Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=38743 |
Stranica 1 od 3 |
Autoru: | kalky [ 04 Apr 2020 16:23 ] |
Tema posta: | Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Dobro nam došao na forum i u klub Insignia Lepo izgleda, sa uživanjem da se navozaš Послато са SM-G935F помоћу Тапатока |
Autoru: | Dash [ 04 Apr 2020 16:44 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Odlicna Insi sa lepom opremom Za farove samo polako i naci dobrog majstora, inace moze biti bas skup sport. |
Autoru: | Nebojsha82 [ 04 Apr 2020 20:25 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Bas lep primerak. Potpuno se slazem sa utiskom o voznji.. |
Autoru: | Shone SRB [ 05 Apr 2020 16:44 ] |
Tema posta: | Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
BRAVO Послато са SM-N975F помоћу Тапатока |
Autoru: | zrnkemiki [ 07 Apr 2020 01:50 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Lepa Insignija i jos lepsa oprema. Nisam tacno shvatio sta je problem sa farovima? |
Autoru: | srbhunter [ 11 Apr 2020 18:49 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Hvala svima na dobrodoslici i lepim recima! Dash je napisao: Za farove samo polako i naci dobrog majstora, inace moze biti bas skup sport. Nazalost, malo sam se vec zaleteo, jer sam hteo odmah da to resim, ali Boze moj, bice valjda dobro. zrnkemiki je napisao: Nisam tacno shvatio sta je problem sa farovima? Evo opisao sam ovde sta me tacno muci sa farovima. viewtopic.php?f=133&t=38763 |
Autoru: | zbogom_pameti [ 04 Jun 2020 15:46 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
To sto pise po servisnim knjizicama koje preko stancuju za po 50e slobodno zaboravi. Moze da bude tacno, a i ne mora. U glavnom nije. Zato kad kupis polovan auto, osim ako ga nisi kupio od dobro poznate osobe i tacno znas sta je i kad radjeno, odradis veliki servis (ukljucuje PK set), mali servis, zamenis sve tecnosti u autu + ako treba jos nesto dodatno da se radi. To je jedini nacin da tacno znas na cemu si. Moj savet bi ti bio da svakako zamenis set PK ako se cuje neki od rolera/spanera. Pa i ako se ne cuje. |
Autoru: | srbhunter [ 06 Jun 2020 10:34 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Da da, jasno mi je da se covek ne moze pouzdati u knjizicu. Al eto, kad sam uradio mali servis, majstor mi rece da sam ga dzaba radio,a nakupilo se dodatnih troskova(registracija, drugi set felni, set novih zimskih guma, mali servis, zamena gumice, itd...) i onda je veliki servis ostavljen za malo kasnije, a i auto deluje zaista da odgovara tom stanju. Osim problema sa farovima na auto modu, a i to ce, nadam se uskoro biti reseno, sve ostalo funkcionise bez problema. Hvala na savetu, nisam bio siguran samo da li sam previse paranoican ili su onakvi zvukovi normalni. Definitivno cu otici kod majstora onda da proverim ovo i najverovatnije cu ugovoriti da odradim kompletan veliki servis i zamenu svega sto ide uz to, da budem miran po tom pitanju. |
Autoru: | srbhunter [ 17 Jun 2020 14:14 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Dok sam pokusavao da resim problem oko farova, elektricar mi je probao auto i rekao da slabo vuce sa 160ks. Preko originalne Opelove dijagnostike proverio je stanje dpf filtera i rekao je da zacepljen 76%. Iako nemam pojma oko kola, razumem da je to i previse i da je situacija kriticna, da bi trebalo sto pre da ocistim to. Ponudio mi je da mi softverski proba da ocisti, ali po onome sto sam procitao na forumu, mislim da to nije dobra opcija za mene, pogotovo sto je toliko zacepljen i da bi bolje bilo skinuti i mehanicki probati ocistiti, pa sam odbio, jer ne znam da li mozda jos nesto moze da se osteti prilikom softverskog ciscenja(valjda setuje da kola u mestu rade na 3000 obrtaja pola sata-sat). Posto trebam da uradim veliki servis, preporucio mi je da prilikom velikog servisa, da ne placam posebno skidanje, da mi majstor skine i dpf i odnese jednom majstoru u Loznici da se ocisti - jer naplacuje 100 evra ciscenje i 40-50 evra za skidanje. Medjutim ne znam kako taj majstor cisti i da li bi ocistio sve kako treba. Takodje, vidim da mnogi hvale https://www.turboservis.rs/sr/ciscenje-dpf-filtera, servis iz Uzica. Pa razmisljam, mozda je bolje da oteram kod njih(oko 100km su od mene) i da mi strucno srede to. Da li je mozda neko nedavno isao u ovaj servis? Da li deru sa cenama(nisam jos zvao da pitam)? |
Autoru: | zbogom_pameti [ 17 Jun 2020 15:03 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Ko hvali Turbo Servis Uzice? Ne znam kakvi su sto se tice tog ciscenja DPFa, ali ako to rade kao sto rade turbine onda su dobri samo za izbegavanje. |
Autoru: | Godza [ 17 Jun 2020 15:14 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
To je sad postalo pomodarstvo, hit medju serviserima, treba naci uzrok ako je stvarna zacepljenost a ne posledicu zacepljenost, jer postoje razlozi zbog cega se dpf zacepljuje. A moze biti i do vozaca i voznje. |
Autoru: | srbhunter [ 18 Jun 2020 11:32 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
zbogom_pameti je napisao: Ko hvali Turbo Servis Uzice? Ne znam kakvi su sto se tice tog ciscenja DPFa, ali ako to rade kao sto rade turbine onda su dobri samo za izbegavanje. Pa, malo sam pretrazivao forum oko dpf filtera, da vidim kakva su iskustva drugih clanova, posto se prvi put susrecem sa ovim problemom. I ima pozitivnih komentara za njih za turbine od pre 2-5-10tak godina, ali i poneki negativni, pa sam otvorio onako sajt i vidim da rade i ciscenje dpf filtera. Moj stari auto Vectra A, nije imala nista od ovih novijih zezancija. Ne bih da se zalecem na prvu ruku, pa sam se zato i obratio za savet i napisao, da li je neko skoro bio kod njih, jer ako je nesto bilo dobro pre, ne mora da znaci da je i dalje. Godza je napisao: To je sad postalo pomodarstvo, hit medju serviserima, treba naci uzrok ako je stvarna zacepljenost a ne posledicu zacepljenost, jer postoje razlozi zbog cega se dpf zacepljuje. A moze biti i do vozaca i voznje. Majstor Godzo, znaci, mislite da bi bilo pametnije da se to proba detaljno ispitati sta je uzrok, nego samo ocistiti i sibaj dalje? Znate kako, auto je kod mene oko 8 meseci vec, presao oko 7000 km. Mislim da je on kupljen tako zaprljan ili nesto manje, samo sto ja tad nisam proverio odmah, pa bih znao na cemu sam. Zivim na selu, tako da je retko vozim po gradu, pretezno po putevima gde je ogranicenje 50-60-80km/h. Najcesce su to voznje od jednom nedeljno od oko 110km(ukupno za oba pravca), gde je kombinovana voznja. Ne divljam, ali se i ne libim, da stisnem malo gas kad preticem u granicama normale. Vozim na 1500 obrtaja najcesce ili malo iznad toga. Isla je i na autoput par puta do aerodroma, stiskao sam je i na 130 km/h i vise, ali obicno stavim tempomat na oko 100 km/h, posto je deonica autoputa od Rume ka Beogradu u oba pravca u desnoj traci katastrofa. A sto se tice goriva, sipam evro 5 dizel u Bosni, na nekoj Petric pumpi, gde ljudi sipaju i u skuplja kola,mada bih mozda trebao preci na NIS-ovu pumpu. Povremeno sipam i na Gazprom-u u Bijeljini. Imao sam nameru da odem kod nekoga, ko radi samo Opel-ova vozila i dovoljno strucan, a nije ovlasceni servis, da mi detaljno sve pregleda, ali sam trenutno ogranicen sa kretnjom zbog ove situacije oko korone,a verujem da nije pametno cekati toliko dugo da korona prodje, jer ko zna kad ce, pa onda resavati. |
Autoru: | Godza [ 19 Jun 2020 13:36 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Naravno nista ne diraj to sto je zacepljen 76% ispravnom regeneracijom ce spustiti postotak zacepljenosti, treba pogledati u parametrima na koliko i za koje vreme vrsi regeneraciju, to sto se tebi desava je od te voznje na kratkim relacijama. Licno nista ne bih dirao jer to je sve ispravno, za ciscenje dpf-a daces dosta novca a tom voznjom na kratkim relacijama za dva meseca ces doci na isti postotak zacpljenosti. A ovo sto majstor kaze da kao slabije vuce je diskutabilno, ako imas mogucnost izadji na otvoren put i provozaj se na vecim obrajima bar desetak minuta i resices i tu nedoumicu. |
Autoru: | srbhunter [ 21 Jun 2020 13:01 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Hvala puno majstor Godzo na odgovoru, necu petljati onda oko njega nista, a kad budem otisao da radim veliki servis, recu majstoru da mi slika parametre DPF filtera. A ovo za pravac su svakako probati, mozda tada i uspem da ga nateram da pokrene regeneraciju. |
Autoru: | Nebojsha82 [ 22 Jul 2020 20:49 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Slažem se, skupa je za održavanje.. |
Autoru: | A20DTH [ 25 Jul 2020 11:06 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Provjeri da ti nije puklo crijevo turbine. https://images.app.goo.gl/EdCdz4FyLXpFEcCY6 |
Autoru: | srbhunter [ 25 Jul 2020 13:43 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
To je ovo crevo, zar ne? Hmm, zar ne bi trebalo da prikaze drugu gresku? Ako je problem to crevo, tipa P2282 - air leaking in system ili nesto tako, barem po ovome sto sam istrazivao po netu. |
Autoru: | A20DTH [ 25 Jul 2020 14:12 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Da, to je to. Nisam upućen koje greške pali u tom slučaju ali najlakše ti je provjeriti da li je crijevo puklo. U slučaju da nije, onda tražiti uzroke tvoje greške prepunjavanja turbine. |
Autoru: | srbhunter [ 26 Jul 2020 11:07 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Vazi, hvala. Sledece sedmice idem kod majstora, pa javim sta sam uradio. |
Autoru: | srbhunter [ 31 Jul 2020 17:57 ] |
Tema posta: | Re: Opel Insignia 2.0 CDTI 118kW(160 KS) |
Danas stavljen nov ventil turbine radi probe, deluje bez efekta, i dalje ne poteze uopste, samo vuce kao obican dizel i na punom gasu salta u nizi stepen(posto je automatik), bez turbo laga da povuce kako treba. Majstor kod kojeg sam bio, kaze da nije crevo turbine. Doduse, nije se ni potrudio da pogleda kako treba, tako da ce morati da se promeni. Svratih i do jednog servisa koji navodno rade ciscenje, reparaciju turbina(mozda ljudi iz okoline i znaju za njih - Aspera). Covek je pogledao samo malo spolja sa srafcigerom i rece da mu deluje da je geometrija turbine dobra(da se puni ili kako vec) kad se da gas, a samim tim i turbina, iako malo zavija/uji, ali zasto nece da povuce, ne zna, dok se ne skine turbina negde i ne donese njemu, da vidi jel do nje. Najverovatnije ce morati da ide kod doktor Godze na dijagnozu. |
Stranica 1 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |