Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Rekord C67 Car-A-Van
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=34175
Stranica 1 od 1

Autoru:  DjukaCG [ 25 Feb 2016 14:20 ]
Tema posta:  Rekord C67 Car-A-Van

Pozdrav svima,

dosao je momenat da prestavim svoj projekat, i da trazim pomoć i savjete. U pitanju je Rekord C iz 67 u karavan verziji sa 1700cc motorom. Od specifičnosti ima interesatn krovni nosač sa hromiranim lasnama na krovu i Al okvirom koji kad se usija treba da mu da određeni smek. Da bi auto završio u "što kraćem" periodu da ne trpi familija, posao, ... uzet je Commodore C iz 81 u ispravnom stanju kolko toliko radi transplatacije svega sto mi može pomoći. Uzet u kompletu najviše zbog toga što me je interesovao snažniji motor 2.5 S šestak kao i zbog djelova koje nemam ili bi trebao nabavljati za postojeći motor tipa (hladnja, vodenu pumpu, većina crijeva, kočioni aparat, papučice, itd). Kao što će se viđeti na slike limarske intervencije su bile zahtjevne ali i ne toliko, kritične strukturne stvari su zdrave što mi je dalo vjetar u leđa. Toliko za ovaj post.

Pozdrav, :ziveli:

Djuka
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  DuLeM [ 25 Feb 2016 14:45 ]
Tema posta:  Re: Rekord C67 Car-A-Van

auuu svaka cast ...kad vidim ovakve projekte najezim se. Jer znam mene kakav sam brzak ne bih mogao ja da docekam i razvlacim godinu dana ovo. koliko treba realno----
SAMO NAPRED!!

Autoru:  DjukaCG [ 25 Feb 2016 15:41 ]
Tema posta:  Re: Rekord C67 Car-A-Van

Hvala Dule. Nema trke u ovakvom projektu.

Postavicu ovdje pitanje da li je neko vrsio konverziju sa 4 cilindra na 6 u Rekorda C ili ima iskustva u tome? Iscitao sam mnogo stranih foruma nidje konkretno nema opisa. Što znam kao činjenice da je sve izvodljivo i da je Commodore A djelio šasiju sa Rekordom C i da je dolazio sa tri varijante motora L6 od kojih je jedan starija verzija ovoga što ja imam. Sad Commodore C ima izmjenjenu šasiju vješanje ali je nasljedio motor tako da VALJDA igram na sigurno. Što se tiče menjačkog slopa preuzeo bih ga sa Commodora zbog obrtnog momenta koje je značajno veći, mada ako postoji varijanta PnP sa menjačem i zamjena lamele išao bih rađe na tu varijantu i izbjegao eventualne preprake kardana nosača itd. Opet konstatatacija ali više pitanje. Da još jednu stvar ne mogu nidje da pronađem, Glavčine Rekorda su sa 4 Šarafa dok su kod Commodora sa 5 zanima me da li je izvodljivo prepraviti (adaptirati) glavčinu da bih mogo preuzeti prednje samoventilirajuće diskove i nazad veće doboše. Mada ću neke od ovih nedoumica rješiti u hodu kad rastavim Commodor ali imati informacije prije toga nije na odmet.

Pozdrav.

Zaboravih da napišem da je prva ideja bila nešto ovako na postojeći motor. http://cih-turbo-manta.tripod.com/id1.html Ali otom potom naiće neki opel kadett c coupe za igranje sa tim.

I da neki ciljani izgled bi bio ovakav.


Slika

Autoru:  strokan [ 25 Feb 2016 17:35 ]
Tema posta:  Re: Rekord C67 Car-A-Van

Само напред и нека је са срећом!

Биће ово занимљив пројекат :ots:

Autoru:  Rekord E1 [ 25 Feb 2016 18:46 ]
Tema posta:  Re: Rekord C67 Car-A-Van

Druze, nemoj pogresno da me shvatis,ne zelim da ti omalovazim projekat,ali si poceo da mesas babe i zabe u ovom projektu :krsti:
rekord C i commodore C nemaju bas nikakvih dodirnih tacaka.vesanje je drugacije,diferencijal je drugaciji,bice tu puno gimnastike da se uklopi :dzony: ne kazem da ne moze,ali poduhvat je ozbiljan.konkretno,ja sam licno prepravljao poluosovine od Commodore C da ubacim u dif od rekorda E1,lezajevi si manji,poluosovine su
deblje i duze,pa su strugane i kracene da bi se upasovale. prednje vesanje je potpuno drugacije,da bi ga prebacio na pet rupa treba da nadjes trap od commodore A..Neka ti je sa srecom,zanimljiv projekat :respekt:

Autoru:  DjukaCG [ 25 Feb 2016 19:37 ]
Tema posta:  Re: Rekord C67 Car-A-Van

Generalno si upravu. Mada sam gore vec napisao da ne mjesam babe I zabe I da sam svjestan sta djele Commodore A i C a tu mislim na motor koji mi je primarni cilj konverzije tako da je sve ostalo samo bonus u citavoj pricu. Meni nije cilj prebaciti glavcine samo zbog 5 sarafa sta vise odgovara mi da ostane na 4 zbog veceg izbora felmi itd... Mene interesujem prebaciti diskove kljesta I eventualno dobose da bi imao vecu sigurnost u voznji sto povlaci prebacivanje prilagodjavanje dijela glavcine. Zato trazim podatak dimenzija osovine i lezajeva ne bi li to prepakovao. Jedino sto su prepreke u konverzija su izmjestanje hladnjaka u prednjim veznom limu gdje je inace isao kod Commodora A i prepravke na kardanu. Nije da sam krenuo u ovu pricu na osnovu necega sto je nerealno I zahtjeva iskustva na visem nivou nego na osnovu onoga sto sam uspio istraziti. Ljudi pakuju MV6 u rekorda pa bude uspjesna konverzija sve stvar volje I para a ne Baba I zaba. Cak sta vise u komsiluku je odradjena konverzija Lotus Bi Turbo motora u Rekord C Kupe.

Autoru:  pistre [ 26 Feb 2016 01:02 ]
Tema posta:  Re: Rekord C67 Car-A-Van

odlican projekat, samo nesto mene zeza otvaranje slika, u svakom slucaju uvek mi se svidjao rekord karavan, pa samo napred, i ako zelis da odstupis od fabrike sto se eksterijera tice, preporucio bih charger masku obavezno :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/