Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 18:30

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 11 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 13 Apr 2020 02:01 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Mar 2020 02:21
Postovi: 6
Lokacija: Prokuplje
Ime: Marko
Opel: Opel Ascona 1.3S
Pre svega, pozdrav svima. Kratko cu vam predstaviti moj projekat, ono sto je trenutno ostalo od auta, kao i napisati sta su planovi za moju Askonu. Auto je star, ali nekako ima neke linije koje su meni licno veoma markantne, a s obzirom da imam relativno dobru sasiju (spram godista) i "nov" motor, kao i volju da radim oko nje, zao bi mi bilo da ode u presu.



Slika

Slika

Slika

To bi bio sam auto. Imam je kompletnu, svi delovi koji fale su poskidani, sto za reparaciju, sto za zamenu. E sad, problemi:


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Veoma standardni. Rubovi, sajtne, kao i pod gepeka... kao sto mozete videti, gepek ima ventilaciju. Sam pod je u dobrom stanju, fabricka zastita se odlicno drzi, ali ivice ne bas. Problem postoji i na zadnjim oprugama, odnosno na gredama gde se one oslanjaju na karoseriju - desna strana je potpuno propala, dok leva pokazuje znake iste sudbine - da li ce to majstor srediti, to jest da li uopste moze da se sredi, videcemo. Ovo je ujedno i kritican problem - ovo ce majstor popravljati, smeo bih da se u ovo upustim medjutim MIG/TIG mi nisu dostupni niti trenutno u planu za nabavku, stoga cu pustiti ljude da rade svoj posao.


Slika

Ovo je samo mali uzorak farbe na nekim panelima. Neko je preorao pre mene, farba pocela da puca, siri se, i zavrsila je ovako. Nema mnogo filozofije, posle krpljenja i gitovanja, skidanje apsolutno svega, slajferica, pa nanovo, u neku novu boju. To cu raditi sam, domacinski - sve keder gume ce se skidati, sve ispod haube.



Slika

Slika

Sedista su generalno u adekvatnom stanju, sem, naravno, bubrega na vozackoj strani od ulazenja i izlazenja. Verovatno ce voziti neko vreme, ali je cilj i promena sare to jest, kompletno presvlacenje enterijera. Nebo je problematicno samo zbog izvesne flekavosti koja se javila... najverovatnije presvlacenje. Tepisi su OK, zadnji deo patosa necu ni dirati, medjutim prednji zahteva malo krpljenja na suvozackoj strani, sto znaci i ponovno farbanje prednjeg dela poda. Vlaga se nakupila ispod bitumenskih panela ispod, te su skinuti (u sitnim komadima), a koliko sam video da bih to popravio (napravio korito od nepropusnog bitumen panela, za razliku od fabricki nalepljenog jednog komada na sredinu), samo ove bitumen ploce ce kostati barem 80-100 e. Sta da se radi. Tabla je ispucala, te ili ce se raditi zamena onog sundjera gore, ili cu naci neku polovnu, a u svakom slucaju joj ne gine presvlacenje. Ako mi se zvezdice bas budu sklopile, mozda cu i potegnuti pa uraditi komplet tablu od fiberglasa, pa to presvuci, ali to je malo verovatna opcija. Volan i centralna konzola se presvlace takodje. U samoj tabli neke sitnice, poput reparacije leptira za ventilaciju, zamene osvetljenja instrumenata, ubacivanje panela sa obrtomerom umesto ovog koji sad imam (samo brzinomer). Zamena prednjih zvucnika, dodavanje zadnjih. Znaci... dosta posla. Tapacirung ne znam te necu ni pokusavati. Unutra ima najvise stavki, ali relativno lake i jednostavne spram zla koje me ceka sa smirglom.




Slika

Slika ne pokazuje nista, ali eto. Opel 1.3S. Prica oko motora je obimna, ali se nadam da se moze resiti relativno lako, ukoliko uspem da nadjem par delova. Naime, motor je pre prilicno godina "prolupao" - kao uzrok se pokazao benzin u ulju. Odradjena je kompletna generalna motora, lezajevi, klipnjace, hilzne, kao i glava. Kao resenje za uzrok se nasla zamena AC pumpe, medjutim (srecom ovaj put na vreme), opet smo otkrili benzin u karteru, sa novom pumpom. Neko je napomenuo da karburator moze to da uzrokuje, karburator je zamenjen za neki sa Yuga, auto je izgubio konje koje nije trebao, i auto je tako vozen duze vreme. Kad sam sada ja naleteo, nisam bas hteo da se vozim na budzenom IPM karburatoru sa rucnim saugom, te rekoh bas da vidim sta i kako to karburator moze da potopi karter. Krenem da rasklapam karburator, i naravno, vidim da je membrana u... Part Load Enrichment pumpici, po engleski, necemu za obogacivanje smese pri opterecenju sve sem membrane. Usisna dizna za nju je nisko u soljici za gorivo u karburatoru, a kratkom proverom vodova u odlivku sam utvrdio da ta membrana pusta gorivo ISPOD donjeg leptira u karburator, odnosno ako je ona felericna, gorivo ide direktno u granu, samo ono sto je u soljici, ali je to u ovom slucaju skoro pa 1 dl, bogami. Od grane do ventila, polako pored, pa polako pored klipnjaca, do ulja. Imajuci u vidu da je auto vrlo cesto imao periode gde je stajao duze vreme posle voznje (dani)... ispostavlja se da karburator izgleda ipak moze da pomesa gorivo i ulje. Svakako, karburator je sem toga funkcionisao perfektno do zadnjeg dana svoje sluzbe, auto se ponasao isto hladan i vruc, a drugo grlo na Pierburg 2E3 je blagoslov pri zescoj voznji. Potraga za membranama i dihtunzima za njega je u toku, ako nista drugo, narucicu ih iz inostranstva. Motor, sam po sebi je prakticno nov... a za ulje koje vidite po glavi postoji objasnjenje. Naime, majstor koji je radio generalnu, i kom sam ja kao mlad i radoznao rado pomagao je glavu zatezao "iz ruke". Srecom, nasao sam domaci sajt gde prodaju srafove za ovaj motor, dihtunzi nisu problem, te cu glavu skinuti, proveriti, pa montirati po specifikaciji. Nadam se da se glava nije iskrivila zbog ovih bahanalija, ako jeste... sta da se radi, novo ravnanje, barem ce povecati kompresiju.

A da, sem generalne restauracije, planiram i da stavim 195/50 gume, ako uspem da ih nateram da ne udaraju u rame pri punom namotaju, kao i nekad u buducnosti naci 2.0 motor iz GT varijante, sa 130 ks. Ali to nekad tamo, zdravlja.

I to bi otprilike bilo to. Ko je stigao do ovde, svaka mu cast i hvala, a svaki komentar, iskustvo, pomoc i ideja su VRLO dobrodosli, i unapred sam zahvalan na njima.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 17 Apr 2020 13:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
Igranka , srećno sa radovima


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 23 Jun 2020 13:24 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Mar 2020 02:21
Postovi: 6
Lokacija: Prokuplje
Ime: Marko
Opel: Opel Ascona 1.3S
Hvala na zeljama, Dusane.

Auto je trenutno samo skoljka, na njemu ima samo rucne, vesanja i zupcaste letve, kako bi mogao da se odvuce do limara koji ce da se pozabavi rdjom. Delove koje sam povadio sam krenuo da proveravam, repariram, i neke dodajem na listu za nabavku. Vezano za to, imam dva pitanja za vas :

1. Polomio mi se jedan od delova na siberu, klizac sajle, tacnije deo klizaca koji bi trebalo da podigne osigurac za klizanje sibera unazad - najpreciznije, deo 90 186 301. Taj deo nisam uspeo da iskopam ni u inostranstvu, nista oficijelno. Askone su kod nas postale relativno retke cak i po otpadima, tako da je pitanje da li je ovaj siber ugradjivan i u druga kola, recimo Vektra ili Omega, nesto iz tih godina sto je nesto popularnije ?

2. Elektricni podizaci - koji ? Znam da je Ascona CD imala elektricne podizace, medjutim ona je prilicno retka kod nas, a i ja bih licno isao na neku varijantu da stavim sva 4 podizaca. Stoga, da li neko ima iskustva koji podizaci ce da pasuju na Asconu? Vectra A je prvo sto mi pada na pamet. Takodje, ako neko ima informaciju o tome koje zice su potrebne, tj koliko njih za ovaj poduhvat? Ceo pojas sam izvadio napolje, i ubacujem dodatne zice koje su mi potrebne, te bih voleo da odmah, dok je sve napolju ubacim i uvezem instalaciju da se kasnije ne bih mlatio sa skidanjem pola enterijera kako bih propisno provukao provodnike.

Hvala unapred, ubacicu uskoro par slika delova koje sam proverio i sredio.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 23 Jun 2020 13:50 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
siber probaj od kadeta suze

a podizace, ako vec nema asconinih, vectrine ces najpre naci, pa uzmi sve komplet za instalacijom...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 23 Jun 2020 13:56 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Mar 2020 02:21
Postovi: 6
Lokacija: Prokuplje
Ime: Marko
Opel: Opel Ascona 1.3S
Pasuju, znaci ? Odlicno, hvala puno!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 23 Jun 2020 14:12 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Ne verujem da pasuju, ali sve to moze da se nabudzi :D

ja sam prepravljao podizac od calibre i stavljao na kadeta, tako da sve moze :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 23 Jun 2020 14:24 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Mar 2020 02:21
Postovi: 6
Lokacija: Prokuplje
Ime: Marko
Opel: Opel Ascona 1.3S
To je i fazon, hocu samo da rade ispravno, podizu i spustaju do kraja pouzdano. Nove rupe i uklapanja nisu problem, jedino sto mi je bitno jeste sam profil podizaca, da ne bude predebeo, tj da ne zakacinje u prozor. Ne bih da secem vrata, ako ne moram. Hvala puno na iskustvu, sto se sibera tice, koliko su bili cesti na Suzama ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 23 Jun 2020 14:54 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
sto se debljine tice, nece smetati, ja sam, mislim, taj calibrin jedino skratio makaze i stalo sve u kadetova vrata...

a cesti su prilicno siberi na suzama, mislim da mogu da se nadju. Stakleni su, pa verujem da je sve slicno kao kod ascone, mozda je i taj deo sto ti treba isti, pa samo to da prebacis...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 23 Jun 2020 22:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
Kod tebe su makaze sa nazubljenom polugom / ili kako god se zvala/ , pa moraš takve podizače da nađeš jer one sa sajlom nemožeš da upasuješ a njih ima.Trebaju ti po tri / 3 / žice u svakim vratima u slučaju da nenađeš kompletnu instalaciju / što je najverovatnije/ i prekidači. Pošto ti hoćeš sva 4 to je malo veća tabla i misli da jedino pored ručne možeš da je postaviš . Na otpadu potraži instalaciju i obavezno dovedi plus /+ /do prekidača ali sa ugrađenim osiguračem i najbolje je da to vučeš direktno sa akomulatora .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 24 Jun 2020 23:02 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 30 Mar 2020 02:21
Postovi: 6
Lokacija: Prokuplje
Ime: Marko
Opel: Opel Ascona 1.3S
Hvala na savetu. Kako razumem znaci, bilo koji stariji podizaci ce pasovati, naravno ako su zupcasti i racunajuci nove rupe i eventualno ubudzene nove granicnike.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ascona C limuzina 1987
PostPoslato: 01 Jul 2020 23:20 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Mar 2011 20:28
Postovi: 1176
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milan
Opel: Manta A,Meriva A Cosmo
Pozdrav zemljače, imaš na FB u jednoj grupi lik prodaje Asconu CD u delovima a ima i podizače, grupa se zove samo opel delovi.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ater&ifg=1


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 11 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs