Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 07 Maj 2025 18:22

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 107 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: stressvectra
PostPoslato: 14 Dec 2006 02:26 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Opel Vectra A
1991 godina
C20NE motor, 2000ccm, 115 HP

Slika

Modifikacije

Karoserija:


Juris custom bodykit
Vectra GT type lip na gepeku
Sikkens metallic bordo crveni lak
LED kit za osvjetljenje ispod auta, jantar žute boje, sa daljinskim - 7 programa osvjetljenja
Popis opreme ugrađene na auto na vratima - chrom naljepnice ("shopping lista")

Interijer

4 Opel GT recaro sjedala, custom tapecirana (izbačena stražnja klupa)
Boca za nitro smjeÅ¡tena između stražnjih sjedala
Momo commander volan
Momo F16 ručica mjenjača
Momo grand prix pedale
Autogauge instrumenti:
temperatura ulja
pritisak ulja
voltmetar
vakuummetar usisne grane

Autogauge shift light
Promijenjena boja konzole u plavo (LED)
Promijenjena boja instrument table u bijelo (LED)

Motor

Prošireni i polirani kanali glave motora
Nitrous Express nitro sistem, 50HP shot
K&N protočni panel filter za zrak
XX extrem power protočni ispuÅ¡ni sistem
Skinut katalizator
Simota oil catch can

Ovjes

Eibach opruge -35mm
Koni adjustables amortizeri, sva 4 podesive tvrdoće
Motorni prostor ojačan dodatnim varenjem
Strut-barovi sprijeda gore i dolje, te straga gore
Kotači:
Ljetni set - D&W 16" ET25 custom uređene, gume 205/45
Zimski set - Dotz Imola 15" ET36 bijele, gume 195/60
Trackday set - OZ superleggera 15" ET37, gume 195/55 slick


Muzika

Headunit - JVC LX-KD 330R aka Chameleon
Front speakers - Ground Zero GZUC-165C, tweeteri ukomponirani u A-nosače
Subwoofer - Ground Zero GZRW 12S-AL
Front amp - VDO Dayton PA4400
Subwoofer amp - Kole Audio HK-980-2
Napajanje - 2xANL razvodni blok (100A+60A), 2x20mm2
Custom fiber subwoofer kutija i rack za pojačala

Ostalo

SR402 HR 2005
1x 1. mjesto
2x 3. mjesto
Timsko 5. mjesto

SR402 srbija 2005
1x 1.mjesto

SR402 HR 2006
1x 1.mjesto
Timsko 4. mjesto

Best 402 ET: 15.359 sec
Best time mobikrog: 1:14.95
Best time Grobnik: 2:05
Best time Novi marof: 1:11.5


Automobil objavljen u :
AutoMoto Trend
Globus
Tuning & Styling - srbija
Auto Klub
Maxi Tuning

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Slika Slika

Par filmića sa Grobnika i Novog Marofa http://rapidshare.com/users/RLFTXR

Inače, zimske "Å¡lape" izgledaju ovako:

Slika

Vectra je rezultat pet godina konstantnog rada na automobilu, koliko su financije dopuÅ¡tale. U sređivanje je uloženo mnogo truda, rada i vremena, a veliko hvala ide mojim prijateljima koji su "uskakali" kad god je trebala kakva pomoć, bilo koje vrste.

N-joy :D

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Dec 2006 02:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
RESPECT, nema šta! Stvarno mnogo uloženo u njega i drago mi je da Veca na neki naèin vraæa rezultatima uložen trud u nju.
Samo napred Stress, nego, planiraš li možda hromiranje izduvne grane? Jedino ona malo štrèi izgledom u motornom prostoru.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Dec 2006 03:20 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Čeka se Supersprint... ;)

Mjesecima već, nažalost :(

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 17 Dec 2006 22:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
to je ta ubistvena vectra naseg kolege stress-a.... auto je odradjen po svacijem ukusu.... sa stilom....

kad nam dolazis u bg.... :wink:

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 18 Dec 2006 13:15 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Prije par dana reklamirao akumulator, tri mjeseca pred istek garancije... sad imam novi akumulator :) ;)

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 18 Dec 2006 14:40 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Dec 2006 17:20
Postovi: 135
Lokacija: Novi Sad
Ime: Jovan
Opel: Vektra B 1.6 Black
Izuzetno.....

_________________
Hey! Don't screw around! You all screw around too much!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 02 Jan 2007 06:03 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
lol žvrljam malo po stranim forumima i naletim na OVO

:D

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 02 Jan 2007 14:52 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
da li oni to uzimaju tvoju kao primer i kradu ti autorska prva? :D

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 06 Feb 2007 09:32 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Ahzo dakle... doÅ¡lo vrijeme da malo pričam o tome kako se slagala muzika u autu, step-by-step i malo opÅ¡irnije nego u MAXI tuningu jer smo tamo bili poprilično skučeni sa prostorom... Here we go...

Pripremne radnje

Pretpostavljam prije svega da već znate kakav sub želite, kakvo pojačalo za njega, kuda kablove voditi, kakvu kutiju za sub radite, njenu litražu i tako-to... Kada to sve znate, pitanje je kako :D

U mom slučaju, u gepek trebam ukomponirati:
    2 pojačala
    12" sub u kompresijskoj kutiji zapremine 20 litara
    a prije toga svega treba napraviti podnicu koje nema :D

Cilj mi nije zauzeti cijeli bunker za muzikom, nego je rasporediti na raspoloživa mjesta tako da bude izložena "sa ukusom", a ne da skače van iz gepeka :D. To u slučaju stressvectre i nije problem, s obzirom da je bunker povelik, a ciljana zapremina kutije je 20 litara. Imati ćete mali problem pri određivanju zapremine kutije jer kad se stvari rade od fibera, vrlo su nepravilnog oblika. Zato nepravilni oblik podijelite na viÅ¡e manjih pravilnih oblika i zbrojite im zapremine.

No da ne dužim, ajmo na potrebne stvari:

    pik traka
    alu folija
    nešto kartona
    stakloplastična mata
    smola i utvrđivač
    hrpa zaštitnih rukavica
    hrpa kistova
    visokookretajna brusilica ili dremel tool (sa hrpom šajbica za rezanje)
    zaÅ¡titne naočale
    respirator-maske
    stara odjeća (dugih rukava)
    pila za metal i pila za drvo
    piÅ¡tolj za vruće ljepilo
    oko 1 m2 lagane sintetičke rastezljive tkanine


ZaÅ¡titne naočale, maska-respirator i dremel tool
Slika

Kablovi:

Slika

PoÅ¡to su pojačala na poprilično čudnom mjestu (u samom kraju bunkera), standardni 5-metarski RCA signalni kabel nije bio dovoljno dug. Zato sam napravio 2 para 6-metarskih signal kablova.

Slika

Napajanje je isto zamiÅ¡ljeno dosta "ezoterično". Distribucijski blok se nalazi kod motora i prihvaća 2 ANL osigurača (60A za sisteme i 100A za sub amp), te od njega idu 2 napajačka kabela od 20 mm2 za svako pojačalo. U crveno ležiÅ¡te ide standardni nožasti osigurač od 20A od kojeg ide 4mm2 kabel za napajanje headunita - niÅ¡ta ne prepuÅ¡tamo slučaju ;)

Slika Slika

Da li takva konfiguracija ima svrhu? Naravno da ima. Time je osigurano da pad napona u napajačkom kabelu od pojačala za sub (cca 0,5V pri punoj snazi) ne utječe na napajanje pojačala za sisteme.

Pri provlačenju bilo kakvih kablova kroz metalne pregrade ne smije se zaboraviti staviti zaÅ¡titni obrub, jer u protivnom je lim vrlo nemilosrdan prema izolaciji kabela i može prouzročiti kratak spoj, pa čak i požar.

Slika

Također, mjesto gdje spajamo masu mora biti ogoljeno do samoga lima kako bi se ostvario dobar kontakt. Å to napajačkim kablom dođe do pojačala, ista količina struje preko tog spoja zatvara krug prema minus polu napajanja. Dakle Å¡mirgl u ruke i peri :).

Slika Slika Slika

Priprema i damping podnice

Dno gepeka, bez izolacije.

Slika

"polaganje" slojeva bitumenske trake za umrtljivanje vibracija. U mom slučaju sam se odlučio na umrtvljivanje samo prostora za rezervni kotač jer je taj dio jedini vibrirao pri jačoj muzici. KoriÅ¡tena je bitumenska traka za spajanje slojeva za izolaciju kao jeftinija solucija, no neÅ¡to bolji učinci se postižu sa proizvodima dedicirano namijenjenim za damping automobila.

Slika Slika

Izrada podnice

cijelu povrÅ¡inu koju ćemo pokrivati fiberom pokrijemo alu-folijom koju učvrÅ¡ćujemo pik-trakom, na rubne dijelove ostavimo 10-15 cm folije preko "zamiÅ¡ljenog" ruba do kuda će ići fiber.

Slika Slika

Prije apliciranja izrežemo dovoljnu količinu traka fiberglas mate. Veličina traka ovisi o povrÅ¡ini i zakrivljenosti dijela koji mislimo "pokriti" sa fiberom.

Slika

Izgled zaÅ¡tićenog podnog dijela.

Slika

Slaganje slojeva mate od staklenih vlakana: Područje gdje postavljamo traku stakloplastične mate dobro namažemo sa poliesterskom smolom. Pozicioniramo matu i "utisnemo" je lagano na namazani dio. Zatim sa kistom "natufkamo" poliestersku smolu na matu, pazeći da sa "tufkanjem" istisnemo sve mjehuriće zraka iz mate. Bitno je istjerati sve mjehuriće van jer oni smanjuju čvrstoću kad se smola stvrdne.

Slika Slika Slika

Izgled podnice prekrivene sa 2 sloja stakloplastične mate.

Slika Slika Slika

U međuvremenu, dok se smola suÅ¡i, izrađujemo letvice za okvir spremnika koji će se nalaziti u prostoru za rezervni kotač.

Slika

Rezanje podnice u 2 komada sa visokookretajnom brusilicom, tako da se podnica može izvaditi kroz otvor gepeka.

Slika

Izvađena podnica. Debljina stijenke podnice je otprilike 2 mm, nije nužno da bude deblja jer cijelom povrÅ¡inom naliježe na pod gepeka.

Slika Slika

Alu foliju odvajamo od smole. Višak ruba podnice režemo pilom za metal.

Slika Slika

Od vodootporne Å¡perploče debljine 3 mm opcrtavamo rub podnice od fibera, te provjeravamo mjeru gornje ploče.

Slika Slika

Vrata za spremište montiramo sa tzv. "klavir pantom".

Slika

Prije spomenute letvice učvrÅ¡ćujemo vijcima i maticama za Å¡perploču radi ojačanja.

Slika

Gornji i donji dio podnice vežemo pur-pjenom, čiji viÅ¡ak nakon ekspanzije režemo oÅ¡trim skalpelom. Čisto radi Å¡minke, donji dio podnice farbamo u mat-crno, kao u unutarnji dio spremiÅ¡ta.

Slika Slika
Slika Slika

Gotova podnica, nedostaje još samo da gornju površinu prekrijemo sa samoljepljivim tapecirungom.

Slika

Podnica na mjestu.

Slika

Ista slika, samo su povrÅ¡ine blatobrana presvučene sa samoljepljivim tapecirungom.

Slika

Izrada kutije za subwoofer

Prekrivanje povrÅ¡ine gdje dolazi unutanja strana kutije sa pik-trakom. treba biti oprezan i dobro zalijepiti pik-traku jer ako poliesterska smola padne na tapecirung se ne može viÅ¡e sa ničime odstraniti).

Slika Slika

Na pik traku dolazi jedan sloj stakloplastične mate.

Slika

Kad se prvi sloj osuÅ¡io opcrtavamo rub do kuda će ići kutija sa vodootpornim flomasterom, vadimo sve skupa van iz auta i dalje "slažemo" slojeve stakloplastične mate dok ne dobijemo željenu debljinu. Ova kutija ima 6-8 slojeva, veće i ravnije povrÅ¡ine dodatno učvrÅ¡ćujemo sa dodatnim slojevima jer su podložnije vibracijama.

Slika Slika

Od medijapana izrezujemo prsten u koji će se učvrstiti zvučnik. Moramo napraviti i joÅ¡ jedan dodatni prsten da izniveliramo visinu zvučnika sa povrÅ¡inom prednje stranice.

Slika Slika

Nakon toga režemo unutarnji dio kutije prema prije ucrtanoj mjeri, te uÅ¡vrÅ¡ćujemo prsten od mediapana sa letvicama i vrućim ljepilom u željenu poziciju i isprobavamo da li pozicija odgovara željenoj postavljanjem kutije u bunker.

Slika Slika Slika

Nakon toga navlačimo laganu sintetičku rastezljivu tkaninu preko prstena i učvrÅ¡ćujemo za rub kutije sa vrućim ljepilom tako da dobijemo ravnomjerno zakrivljenu formu prednje stranice kutije.

Slika Slika Slika

Zatim tkaninu premazujemo sa poliesterskom smolom da se oblik učvrsti.

Slika

Slijedi "slaganje" slojeva mate na prednju stranicu.

Slika Slika Slika

Slika Slika

Ne smije se zaboraviti ojačati spoj prednje i stražnje strane kutije sa unutarnje strane jednim ili dva sloja mate. Skidamo viÅ¡ak materijala visokookretajnom brusilicom, te isprobavamo da li je kutija joÅ¡ uvijek "u mjerama".

Slika Slika Slika

Skidamo viÅ¡ak materijala na ležiÅ¡tu zvučnika, te premazujemo unutraÅ¡njost kutije materijalom za dampiranje (brax pasta).

Slika Slika

radimo rupu za provlačenje kabela i zaptivamo isto mjesto sa silikonom ili drugom adekvanom masom.

Slika Slika

Slijedi umetanje vate za dampiranje u kutiju, montaža zvučnika i probno sluÅ¡anje. Time je kutija zavrÅ¡ena i otpremljena u stručne ruke na lakiranje.

Slika Slika

Izrada rack-a za pojačala

Potrebno je izraditi okvire za pojačala sa odvojivom stražnjom stranicom tako da se pojačala mogu izvaditi iz racka sa stražnje strane radi podeÅ¡avanja ili servisa.

Slika Slika

Prekrivanje unutarnje povrÅ¡ine sa pik-trakom i isprobavanje smjeÅ¡taja pojačala.

Slika Slika

Prvi sloj fibera, opcrtanih mjera (dodatna dva otvora sa stražnje strane kroz koje se vade pojačala).

Slika Slika Slika

Okviri su učvrÅ¡ćeni letvicama i vrućim ljepilom, spremni za pozicioniranje tkanine za prednju stranicu racka.

Slika

Tkanina nakon premaza poliesterske smole.

Slika

Nakon 4 sloja mate, rack na svom mjestu izgleda ovako (stražnje stranice na koje se učvrÅ¡ćuju pojačala su ispred racka),

Slika

te sa pojačalima na mjestu, radi provjere prije odlaska na lakiranje.

Slika

Zatvaranje stražnje police

S obzirom da su stražnji zvučnici eliminirani kao nepotrebni, naravno da su i otvori na stražnjoj polici nepotrebni ;)

Izrezan karton prema obliku otvora zvučnika i otvor zatvoren sa njime.

Slika

Karton zaliven sa poliesterskom smolom, te sa donje strane postavljen jedan sloj mate.

Slika Slika

Gornja strana otvora izravnana sa auto-kitom.

Slika

Izgled police nakon presvlačenja sa samoljepljivim tapecirungom.

Slika

Rasvjeta

Jedna plava neonka smjeÅ¡tena u sam vrh bunkera obavlja funkciju rasvjete istoga. Spojena je na prekidač, tako da se pali otvaranjem bunkera.

Slika

Završna instalacija

Nimalo jednostavno - spojiti 2 pojačala, uÅ¡arafiti ih u ležiÅ¡ta sa stražnje strane racka, te poslagati kablove da sve sjedne na mjesto. Nakon toga slijedi užitak od 3 dana bolova u leđima :D

Slika

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 06 Feb 2007 12:13 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Jan 2007 22:24
Postovi: 12
Lokacija: varazdin
:respect :respect :hello1: :hello1: :headbang:

odlican auto

_________________
OPEL POWA
http://www.cartuningcrew.net


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 06 Feb 2007 12:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Stress please prekopiraj tvoj post o postavljanju ozvuèenja u HowTo, naravno ostavi i ovde. :)
Respect za trud, sad znam kako da rešim moju zadnju policu i kutiju za sub, tako si mi dao idejuuu :D

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 06 Feb 2007 14:15 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 20 Dec 2006 00:14
Postovi: 30
Lokacija: ***Zagreb*** Au
Savršeno je ispalo!!! Respect

_________________
Opel Team Croatia
Tigra 2.0 16V Nitro


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 07 Feb 2007 01:40 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
fantasticno....sjajno... svaka ti cast... :wink:

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 15 Feb 2007 04:19 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
DoÅ¡lo vrijeme da se malo mijenjaju kočnice... i to kompletne :)
PoÅ¡to me JAKO nervira hrđavi dio diska koji se vidi kroz felgu, naravno da ćemo to pofarbati :D

Boja (temperaturno otporna - Pevec 19,90 kn) i sprej za čiÅ¡ćenje kočnica.

Slika

Diskovi očiÅ¡ćeni od ulja kojim su bili konzervirani

Slika

Pa stavljeni naljepnice-prstenovi da se ne farba po povrÅ¡ini za kočenje

Slika

Friško ofarbani diak :)

Slika

Druga ruka boje suha...

Slika

Boja suha, skinuta zaÅ¡tita, spremni za pečenje :)

Slika

Stvari koje se uskoro ugrađuju: Komplet diskovi i kočione pločice, te pakne (F+R), friÅ¡ko ulje + filter, te komplet nosača motora...

Slika

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 16 Feb 2007 19:42 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Posložene danas prednje kočnice... ofarbana klijeÅ¡ta u crno.

Slika Slika

... i sa kotačem gore.

Slika

Me like it :D

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 17 Feb 2007 21:51 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Danas sam posložio zadnje kočnice :) Quite a job!

Kako izgleda stari disk nakon skidanja kotača...

Slika

Disk/bubanj skinut, sve dobro ispuhano sa kompresorom, postavljene nove pakne.

Slika

Filanje lagera sa masti za lagere. Poprilično mljackav posao lol ...

Slika

Unutarnji i vanjski lageri na mjestu, još samo semering gore i može na osovinu :)

Slika

Gotov posao :) Kočione pločice na mjestu, lageri stegnuti, osigurač i kapica postavljeni...

Slika

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: stressvectra
PostPoslato: 17 Feb 2007 23:01 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Definitivno najlepsha Vectra A na ovim prostorima...sve 5 :D


Stress jel mzoesh neshto malo detaljnije o ovome da napishesh?
stressman je napisao:
Motor
Prošireni i polirani kanali glave motora


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 22 Feb 2007 13:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Super je Veca. :D
Samo se meni vise svidja zimska obuca, jeste da ove crne felne podsecaju na one od Superboss-a, al na bordo auto najlepse stoje bele felne. ;)

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 08 Mar 2007 13:54 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Prošli vikend smo bili na track & drift day-u... Evo Džon Tra na TV malo... :D Dobro Jutro Hrvatska

Mali video sa staze stress vs. OrMar

i ista situacija iz drugog kuta ;)

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 21 Mar 2007 08:16 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Tjedan dana poslije, opet trackday na Marofu u organizaciji Zaxa... vrijeme kruga tel pola sekunde slabije od Golfa V GTI sa DSG mjenjačem :D

Zahvaljujući g. Ormužu, na http://www.tpautosport.com u galeriji ima par odličnih slika Vectre (prokletstvo fotografa je to da nikad nemaš svojih slika :D )

Slika Slika Slika


Update: par dana kako sam stavio novi alternator, ledice u tabli nisu izdržale :D, jedna je "prknula" i sad mi cijela tabla radi kao stroboskob :D

Tabla izvađena, rastavljena u dijelove, večeras idem do Čipanog po nove LEDice, 7810 regulatori kupljeni, a dok se tabla ne složi sam si stavio jedan od bitnijih instrumenata na mjesto table lol

Slika Slika Slika

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 22 Mar 2007 04:22 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 12:52
Postovi: 131
Lokacija: ZG - Croatia
Ime: Gordan Perković
Opel: Kadett C, sloožbena astra classic II 1.7 CDTI
Jesam li rekao kako svijetle LEDice? :D Jebeno :rotfl:

3 komada:

Slika

9 komada, pri normalnoj rasvjeti:

Slika

LEDice napaja regulator napona koji daje konstantnih 10V, tako da neče biti nikakvih oscilacija jačine rasvjete table pri promjeni napona u autu.

Ovo je slika svjetlovoda, u unutarnji dio ide žaruljica koja svijetli u svim smjerovima, te se svjetlost ravnomjerno sprovodi na instrumente

Slika

Nakon modifikacije dremel tool-om isti dio izgleda ovako:

Slika

Sada svjetlovod cijelom površinom prima svjetlost tri LEDice koje su usmjerene direktno na njega.

Tijelo table sa LEDicama na mjestu. Tri LEDice su smještene na vrhu brzinomjera da dodatno osvijetle gornji dio skale brzinomjera koji je inače tamniji.

Slika Slika

Instrumenti na mjestu...

Slika

Pa prednja maska...

Slika

I na kraju, kako to izgleda u mraku :D :eureka:

Slika Slika

Sutra ubacujem tablu u auto, mislim da će sad napokon jačina svjetla biti izjednačena sa ostalim instrumentima :)

_________________
Das "C" projekt

Ne predaj se nikad, osim kad moraš!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 22 Mar 2007 15:13 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
super je ja sam sebi spremio bele ima pola god i nikako da ih nabudzim a inache planiram da probam u vishe boja sa onim malim led shto idu u mob telefone trenutno imam plave i nisam zadovoljan jednakoshcu samo su stavljene po 2 plave nije loshe ali mozhe i bolje

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 22 Mar 2007 15:39 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Dec 2006 16:25
Postovi: 4848
Lokacija: Beograd
Ime: Zarko
Opel: Vectra A 3.0 mv6
Garaza: pogledaj
bravo stress


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 22 Mar 2007 22:06 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Dec 2006 00:28
Postovi: 221
Lokacija: RS/BiH - Derven
Ime: Milan
Opel: Astra G
Ja u svoje stavljam plave šjajtilice... vidićemo na šta će da liči kad bude gotovo...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 107 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 44 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs