Slikovito objasnjenje za skidanje EGR-a i usisne na Y17DT i DTL motorima, u mom slucaju DTL(DI). Nadam se da ce nekom koristiti, ako ne jos bolje jer je posao robijaski. Prvo da se zahvalim Godzi na informacijama
Znaci ovako, skidamo klemu za akumulatora pre pocetka svega.
1. Poskidamo cev od protokomera do turbine i raskacimo dzekove sa ECU. Oznaceno na slikama crvenim strelicama.

2.Skinuti ECU i njegov nosac, zatim cev od turba do EGR-a, zapusiti necim rupe na turbini jer ako vam nesto upadne u najboljem slucaju mozete napraviti stonu lampu od nje.

3. Odvrnuti kljucem br.30 cev od izduva do EGR-a, pazite na dihtung. Oznaciti redom cevcice od dizni i kablove grejaca, da ne bi posle razbijali glavu gde je koja bila, mada se samo kaze.

4. Odviti dva srafa(br.12) koja drze EGR za usisnu, vakum od EGR i raskaciti dzekove na pumpi i MAP-u koji se vide na slici.

5.Treba skinuti cevcice sa dizni komada 3, koje su mnogoo zavucene, za to treba da potkratite jedan viljuskasti kljuc i na drugom okastom da napravite prorez za cevi, sa velikim popustite, a manjim odvrcete, za ovo treba malo vremena i spretnih ruku. Vidi se na slici.


6. Raskacite crevo za povratni vod goriva.

7. Sada usisna, drze je 4 gornja, 4 donja i jedan sa stane, gornji i ovaj sa strane nisu problem, ali ova 4 donja su muka bozija za odvrnuti, a posle i zavrnuti. Za ovo ce vam trebati mala geodra, zglob i nastavak br. 12, zglob oblepite izolirkom jer ovako nikad necete nabosti.

Na kraju kad se namucite dobro dobijete ovo.

Dihtunzi su metalni, obrisite ih cistacem kocnica i mozete ih opet upotrebiti.

Skinuti delovi da bi se doslo do usisne.

8. Ja sam cistio cistacem kocnica i Axelom uz pomoc cetkice za zube i sundjera. Posle jedno sat vremena ribanja dobijete ovako nesto. Ovaj deo je izuzetno prljav pa navucite neke rukavice.


Vracanje ide obrnuto. Meni je trebalo jedno 6 sati da sve razbucam ocistim i vratim, ledja se iskrivila kao banana, ali zato cakce kao singerica
NAPOMENE:
Gledajte kako vracate ECU da ne bi pokrivili pinove ili nesto jos gore.
MAP senzor ne cackajte iglom nego malo krpom ocistite.
Pazite srafove da ne zagubite jer cete izgubiti brdo vremena da nadjete.
Pazljivo sa svim dihtunzima i ne pretezite na egru jer ce vam liznuti navoj.
Ako ste vec par puta skidali egr, neminovno je da ce navoji koji drze egr za usis liznuti jer je od aluminijuma pa morate staviti duzi sraf ili nov navoj urezati.
Malo duze ce da vergla dok ne upali, nemojte da se plasite.
Srecan rad svima, kome nesto nije jasno, tu sam da pomognem
