Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

4x4 pogon - ispuštanje vazduha iz servo sistema
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=20391
Stranica 1 od 1

Autoru:  webboy [ 28 Jun 2012 22:12 ]
Tema posta:  4x4 pogon - ispuštanje vazduha iz servo sistema

Evo, malo kome će ovo koristiti, ali opet... što da ne.
Reč je naravno o 4x4 pogonu kod Vectre A i Calibre.... čisto da se ne zbune mnogi vlasnici Insignie 4x4 :D

Za razliku od vozila bez 4x4 pogona, ovde se ispoštanje vazduha radi malkice drugačije.

Pa da krenemo:

- Nije neophodno, ali je poželjno da prednji točkovi budu podignuti od zemlje. Ne preterivati, dovoljno je da su točkovi samo par mm iznad zemlje.
- Dati kontakt i nadrukati kočnicu 25 puta ili stisnuti kočnicu i držati je dok ne prestane šištav zvuk (pražnjenje akumulatora pritiska)
- Ugasiti kontakt, izvući osigurač br. 19 (onesposobljavanje pogona)
Slika
- Odvrnuti mali inbus šraf za 3 kruga (na slici obeležen slovom A)... u pitanju je 3mm inbus.
- Skinuti poklopac čantrice servo ulja i nasuti (po potrebi) Dextron II ulje. Marker za nivo se nalazi na poklopcu i postoji HOT i COLD marker, dakle različit nivo ulja treba da bude kada je motor topao, odnosno kada je hladan.
- Startovati motor. PAŽNJA Kada se startuje motor, nivo servo ulja će početi da opada (puni se akumulator pritiska)... u ovom trenutku NE DOLIVATI ULJE
- Dok motor radi, nekoliko puta namotati volan sa kraja na kraj i na svakom kraju zadržati volan do 5 sekundi.
- Nakon motanja volana, dok motor još uvek radi, zategnuti onaj mali inbus (slovo A na slici) do kraja i ostaviti da radi tako 20 sekundi.... zatim ponovo odvrnuti taj inbus 3 kruga i ostaviti da radi još 20 sekundi.... i na posletku, zavrnuti inbus šraf do kraja. Napomena: dobro pritegnuti inbus šrafić na kraju (inače će servo ulje odlaziti u povrat i neće biti dovoljno pritiska u sistemu za pravilan rad pogona).
- Ugasiti motor, vratiti osigurač 19.
- Dati kontakt i nadrukati kočnicu 25 puta (ili opet stisnuti i držati dok ne stane šištanje), a zatim proveriti ponovo nivo servo tečnosti u čantrici i regulisati ukoliko je potrebno.


... eto, meni je ovo bilo korisno, pa rekoh da podelim sa vama :D

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/