avg 2019 22:30 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Da li na vectri b 2.0DTI moze da se blokira EGR ono vakum crevo sto ide na EGR da se zatvori i da li steti motoru?

Autoru:  MiskoBgd [ 10 Avg 2019 09:24 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

BMW F10 ima skoro 2T.

Autoru:  Rax77 [ 11 Avg 2019 02:06 ]
Tema posta:  Re: Blokiranje EGR ventila na ECOTEC benzinskim motorima

Blokiranje EGR-a na Z16XEP (Astri H 1.6 77kW)? Da li sme samo da se blokira plocicom ili nema poente?

Po nekoj logici bez softverskog uklanjanja, kada se blokira EGR to je isto kao i da je zapusen, opet ce biti losa smesa i losije performanse u manjim obrtajima, veca potrosnja jer ECU ocekuje da EGR radi.

Ne zeza me trenutno EGR niti mi se gusi auto (inace vozim na plin), ali verujem da bi pomoglo autu da pokaze svih 105ks u svakom momentu pogotovo u manjim obrtajima gde je lenj u vecim brzinama (3-4-5). :(

I sta mislite o stanju EGR-a (i EGR kanala) kada se vozi na plin? Bude bolje, cistije ili? :)

Stranica 3 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/