Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=38743 |
Stranica 3 od 3 |
Autoru: | srbhunter [ 13 Jul 2021 17:57 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
@A20DTH @kalky, Slažem se vama društvo, ni ja ga ne bih dirao, pogotovo ne nakon jedva 9000 km pređenih sa njim, dijagnostičar mi reče da probam sa drugim, ali je omašio, jer mi se opet desilo i sa drugim ventilom, sad mi kaže da probam sa trećim ili je do turbine. Na kraju sam vratio stari ventil, a drugi koji sam uzeo na probu, vratio drugu, neću džaba da ga menjam, kad je verovatno ispravan. Prešao sam nekih novih 100km i opet je sve normalno, tako da ću nastaviti da vozim sa ovim nazovi starim ventilom i videti hoće li se opet pojaviti, možda je bio samo zablokirao usled ovih paklenih vrućina, a ja potrčao odmah da ga menjam. @zrnkemiki, Naravno da nije, zato sam i opisao detaljno u temi koju sam otvorio u sekciji za probleme za Insigniju, u nadi da će nekom pomoći, da ne prolaze kroz pakao kao ja. Ukratko, ako je samo do klapne, cena je bila 100(ruke)+60(polovan deo) evra, mada je momak digao cenu i sad traži ja mislim oko 180-200 evra. Ako je dupli kvar kao što sam imao kad me je zezao desni far , onda na to treba dodati još 100 evra za modul(polovan), mada se možda može naći i za manje, sve zavisi. Mene je ukupno igranka oko farova izašla oko 500 evra i dva puta po 800 km do Niša i nazad, nisam hteo da šaljem farove poštom, ali da vredi kad AFL radi kako treba, vredi. Ja ne znam dal ijedna druga automobilska kompanija ima bolje farove od Opelovih Bi Xenon farova(što se tiče funkcionalnosti naravno, kvalitet je druga priča). |
Autoru: | srbhunter [ 23 Jul 2021 22:59 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Ipak je neki veći problem u pitanju. Terao sam je na autoput, kad se vozi ko baba, ide lagano do 200 km/h,a može verovatno bez problema i do maksimalne brzine od 218km/h. Međutim, ako probam naglo da promenim traku ili kad se priključujem na autoput pa opalim pun gas za kick down, prebaci u niži stepen(automatik) i na tren kad treba da povuče, ide u safe mode i prikazuje Engine Overboost - P0234. Svratio sam na brzinu kod majstor Godže(kome se ovom prilikom još jednom zahvaljujem što me je uopšte primio nenajavljenog), merio je vakum u cevima i sve deluje okay, ventil turbine bukvalno nov, prešao 9000km od zamene, crevo turbine/intercooler-a deluje na pogled da je u redu. Turbina po njegovom mišljenju ne deluje da je otišla, iako zviždi, ali moguće da je i do nje. Dijagnostikom je probao nekoliko puta da ispomera krilca od elektroventila na turbini ako sam ga dobro razumeo, u slučaju da glave zbog gareži, ali i to je okay odrađivao, a nije mi kasnije pomoglo jer i dalje ide u safe mode kad god ode u oko 3000 obrtaja ili ako se da nagli gas. Ne znam ljudi dal bi još nešto mogao da proverim pre remonta turbine, verujem da je problem do MAF senzora, izbacivao bi grešku za njega, tako da je to u redu, ostaje mi još samo možda napamet da promenim crevo turbine mada bi da je i do njega,trebao da prikaže odgovarajuću grešku. Ako bih radio remont turbine/proveru ispravnosti(mora da se skine), da li je pored promene ulja i filtera ulja potrebno još promeniti neki dihtung ili nešto? |
Autoru: | Nesha [ 24 Jul 2021 17:40 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Mozda da proveris za svaki slucaj membranu blow offa |
Autoru: | srbhunter [ 25 Jul 2021 13:50 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Da li ona može da se proveri bez skidanja turbine? Jel može da se menja ako je do nje ili ide ceo ventil? Ja čujem povremeno neko šištanje/grebanje pri tim višim obrtajima, kad dam jak gas, pa na tren malo smanjim pa opet pojačam(recimo kad hoću da preteknem nekoga, dam jak gas, ali naidje neko drugo auto ili sacekam da bude isprekidana, pa zadržim papučicu gasa pa ponovo pritisnem) kao whoosh ili shhhh, ne znam, jako teško je opisati rečima, ali mislim da mi je Gožda rekao da je to normalno za automatik, verovatno se čuje upravo taj blow off ventil kako radi ili se čuje nepravilan rad, a ja nisam ni svestan toga. |
Autoru: | srbhunter [ 26 Jul 2021 09:02 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Od 0.05-0.12 to je taj zvuk otprilike. |
Autoru: | srbhunter [ 04 Avg 2021 21:18 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Izgleda da je ipak do turbine, auto sad već očajno ide i kad nije u safe modu, tačno se vidi da ne ubrzava shodno rastu broja obrtaja i oseti se popriličan gubitak snage, jedva ikoga mogu normalno da preteknem a da ne odem u 2500+ obrtaja i rizikujem SVS poruku i safe mode. Zakazan odlazak u turbo servis, pa ćemo videti šta je sve riknulo. Oterao sam je i u ovlašćeni servis Nešković u Bijeljini, rečeno zamena ili reparacija turba, inače cena nove turbine je sitnica, 1750 evra. |
Autoru: | srbhunter [ 26 Avg 2021 18:04 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Evo društvo da javim da su konačno rešeni svi problemi i Insignia se ponovo vozi sa uživanjem. Zadovoljstvo je koštalo poprilično, ali je bitno da je rešeno. Ipak je turbina pravila problem sa onom greškom, pa sam usput odradio i dodatne radnje, da bi predupredio buduće probleme. - Odrađena reparacija turbine(zamenjeno sve osim elektro ventila i kućišta turbine) - Odrađen mali servis komplet - Očišćen DPF filter i zamenjen senzor pritiska DPF filtera - Očišćena usisna grana i skinute klapnice i zamenjen map senzor - Ubačen nov antifriz da budemo spremni za zimu |
Autoru: | kalky [ 26 Avg 2021 18:11 ] |
Tema posta: | Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Bravo, lepo ti to održavaš! Koliko te izašla ta igranka? Sent from my SM-N960F using Tapatalk |
Autoru: | srbhunter [ 05 Apr 2022 17:44 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Od proslog javljanja, ponovo se pojavila AFL greska, reko meh valja opet u Nis, ovog puta srecom samo bocna sijalica, h11 je u pitanju, ako nekome zatreba. Mislim da je ovo najeftiniji kvar koji moze da postoji na Insigniji. Stavio sam Bosch Pure Light, posto nisam mogao naci Osram, izaslo me sa zamenom 10 eura. Prosle sedmice se konacno otislo ponovo u Uzice na reklamaciju turbine. Uvazili su mi reklamaciju i stavili drugu repariranu turbinu koja je bila spremna za ugradnju. Na prosloj turbini su rekli da je doslo do ostecenja rotora na izduvnoj grani i kao uzrok naveli moguci problem sa diznama - da se stvara velika temperatura izduvnih gasova i usled toga dolazi do deformacije materijala. Jel moguce da samo pokusavaju da se opravdaju ili stvarno moze da postoji neki problem iako mi se nikad nije pojavila bilo kakva greska sa diznama, auto radi normalno, normalna potrosnja(do Uzica prosecna 5,7, od Uzica 5,4 sto je i mene iznenadilo ), normalne regeneracije? |
Autoru: | Godza [ 06 Apr 2022 13:40 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Za remont turbine postoje uvek izgovori pogotovo kada je greška do njih, a za ostalo što je navedeno je lupetanje gluposti |
Autoru: | srbhunter [ 22 Apr 2022 15:20 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Ne razumem se puno oko kola, ali mi je zdrav razum govorio isto, pogotovo sto bi značilo da bi turbina stradala nakon prve naredne DPF regeneracije(zbog visoke temperature koja se stvara). S obzirom da su priznali reklamaciju i odradili sve o svom trošku, nisam hteo da ulazim puno u diskusiju. Inače majstor Godžo, ako se sećate našeg razgovora, bili ste upravu za sve, da sam se samo ja pitao oko kola, ali i zbog hitnosti u tom trenutku, uradio bih baš kako ste rekli. |
Autoru: | Oggy [ 03 Maj 2022 17:10 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Da li ta Insignia, A20DTH automatik ima plivajuci zamajac? Po katalogu delova rekao bi da imaju samo sa manuelnim menjacem a da AF60 automatik ima obican zamajac... |
Autoru: | yosh [ 03 Maj 2022 20:12 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Samo manuelni menjaci imaju zamajac i kvacilo, klasicni automatici imaju vandler sto je skroz druga sprava. |
Autoru: | srbhunter [ 02 Apr 2023 20:04 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Posto sam procitao pozitivne recenzije o BELCAR-u(Opelov ovlasceni servis Belanovic) iz NS, resih da im se obratim da kod njih proverim software i eventualno da mi pomognu da utvrdim jel kola idu kako trebaju ili ipak fali nesto kad potopim pun gas. Posle zivkanja nekoliko puta u toku dana da se dodje do sefa servisa, jer gospodja koja je bila vrlo ljubazna, nije bila sigurna kad da me zakaze jer je problem bio specifican, a dolazim iz daleka, ostavljam broj i kasnije tokom dana javlja mi se sef. Objasnjavam problem i zasto bih zeleo da se proveri software i eventualno da se proveri jel turbina puni kako treba, odjednom promena u glasu i ono jao, pa ne mozemo mi to da uradimo, to mora auto da se ostavi 4-5 dana, moraju tu dva coveka, jedan da vozi, jedan da drzi laptop, itd. Na kraju mi govori, da nema potrebe da se software menja i da ga sada naplacuju 10 000 RSD,(znaci x2 ako bih hteo za motor i menjac), da cu dzaba baciti novac i da je sigurno turbina u problemu. Kao savet mi daje da eventualno odnesem turbinu na reparaciju u Turbo servis Radosavljevic iz Sremske Mitrovice da "nameste" kako treba. Jel moguce da nece da se bahcu sa stvarima gde problem nije ocigledan i da ipak treba malo pogledati i skontati sta je problem? Mislim, zar je toliko tesko prikaciti laptop na dijagnostiku, provozati krug dva auto, pogledati izvestaj i videti da li su parametri ok(predpostavljam da se tako radi). Mozda i gresim, mozda je i posao veci, ali da traje nekoliko dana, to mi je bas tesko da poverujem. |
Autoru: | dakiva [ 21 Sep 2023 05:19 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Ma idioti, sticajem okolnosti blizu njih zivim pa sam jednom svratio da pitam da mi se proveri (utvrdi) zasto se akumulator brze prazni. Ista prica, ostavi auto 4-5 dana, rekoh hvala i dovidjenja. |
Autoru: | profa_chb [ 03 Jan 2024 16:30 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
srbhunter je napisao: Pazi, šurak ima Insigniju Grand Sport, 17to godište, i uspeva da spakuje ženu i troje dece, jedno veliko i dva mala. Možda krovni kofer nije loše rešenje, samo da kažeš devojci da može da ponese sve što hoće ali ako može sama da spakuje na krov Lepe su nove felne, ali mi se najviše sviđaju ove na poslednjim slikama |
Stranica 3 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |