Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 21:09

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: 4x4 pogon - ispuštanje vazduha iz servo sistema
PostPoslato: 28 Jun 2012 22:12 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Evo, malo kome će ovo koristiti, ali opet... što da ne.
Reč je naravno o 4x4 pogonu kod Vectre A i Calibre.... čisto da se ne zbune mnogi vlasnici Insignie 4x4 :D

Za razliku od vozila bez 4x4 pogona, ovde se ispoštanje vazduha radi malkice drugačije.

Pa da krenemo:

- Nije neophodno, ali je poželjno da prednji točkovi budu podignuti od zemlje. Ne preterivati, dovoljno je da su točkovi samo par mm iznad zemlje.
- Dati kontakt i nadrukati kočnicu 25 puta ili stisnuti kočnicu i držati je dok ne prestane šištav zvuk (pražnjenje akumulatora pritiska)
- Ugasiti kontakt, izvući osigurač br. 19 (onesposobljavanje pogona)
Slika
- Odvrnuti mali inbus šraf za 3 kruga (na slici obeležen slovom A)... u pitanju je 3mm inbus.
- Skinuti poklopac čantrice servo ulja i nasuti (po potrebi) Dextron II ulje. Marker za nivo se nalazi na poklopcu i postoji HOT i COLD marker, dakle različit nivo ulja treba da bude kada je motor topao, odnosno kada je hladan.
- Startovati motor. PAŽNJA Kada se startuje motor, nivo servo ulja će početi da opada (puni se akumulator pritiska)... u ovom trenutku NE DOLIVATI ULJE
- Dok motor radi, nekoliko puta namotati volan sa kraja na kraj i na svakom kraju zadržati volan do 5 sekundi.
- Nakon motanja volana, dok motor još uvek radi, zategnuti onaj mali inbus (slovo A na slici) do kraja i ostaviti da radi tako 20 sekundi.... zatim ponovo odvrnuti taj inbus 3 kruga i ostaviti da radi još 20 sekundi.... i na posletku, zavrnuti inbus šraf do kraja. Napomena: dobro pritegnuti inbus šrafić na kraju (inače će servo ulje odlaziti u povrat i neće biti dovoljno pritiska u sistemu za pravilan rad pogona).
- Ugasiti motor, vratiti osigurač 19.
- Dati kontakt i nadrukati kočnicu 25 puta (ili opet stisnuti i držati dok ne stane šištanje), a zatim proveriti ponovo nivo servo tečnosti u čantrici i regulisati ukoliko je potrebno.


... eto, meni je ovo bilo korisno, pa rekoh da podelim sa vama :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 25 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs