Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=35741
Stranica 4 od 5

Autoru:  georgemcduke [ 06 Mar 2019 10:50 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

I da,
Bio sam se pripremio za upgrade, ali nespremno.
Nabavim kožne tapacire, sve nove prekidače, zadnje podizače stakala, ambijentalno osvjetljenje...

Kad ne lezi vraže zadnja vrata na sedanu mnogo mnogo veća od hachback-a
Hahahahahaha... danak neiskustvu.
Da li neko zna da li se može rastaviti zadnji tapacir vrata? da iskombinujem ručku sa prekidačem na stari tapacir? Pošto je sa i bez el.podizača prozora duži/kraći taj dio.

U potrazi sam za zadnje tapacire za vrata
Uzdravlje

Autoru:  georgemcduke [ 25 Mar 2019 12:40 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Pozdrav,
Da li dolivate ulje u motoru izmedju dva mala servisa?
Kombinovana vožnja 50%grad, 20%otvoren put. 30%autoput

Na nekih 5 do 7k km mi se obavezno upali lampica za nivo ulja (žuta lampica)

Hvala

Autoru:  altra [ 25 Mar 2019 18:07 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Koliko je nivo ulja ispod oznake min na sipci kad ti upali lampicu? Kad sipas pri zameni novo ulje na kom nivou bude na sipci?
Ti motori su poznati da vole da troskaraju ulje. Ja ulje menjam na 8-9000, sipam mu do oznake max na sipci.
Do sledece zamene dodje na pola ili nesto ispod, sto znaci da potrosi oko 0.5-0.6l na 8000 sto mislim da je ok s obzirom da je turbo.
Svakako ne treba da dozvolis da nivo ulja pada ispod min i da pali lampicu, ukoliko je je nivo ulja uzrok iste.

Autoru:  georgemcduke [ 26 Mar 2019 09:37 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Ma to je to vjerovatno, samo me više izludjuje auto, komandna tabla kao novogodišnja jelka.

Slika

Upali se žuta lampica (ne crvena) i kada odradim sve ono što piše, parkiram na ravnom sačekam 5 min bude na pola (tj ako ima min, dve kockice i max).
Sipaju do max na servisu, ozbiljan je servis.
Samo me interesuju vaša iskustva, tipa je li ok nasuti na 6-7 hiljada pola litre ulja? Prelazim godišnje oko 15k i da na to naspem litar ulja nije uopšte problem, samo me interesuje da li je to normalno paonašanje ili da tražim neki uzrok trošenja ulja.

Tipa neki dan riješim problem sa + klemom za koju ispadne da je tipična boljka na Astra H, tako da sam prošle godine bezveze zamjenio akumulator koji je bio star 2 godine. I za ovo ulje me interesuje je li se može ispitati stanje motora? klipova? karika? naravno bez otvaranja.

Hvala

Autoru:  georgemcduke [ 02 Apr 2019 12:18 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Evo okrenula se čarobna brojka 100k

Slika

Uzdravlje

Autoru:  Vladarr [ 02 Apr 2019 22:32 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Ziv bio.

Autoru:  Nestado [ 04 Apr 2019 17:28 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Bas joj kratke brzine kolko vidim. Jel to F13 menjac?

Autoru:  georgemcduke [ 04 Apr 2019 22:49 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Pozdrav,
Jeste kratke su, baš nedostaje 6-ta. Na auto putu kada voziš 120km/h po GPS ili prema očitavanju iz TEST Menu-a okruglo 3500rpm a i potrošnja preko 3000rpm baš skoči.

Autoru:  georgemcduke [ 05 Apr 2019 15:27 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Pozdrav,
Mala pomoć: kako da provjerim da li radi sijalica u pepeljari? Vadio sam sve komplet i izgleda mi da je čitava, upaljač radi, ali mi se čini da ne svjetli prsten.

Da li znate koja je oznaka sijalice, samo vidim da je 12V


Slika

Autoru:  Nebojsha82 [ 05 Apr 2019 15:56 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Ako je nit čitava, onda je do struje. Odnesi uzorak u bilo koju radnju i daće ti, te za tablu su za 90% vozila iste. Čak ja mislim da ima i jedna u setu rezervnih ako se ne varam..

Autoru:  acasurcin [ 05 Apr 2019 15:57 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Mislim da su to klasicne T5 ubodne sijalice :)

Autoru:  georgemcduke [ 05 Apr 2019 22:30 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Nebojsha82 je napisao:
Ako je nit čitava, onda je do struje. Odnesi uzorak u bilo koju radnju i daće ti, te za tablu su za 90% vozila iste. Čak ja mislim da ima i jedna u setu rezervnih ako se ne varam..


Koliko ja vidim i gledao sam nit je tu.
Sijalica ima jednu žicu i naslanja se drugi dio "na nešto unutra" oko upaljača.
Upaljač normalno radi, šta mogu i gdje da provjerim? Osvjetljenje svega okolo normalno radi.
A problem mi je za taj drugi kontakt, ne znam kako ni unimerom da vidim ima li struje.

Kontam prvo pokušati zamjeniti sijalicu pa onda vijati dalje.
Nije uopšte bitna stvar, već nisam ni znao da ima sijalica dok nisam provozao prijateljevu astru i bacim pogled kad ono još nešto svijetli što ja nemam

:D

Autoru:  georgemcduke [ 25 Apr 2019 10:15 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Pozdrav,
Treba mi jedan info, nekoga stručnijeg.
Elem problem se ne dešava kada ja vozim već kada vozi supruga.
Kada joj se ugasi auto usled slabog gasa (što se i meni često dešavalo kada sam tek kupio auto prvih dana), ne može iz prve da upali auto?
Tek poslije verglanja upali...
Ja vozim najnormalnije ali se nikako ne gasi tako da nemam pojma šta se desi u tome momentu.
Nešto sam čitao po netu da umije da zeza neki od senzora radilice ili bregaste da se ECU zbuni pa da ne zna gdje se nalazi koji cilindar (pa samim time i gjde ubrizgava gorvo - lupam), takodje sam čitao da može biti problem i sa pumpom goriva i slično...

Svaki svjet dobrodošao.
Hvala

Autoru:  georgemcduke [ 13 Maj 2019 16:21 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Pozdrav,
Mali up, kupljeni KYB zadnji amortizeri. Garancija 2 godine.
Imao sam prije KYB kao zamjenski na prethodnom autu i bili su skroz OK (oko 100k prešao sa njima) nadam se da će i ovi da dobro odrade posao.

@MiskoBgd - hvala za savjet nakon što sam testirao amortizere i dobio konkretne brojke ukakvom su stanju.

Slika

Slika

Autoru:  MiskoBgd [ 13 Maj 2019 23:19 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Svi hvale KYB tako da mislim da je to super izbor :)

Autoru:  georgemcduke [ 27 Maj 2019 10:45 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Poslije dugo traženja naletio na komande u super stanju

Slika

i suvozačevu rešetku ventilacije

Slika


Komande poslije 2010 sa Zafire su skroz drugačije realizovane (što se tiče mehanike), mikroprekidači drugačiji, poluge dugmića. Jedini problem mi je što mi nijanse boje oklopa nisu iste a ne mogu se prepakovati (čak ni dugmići). Na ovim novim imaju torx šrafovi koji drže komande za oklop dok je na starim to sve sa žabicom.

Što se rešetke tiče ko god da ju je izvadio a da nije polomio ništa alal mu vera. Ja sam sve polomio i jedva izvukao (a imao sam tanke plastike za skidanje tapacira).

Sve u svemu super ispalo:

New vs Old:
Slika
Slika

Slika
Slika

Takodje u zadnjih pola godine zamjenjeni stabilizatori (jedan je bio otišao ali sam zamjenio oba da se ne zezam). Izbor je pao na Lemforder (imao sam neki popust pa neka ide život).

Autoru:  nikolaK991 [ 27 Maj 2019 10:52 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

bravoo za radove, ti detalji uvek prave razliku, boju ces resiti tako sto lepo sve povadis i u klavir crno :) ili u neku fensi boju ;)
to vadjenje restke je i mene cekalo posto mi je jedno rebro bilo slomljeno, medjutim kada sam video postupak vadjenja odustao sam, zalepio rebro nekih ultra smrt lepkom i eno ga stoji idalje.
svaka ti cas na zivcima, kaci sliku da vidimo kako je legla nova resetka :)

Autoru:  georgemcduke [ 12 Jun 2019 12:02 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Malo se lickalo ovih dana. Poslije sto godina oprao auto malo detaljnije (kao nekada). Što bi rekli ljudi uglavnom se nema vremena :D

Slika
Primjetio sam da su mi farovi baš matirali, moraće pasti poliranje

Upustio se u dezinfekciju i mjenjanje filtera.
Kupio liqui molly:
1.A/C System Cleaner koji sam koristio kao sprej za čišćenje kućne klime (ovaj sa crijevom). Iskoristio sam ga za dezinfekciju hladnjaka kabine ili evaporaotra kako god ga zvali
2.Klima Fresh sprej za čišćenje

Generalno imaju postupci svagdje pokazani i snimljeni, elem pristup filteru je katastrofa. Moj prijedlog je kao u nekim youtube tutorijalima da se skine i donja plastika ispod kasete i kanal za ventilaciju (gneralno dva šrafa i jedna žabica) mnogo je lakše za ruke i za filter pošto ventilator baš smeta.

Šta sam radio:
1. demontirao kasetu otkačio svjetlo u kaseti (4 torx šrafa)
2. demontirao plastiku ispod kasete (dva plastična šrafa ako se mogu tako nazvati, samo se okrenu za 90 stepeni, može i rukom)
3. demontirao kanal za ventilaciju (1 plastična žabica)
4. skinuo poklopac filtera (ovo me je uništilo, imam svakakvog alata i odlijepio sam ne može 5-ca kluč-mala, ne može 6-ca velika i ladno veličina je 5,5 suludo)
5. uzeo ogledalo i led svjetlo i vizuelno provjerio u kakvom je stanju hladnjak i koliko ima prljavštine u kućištu
6. sa starom četkicom za zube izvukao iz kućišta kojekakve ostatke i prljavštinu sa dna kućišta filtera
7. uključio grijanje na max (max temperatura, max ventilator) i uperio ka nogama samo da se osuši skroz hladnjak kabine (evaporator). Prema preporuci 10 min
8. sa ovim Liqui moly čistačem sa crijevom i ogledalom našpricao pola količine (pola sam iskoristio za kućnu klimu) po cijeloj dužini hladnjaka kabine. Ovo sve izlazi vani ispod auta kroz odvod za kondenz.

Pošto su svi ovi sa crijevima predvidjeni za čišćenje i vodova (kanala) za ventilaciju ja to iskreno ne preporučujem pošto sprej prelazi u tečan oblik i siguran sam da negdje može da iscuri gdje ne treba (tipa ako stavite u otvore kod šajbe ili ove srednje prema vama). Ovo nije ona pjena koja se polako topi.

9. ovo sam ostavio da djeluje nekih 10-15 minuta pošto je neka hemija za tretiranje plijesni i gljivica i ostalih gluposti koje se kote u vlažnoj i toploj sredini
10. nakon ovoga sam opet ponovio korak 7. sušenje hladnjaka
11. montirao novi Mann filter (na slikama se može vidjeti stari poslije manje od godinu dana korištenja)
12. uzeo drugo sredstvo za čišćenje sistema, usmjerio da duva ka gore i naprijed sa ugašenom klimom i ventilacijom na max (temperatura na 21 stepen).
Uključena recirkulacija vazduha, sprej postavljen kod suvozačevih nogu. Zatvoreni prozori, ovo traje dok ima spreja u konzervi nekih 10-tak minuta. Ovaj korak mi je malo ostao misterija pošto nisam 100% siguran da li klima treba da bude uključena ili isključena.
13. ponovo ponovljen korak 7.
14. izračeno auto nekih 20 tak min, sve širom otvoreno.

Ovdje sam se malo razočarao kada sam mjenjao filter, da sam našao da nedostaje jedan šraf, da su polomljene žabice na poklopcu filtera klime (nije to ništa ultra bitno za funkcionisanje automobila, ali prodje kroz glavu šta se desi kada se tako aljkavo završi posao na nekom ozbiljnijem sklopu automobila).

Ovo su slike:
novi i stari filter i hemija
Slika
stari filter pun svega
Slika

Generalno sve se da uraditi sa malim sprejom bez ovih svih karafeka ali kada sam vidio kako ovo prvo čudo čisti kućnu klimu nisam mogao da se oduprem a da ne probam na autu.

Uzdravlje

Autoru:  georgemcduke [ 19 Jun 2019 09:17 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

georgemcduke je napisao:
Pozdrav,
Treba mi jedan info, nekoga stručnijeg.
Elem problem se ne dešava kada ja vozim već kada vozi supruga.
Kada joj se ugasi auto usled slabog gasa (što se i meni često dešavalo kada sam tek kupio auto prvih dana), ne može iz prve da upali auto?
Tek poslije verglanja upali...
Ja vozim najnormalnije ali se nikako ne gasi tako da nemam pojma šta se desi u tome momentu.
Nešto sam čitao po netu da umije da zeza neki od senzora radilice ili bregaste da se ECU zbuni pa da ne zna gdje se nalazi koji cilindar (pa samim time i gjde ubrizgava gorvo - lupam), takodje sam čitao da može biti problem i sa pumpom goriva i slično...

Svaki svjet dobrodošao.
Hvala


Elem treba mi neko stručno mišljenje. Ovo se jako rijetko dešava ali se neki dan desilo i meni i to na naplatnoj rampi na izlazu autoputa (nikako prijatna situacija).
U ovoj kombinaciji "kada se auto ugasi" je kada npr stisnete kočnicu a ne stisnete kvačilo pa se auto "ugasi".
Da bi se pokrenuo treba baš dugo dugo verglati....
Odakle da počnem?
Senzori (radilice, bregaste)?
Pumpa goriva?
Vakum?

Da li postoji neki način da se ovo testira (nešto ili neko pismen)?
Znam da vozim na plin i da to ima side effects. Na svakih 1000km na plin odvezem 200-300km na benzin.

Svako prvo paljenje bez obzira koliko se automobil vozi ili ne ide normalno, znači jedino je problem upaliti auto kada se "na silu ugasi"(kao ovaj primjer ako se ne stisne kvačilo a stisne kočnica ili ako se ide u rikverc i nasadi na ivičnjak gumama, ili uz brdo sa preslabim gasom).

Bilo kakva ideja ili savjet bi mi dobro došla, čisto da znam kome da se obratim (mehaničaru, električaru).

Nema nikakvih grešaka na dijagnostici
Hvala

Autoru:  nikolaK991 [ 19 Jun 2019 11:03 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Prvo svaka cast za ciscenje klime iz a ceo postupak opisan, mislim da bi svi trebali detaljno da procistimo sve, pogotovo mi (ja) koji imamo probleme sa alergijama :)
Sto se poliranja farova tice, moj savet ako nemas masinicu je da ipak odes kod nekoga ko ima, to nije nista specijalno da se uradi, ali je mnogo bolje kada se odradi poliranje i smirglanje masinski

Sto se teskog paljenja tice, tu nemam iskustva niti se razumem detaljno, po mojoj nekoj logici (mozda je pogresna) mozda te zeza zato sto je plin u pitanju, pa nakon sto se ugasi auto na silu, treba malo da vergla da bi povukao benzin i upalio se, videcemo sta kaze neko strucniji :)

Autoru:  georgemcduke [ 24 Jul 2019 12:25 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Pozdrav svima,
Mogu li kontakti Opel otpada u Šapcu?
Prolazim u subotu tuda pa da svratim oko nekih sitnica i gluposti.
Hvala

Autoru:  Rax77 [ 24 Jul 2019 18:36 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

georgemcduke je napisao:
Pozdrav svima,
Mogu li kontakti Opel otpada u Šapcu?
Prolazim u subotu tuda pa da svratim oko nekih sitnica i gluposti.
Hvala


Izguglaj samo auto otpad opel Sabac, imas par ponuda na sajtovima polovniautomobili.com, polovni-delovi.com, mojauto.rs itd..

Udjes na stranicu i kliknes kontakt / prikazi broj. Inace imam drugara is Sapca, nema sta nema tamo, sta god ti treba za Astru. Pozdrav!

Autoru:  Vladarr [ 24 Jul 2019 23:10 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Ovaj prvi ti ozbiljan ostala dva onako
Nikolic 062/311234

astra auto 062/1605456

Ivan 069/5735123

Autoru:  georgemcduke [ 25 Jul 2019 08:17 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

Hvala puno!
Fora je što mi trebaju zadnji paneli za vrata (ovi unutra sa rukohvatom gdje idu prekidači za el podizače prozora, a gdje god dodjem nema niko od Sedan-a, a ovi od obične astre kraći 10 cm). Kupio sam davno zadnje podizače i svu kablažu i sve prekidače.

Autoru:  Tresnjica [ 09 Avg 2019 13:31 ]
Tema posta:  Re: OPEL ASTRA H 1.6 84kW Sedan

@georgemcduke
Zamolio bih kolegu za pomoć, a mogu i drugi opelaši da se uključe.
U boci rashladne tečnosti se pojavilo po svemu sudeci ulje. Pošto sam pročitao da ste i Vi imali takav problem interesuje me kako ste to rešili. Da li ste samo menjali gumice na uljnom hladnjaku ili još nešto, jer sam skontao da problem su te gimice na hladnjaku?
U pitanju je Astra lll clasic sa motorom 1.6 xer 84kw. Trenutna kilometraža je 149000 km, 2013.godište. Sa vozilom sam prilično zadovoljan, jer za ovih 6 godina samo sam menjao bobinu na 80000km, sve ostalo je u fabričkom stanju.
Sada treba da radim i veliki servis, pa ako bi neko mogao da mi preporuči za sve ovo proverenog i normalnog majstora a da mi nije mnogo daleko (do 100-150km). Inače živim u Ljuboviji, to vam je udaljeno 70km od Loznice.
Pozdrav

Stranica 4 od 5 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/