Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 20:00

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 104 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 07 Avg 2018 23:28 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
dimce je napisao:
Svaka cast na radovima i na slikanju istih za ovo treba dosta zivaca

Hvala Dragane, tu sam se dosta mucio jer je nepristupacno, ali sam hteo da slikam da neko ko bude imao slicne probleme da moze lakse da ih resi :)

bezrepipele je napisao:
Kraće, a sadržajnije i korisnije teme u garaži OTS foruma nema! Svaka čast! :postovanje:

Hvala Predraze, znam da preteram sa slikama, ali sta je tu je :D

yosh je napisao:
Vaistinu! Svaki update garaze je kao detaljan how to, svaka cast :postovanje:

Hvala Vanja, sta cu kada me sve neke gluposti snasle, pa nikako da neki post bude vezan za neki estetski update itd, a ovako sve neke popravke, pa reko kada vec popravljam da to i slikam/napisem da nekom pomogne :D

Godza je napisao:
Aco, svaka cast na odradjenom poslu. "Na muci se poznaju junaci"

Hvala Gorane, bogami velika muka :D

Zaboravih da napomenem jos jednu stvar, a to je da se ne igrate sa antifirzom koji koristite, iako to znam, ali mi je bas mngooo curilo na hladnjaku pa sam kupio neki litvanski/ruski i kada su pocele ove vrucine poceo da mi se stvara pritisak u ekspanzionoj posudi i da mi stalno bude mokro po njoj i ispod nje.
Prvo sam posumnjao da je ona busna ili ventil u cepu ne valja, pa zamenio cep, medjutim isto pa onda poceo da sumnjam da je otisla glava ili dihtung, ali nigde nisam video tragove ulja i creva su bila mekana, samo problem je bio sto je bas bilo pritiska i kada pocne da dostize radnu temperaturu izadjem i otvorim haubu i izmedju 90-92 stepena kada na gornjoj temp upali ventilator tada mi se nivo u posudi podigne skoro do cepa i verovatno tada i prelije.
I onda sam kada sam menjao hladnjake dobro isprao sistem i ozracio ga i posto nisam nasao Gm antifriz uzeo sam febijev(koji sam ranije koristio u astri g) i evo vec 15 dana sve savrseno, nigde ne curi nista ne trosi i pritiska nema, i kada dodje do 92 nivo se od linije za hladno podigne samo pola santimetra, a ne do vrha posude :)
Napominjem da je koncentracija bila u razmeri 1:1 za oba proizvodjaca, tako da verovatno taj drugi je imao losu tacku kljucanja ili slicno.
Ovaj antifriz je u pitanju, tako da znate da nije bas za preporuku ili sam ja mozda naleteo na felerican :)


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 08 Avg 2018 09:43 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Ne kaze se dzabe: nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari. Sipas samo proverene stvari u kola, menjas na vreme i nemas brige. :)

Inace svaka cast za radove. Posebno za Nissens (u duhu gore pomenute mantre). :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 08 Avg 2018 10:08 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Bas tako Dusane, kao sto sam i napisao sve to znam, ali u mesec dana je iscurelo vise od 10l pa mi je ovo bila "jeftinija" varijanta dok to ne zamenim, ali kao sto kazes ne treba stedeti na nekim stvarima pa cak i privremeno kao sto je bio slucaj kod mene jer na kraju moze da bude belaj.
Jednostavno nisam hteo turske i poljske hladnjake da stavljam, a original opelov mi je bio skup pa sam izabrao kvalitetnu zamenu :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 08 Avg 2018 11:32 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Apsolutno. Nije to bila pokuda vec vise konstatacija. Svima nam periodicno treba podsecanje na glavobolje jeftinoce. Jednom sam na prethodnoj Astri probao Meyle delove i bila je to odlicna skola. :)

A sa Nissens-om nisi pogresio. Kada sam trazio hladnjak vode bile su tursko-kineske varijante za 4-5k i Nissens za 12k. Kad stavis jedno pored drugog jasno ti je zasto.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 08 Avg 2018 11:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Ma naravno, nisam ni pomislio da ti aludirao na to :ots1: samo sam napisao da sam "nazalost" bio svestan da je los antifriz, ali da ce toliko da brljavi nisam ocekivao :D
Pa da, jednom se covek opece :D
I ja sam isao tom logikom, dosta ljudi je zadovoljno sa Nissensom, pa nisam hteo ja da na necemu ustedim i posle opet da menjam za godinu dana :banghead:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Signum
PostPoslato: 26 Avg 2018 13:13 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 28 Apr 2018 16:02
Postovi: 98
Lokacija: Grad Niš
Ime: Milos
Opel: Vectra 1.9 cdti
Svaka cast

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

_________________
veliki, glup i dosadan auto


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 01 Sep 2018 10:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
milosabs je napisao:
Svaka cast

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока


Hvala Milose :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 01 Sep 2018 13:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Jos sitnih gluposti :D
Kao sto sam nekoliko postova iznad napisao da imam problem sa kazaljkom za gorivo i sa range na boardu gde je ispisivalo F, resio sam da se pozabavim sa tim.
Slika
Slika

Danima sam odlagao jer znam da je plovak u rezervoaru ispod sedista itd, a nisam nasao niformacije nigde kako se skidaju, a da ne polomim nesto, pa sam krenuo polako, pre toga sam naravno proverio sve osigurae itd
Signumova zadnja klupa koliko je vrh toliko je nezgodna zaskidanje, tri posebna sedista moraju da se izvade, tj mozda je moglo samo "srednje", ali to cu videti kada budem vracao jer nisam siguran da se vide dva srafa koja ga drze ka gepeku, ali kada budem vratio sedista napisacu ovde da li moze samo srednje da se skine da bi se izvadio plovak.
Logicno je bilo da dva srafa napred, dva pozadi drze sediste, ali zadnja dva se nigde ne vide, tu sam dugo mozgao.
Slika
Slika
Slika
Slika
Kada se skinu ova da ukrasna poklopca tu se nalaze dva 16 torexa.
Pozadi je vec malo nezgodnije jer na prvi pogled ubih se trazeci srafove da bi slucajno povukao sediste napred i oborio naslon i onda se podigne ovo sto sluzi da se dobije ravan gepek kada se obore sedista i vuala eto srafova :D
Slika
Slika
Slika
Kada se odvrnu sva cetiri srafa pazljivo se malo povuce sediste ka napred i onda prici sa druge strane i otkaciti konektor od airbegova ili grejaca ko ih ima.
Nezgodno je otkaciti konektor, prvo se povuce na gore zuti klip pa se stisne kao stipaljka da bi se izvukao., znaci ne dizati sediste jer moze da se polomi vec ga malo zakrivitii i onda otkaciti konektor.
Slika
Slika
Sediste ima "amortizer" kao gepek/hauba pri izvlacenju :D
Slika
Nakon toga odvrnuti sraf koji drzi pojas.
Slika
Isto tako i na drugoj strani pa onda prelazimo na srednji "copavac".
4 srafa ga drze i kada se odvrnu samo se povuce ka napred.
Slika
Slika
Slika
Slika
I konacno dodjosmo do plovka, i iznenadilo me je kaoliko signum ima debelu izolaciju na podu.
Slika
Slika
Slika
Crni poklopac sam nozem podigao, i kada sam otvorio unutra kao bomba da je pala, mnogo prljavstine i rdja na prstenu koji drzi pumpu.
Slika
Slika
Slika
Otkacimo konektor, i obelezimo creva, mada ona se tesko pomeraju pa se ne mogu pomeati, ali to nisam znao dok nisam skinuo, naravno ispod krpa jer ce gorivo da malo iscuri i onda sam kesama za zamrzivac i gumicom vezao sva creva i konktor.
Slika
Slika
Slika
Slika
I onda dolazimo do prstena koji treba da se odvrne da bi se izvadila pumpa itd, to je bilo bas mucenje, jer video sam negde na ebay postoji alat za to, koji naravno nisam imao pa sam srafcigerom udarao polako po njemu na razlicitim mestima da bi ga olabavio i tek posle dosta vremena sam uspeo i pre nego sto sam odvrnuo , usisao sam okolo da ne udje prljavstina u rezervoar.
Uzeo antirost i ocistio sam prsten i sada je relativno dobar, a bio je ceo od rdje.
Slika
Slika
Slika
Skinemo dihtung i operemo ga, i otkacimo crevo za gorivo ovo sa klipom, ovo sa selnom ne diramo jer ide sa pumpom zajedno i otkacimo dva konektora koja idu do pumpe i plovka.
Slika
Slika
Slika
Nigde na internetu u tom trenutku nisam nasao kako da izvadim pumpu itd (tek nekoliko dana kasnije mi je pocelo izbacivati na youtubu neki rusi kako rade, ali vec je bilo kasno, snasao sam se :D )
Posto mi je taj dan radio normalno plovak istorsio sam gorivo do rezerve da bih lakse radio po rezervoaru, ovako izgleda kada se skine poklopac i tri mala drzaca drze pumpu i samo se stisnu i pumpa ispadne lako i samo se pazljivo izvuce da se ne polomi i osteti plovak, mada moze i on prvo da se izvadi i isto ga jedan klip drzi.
Spremimo posudu da ne bi iscurelo gorivo po autu i izvadimo pumpu.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kada izvadimo pumpu vidimo dno rezervoara i kuciste u kome lezi pumpa i vidimo talog dole od naseg "cistog" dizela.
Slika
Pumpa izvadjena i na njoj ima filter koji je imao na sebi zalepljenu prljavstinu iz rezervoara i u samom filteru je bilo isto taloga, a posto nisam znao kako da otvorim filter, lagano sam srafcigerom povlacio na dole i on se otkacio od pumpe i detaljno sam ga isprao.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Onda je na red doslo da skinem plovak i da prebrisem plocicu na kojoj se ocitava gorivo i pozajmio mi je drugar multimear da izmerim otpor i sva sreca pa samo dva pina ima pa nisam mogao da pogresim jer se ne razumem bas u struju :D
I prilikom pomeranja vidim da se ocitavanja menjaju kada pomeram plovak sto znaci da radi i u tom trenutku se malo iznerviram i pomislim sta je onda u pitanju da bih video zica koja ide do plovka je ostecena.
Slika
Slika
Slika
Posto sam imao pvc zicu uzmem i odlemim staru i zalemim drugu i sve moguce kontakte i spojeve ocistim kontakt sprejem i vratim sve na svoje mesto i sve super radi :D Jos nekoliko dana cu da testiram pa, ako je sve u redu vracam sedista :D Moje zapazanje je da nakon ciscenja plocice na plovku mnogo brze kazaljka se unormalizuje nakon sipanja goriva i range brze izracuna, tako da bas sam zadovoljan.
Tako da, ako neko bude imao slicnih problema, moze da bude da nije do plovka, pa neka dobro prekontrolise sve kontakte i zice.
Ocisceno sve koliko sam mogao.
Slika
Sedista ociscenja i sada su kao nova :D
Slika

Jos jedna glupost koju ja ne bih ni primetio da mi devojka ne rece da ne radi prekidac za prozore na suvozacevom mestu jer ja kada otvaram kod mene sve radi i onda sam uzeo i skinuo prekidac i ocistio ove cetiri plocice sa kontakt sprejem i sve radi kao podmazano.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 01 Sep 2018 14:27 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 22 Feb 2018 21:18
Postovi: 459
Ime: Marko
Opel: Prodata Opel Corsa D
Svaka cast za rad i trud. Imam i ja problem kada sipam treba malo vreme dok se ocita gorivo. Ako sipam 10 litara, ocita prvo 5 pa posle jos 5. Moram na Korsi da menjam zadnje zvucnike i tu se skidaju isto sedista pa cu tada ocistiti i pumpu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 02 Sep 2018 10:23 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Hvala Nestado :)
Ako se ne varam sedista na corsi su pozadi donja klupa kao kod astre g i to se samo podigne i povuce napred pa se lako pridje rezervoru, a pumpa je sigurno slicna mada dok sam za signuma trazio naleteo sam na neku corsu i da ima neki filter "unutar" pumpe pa je neki rus sekao da bi izvadio taj filter, a vidjao sam da je kod nekih isto kao na signumu, ali se ne secam koji motor je u pitanju.
U svakom slucaju nije los ocistiti to jer nam je gorivo prljavo i svasta se tu nakupi.
Definitivno sam primetio razliku u brzini kada kazaljla ocitava pravo stanje, primer sipam 2000 i kazaljka ne mrda nekoliko km i range isto neko vreme stoji tako, sada mnogo brze, cak se desava odmah na pumpi kada sipam da se "podigne".


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 18 Sep 2018 12:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Jul 2008 01:24
Postovi: 15
Lokacija: Nova Varos
Ime: vladimir
Opel: calibra turbo 4x4
Svaka čast za trud, a naročito za propratnu slikovnu dokumentaciju.
Kod mene na Signumu kazaljka za gorivo radi prilično korektno, ali mi ne pokazuje na bordu, ni količinu ni autonomiju.
Ovaj problem kod mene mi ne liči na problem sa plovkom.
Ima li neko neki predlog kako ovo rešiti?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 04 Okt 2018 15:08 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Hvala Vladimire :)
Verovatno nije plovak kod vas cim kazaljla pokazuje da radi, najbolje na dijagnostiku u servis da se prikaci, a mogu i gluposti da budu kao sto je neki osigurac ili slicno ili kao kod mene sto je zica bila prekinuta :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 29 Nov 2018 18:42 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Jos od kada sam skidao izduvnu granu, turbinu, hladnjake i resio da zamenim dihunge na povratnoj cevi za ulje do turbine, muku mucim sto mi tu vlazilo i to ne malo, za mesec dana nekih 150 ml, i ja lepo porucio oba dihtunga i zamenim, kad ono jos gore, i bas mi nije bilo jasno jer org dihtung bas lepo dihtuje jer je od materijala koji se prilagodi ploci.
I odem u servis Ristic i naravno nisam ni sumnjao da Goran nece otkriti u cemu je problem :respekt:
Cev koja ide do turbine je "savitljiva" ali zato kao sto Goran kaze da taj spoj od cevi ka ploci je usled pomeranja/visoke temp, npr skidanja kao sto sam ja to skidao, iako sam veoma pazljiv, jednotavno zamor materijala :)
I taj spoj sam lepo odmastio malo osmirglao i stavio tecni metal i kupio ponovo org dihtung da budem siguran da je sve kako treba i evo drzi vec nekoliko dana super :D
Tako da cisto da znate ko bude imao slican problem je da pored dihtunga obrati paznju na taj spoj jer tu se ne vidi okom da ima pukotine, ali definitivno je mikro naprslina tu, jer sam cak citao da dosta ljudi na britanskom forumu kada su skidali turbinu imali su tu vlazenje :)
Evo slika tog dela, zaboravio sam da slikam kada sam stavio hladan metal :banghead: zutim strelicama je prikazano da je odozdo taj problematican spoj :)

Slika


Pre neki dan menjao ulje u autu i uvek me iznenadi boja ulja kada vrsim merenje, jeste da sam od kada sam kupio auto presao na motulovo, ali i sa gm mi je isto tako bilo prvi put kada sam menjao ulje :)
Na astri benzincu mi je bilo bistro nakon zamene, ali me za dizel malo cudi, jer kod dosta drugara(ford, opel, alfa, fiat itd) sam gledao i uvek nakon zamene je crno kao ugalj, dok meni bukvalno nakon voznje pogledam i toliko je providno da se jedva vidi i bukvalno bude tako skoro do polovine sledece zamene :)


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 25 Jan 2019 20:06 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Potrebna mala pomoc oko tempomata, od kada sam kupio auto tempomat nije radio, tj jednom na sekundu, i od prvog dana imam gresku brake light switch, e sada otisla mi je ona oprugica ispod kvacila i kada vec nju kupujem, ajde sa kupim i prekidac kocnice i sve montiram i nista, tj kao malo zasvetli, ali nista :)
Dok sam vozio dizao sam nogama sve papucice da vidim da nije opet do osiguraca i nista, i onda uzmem i skinem polugicu tempomata sa spajalicom pazljivo i razmontiram celu polugu sve obrisem i ocistim contakt cleenerom.
Odem sa provozam auto i radi, ali jedan problem postoji, recimo ukljucim tempomat i lepo drzi brzinu, ali kada kliknem da poveca ili uspori 99% slucajeva ga iskljuci, znaci sve dok ne stisnem dugme on drzi kilometrima :)
Jedna interesantna stvar je da kada drzim dugme da povecam ili usporim ono ubrzava/usporava normalno, ali kada hocu samo da kliknem jedanput, nije bitno koje dugme on ga iskljuci :banghead:
Nisam jedino zamenio prekidac kvacila, mada sve mi na relaciji polugice da kontatki negde zezaju tj verovatno nema dovoljan kontakt kada stisnem.
Negde sam citao da kontakti tj 4 unutar volana da se vremenom uvuku u cim modul pa nema dovoljno ostvarenog kontakta, neki su stavljali selotejp :ludilo1: pa pre nego sto pocnem da budzim interesuje me sta bi moglo da bude i da li je resenje nova rucica? :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 01 Apr 2019 10:41 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Jedan glupi peh me zadesio pre nekoliko dana, sva sreca pa sam bio blizu kuce, na jedno 2km od kuce osetim miris nafte, ali pomislim da je ventilacija uvukla od spolja, ulazim u ulicu, stajem i nista neobicno, motor lepo radi, i naletim na komsiju nesto pricali i dok sam krenuo ka kapiji da je otvorim vidim trag na putu od pocetka ulice do mog auta i meni mrak na oci pao, sagnem se, kad ono lije gorivo ispod motora :banghead:
Brzo uletim u dvrosirte da mi ne nestane goriva i ugasim auto, otvorim haubu, ono sve zivo natoljeno gorivom :(
Gledam dizne, pumpu visokog pritiska, comonrail, filter kuciste, ma sve masno, ne znam gde da gledam.
Udjem u auto i dam kontakt kad krene da siklja iz kucista filtera, brzo i uzmem kuciste i malo ga podignem da vidim da znam sta da kupim i ponovo dam kontakt i ne lazem kada kazem da je pritisak iz kucista isao u vis preko 4.5m, 20l u rezervoaru je nestalo za nekoliko sekundi :grrr:
Pukotina ispod lulice za dovod goriva ima naprslinu, e sada vide se na kucistu da je prethodni vlasnik bio teska sirovina pa me ne cudi zamor materijala, ali opet, bas cudan poblem.

Slika

Slika

Gledao po oglasima ima, ali sve van Bg-a, i naletim na nekog coveka koji ima fiat delove i od fiat chrome uzmem posto je isto kuciste, 50€, jeftinije je u Mladenovcu, ali mi je bilo hitno, a ovaj je bio kod mene u Surcinu pa je dobro ispalo :)
Sutradan kada sam montirao odem do pumpe i sipam 10l u flase i sipam u rezervoar, ma nema sanse sa upali, 20puta davao kontakt da pump potera gorivo da izadje vazduh, ma nema sanse, samo vergla i cuje se da ima vazduha i nakon nekih sat vr jedva upalio, tako da ocigledno je da je ostao skroz bez goriva tj iscurelo.
Tako da svako ko ima ovakav tip kucista da prilikom otvaranja bude pazljivm prema kucistu da se ne dogodi ovo kao meni, jer sam imao srece da sam bio blizu kuce :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 01 Apr 2019 11:11 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Avg 2013 17:33
Postovi: 213
Lokacija: R.S. BiH
Ime: Predrag
Opel: Astra H 1.3 cdti
Garaza: pogledaj
Primljeno k znanju. :D Astra H 1.3 CDTI ima isti tip plastičnog kućišta, malo je drugačiji raspored konektora.

Zaista je na čudnom mjestu pukotina. Kućište se obično izvadi i stavi u stegu, a zatim specijalnim alatom (ima majstora koji to šrafcigerom i čekićem rješavaju :D ) odvrne poklopac i zamijeni uložak filtera. Možda je prejako stegnuto kada je stavljano u stegu ili je prethodnom vlasniku ispalo kućište na beton i napuklo! Sreća pa si bio blizu kuće.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 01 Apr 2019 11:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Da da, na drugarevom puntu 1.3 smo menjali i isti je princip :)
Znam i meni je bas cudno na tom mestu, jer i ja koriatim stegu, prvo stavim stari pesir i ne stezem previse i onda lagano, ali kazem po filteru imam dosta tragova grebanja, udaraca i verovatno je sivonja to unistio, mada auto je kod mene je oko 3 god, a ja sam pazjiv, tako da ko ce ga znati, u svakom slucaju svako ko ima ovakvo kuciste da obrati paznju :)
Velika sreca sto sam bio blizu, neverovatna brzina kojom je gorivo iscurelo :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 02 Dec 2019 21:11 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Posle nekoliko meseci od rusenja komsijinog krova na moj auto, muke sa majstorima itd, da postavim slike sta i kako je uradjeno :)
Jos od kada sam kupio signuma razmisljao sam o prebacivanju delova sa restajling-a, i ovo je bila prilika da to uradim.
Nakon popravljeog krova od nadstresnice, isao sam po otpadima po delove, i to je (cast izuzecima), ali vlasnici otpada(100 otpada/prodavnica sam bio zvao i mozda 5 brojeva su normalni ljudi) su jedna specificna grupa ljudi gde je neodgovornost prva i jedina osobina, bukvalno molis coveka da bi mu platio, a njih sve mrzi, nadam se da necu imati toliku potrebu da trazim toliko po otpadima vise, jer ovo je bilo igra zivaca...
Nabavljen bio gepek i jedva sam nasao sa fabricki zatamnjenim staklom, pa onda od delova sta je potrebno za prednji deo:
-L,D krilo;
-hauba;
-farovi;
-branik.
Po engleskim forumima, iako nisam uspeo da nadjem slike tog poduhvata, ali sam zato citao neke teme i malo prikupio informacije, vecina njih kaze da treba novi vezni lim sa onim ojacanjem iza branika jer se razlikuje srafljenje krila za vezni lim, medjutim ja sam to uspeo bez toga uz neke modifikacije.
Mozda neka slika nije hronoloski po redu, ali od svog haosa sve sam vise zaboravio da obelezim kojim sam redom radio :)
Prvo se skinu branik i farovi.
Slika
Onda se skine plasticna sina na ojacanju veznog lima pa onda se brusilicom odseku ti neki "nosaci" jer na to naleze branik, dok ludi englezi su menjali taj prednji ceo deo jer ne moze da nalegne, a samo je bilo dovoljno malo da ukljuce mozak :)
Slika
Slika
Slika
Sledece je skidanje krila, dolazimo do nosaca na veznom limu L oblik na kome se nalaze dva srafa i na unutrasnjoj strani je nitnovan jedan deo koji se razbusi burgijom :)
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Pre skidanja krila i srafova, skidam pragove, prvo gumeni dihtung i ispod se nalaze idiotske (zabice) koje su za jednokratnu upotrebu, ali sam se snasao jer nisam mogao da ih nadjem, pa sam koristio pop nitne i milina, sada mogu da se skinu i ponovo iskoriste
Slika
Slika
Slika
Nakon skidanja pragova dolazi na red skidanje krila, svi srafovi su vidljivi osim jednog koji se iznutra skida, tj podkrilo mora da se skine da bi se odvrnuo :)
Slika
Slika
Slika
Dolazimo do najbitnijeg dela modifikacije, a to je secenje i pravljenje ruopa na delu veznog lima gde naleze krilo.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Nakon sto sam isekao L deo i taj sraf postavio sam krilo da obelezim rupe i tu je malo nezgodno jer bolje malo siru rupu izbusiti da bi se lakse posle podesavalo sa branikom i farovima :)
Koristio sam aluminijumske podloske koje se prilagode jer nije bas idealno ravno, ali mi se nije kupovao ceo vezni lim itd zbog toga jer iovako je kao fabrika.
Slika
svi gornji nosaci na krilu su identicni kao kod pre ristajlinga, samo jedan mora da se izbusi, to je tesko ovako pokazati, ali kada se postavi, obelezi se markerom.
Slika
Slika
Slika
Slika
Onda isprobavanje da li odgovara (ima dosta podesavanja).
Slika
Posto se rupe za stelovanje farova razlikuju mora da se izbusi jedna rupa, kod druge se samo izvadi gumeni cep i ta se iskoristi, naravno kod svakog busenja zastitit i prfarbati taj deo :)
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Mora da se izbuse rupe na koje se kaci branik na vezni lim, ista prica prisloniti i obeleziti i izbusiti, samo pazljivo jer tu je usisno crevo, pa sam ja podmetnuo spaklu da ne probije.
Slika
Slika
Na ristajlingu je drzac haube sipka, a na pre je amortizer, pa sam to skinuo i razbusio sam nosac, ali nisam trazio po otpadima i kada to namestim slikacu, za sada daske drze haubu :D
Slika
Slika
Slika
Hauba se isto moara stelovati jer su milimetri u pitanju i opet uvek moze bolje, ali ja sam zadovoljan, posto sam sve sam radio, dugo je trajalo, ali sam generalno zadovoljan i bio bi jos vise, da nisam imao problema sa farbarima itd.
Kada se sve vec farbalo, i pragove sam ofarbao tako da sada dosta lepse izgleda.
Prvo sam nabavio chrom farove jer nisam mogao crne, svi sa engleza i jedan otpad je imao za skoro 300 e, strasno, i odnesem na farbanje i to nije lepo uradjeno, a posle farbanje svih ostalih delova, veoma neprofesionalno uradjeno, dzabe komora i sve kada nema znanja.
Necu ovde javno da pljujem majstore, ali koga interesuje na pp cu mu rado reci koga da izbegava u sirokom luku.
Nisam previse slikao uradjeno jer i lose vreme i neke druge obaveze, ali bice prilike :)
Slika
Slika
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 03 Dec 2019 11:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Nabavljene 17 -tice felne, sitne ogrebotine popunio gitom i pripremio za farbanje, posto sam zbog cele situacije dosta para potrosio, nisam zurio sa farbanjem dok ne skupim pare za neke gume pa ce felne verovatno u neku gun metal nijansu :)

Slika

Slika

Slika

U celoj ovoj guzvi oko auta imao sam pomoc ove male djavolice :D


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 03 Dec 2019 12:01 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Nov 2014 19:07
Postovi: 3290
Lokacija: Beograd
Ime: Vladan
Opel: Astra G 1.6 XE; Astra H 1.6 XER, Astra J 1.4 NET
Garaza: pogledaj
Ala volim ovu garazu.
Lepo iscitas sve polako na tenane...lepo opisano.

Bravo za detaljno prikazane radove.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 03 Dec 2019 16:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Hvala Vladane :D
To mi je i cilj, jer znam koliko se ja namucim jer vecinu stvari ne mogu da pronadjem sta i kako je neko radio, pa se trudim da slikam sto detaljnije da bi eventualno neko imao laksi posao nego ja :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 03 Dec 2019 21:49 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 13 Jul 2017 13:35
Postovi: 415
Lokacija: Ruma,Srbija
Ime: Jovo
Opel: opel astra k
Svaka cast na radovima i detaljnom opisu :respekt: , ali to je sad manje bitno asistent je no.1 :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 03 Dec 2019 22:09 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9366
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
Svaka cast, napravio si sevi noviji model auta


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 04 Dec 2019 19:25 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Hvala Jovo :D
Jeste, mali pomocnik zenka belgijskog ovcara malinoa je pravi asistent, samo grize sta gpd joj je ispred usta pa pazim kada radim oko auta itd da ne proguta nesto :D

Hvala Nenade, pa jeste malo je moderniji sada, malo je podmladjen :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Signum
PostPoslato: 04 Dec 2019 20:56 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Dobri radovi, drugi auto :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 104 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 23 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs