Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Astra G Classic 1.4 twinport Z14XEP https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=34487 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | nebvil [ 14 Maj 2016 12:19 ] |
Tema posta: | sta je novo |
...da bi lepo prisao twinport polugicama gde mi se slomila osovinica prvog leptirica preko koje poluga pokrece leptirice... sto je naravno zveckalo i unosilo nestabilnosti u radu motora skinuo sam throttle body (leptir klapne) opet, kao i rail sa brizgaljkama ili ti dizne. Kad sam ih skino red je i da se UZ ociste - i bi tako. Zatim lepo saniram twinport (klasicni srbizum). Radove sam ovog puta i slikao tako da cu kad uhvatim vremena obraditi skidanje leptir klapne, brizgaljki i sanaciju twinporta i postaviti kao odvojene teme...doduse moracu i da se uclanim u OTS pa cu moci da pisemi i u temama elektronika, mehanika i sl |
Autoru: | acasurcin [ 14 Maj 2016 16:33 ] |
Tema posta: | Re: Astra G Classic 1.4 twinport Z14XEP |
Da , i meni dok sam imao 1.4 twinport mi se pomalo to culo pa nije bio bas tih za benzinca , to je mana na toj usisnoj grani , ali zato potrosnja joj je fantasticna bila |
Autoru: | nebvil [ 25 Maj 2016 17:29 ] |
Tema posta: | potrosnja |
Sto se potrosnje tice kod mene je grad ove zime 90% voznji do 3-5km 8,5 litara, relacija BG-UE i nazad 5,5l. |
Autoru: | nebvil [ 25 Maj 2016 18:09 ] |
Tema posta: | Nemiran ler, zamena svecica, lambda sonda |
Posto sam Ocistio throttle body (leptir - klapnu), sredio twinport leptirice, i ultrazvucno sredio brizgace (dizne), ler je postao mnogo mirniji na pokazivacu se tesko ista primeti ipak po zvuku vidim da jos pomalo varira isto kaze i dijagnostika (elem EML ne vadim iz dzeka tako da je auto uvek online ). Dodje tako red i na svecice izbacio sam Bosch FLR8LDCU koje su vrlo pristojno izgledale (mada po otporima nisu bile bas ujednacene) i ubacio NGK ZFR5F-11 (zamena za Bosch FQR8LEU2). Sto li je opel izvrsio promenu preporuke za svecice ne znam, al' voleo bi da saznam. Ako ko zna nek kaze. Neko poboljsanje nisam osetio, mozda minimalno. Posto smo vec sve to zavrsili (opet radio s' kumom) u cilju da nadjemo razlog nestabilnosti krenemo da otkacinjemo i zakacinjemo senzore redom (a kad se otkacinje red je da se i malo kontakt spreja prsne). Pitam kuma kaze "...ma slobodno ja prskam slobodno maticne ploce i ploce od telefona. Kad ono medjutim. Sto se tice nestabilnosti samo je zamena akumulatora dala neke rezultate znaci linija akumulator-alternator ce morati da se pregleda. Nego da se vratim na kontakt sprej i konektore. NIKADA ne prskajte konektor lambda sonde kontakt sprejom i slicnim stvarima. Sutra posle radova kuci sam otkrio da mi je crkla lambda sonda. Nadjem na netu o cemu se radi, lamda sonda kablovima izmedju izolacije i samog provodnika ima spoj - pristup okolnom vazduhu koji je neophodan za rad, kontakt sprej zacepljava te da ih nazovem kapilare sto cini da lambda ne radi, (daje 0v stalno registruje bogatu smesu) dalje preti opasnost da kontakt sprej dospe i na osetljivu unutrasnju povrsinu lambda sonde i osteti je. Nadjem tako 10 slucajeva na netu. Kazu nema spasa. Odvezem auto kod majstora ispricam za nevaljalstvo. Zakaci dijagnostiku, kaze ili lambda ili ECU, a lambda ti je jeftinija. Iscitam usput sve o lambda sondama, sto sam nasao, uzmem usisivac i konektor lambde izmaltretirm njime. Bogami izvukao je po nesto. Takodje sam vozio sa otkacenom sondom racunajuci da ce s porastom temperature/pritiska unutar sonde mozda nesto i da ispari (i/ili izbaci). A i da ne vozim na bogatoj smesi. Cackalicom sam malo cistio one rupice u konektoru sa spoljne strane pinova (metalnih stipaljkica). I sonda je vaskrsla. NIKADA ne tretirajte nicim konektor lambda sonde (starije mogu) U slucaju sumlje na konektor proizvodjaci preporucuju par puta zakaci otkaci sistem. |
Autoru: | nebvil [ 03 Jun 2016 10:39 ] |
Tema posta: | Dopuna klime sam svoj majstor |
Mada servis klime i nije tako skup odlucio sam se na varijantu sam svoj majstor. Uzeo set sa bocom 300gr i manometrom. Malo je pipavo za radove (pozeljno je poznavanje sistema i treba je polako dopunjavati - uz ceste kontrole) ali klima je spremna za more. Varijantu bi mogao da preporucim ukoliko vam je klima u dobrom stanju ali ne hladi ko nekad (fali manja kolicina freona). Naravno oprao kondenzer i hladnjak, dezinfikovao isparivac zamenio polen filter. |
Autoru: | nebvil [ 03 Jun 2016 11:00 ] |
Tema posta: | Nestabilnost motora naleru - akumulator - alternator - radio |
Posto sam probnom zamenom akumulatora dobio rezultat - mirniji rad motora na leru krenem u proveru sistema. Napon na 2000 obrtaja stabilnih 14,2v. Ukoliko poukljucujem sve potrosace padne za prihvatljivih 0,5v. Na leru se napon menja skokovito osciluje za 0,2v. Nije za primer ali OK. Akumulator znam da je los ali ne znam koliko. Napon mirovanja 12,3. Odem kod prijatelja proveri struju startovanja na njemu deklarisano 400A daje 278A. Kaze prijatelj morao bi preko trista. Ipak, 'ajd' reko' da proverim kolko auto vuce struiju kad je u stajanju, da slucajno sta ne prazni akumulator. I vuce, oko 250mA taman tolko da i dalje ne isprazni akumulator da ne mogu da upalim ali da ga stalno prazni. Krenem redom i nadjem krivca radio CD plejer (neki iz Tempa). Nadjem stari fabricki CAR300 za 1000 din. Struju mirovanja spustim na nekih 20mA sto je za komp i radio memoriju sasvim OK. Za resavanje ovog problema prva stavka i u TIS-u je "ima li na autu neoriginalne opreme?". Posle par dana voznje cini mi se da i akumulator dolazi sebi, a ler se cini stabilniji. Da se razumemo i pre ovoga je ler bio na kazaljci miran, samo se u zvuku, povremeno primecivala lagana nestabilnost. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |