Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 19:06

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 104 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 15 Feb 2020 18:52 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Slika

Slika

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 15 Feb 2020 19:49 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 24 Mar 2012 11:39
Postovi: 177
Lokacija: Deronje
Ime: Bojan
Opel: Calibra 2.0 16V
Svaka cast na radovima!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 26 Feb 2020 10:01 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 28 Feb 2020 14:26 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Slika

Slika

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 24 Mar 2020 17:31 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Evo da se oglasim na ovaj dan kada je pre tačno godinu dana ova mačka došla u moj posed.

Slika Slika Slika
Svašta se planiralo i mnogo toga se menjalo ali na kraju je ideja ponovo na početak došla. A to je da se ova Kalibra vozi, i to što više. Briga me za konjažu i vremena od 0 do 100. Bitno mi je samo da se što više vremena vozim u njoj,da je sto manje popravljam a ona što bolje da služi. Motor sam sredio i sad lepo radi. Zamenio pumpu benzina, kapu,ruku,svecice,senzore,sfi...
Slika Slika Slika Slika

Limarija je odradjena pa sam i to precrtao na spisku.
Slika SlikaSlikaSlika
Napokon ofarbana...
Slika Slika Slika Slika

Medjutim...

Desio se mali peh gde me je jedan majstor pokušao nadmudriti tako što je ofarbao auto sa dve razlicite nijasne boje.Nije to toliko bas primetno ali ja primecujem, hocu da bude sve perfektno a to nije to.
Jeste da sam pukao pare za boju ali nema veze,sada će se još detaljnije odraditi. Tako da iako je bila sklopljena i ofarbana meni se to nije svidjalo i nije bilo dovoljno dobro.
Pa sam je opet rasklopio i sve delove izmatirao i ponovo pripremio za farbanje. Kupio jos bolju boju, i sve lepo na tenane odradio onako kako je i trebalo da se odradi.
Slika Slika SlikaSlika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Imam još Kalibri ali sam obećao sebi da ova mora da bude najbolja, i biće.
Tako da danas, na tacno godinu dana od dolaska, moja mačka čeka malo lepše vreme da je odvezemo u komoru i ofarbamo. Nadam se da će to biti što pre.
Pa da napokon otvorim šiber odvrnem muziku i uživam.

Verujte i svoje snove!!!

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 24 Mar 2020 21:32 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Dec 2015 06:55
Postovi: 86
Lokacija: beograd
Ime: igor
Opel: jevtic
Samo napred sa radovima cek ona je vec bila prefarbana u crno pa ti se nije svidela boja ili kvalitet farbanja?
Samo lagano imas vremena na pretek dok je ovo
Vanredno sranje :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 24 Mar 2020 22:15 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Da majstor mi je vec ofarbao u crno ali mi se nije svidelo, i uzeo sam sve ponovo sam da radim i da pripremim kako valja i dolikuje. I da se ofarba ljudski

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 26 Mar 2020 17:36 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 24 Mar 2012 11:39
Postovi: 177
Lokacija: Deronje
Ime: Bojan
Opel: Calibra 2.0 16V
Sudeci po prednjem branikiu bez lajsni ovo se meni cini da je bilo samo prespricavanje na brzinu....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 26 Mar 2020 19:14 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Ma sto je najjace auto je lepo bio rastavljen i stvarno odlicno pripremljen ali je majstor previse razredio boju na poslednjem mesanju i neki delovi su pod jakim svetlom bili takvi da vuku na sivo...Ma nebitno uostalom, vec sam to preboleo

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 27 Mar 2020 14:05 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 24 Mar 2012 11:39
Postovi: 177
Lokacija: Deronje
Ime: Bojan
Opel: Calibra 2.0 16V
I jos jedan savet bar po meni sta treba da promenis, promeni tu loncinu od auspuha i uzmi nesto prikladno da joj stoji sa ukusom, ovako deluje kao da se lonac konstantno vuce po putu, tj bar takav utisak odaje bas zbog toga sto je tolikog precnika pa ne moze lepo da se uklopi...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 29 Apr 2020 22:47 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Kalibracija je uz pripremu za farbanje dobila i zastitu na podu sa obe strane kako bi sto duze ostala zdrava.

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Ler motoric koji me zajebavao duze vreme napokon ociscen i vracen, medjutim vidim da i dalje nije to to, obrtaji su previse niski za XE.
Slika

Nakon toga vraceni su i tepisi kako ne bih gazio po zastiti
Slika

Jedan mali detalj ali meni jako drag, je fabricko osvetljenje tablice, koje je proradilo posle ko zna koliko vremena.
SlikaSlika

Razradjena prednja kociona klesta i stavljene plocice koje su bile potrebne.
SlikaSlika
.
.
.
I napokon...
Kao sto sam rekao, iako je ofarbana to nije bilo dovoljno dobro...Ponovo pripremljena onako kako valja, rastavljena u paramparcad i ponovo na farbanje. Ovaj put kod pravog farbara (i mog dobrog drugara,bez kojeg ovaj auto ne bi bio ovakav kakav jeste) i u pravu komoru.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Nakon nekoliko dana ponovo kalibracija dosla u dvoriste ovaj put onako kako treba, ofarbana u cist crni pigment (od pigmenta se prave ostale boje za auto) jer sam hteo da bude najcrnja moguca, radi se od DeeBeer-ovoj bazi sa istoimenim lakom.
Samo taj copavac ruzni sliku...
SlikaSlikaSlikaSlika

Zatim nastelovani prozori i vraceni kederi na vrata
Ofarbani branici i sitni delovi zajedno sa novim kvakama.
SlikaSlikaSlikaSlika

Tadasnja unutrasnjost auta.
Slika

Zamenjene opruge i stavljenje Irmscher crvene(koje su isle u Irmscher edicije kalibre ako se ne varam) medjutim tek kad sam ga provozao auto je malo pao ali mora to jos jedno 3cm da ide nize.Ali otom potom
Slika

Nemam jos lajsne prednjeg i zadnjeg branika (imam, ali trazim negde da nadjem perfektne)pa nisam ni hteo da ih kacim ali reko ajde bar zadnji na nakacim a lajsne kad stignu stignu. Naravno, stavljene i 17ke koje su bile spremne za nju.
SlikaSlika

Najveci problem su mi napravili glupavi zadnji pojasevi koji su se zablokirali i premotali kad sam ih skinuo tako da sada trazim gde da kupim zadnje pojase sa onom plastikom kroz koju prolaze, tako da ako neko ima da proda neka se javi.

Na red dosla i tabla koju sam napravio jos pocetkom godine,povezan plejer i zikica,vracena centralna konzola sa novim kozicama...
SlikaSlika

Vracene lajsne i pragovi(fali mi zadnji vozacev cep za pragove tako se javi onaj ko ima)
Slika

I tako...Kalibracija ponovo postaje auto, bitno da je u crnom izdanju izasla na asfalt, ima jos stvari da se sklapa kao sto je enterijer i jos neke sitnice. Jos da zavrsimo i taj reatest da dobijem potvrdu da sam se resio plinare i onda cemo lako. Ma i sad ide lako, nego tad ce jos lakse. Sve u svemu to je bas ono sto sam zeleo, uzivam u sklapanju jer svakim zavrnutim srafom sve vise postaje auto.
Svako ko je radio neki projekat zna koliko je lep osecaj rastavljati auto i skupljati delove pa gledati koje,sta,kako... Ali najdraze mi je nekako kad se sve vraca na svoje mesto,kad postaje ono sto treba da bude,kad se srafovi zavrcu i sve dobija svoj smisao.
CALI IZ IN DA HAUZ

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 30 Apr 2020 06:23 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 12 Jul 2019 09:00
Postovi: 135
Lokacija: Stara Pazova
Ime: Milos
Opel: Astra H GTC 1.9 120
Bravo majstore svaka cast
Kalibra ce da dere puteve izmedju stare i nove pazove :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 30 Apr 2020 18:07 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Apr 2020 01:18
Postovi: 109
Lokacija: Novi Beograd
Ime: Dimitrije
Opel: Astra H GTC
Garaza: pogledaj
Svaka pohvala za trud, rad i zelju. Vidi se da volis i uzivas i aspolutno podrzavam svaki vid sredjivanja automobila, a posebno kad je ovaj nivo detaljnosti. Bravo jos jednom!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 30 Apr 2020 18:42 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
te irmscher su fabricki -2 i realno ne primeti se nista spec, narocito ako su ti zapale od turba ili v6 koje imaju vecu nosivost

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 01 Maj 2020 08:28 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
@Miloszucko Hvala brate, nije problem ni da kad se zavrsi padne neka slika sa Astrom GTC :ziveli:

@dalilama Hvala na pohvali, trudim se koliko god mogu da to sto radim bude najbolje moguce

@pistre I to sto kazes ne provali se mnogo, iskren da budem ako se i spustila 1-2cm to nisam primetio jer je sama po sebi bila visoka tako da mi ni tih 2cm ne zavrsava posao haha. Za sada ostaje ovako, kad vratim komplet enterijer i stavim vufer ima da legne malo i to je taman to dok ne resim da uzmem druge opruge. Do tada :irmscher:

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 03 Maj 2020 10:00 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Bravo za akcijanje, odlichni radovi!1!!!

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 04 Maj 2020 08:02 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Još neke sitnice kao što su lajsne zadnjeg branika i prednje korube trebaju da se vrate na auto, sve drugo je namontirano.
Ostaje samo da se registruje i uživa u vožnji, eventualno zašarafi neki prednji lip kad naleti.Trenutno je sve fabrički, kako je izašao iz fabrike takav je i sada, u smislu da su njeni branici,stakla pa i šrafovi.(Nije bilo uklapanja od više kalibri). Sem zadnjih pojasa, "koje moram da nabavim i namontiram kako bi plavka bila podjednako dobra".

I posle mnogo: pa svega... Kalibracija izgleda ovako. Plan je uspeo, to je najbitnije. Sitnih dorada i poboljšanja će biti,ali verovatno ništa više neće moći da me ostavi bez daha kao kad sam je prvi put crnu kompletnu parkirao i okrenuo se. Neko će reći kako je nešto ipak trebalo ovako ili onako, svejedno , ja sam ovaj auto sredio onako za svoju dušu, baš kako ja mislim da treba.
Zaključak, koliko god mi zaljubljenici u auta voleli da radimo projekat, najlepše sledi tek kad se zavrnu i poslednji šrafovi.
Uzdravlje :)
SlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 04 Maj 2020 11:46 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 27 Mar 2013 23:21
Postovi: 1218
Lokacija: PRHOVO
Ime: BRANISLAV
Opel: Astra bertone z20let
Garaza: pogledaj
Ciji su ovo raspali turbaci u pozadini? :ludilo:

Super je ispala calibra...
Samo tako nastavi. :respekt:

_________________
z20let


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 04 Maj 2020 11:54 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 24 Mar 2012 11:39
Postovi: 177
Lokacija: Deronje
Ime: Bojan
Opel: Calibra 2.0 16V
Sve pohvale za ovu Calibru, svaka cast na radu i trudu !!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 04 Maj 2020 17:56 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Nov 2015 19:35
Postovi: 296
Lokacija: Podgorica
Ime: Luka
Opel: Astra H
Iskreno od samog starta sam se cudio zasto si je ofarbao iz crvene u crnu ali tek sad vidim da joj crna, po meni, jedno 5x bolje lezi :)
Svaka cast na ulozenoj volji i radu, Calibra je prelijepa!

Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka

_________________
But if you never try, you'll never know..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 04 Maj 2020 18:23 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Sad spustanje, neke lepse felne i uzivancija :ok:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 11 Maj 2021 14:58 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2018 10:37
Postovi: 189
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Marko
Opel: Kadett GSI 16v / Calibra 24v-16v
Garaza: pogledaj
Bogu hvala, došlo je vreme da sutra vozim kalibrezu na drugu registraciju. Simbolično, iz tog razloga vreme je da ispričam kako je proteklo poslednjih godinu dana.
Za početak, nakon registracije su usledile jako duge vožnje, tih dana počinjalo je leto pa je noću bilo savršeno vreme za vožnju sa otvorenim prozorima, šiberom i devojkom na suvozačevom sedištu. Odmah da nagovestim da je moja Kalibreza svakog dana bila posebna, jer mi je pružila neke jako lepe uspomene. Imao sam potrebu to da nagovestim jer sve ono što se posle izdešavalo a ima jako puno stvari, nije uticalo na to da manje volim taj auto.
Prvih par meseci sam se samo vozikao, verovao sam joj i to mi je bilo jedno od najbitnijih stvari, verovatno da je bilo goriva do Francuske do tamo bih otišao. Od izmena spoljašnjosti, sam stavio lip na prednji branik, bilo mi je u planu da uradim auspuh od grane do zadnjeg lonca jer se sa srednjim loncem čula tu i tamo siromašno.

Slika Slika

Iskren da budem, od kad sam je kupio, u posudi za rashladnu tečnost primećivao sam male naznake ulja(više puta opran sistem i svakog puta sipan novi antifriz). Prethodni vlasnik kod koga je bila 16 godina ako se ne varam, rekao mi je da su majstori nešto zabrljali kad su vraćali glavu na motor. Tako da sam jedno veče ugledao u posudi poznati "majonez".

Nisam baš bio nešto pri kinti, ali pomislih šta je tu je, popravimo i idemo dalje. Dobijao sam savete samo da skinem glavu, da je poravnam i vratim, medjutm nešto me nije to privlačilo, rekao sam sebi da ako budem radio glavu, onda će svakako novi dihtung glave, šrafovi,ulje, i još poneki dihtung biti stavljeni.

Slika

Gledao sam u nju i razmišljao šta dalje. Setih se da imam dva v6 motora u rezervi i onda nekom čudnom računicom dodjem do zaključka da mi je jeftinije sad da ubacim v6 nego da popravljam c20xe. Sebe sam lagao, jer sam znao da to ako krene ne može ostati u zacrtanim okvirima nema šanse. Tih dana sam već uveliko vozio GSI-a, i htedoh sebi da pružim makar sličan osećaj....I tako ja i burazer skontamo da ćemo ipak da pravimo neregularnu kalibrezu(bila je ideja da uvek ostane regularna fabrika, aha možda).
Dakle ide v6 ispod haube. Imao sam 2.5 motor medjutim, "kad je gas nek je patos" daj da napakujemo 3.2 v6. To još niko nije uradio u Srbiji, bar ne da ja znam naravno.

Slika Slika

Tih dana sam smarao i ubijao dva lika kojima dugujem veliku zahvalnost, jer sa sigurnošću kažem da nije bilo njihovih saveta ovaj auto ne bi imao v6 motor u sebi, bar narednih nekoliko meseci dok ne provalim sve fore. Ta dva lika su Pistre i moj drugar Mare iz Splita, obojicu ih pozdravljam i još jednom im se zahvaljujem.

Slika Slika Slika Slika

Evo i po koji snimak:
https://drive.google.com/file/d/1vmXCXwPhlpYTJBTJEUASUP6ah0_0VIWB/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1vq-5s2QiPvNg34jx1yY6_BNF67XT4b0H/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1vuS8D4V3alUmd-dklN6Nb1VNj9-J6xaZ/view?usp=sharing

Onaj ko želi da pravi istu stvar, ovde će pronaći savete koji su meni bili potrebni za stvari koje su me bunile. Onaj koga ne zanima da pravi može da preleti ovaj deo.
[ Prvo nosač motora na suvozačevom košu mora biti sa kalibre ili vektre v6 uz distancere(male čaurice) kako bi se motor približio menjaču jer naravno svi ostavljamo f20/f18/f16, menjač ostaje na istom mestu. Kraća poluosovina naravno ostaje ista, dok duža poluosovina može da bude fabrička od kalibre v6 sa distancerom, medjutim ta opcija mi je delovala komplikovanije od opcije da stavim običnu jednodelnu poluosovinu sa kadeta 8v. I mogu potvrditi da jednodelna od kadeta radi posao savršeno. Što se tiče stabilizatora motora, ja sam navario fabrički sa kalibre v6 da vas ne buni previše može se to napraviti i od metalnih ploča. Ali da znate da je potreban jer se bez njega motor jako puno trese napred nazad. Hladnjak je isti kao od 16v, jedino crevo od hladnjaka do termostata treba biti od v6 motora i može biti sa bilo kog opela koji je nosio v6 na prednjem pogonu, ja sam koristio od vectre b. Posuda za vodu ne može ostati ista ali se može uglaviti od vektre b, na vozačev koš kao što se vidi na slici, i creva vode napravite od nastavaka i kolena. Instalacija je od calibre c25xe, i u kalibru ide džek na džek, jedino je poželjno staviti tablu od v6 kalibre kako bi videli obrtaje tačno. Zamajac sa 16v odgovara na v6 motor, a što se tiče kvačila ja sam remontovao lamelu a korpu sam kupio za z20let i radi odlično]


Kad je upalila, to je bilo čudo za mene, jer nikad pre nisam imao dodira sa v6 motorima a sada sam uzeo 3.2 iz signuma, poskidao sve sa njega i prebacio sve sa c25xe. Uz nove kablove, svecice i po koji senzor(toliko o tome da je jeftinije ubaciti v6 haha).
3200 kubika v6 motor ima fabrički 211 konja i 300nm, i verziju sa 218 konja u omegi. 300nm ima sa 2 katalizatora i 4 lonca, kako bi povećali NM mi smo oslobodili izduv sa f65 i f60 prohromskim cevima. Stavili smo otvoren filter, malo proširili plastiku od 3.0 motora kao i dihtung usisa.
Kad sam provozao auto nisam mogao da dodjem sebi, znao sam kako je taj auto išao sa 2.0 16v motorom a verujte ovo je duplo jače lepilo za sedište. Pomislih to je to. 3200 kubika u kalibri je taman prava mera, nikad više ispod toga, medjutim sreća se nasmejala i rekla "aha". Prvih par dana nije mogla da predje više od par kilometara jer je konstanto pravila pritisak u sistemu hladjenja i creva su pucala. Tad je počela i da dimi belo.
Odlično :help:

Slika Slika

Da li je pukao dihtung glave ili je blok naprsao negde, ne znam ali je prestala da radi na sve cilindre. Tad mi je Pistre poručio da je motor rekao svoje i da ga menjam. Ništa, ajmo 3200 kubika napolje. Taj nalet sreće kratko je trajao. Šta sad. Računam ako sad vratim 2.0 motor smoriću se jer sam video kako kalibreza zakucava kad se potopi gas....
Nema očajavanja, sve ovo radim sa ljubavlju i neće meni jedan motor stajati na putu ka zacrtanom cilju. Vadi ovaj 3.2 idemo u kupovinu drugog.

Slika Slika

Doteramo drugi motor kući, i bodrimo jedan drugog da nema više ništa ispod 210 konja i 300nm da ide u auto. Tako smo za nekih 20ak sati, izvadili i prepakovali sve na drugi motor i upalili taj drugi motor u autu. Nešto mi nije delovao živahno kad se upalio ali reko možda je to jer nije nešto dobro povezano ili ga senzori zezaju. Odem da ga provozam. Žurka. Po mojoj proceni imao je 67 konja na radilici.

Slika

Menjao sam senzore,instalaciju, računare...Nikako da proradi. rekoh sebi pa ako je jedan pukao koja je verovatnoća da je i drugi, mala. Priznajem da sam tih dana više bio umoran fizički i psihički od toga da napokon sve radi, formula je volja! Rekoh sebi nek je v6 u autu pa će se sve lako popraviti. Iskreno, tek kad sam provozao te motore i parkirao auto i pogledao ga, shvatio sam koliko kalibri ustvari leži jedan jak v6 motor. Medjutim ovaj moj ne da leži nego drema, spava, bolje rečeno komirao se.
Šta sad jbt.
Promenio sam dva motora, prvi ubijao dok je išao(a išao je kratko), drugi nikad nije ni išao onako kako treba. Sranje. Nisam više imao kinte za igranje a auto mi se vozio. I verovao sam da su v6 motori odlični.
Ajmo opet. Vadi motor stavljaj ga sa strane, al šta dalje da radim.

Slika

Ako Bog da biće treća sreća, kupiću treći v6 motor pa kud puklo da puklo. Baš jer ništa ne ide kako treba, ima da napravim da radi.
Tu mi je u pomoć priskočio jedan dečko, kojem se ovim putem dodatno zahvaljujem, Neša Vuković. Našao mi je motor 2600 kubika v6 iz omege 2001 godište, za male pare, i uz sve to dobio sam na poklon gumice i delove za veliki servis(koji je dosta skup za v6 motore).

https://drive.google.com/file/d/1wC7SyLVu8GvOSOeBEg9pl8WG_jGXG-VL/view?usp=sharing

2600 kubika iz omege ima 180 konja fabrički i 240nm, nije 3200 ali više mi je bilo samo nek proradi. Ubacili smo taj motor, uradili veliki servis, zamenili ponovo knock senzore i gas. Ide to u kalibri lepo, i bio sam srećan jer smo napokon uspeli da napravimo da sve radi i lepo ide.
E tom motoru odajem poštovanje, jer je više bio u blokadi u punom gasu nego u leru. Baš je lepo voziti v6 kalibrezu, ide dobro i čuje se nenormalno sa otvorenim izduvom.
Sa njom sam se istrkao i izgasirao za sve pare. Evo nekih slika i snimaka koji su to zabeležili:

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

https://drive.google.com/file/d/1xDu_d8fw09PxVIQCNxRcop58M8PZ08oi/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1xSBXikSXjcG5-HOBK_--c0VsoGfhr6o-/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1xV1rS8nV3nvbTbtC7pqj2rxmdYh4kNsd/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1xdQT78aAmrltPA-A0DNaQEcFdBbKae2O/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1xeIMYpWpRj65d8NUMgdjM4KDTRj9aycZ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1xkUOi6hCtfxXVxQL8QLzzkW2pyiXP9Oy/view?usp=sharing


Nije uspela da pridje kadettu jer je on imao nešto oko 170 konja i 1050 kilograma, ali bio sam zadovoljan.
Medjutim. Kako je u našoj lepoj državi uredjen zakon, tako da neregularna kola sve više odlaze da vanredni tehnički, a kalibra sa otovorenim izduvom i pod gasom, sama sebe zove na vanredni. Tako dodjosmo do toga da provirim u garažu da li je moj mali četvrtak i dalje na istom mestu rastavljen kako sam ga i ostavio.
Bilo je super voziti je medjutim, mora da bude regularna jer mi je auto bitan i ne bih da ga dam na doboš. Dodjemo do toga da uradim polugeneralnu mom c20xe motoru.

Evo nekih slika kako je to teklo, cilj mi je bio da postavim osnovu za dalje dorade koje imam u planu, tako da je uradjen komplet. Stubline su savršene, tako da su promenjeni ležaji, karike, svi semerinzi, svi dihtunzi i ne znam ni sam šta još. Najbolje od svega, klipovi su Mahle 86p, kovani tako da će ti kovani klipovi lagano izdržati ono što će doći na motor.

Slika Slika Slika SlikaSlika Slika Slika Slika Slika Slika

Glava je portovana, poravnata, ventili su polirani i ušlajfovani i imaju nove gumice.

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Teška srca izbacili smo v6 za jedno pre podne, ali da ne očajavam vodi me motivacija da će 2.0 16v biti čak i brži. Nedostajaće mi taj obrtni momenat na malim obrtajim i ludački zvuk, zato znam da ću napraviti zasigurno još jednu kalibru v6, ovog puta regularnu, a crna će postaje ponovo 2.0 16v turpija.

Slika Slika Slika Slika

Ponovo se vozikam sa kalibrezom i briga me za organe reda, baš zato sam i ostavio neofarban broj motora da gospoda mogu svojom lampicom lakše da pročitaju broj ako bude bilo kakve nedoumice. Izduv je slobodan kao što sam već napisao f65 i f60, u planu mi je ITB ili RAM usis ali to otom potom. Sad je na redu lagano razradjivanje motora, da bude spreman za gas koji ga čeka. A čeka ga, jer mi je u planu da kalibreza ide na stazu ove godine, ako to budu dozvolile finansije.

Slika

Evo slike od danas. Tekst je prevelik i hvala svakome ko se potrudi da ga pročita, a posebno hvala onome ko ga pročita do kraja. To je bila moja uzbudljiva godina sa mojom kalibrezom, svašta nam se izdešavalo, i bila je u raznim izvedbama ali nikad me nije ostavila na putu, a bilo je jako puno prilika. Zato volim ovaj auto. I najinteresantnije je to da posle svega kad joj prilazim, osmeh mi se sam nabacuje na lice. Da li sam lud ili je to neka druga stvar ne znam, samo znam da sam kao dete želeo da ovo radim. Nije mi posao, čista ljubav i detinjarija. I te ogrebotine i ostaci varenja po motornom prostoru, ostaće na ovoj karoseriji zauvek kao dokaz da nekome kome budem ostavio ovaj auto jednog dana, zna da se tu nekad nešto radilo. V6 motoru treba dignuti spomenik(još sam u pregovorima sa kamenorezcima) jer je izdržao ozbiljno maltretiranje i gasiranje(ko ju je ikad sreo na ulici video je).
Ni jednog trenutka nisam batalio sve i rekao da mi je dosta, sam sam izabrao to da radim. Mogao sam da kupim noviji auto, da se vozim i zviždim. Ali nikad ne bih doživeo to što sam sa ovom kalibrezom. Nikad se ne zna šta nosi dan a šta noć. Ovi moji dani nosili su mrcine od 3200 i 2600 kubika. To šta nosi neka sledeća noć ne znam, al do tada neka moja kalibreza svojim motorom izadje na stazu. To pojavljivanje biće novi uspeh u našoj zajedničkoj istoriji.

_________________
Ide ko svemirski brod, kad udje u zverinski mod! Opel Kadett GSI 1988


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 11 Maj 2021 21:22 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Bravo na trudu i volji. Stvarno, bravo!

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 11 Maj 2021 22:04 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
I da dodam, sviđa mi se to što je kalibra kao auto opet na uzlaznoj putanji... Kada se pojavila, 90ih, bila je dostupna samo pojedincima, skup ( za obične ljude ) i prelep auto. 2000ih je imala status momačkog auta koji je šmekerica, nije bila jeftina deregija, i dalje prelepa, sa za tada ozbiljnim perfomansama. Protekle decenije je spala na najniže grane, većinu primeraka su stigle godine, niska cena koja je omogućila da je omladinci kupuju za smešne pare, i sa džeparcem sa kojim se takva kola ne održavaju... Naravno nisu krivi omladinci, nego je to prosto tako. Sada primećujem da se sve učestalije izdvajaju primerci koji se ozbiljno sređuju. I to tako da nije presudan finansijski momenat. A kalibra više nije jeftin model za sređivanje, ja sam sada nabavljao gomilu delova za istu i mogu reći da niti su budžet cene niti ima novih delova, malte ne za sve preko kraja spone se mora izbunariti. Više nema ni izbora u polovnim delovima. To sve, u narednim godinama, samo diže cenu kalibre, sada kao održavanog oldtajmera. Koji je prošao put od fascinacije, preko deregije do legende.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Calibra - Vraćanje u život
PostPoslato: 11 Maj 2021 22:36 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
stvarno svaka cast na volji prvenstveno i trudu.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 104 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 28 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs