Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
4x4 pogon - ispuštanje vazduha iz servo sistema https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=20391 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | webboy [ 28 Jun 2012 22:12 ] |
Tema posta: | 4x4 pogon - ispuštanje vazduha iz servo sistema |
Evo, malo kome će ovo koristiti, ali opet... što da ne. Reč je naravno o 4x4 pogonu kod Vectre A i Calibre.... čisto da se ne zbune mnogi vlasnici Insignie 4x4 Za razliku od vozila bez 4x4 pogona, ovde se ispoštanje vazduha radi malkice drugačije. Pa da krenemo: - Nije neophodno, ali je poželjno da prednji točkovi budu podignuti od zemlje. Ne preterivati, dovoljno je da su točkovi samo par mm iznad zemlje. - Dati kontakt i nadrukati kočnicu 25 puta ili stisnuti kočnicu i držati je dok ne prestane šištav zvuk (pražnjenje akumulatora pritiska) - Ugasiti kontakt, izvući osigurač br. 19 (onesposobljavanje pogona) - Odvrnuti mali inbus šraf za 3 kruga (na slici obeležen slovom A)... u pitanju je 3mm inbus. - Skinuti poklopac čantrice servo ulja i nasuti (po potrebi) Dextron II ulje. Marker za nivo se nalazi na poklopcu i postoji HOT i COLD marker, dakle različit nivo ulja treba da bude kada je motor topao, odnosno kada je hladan. - Startovati motor. PAŽNJA Kada se startuje motor, nivo servo ulja će početi da opada (puni se akumulator pritiska)... u ovom trenutku NE DOLIVATI ULJE - Dok motor radi, nekoliko puta namotati volan sa kraja na kraj i na svakom kraju zadržati volan do 5 sekundi. - Nakon motanja volana, dok motor još uvek radi, zategnuti onaj mali inbus (slovo A na slici) do kraja i ostaviti da radi tako 20 sekundi.... zatim ponovo odvrnuti taj inbus 3 kruga i ostaviti da radi još 20 sekundi.... i na posletku, zavrnuti inbus šraf do kraja. Napomena: dobro pritegnuti inbus šrafić na kraju (inače će servo ulje odlaziti u povrat i neće biti dovoljno pritiska u sistemu za pravilan rad pogona). - Ugasiti motor, vratiti osigurač 19. - Dati kontakt i nadrukati kočnicu 25 puta (ili opet stisnuti i držati dok ne stane šištanje), a zatim proveriti ponovo nivo servo tečnosti u čantrici i regulisati ukoliko je potrebno. ... eto, meni je ovo bilo korisno, pa rekoh da podelim sa vama |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |