Zamenu ulja u reduktoru je pozeljno raditi na godinu dana (mada ce vam Opel reci da je ulje vecno

). Tom prilikom je lepo videti i u kom je stanju staro ulje, koje je boje, ima li opiljaka (naznaka potrosenosti zupcanika) ili komadica azbesta (naznaka potrosnje lamelastih zupcanika).
Od alata vam je potrebno:
1) Imbus kljuc 10
2) Okasti kljuc 12
3) Levak sa uskim izlazom (cca 8mm) ili spric za ulivanje ulja... ili tako nesto.
Paznja: Vozilo NE TREBA dizati na dizalicu, vec treba raditi iz kanala. Pozeljno je da vozilo odstoji jedno 20-30 minuta pre nego sto se pocne sa zamenom ulja.
Postupak je sledeci:
1) Postaviti kanticu, lavor ili slicno ispod reduktora i inbus kljucem 10 odviti sraf za ispustanje ulja koji se nalazi na donjoj strani reduktora.

Tom prilikom izvrsiti inspekciju starog ulja. Kada staro ulje iscuri (treba mu par minuta),
zatvoriti sraf za ispustanje ulja.
2) Okastim kljucem br 12 odviti sraf za nivelaciju ulja koji se nalazi sa desne strane reduktora pored senzora temperature (modeli do '89 NEMAJU ovaj senzor, do 94 je sa 2 zice, od '94 je sa jednom zicom)

Na slici ovo zuto je senzor a ova izbocina je sraf za nivelaciju.
Paznja1: Sraf za nivelaciju je vrlo blizu izduvne cevi, osim sto je potrebno vreme da se ulje slegne, potrebno je vreme i da se ova cev ohladi, zato je potrebno sacekati neko vreme pre pocetka.
Paznja2: Senzor temperature je VRLO OSETLJIVA stvarcica. Pazljivo rukovati kljucem kako se senzor ne bi ostetio
3) Nakon sto je sraf za nivelaciju odvijen, pristupiti montiranju levka ili sprica na crevo za odusak reduktora. Jedan kraj tog creva je povezan na odusak reduktora sa gornje strane, a drugi kraj je slobodan i obicno se nalazi tu negde oko posude za rashladnu tecnost ili akumulatora pritiska (kao na slici).

Kazem obicno, zato sto je moguce da je crevo pomereno prilikom nekih ranijih radova.
Paznja: Slobodan kraj creva MORA biti na vecoj visini od kraja koji je zakacen na reduktor. Obratiti paznju da ovo crevo ne ispadne i da se ne vuce po putu. Takodje obratiti paznju da se crevo ne uplete u kajsh alternatora ili da ne dodiruje neki od elemenata motora koji dostizu visoke temperature. Obratiti paznju da crevo ne bude nigde prikljeshteno, jer reduktor mora da "dishe", a ovo mu je "nos" (malo duzi nego

ali sta je tu je

)
4) Nakon montaze levka ili sprica, pristupiti sipanju ulja kroz crevo oduska.

Ulje sipati dok ne popcne da curi kroz sraf za nivelaciju (koji je, naravno, jos uvek odvijen). Staje od prilike 600ml koliko se i dobija u originalnom pakovanju.
5) Zavrnuti sraf za nivelaciju ulja, raskaciti levak/spric i uzivati dalje u voznji sa 4x4 pogonom
