Evo jednog malog uputstva, verovatno ce retko kome biti potrebno, ali nije na odmet da napisem!

Ovo konkretno uputstvo se odnosi na ugradnju retrovizora sa senzorima za samopotamnjivanje iz Pezoa 607 u Kadetta, Astru, Vectru, Calibru, Corsu B, Tigru….
Ovaj retrovizor se od obicnog razlikuje po tome sto nema ruckicu sa donje strane kojom se rucno zatamnjuje kada vas otpozadi neko zaslepi, vec to radi automatski, preko senzora koji mere kolicinu svetla. Postoje i varijante koje imaju dzojstik za pomeranje retrovizora, ali to ovde nije slucaj.
Za pocetak potrebno je skinuti retrovizor sa stakla. Tome sluzi mali inbus sraf prikazan na sledecoj slici. Sraf se odvije, a retrovizor povuce na gore.

Zatim je potrebno skinuti sam retrovizor sa nosaca. Za Opelov retrovizor se samo dobro podmaze kugla i jako povuce napolje:

Za Pezoov retrovizor prvo treba skinuti osigurac u vidu prstena oko kugle. Malo se nategne srafcigerom i on ispada i takodje povuci kuglu napolje:

E sad kada je retrovizor skinut, prvo se skinu ukrasne plastike sa strane da se ne bi ostetile:

Kao sto se vidi na narednoj slici, kugle od Pezoovog retrovizora i Kadettovog su iste velicine, tako da pasu na oba retrovizora, ali je potrebno izbusiti rupu za kablove na drzacu Kadettovog retrovizora:

Najlakse je na stonoj busilici. Na slikama se vidi mesto gde treba izbusiti rupu precnika 4 ili 5mm.

E zatim se prvo na zice nabaci prsten (osigurac) a zatim se zice provuku kroz izbusenu rupu na nosacu retrovizora:

Kuglu pri vracanju treba ocistiti od ulja (nikako ne podmazivati da lakse udje, jer ce onda biti previse labava, pa retrovizor nece pravo stajati). Gurne se kugla u svoje leziste, a zatim nabaci prsten na svoje mesto (to se vidi na prethodnim slikama, kao i tragovi moje nervoze i petnaestominutnog pokusavanja da sam vratim prsten na mesto

)
Sada je novi retrovizor spreman za montazu na Kadettovu soferku. To izgleda ovako kada se namontira:

Zice provuci ispod neba, nabaciti plasticni buzir ili neku drugu ukrasnu zastitu.
Struju povezati na sledeci nacin:

Dakle crna zica se vezuje na masu (-). Najblize mesto je rupa na duplom limu iznad lampe kabine.
Bela zica se vezuje na stalnu struju (+). Najblize mesto je + sa lampe kabine.
I siva zica se vezuje na signal rikverca. Kod Kadetta je to Belo-crna zica koja ide od menjaca, duz levog praga do zadnjeg dela vozila. Povezivanje ove zice sluzi da kada se vozi u rikverc, retrovizor automatski prosvetli (odtamni se) radi bolje preglednosti.