Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 23 Apr 2024 20:35

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 36 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 28 Avg 2016 22:56 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Здраво другари ја сам Милош, одавно чекам на овај тренутак да отворим и ја тему у одељку "Гаража".
Укратко, прво сам кренуо да сређујем Манту А пре једно 10 година, урадио шта сам урадио и одустао у неком тренутку. То ме је доста дуго мучило, а једна од последњих капи у чаши је било откриће Калибре у коју сам се тренутно "заљубио". Имала је све о чему сам ја маштао да некако убацим у Манту. Калибра је пресудила Манти, а на извршење сам чекао око 9 година. Што због пара, што због немогућности да себи прознам да је Манта био превелик залогај за мене тада. Да убрзамо причу >>, Манту дајем Пистрету и бреме спада са мојих леђа :).

Прошле године у мају сам одлучио да купим Калибру. И то се и десило крајем маја. Помоћ у провери Калибре коју сам пикирао је био Пистре и моја два другара из Младеновца (Иван и Ракић - хвала обојици!). Код избора сам вагао шта купити. Ауто који кошта 1500+€ или да купим упола јефтинију Калибру из Јабуке код Панчева 97 годиште Last Edition 100kW у наизглед коректном стању за 700€ - мотор црко. Ја сам рачунао да ће комплетно нов трап, мотор, ситнице и ауто бити мало скупњи од комплетног сређеног за 1500+€. Јер, мислио сам ново је ново. И био сам делимично у праву.

Од дана када је Калибра дошла у Младеновац из Јабуке, крећу моје муке и трајале су до 15 августа ове године, тачније тада је већина њих решена, а неке су и даље ту ;)...

На жалост слике од дана када је постала званично моја не могу да пронађем, па ћу да почнем полако са радовима који су се низали.

Пре него што почнем до неба хвала Филипу, другару мајстору без кога овај ауто НИКАД не би изашао на улицу. Такође, захвалио би се Неши Калибрици, Радету из Инђије, Данчули, Дамјану Елтеку и свима који су имали епозодну улогу у мом пројекту. Ово су били људи који су вам знани, а ту си и људи који вам нису знани и без којих би тешко шта било завршено: Иван малопре поменути, Влада, Милош и чланови моје породице мама, очух и брат који су трпели разне психофизичке тортуре и налете беснила који су били производ огромне жеље да све буде као из фабрике да је изашло и наравно девојка која ме није оставила :D...

Као и увек прво се кренуло од черупања ентеријера и мотора који одрадио своје код претходних власника. Након тога смо извадили све из моторног простора. Ту је све било на броју али готово ништа није радило. Тешки дани су то били. Купљени су сви делови вешања напред и замењени, а претходно је све ошмирглано до лима, под кошевима више наноса основне и затите 3М (прво је био Боди који је отпао сам од себе). Око мотора је офарбано Алчеа основном на епокси бази која је термостабилна до 150 степени. Тада на свену ступа Раде са његовим v6 C25XE мотором који ускаче на своје место. Мењам летву волана јер је у претходну било сипано моторно уље. Испирам инсталацију због индијанца који је сипао у њу погрешно уље. Пакује се једно по једно. (слике су код другара никако да их узмем)
На ред је дошло задње вешање и његови делови. Све прешмирглано и офарбано. Замењени дискови, плочице, пакнови ручне, сајла, паштетице. На ред је дошао под. Испод возавих ногу трулеж. Сеци све што не ваља, заваруј таблу. Фино је испало. Онда је дошло на ред шмирглање ситних места на којима по која тачкица рђе. Када је све одрађено. Сре је префарбано у више наноса основном па онда у пар руку 3М заштитом - цео под (отелио сам се док нисам све опрао).
SlikaSlikaSlika

Након тога дошле су на ред фелне које су фабричке али на жалост једна је била уништена и варена о д стране неког ко не зна како да поправи фелну очигледно и морао сам да променим фелне. Ако ико има једну у распару 16" са 4 рупе нека јави :). Тада упознајем Милоша из Обреновца од кога купујем 16" са 4 рупе. На само усмене потврде да имамо једног заједнигког познаника дечко ми на 2 месеца оставља фелне док он не дође до Младеновца да ми их донесе, а на све то још ја нисам тада био ту па их оставље код моје бабе без да сам му платио. Значи, вратио ми је веру у људе...
Овде имају слике како изгледају пескиране, и потом пластифициране.
SlikaSlikaSlika

Таман смо изашли из канала откривамо да имамо нови проблем. Ауто је лупан у леву страницу која је добро заварена али лоше одрађена припрема. Одпунктује целу страницу и креће потрага за новом левом страницом која је у добром стању. Гуарана мод креће... Недељама и на крају сам успео и у томе.
SlikaSlikaSlika

После тога је кренула заштита свега тога, фарбање ентеријера основном у пар слојева, лепљење кондора на странице изнутра на под пртљажника и кров изнутра, сипали смо 5кг бодија на цео под (испод ногу путника), премазивање заштите преко кондора и преко свега офарбаног. Када се све то добро осушило дошла је на ред и самолепљива к-флекс изолација у странице дебљине 19мм, на кров, на задње кошеве. Тапацири у пртљажнику су премазани дрвофиксом да мало очврсну (по мени није лоше ако су савршени али су криви не радити никако јер морају да се ушрафљују иначе никада неће лећи на своје место). Исто сам и са небом урадио. Средио сам га и уградио на њега кровну касету из вектре б (слике ускоро). Сам сам пресвукао и зато и јесте онако, али добро, шта да се ради.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Пошто су искакали осигурачи када се укључе грејачи седишта, а и кожа је мало била рашивена, растурио сам седишта до последњег шрафа све проверио преизоловао жице (осигурач искаче јер се покидају изолације жица и оне почну да се додирују), средио кожу и сад све ради. Тапацири који су сви листом били одлепљени, су поново залепљени захваљујући помоћи моје мајке која ми је помагала док се лепак и по сат времена сушио... Такође, истим лепком сам премазао све тапацире од позади и исте лепио Бернер леком у паковању од 20 грама. Лепљена је к-флекс изолација на њих дебљине 10мм ја мислим или можда ипак 6мм (иначе треба тањи сунђер јер овај иако је танак хоће да превише да притиска полуге за отварање врата па се пластичне квачице са унутрашње стране не враћају до краја како би требало, надам се да ће то време да реши).
SlikaSlikaSlika

Да не помињем да је све то требало вратити на место, а све се понаша као да је први пут сад убачено, а не да је одатле скинуто... Било је ту играња и са инсталацијом због замене абс уређаја, скидања табле, па сам јурио да нађем целу изолацију фабричку што иде испод ногу возача и сувозача. Штеловање врата, прозора, трагање за лајснама које су у одличном стању око врата и ко зна све чега...
Од три инсталације је састављена једна као да је фул опрема :) - чак сам повезао прикључак за приколицу /болест не бира :)/ Да, премотавање целе инсталације под хаубом, па убацивање исте у гркљан црева, па сам раздвојио инсталацију за предње фарове тако да се сада инсталација за десни фар иде дуж зида у моторном простору па до фара а не као раније кроз везни лим /утриповао сам да је тако безбедније/. Па сам заменио цеви горива. То исавијати и наместити да стоји као код фабрике је посебна прича. Па пронаћи солидна црева за гориво. Па онда пумпа од i500 вектре коју сам узео од Night ridera као и веће кочио чељусти које желим ставим од вектре v6. Хух, толико тога. Више се ни несећам, а како су ми руке увек биле прљаве до рамена нисам ни за слике имао времена.
Slika

Да ни мотор нисам могао да упалим скоро месец дана, била је тема овде на форуму. Лудница... Ништа није успело из првог, а богами ретко и из другог. Много рада и зноја.

Слике аута стижу за викенд ја се надам. Иначе, ауто је делимично фарбан јер нисам више могао да чекам :). Остало је да се среди хауба, крила, и сва врата :р, у преводу само је основни део аута офарбан.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Ово није сигурно ни близу све али свакако је довољно, ако не и превише за почетак :) Сад се сетих ово може да буде интересантно. Бобину за v6 сам купио нову за вектру б i500 модел од тесле и уз мале преправке носача сам је намонтирао али треба напоменути да је кабл за 1 цилиндар (по редуследу опаљења) мало затегнутији - нова кошта 7000 динара за разлику од оне оригинал 17000 или ~50 € за половну. Ваш избор.

Другари, ако имате нека питања ту сам :)

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Poslednji put menjao phooda dana 28 Avg 2016 23:17, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 28 Avg 2016 23:13 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Apr 2014 16:34
Postovi: 1051
Lokacija: Novi Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 16v // CLK 200 W208
Garaza: pogledaj
Auu, bitka za Staljingrad, ali ok, na kraju pobedjuju dobri momci ;)
Svaka cast, samo napred... jedva cekam da je vidimo!
Ove godine je stvarno dosta calibri vraceno u zivot. Savrseno!

_________________
... svi te jednom ostave, calibra nikada...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 28 Avg 2016 23:32 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Пакао је био. И хвала! Идемо даље :)

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 28 Avg 2016 23:33 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ih koliki post, odlicno :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 28 Avg 2016 23:43 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 31 Okt 2007 02:43
Postovi: 859
Lokacija: münchen - bijeljina
Ime: mile
Opel: tigra 3.0 MV6; BMW F07, Astra H, Corsa D
Garaza: pogledaj
Odlican post, super radovi. Svaka cast na trudu i uradjenom :respekt:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 29 Avg 2016 10:32 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Drago mi je da si ozhiveo tu last edition calibru!1! Chekamo slike :)

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 29 Avg 2016 13:07 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Хвала другари, чим средим ситнице стижу слике :)

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 29 Avg 2016 14:24 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
lepi radovi, svaka cast!

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 29 Avg 2016 15:43 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 05:54
Postovi: 1846
Lokacija: Berlin, Dojčland
Ime: Branko
Opel: Astra Bertone V6
Garaza: pogledaj
Veliki poduhvat i puno izazova. Ali to je i najbolji deo svega.
Projekat je upravo put od kupljenog 'krša' do kompletno završenog automobila iz snova koji je samo nagrada za uloženi trud.

Srećno u daljim bitkama za visiks!

_________________
Ne brže od života


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 29 Avg 2016 16:58 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Mar 2014 02:21
Postovi: 908
Lokacija: Beograd
Ime: Damjan
Opel: Calibra v6 i 8v
Garaza: pogledaj
Bravo Losmi :D
Ja sam imao prilike da se vozim i moram priznati da je auto utegnut u fullu ...
Motor radi kao sat, ne lupa ne trese, drzi pravac ... sve top!
Bravo za prodzekt i srecno u nastavku! ;)

_________________
na plinu kuvam, naftu lozim, benzinom se vozim


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 04 Sep 2016 13:46 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 24 Mar 2012 11:39
Postovi: 177
Lokacija: Deronje
Ime: Bojan
Opel: Calibra 2.0 16V
Imam ja jednu takvu BBS 16ku sa cetiri rupe. Jedna jedina :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 02 Okt 2016 18:11 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Другари ево и мене поново. Како имам проблем са леђима већ неко време, нисам у стању да се много бавим највероватнијим узроком мојих тегоба, калибром. Али данас сам мало решио да стиснем зубе и одрадим пар ситница.

Дакле, ако неко има проблем када затвара врата да му звечи нешто (лим о лим), има вероватно 2 могућа разлога. Један је да је можда нека од заковица (поп нитни) попустила од подизача стакла или је она пена или шта већ на моторићу што иде до лима од подизача се током времена окрунила, ИЛИ друга вероватноћа да се један глупави лим или отпунктовао или одлепио. Нешто јесте. Код мене је било ово друго, али сам то сазнао на најтежи могући начин. Све из врата сам повадио и умало добио нервни слом када сам пробао да затворим врата, скоро 100% уверен да је сада све ок и да мора да је нешто око маказа и подизача, и установио да и даље звечи. А тада сам нашао тај бедни лим... Ево слике могућег решења. Тј. решења у мом случају.

Slika

Вероватно препознајете браву са унутрашње стране и тај лим који је мало изнад ње. Потурио сам мало гуме и напунио пур пеном. Оди деди, звецни сад :)

Не знам зашто сам вам во испричао али свакако може да користи :)


Након тога чучнуо је и последњи део ентеријера да би ауто могао да се слика изнутра :) Унапред се извињавам на малом броју слика, али ми је све до..рчило од сређивања и фотоапарат ми је деловао као још једна казна коју треба одрадити пре вожње без зујања хехе :)

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Има неких мојих лудорија, па је сваки коментар је добродошао :)

А ево и неуспешне пробе, мада пробаћу поново када поставим све крем лајсне, можда тада буде боље :)

Slika


Још нешто, пошто сам мењао мотор задњег брисача јер је мој био водораван задњи брисач БУ!, одлучио сам да се поиграм и са предњим да све то лепо уштелујем пицански и схватим да не знам како су распоређене "руке" брисача јер је мени то све нешто чудно изгледало и гледао сам на нету и чини ми се да има разних комбинација. Негде су обе исте, негде различите, па ме интересује да ли би неко могао да ми слика, а да је све као из фабрике да средим. Мислим наместио сам, али и даље сумњам да можда претходни власници и ту нису нешто буџили, а било би право чудо да нису, јер је хауба изгребана на месту леве руке јер је качило када се брисач одвоји од стакла. Ако је неко разумео супер :)

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 21 Okt 2016 20:39 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Другари мало сам се поновио са неким ситницама :) Врло сам задовољан...

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Нешто је за будуће пројекте, нешто је за сад и тако... :)

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 26 Okt 2016 14:20 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Ok f28, super, a shta ce ti ecu za 4wd :)?

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 26 Okt 2016 16:58 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Mar 2014 02:21
Postovi: 908
Lokacija: Beograd
Ime: Damjan
Opel: Calibra v6 i 8v
Garaza: pogledaj
@CweLe pogadjaj jednom :)

Dobrog krsa ima tu :D

_________________
na plinu kuvam, naftu lozim, benzinom se vozim


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 26 Okt 2016 18:02 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Ne mogu da pogodim realno.

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 26 Okt 2016 20:10 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
CweLe je napisao:
Ok f28, super, a shta ce ti ecu za 4wd :)?


4х4 је моја недосањана жеља :). Али ја сам упоран дечко и сада имам скоро све делове за 4х4 па ћу полако да кренем да све проверавам упицањујем и онда калибра иде поново на канал да јој мало прочачкамо тунел да се све ово упакује :)

Елем, интересантно је да моја фабричка инсталација има све што треба за 4х4. Чак сам и овај комп пробао и светли лампица на табли када га боцнем на џек.

П.С. знам да је сулудо, али када сам купао нисам могао да нађем оно што сам хтео. Да буде што млађа, у добром стању 4х4... Једноставно није било и онда сам направио компромис, а да ли је добар видећемо до краја серије...

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 26 Okt 2016 22:16 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Imash tunel za 4x4??

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 31 Okt 2016 19:58 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
CweLe je napisao:
Imash tunel za 4x4??

На моју жалост немам, али сам расположен да сецкам оно што треба...

Иначе, нисам био претерано лењ ових дава већ сам чачкао по нешто.
Прибавио сам нови комп за C25XE са имобилизатором и уградио и ради као сат :)
Slika

Такође, "пуцкетаве" зглобове сам покушао да решим. Једансам средио још раније, али други нисмо добро одрадили, на жалост, па морамо поново. То смо радили тако што смо рупе проз које иду шрафови на стубу аута преварили и онда разбушили на меру, међутим отео нам се мали зазор, а неопходно је да буде скоро тесно налегање... Иначе, смо те језичке поцинковали након одбраде. Зглобови очишћени и врло мало подмазани.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Иначе, пронашао сам узрок губљења уља, а то је заптивка картера, можда мало на шраф а могуће и на давач количине уља са предње стране картера. Заштитна гума предњег левог зглоба је страдала па морам и то да мењам, а можда и зглоб, видећемо.

И тако, списак ситница је дугачак па морам мало по мало.

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 31 Okt 2016 20:14 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
loshmi, izvalio sam problem zasto pucaju granichnici pri otvaranju vrata, a verujem da ce i tebi biti to problem kada vratis ove nalickane, a to je jer ti fali plasticni ulozak u ovoj rupi kroz koju prolazi sraf koji spaja granicnik sa karoserijom

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 31 Okt 2016 20:21 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
pistre je napisao:
loshmi, izvalio sam problem zasto pucaju granichnici pri otvaranju vrata, a verujem da ce i tebi biti to problem kada vratis ove nalickane, a to je jer ti fali plasticni ulozak u ovoj rupi kroz koju prolazi sraf koji spaja granicnik sa karoserijom


Да знам и ја сам то провалио и зато сам те рупе преваривао и бушио на меру да ми не би били потребни ти улошци, које узгрeд немам хаха XD

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 31 Okt 2016 20:36 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
nisam ni sumnjao da si iskomplikovao situaciju :D

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 31 Okt 2016 21:40 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Mar 2011 10:32
Postovi: 732
Lokacija: okolina Panceva
Ime: Aleksandar
Opel: Vectra A 1,6SV 8V
Garaza: pogledaj
Izvinjavam se zbog off-a ali kada je vec rec o tim granicnicima da priupitam za moj problem.Kada sam kupio Vectru nesto sam podmazivao te "metalne sipke" koje vire izmedju vrata i stuba (samo tako bez skidanja) i dan danas posle 5 godina imam problema sa vozacevim vratima (verujem da je isto i kod suvozacevih) a to je da mi se cesto vrata sama vracaju kada ih otvorim i krenem da izlazim ili ulazim i udaraju po nogama.
Sta bih moglo da se uradi pa da kada ih otvorim i ostanu otvorena?
Jos jednom se izvinjavam zbog off-a u koleginoj temi.

_________________
https://t.me/pump_upp


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 31 Okt 2016 21:48 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa kupi drugi ispravan granicnik

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra v6 C25XE Last Edition 969
PostPoslato: 31 Okt 2016 21:57 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2014 22:11
Postovi: 45
Lokacija: Београд и Младеновац
Ime: Јовановић Милош
Opel: Opel Calibra V6 Last Edition 969
Garaza: pogledaj
Ја бих пробао да их очистим прво можда клиза... Нисам паметан. Али мораш да их скроз скинеш свакако...

_________________
Таман све средиш, кључ у браву, окренеш на контакт и онда видиш нову лампицу која неће да се угаси :/
Ајмо из почетка!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 36 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 15 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs