Pozdrav, nedavno sam kupio navedenog opela. Spasao sam ga otpada, tj. prese, jer je sadasnji vlasnik hteo da ga se resi. Stajao je neke 2 godine u garazi dok ga nisu izbacili napolje pre 6 meseci.
Zamenjena je boca za gas, radjen remont isparivaca, tj. zamena membrane, resen problem paljenja, odradjen tehnicki i atest i sada cekam prvobitnog vlasnika da odradimo prenos i da konacno dobije talbice.
Gore pomenute promene i popravke su radjene u servisu, a sledece sam sam sredio:
-zamenjen filter vazduha
-hauba se nije otvarala, uz pomoc srafcigera i malo lubrikanta u spreju, resen problem
-zadnja desna pozicija nije radila, kasnije ustanovljeno da sijalica radi, vec zbog male pukotine na plastici, ulazila je prasina unutra i zbog toga se sijalica nije videla. Skinut far, ociscen i zatvorena pukotina.
-Desni retrovizor je spao sa zabica, sada je na mestu
-Dugme za sva cetiri pokazivaca pravca je bilo zaglavljeno, rastavio i popravio
-Farovi ocisceni i ispolirani pastom, ne znam koliko je ovo pomoglo, obzirom da je staklo u pitanju, a ne plastika
Ono sto je ostalo, od sitnih porpavki
-Trece stop svetlo koje je skinuto iz nekog razloga
-Elektricno podesavanje retrovizora ne radi
-Sirena ne radi, tj. aktivira se samo ukoliko pritisnete donji deo volana i na odredjen nacin, a nekada ni tada nece
-ulje i filter za ulje je potrebno zameniti
E sada dolazimo do najveceg problema. Glavni kocioni cilindar je menjan neposredno pre nego sto je auto parkiran u garazu. Medjutim serviser za gas mi je saopstio da auto izuzetno lose koci i da bih trebao posetiti mehanicara. Posto auto nema tablice i stoji vec nedelju dana na parkingu, djavo mi nije dao mira, pa sam pokusao sam da resim problem.
Kada sam proverio nivo kocione tecnosti, imao sam sta da vidim, rezervoar skoro prazan... Kupio novu, dosuo i prvo je servo proradio kako treba a zatim su se i kocnice poboljsale. Medjutim i dalje je pedala propadala i hvatala na samom kraju hoda. Donekle sam upoznat sa hidraulicnim kocnicama, duze vreme se bavim biciklizmom i radio sam servis istih na biciklima. Medjutim ovo je malo komplikovanije, ali je princip isti. Pogledao sam par videa na youtube i bacio se na posao. Napravio bleed kit od flasice i creva, uposlio drugara da pritiska kocnicu. Izbacio sam vazduh iz sistema, sto je rezultovalo malo boljim kocenjem, medjutim, pedala i dalje propada. Kada sam posle zavirio pod haubu imam sta da vidim, na mestu gde se glavni kocioni srafi u onaj deo za servo, procurilo je ulje, tacnije, procurilo je na jednom ispustu sa desne strane. Nadam se da se vidi na slikama. Ako neko ima ideju sta je problem, neka napise. Meni se cini da je taj glavni kocioni stradao i da ga treba menjati, koliko sam shvatio to je najcesce i uzrok problema propadanja pedale kocnice.