Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Corsa C GSI https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=36627 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | MirzaGSI [ 22 Jan 2018 22:57 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
![]() |
Autoru: | pistre [ 23 Jan 2018 11:38 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
super korsica ! |
Autoru: | Argentto [ 23 Jan 2018 11:52 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Lepa lepa... mali metak ![]() I meni te crne bocne lajsne bas bodu oci, nekako mi kvare opsti utisak. Ofarbaj to u boju auta, mala investicija a poboljsace izgled mnogo. |
Autoru: | Stefan93 [ 23 Jan 2018 12:39 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Lep auto nek je sa srecom. |
Autoru: | pistre [ 23 Jan 2018 21:26 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
nema tu sta da se dira na atmosfercu, jedino nitro da stavis i to bi bila jedina prava stvar |
Autoru: | Markedjani [ 26 Jan 2018 23:17 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Ima da se radi oko tog motora, ali je bas bas skupo. I ja imam z18xe pa sam jedno vreme proucavao tako te zajebancije. Moze tu da se napase ITB ( https://www.youtube.com/watch?v=N4hbU54a_pg , http://img.photobucket.com/albums/v11/p ... _A1656.jpg ), izduv 4-2-1, bregaste, da se uradi mapa. I izvuces ga preko 170bhp.. Ali kosta te kao jos jedan auto, tako da se ne isplati. I pitanje je koliko ce da traje. ![]() |
Autoru: | zbogom_pameti [ 27 Jul 2018 14:07 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
To bi trebalo da je instalacija za prekidace grejaca sedista. Bar je tako na Astri G. |
Autoru: | Nesha [ 27 Jul 2018 14:36 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
it is ![]() |
Autoru: | duxhm [ 15 Nov 2018 14:02 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Skoro mi se desila cudna stvar. Menjao sam protokomer i zbog toga sam odvajao klemu sa akumulatora, za svaki slucaj. Ko sto znamo svi posle toga svaki Opel slicne generacije ko moj izgubi vreme, datum, zakljuca radio i slicno. Nego da predjem na stvar. Vratim klemu otkljucam radio, ali ne doteram vreme i datum, jer sam lenstina. Upalim kola i krenem na put. Posle sat ili tako nesto primetim da mi sat pokazuje tacno vreme. Ponavljam siguran sam da sam ga ostavio na 0:00 01.01.2000. To je default i tako stoji dok god sam nesto ne promenim. Bitna stavka je da imam neki no name elm327 ili takk nesto bluetooth obd2 adapter i da mi je u tom trenutku auto bio povezan preko njega sa Torque aplikacijom na telefonu. Posle sam proverio i shvatio da je sat u kolima u sekundu sinhronizovan sa satom na telefonu. Da li je moguce da se sat u autu sinhronizovao sa telefonom? Kako? Sta god posle pokusao nisam uspeo da ponovim to sto se desilo. |
Autoru: | Nestado [ 15 Nov 2018 15:53 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
E brale to ti je Opel. Moze svasta da bude a i nista. |
Autoru: | duxhm [ 15 Nov 2018 17:02 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Pa bas nije ni svasta, a ni nista. Generalno mislim da i nema bas veze sa markom vozila vec sa cinjenicom da je ECU u tom trenutku komunicirao sa telefonom. Isto tako moze biti da se sat sinhronizovao sa RDS informacijama neke radio stanice, ako je to uopste moguce. |
Autoru: | Woland [ 15 Nov 2018 20:35 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Ako ti je fabrički radio onda je to to. Samo se namesti vreme i datum posle skidanja akumulatora. Mislim da čak to pise I u knjižici od auta, doduše za astru g ali to je to. |
Autoru: | Nestado [ 15 Nov 2018 20:49 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Ja kad sam skidao kod mene nije se vracao. |
Autoru: | testdriver [ 15 Nov 2018 21:46 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Pokupio je vreme sa neke radio stanice jer ti je rds ukljucen |
Autoru: | Woland [ 15 Nov 2018 23:00 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
![]() ![]() |
Autoru: | MiskoBgd [ 16 Nov 2018 00:49 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
RDS, a cinjenica da ti je vreme kao na telefonu je zato sto ti i telefon kupi vreme sa mreze ![]() |
Autoru: | duxhm [ 16 Nov 2018 09:40 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Hvala drugari na detaljnom objasnjenju. Ukapirao sam posle nekog vremena da sat nikako ne moze biti povezan sa ECU, tako da mora biti da je RDS al nisam znao kako da ponovim |
Autoru: | duxhm [ 25 Apr 2019 12:39 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Prošle su 2 godine i mislim da imam dovoljno materijala da napišem malo detaljniji tekst o mojim iskustvima sa autom. Možda nekome bude i interesantno da pročita. Kao što sam napisao na početku GSi 92kW/125bhp 2002. god Kupio sam je od drugara koji je pola godine ranije lično dovezo i Švajcarske, na sopstveni pogon, ne na šlep. Inače čovek je mehaničar, nije preprodavac. Na kolima su bili svi OEM delovi, mislim da je bitno da napomenem. Do sad sam prešo malo manje od 40000km. Kvarovi -Semering radilice -Zadnja leva kočiona klešta -EGR ventil -Protokomer -Prednji amortizeri. Popravke Semering radilice zamenjen. 500 dinara + 2000 din ruke Kočiona klešta sam zamenio sam. GSi Corsa C ima specifična zadnja kočiona klešta. Sve ide preko klipa na disk. Hidraulika za normalno kočenje i malo glupav sistem za rucnu, nesto kao na biciklima sa disk kočnicama i sa sajlom. Sve u svemu oko te osovine za ručnu počne da curi ulje. Cena popravke 25 evra za deo. Protokomer. Za mene vrlo poučan dogadjaj. Upali mi se chek engine, greška neka ne sećam se koja je bila, bitno intake temperatue sensor, malo proguglam malo se raspitam i dodjem do zaključka da je senzor temperature u protokomeru. Posavetujem se sa majstorom, kaže vozi možda sam od sebe ugasi grešku. Probam par dana greška stoji. Inače imam ELM 327 (mislim da je taj) bluetooth adapter koji povežem sa TORQUE aplikacijom na telefonu i koristim ga kao board ili nešto slično. Proverim parametre, temperatura vazduha u usisu zakovana na -40 MAF rate na 96g/s. Kola pale, rade, idu, ali potrošnja 9 na otvorenom 16 po gradu. Reim da zameni m protokomer. Odem u radnju i naručim neki Poljski ili Češki protokomer, oko 5500 din. Posle par dana zovu me iz radnje odem pokupim deo, ne izdrzim ni da odem kući, na prvom parkingu promenim protokomer. I ćorak. ICY CONDITIONS. TORQUE na osnvu temperature iz protokomera "zakljucuje" o vremenskim uslovima. Čim je ispod -3 počne da se dere ICY CONDITIONS. Shvatim da protokomer uopste nije bio problem, al kad sam ga već zamenio ostavim kako jeste i onako nervozan krenem da kopam po netu, jer kontam ili je instalacija ili je ECU. Na nekom Vauxhal britanskom forumu nadjem post o navodno čestom problemu sa Siemens kompjuterima koji se koristi između ostalog i na Z18XE. Problem je konkretno bio sa nekim drugim modelom i motorom ali ECU je taj. Navodno zbog temperature i činjenice da je kompjuer zašrafljen direktno na blok, vrlo često se desi da pin u konektoru na kompjuteru koji je povezan na masu protokomera (protokomer ima 4 žice od kojih je jedna, konkretno žuta, masa) izgubi kontakt, problem je hadan lem ili šta god, bitno protokomer ostane bez mase i prestane da radi. Ništa me ne košta da probam. Uzmem parče žice povežem na žutu i protokomera drugi kraj na masu, konkretno na alternator, tu mi bilo zgodno. Vratim sve na mesto upalim i to je to, greške nema, protokomer radi i da nisam bezveze kupio nov protokomer ceo kvar bi koštao skoro ništa. Međutim tu se ne završavaju moje nevolje sa protokomero. Primetima posle nekog vremena da mi potrošnja nije baš kako sam navikao. Kad smo već kod toga. Činjenica da auto pali, radi i da ne gori ni jedna lampica nije, bar po meni, pokazatelj da je sa autom sve u redu. Ja konkretno pratim potošnju, ako kola troše nerealno mnogo znaci da nešto nije u redu. Tako i ovaj put. Na otvorenom preko 7 po gradu 12-13. Vozio sam tako neko vreme i pokusavao da skontam do čega je. Jedino što sam menjao je protokomer. Vratim OEM Siemens protokomer koji je bio već pre ovog novog i rešim problem. Potrošnja 6-6.5 / 10. Pouka: UVEK KUPUJTE OEM DELOVE IAKO SU VEROVATNO DUPLO SKUPLJI EGR ventil. I to je malo duža priča. Problemi su krenuli posle od prilike 6 meseci i kompletno sam ih rešio tek nedavno. Prvo je motor poče da pravi probleme na malim obrtajima. Počne da štuca i da se davi ispod od prilike 2000. Sto je manji gas simptomi su jači. Na leru katastrofa. Kad se motor ohladi nece posle ni da upali. Prvo sam sumnjao na klapnu gasa, step motor ili nesto slično. Skinem, ocistom carb cleanerom, bezuspešno. Opet ista priča. Rešim da oteram kola kod profesionalca, istog onog od kog sam kupio kola. Pozovem drugara da me šlepa, on nekako upali kola i rešimo da ih odveze do majstora, a da ja za svaki slučaj idem za njim njegovim autom. Posle 2 kilometra ode moja korsa ko metak, do majstora radi kao da nista nije bilo. Sedne majstor provoza kola idu isto ka kad mi ih je prodao. Kaze prati, desava se, Opel je to, gremlini bas vole Opel ![]() https://www.opelteamserbia.com/forum/vi ... =22&t=2752 Odradim sve ko što je čovek napisao, čak i onaj deo sa limenkom piva i od tad do relativno skoro sam vozio bez problema. Inače kad sam blokirao EGR smanjila mi se i potrošnja, tj. vratila se na fabričku specifikaciju. Na otvorenom izmedju 6 i 6.5 (po iputstvu 6), gradska 10 (po uputstvu 12, ali s obzirom da vozim po Leskovcu i Vranju uglavnom kontam da bi u vecem gradu sa vise guzve stiglo i do tih 12). Pre par meseci upali se ponovo lampica, greska p1405, ja obrisem ona se vrati. Shvatim da je EGR konačno ispustio dušu dibidus i da je vreme da se rešava. Pogledam cene, 100 evra i nešto malo jače OEM Bosch EGR, ima i za duplo manje, ali poučen iskustvom sa protokomerom rešim da potražim drugo rešenje. EGR i onako ničemu ne služi. Tehnički prolazim bez problema na Z18XE EGR je i onako dodat naknadno i koliko ja znam postoje fabricke varijante bez njega. (Da napomenem, ovo su sve neki moji amaterski zaključci. Nisam mehaničar, samouk sam, vodim se internetom, logikom i zdravim razumom.) Rešim da napravim emulator tzv. EGR Cheater. Malo kopam i naravno na nekom UK forumu nadjem približno rešenje. Naime za EGR sa 4 žice, na Z18XE ima 5 tako da sam morao jos malo da kopam i rešim i taj problem. U cheater sa 4 žice idu 2 diode jedna, zener dioda i tri otpornika, za petu se dodaje jos 2 otpornika i tranzistor. Sve u svemu delovi u vrednosti od 150-200 dinara i malo iskustva sa lemilicom. Šeme za EGR emulatore Varijanta sa 4 žice za Z22SE ![]() i kako od prilike izgleda ![]() Varijanta sa 5 za Z18XE, mislim da ide i na Z16XE, Z14XE i Z12XE ![]() ![]() Prednji amortizeri nisu kvar nego havarija. Iskrivio sam desni pa sam morao da zamenim oba. Stavio sam Monroe iz finansijskih razloga. Razlika od fabričkih nebo i zemlja. Meki, glimbavi, rade poso, ali 100% menjaju osecaj u vožnji. |
Autoru: | duxhm [ 17 Sep 2020 16:49 ] |
Tema posta: | Re: Corsa C GSI |
Sa kog točka odnosno ABS senzora Corsa C uzima referencu za brzinomer? |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |