Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
1985 Opel Kadett E 1.3S https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=33105 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | schonenk [ 26 Avg 2015 17:08 ] |
Tema posta: | 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Auto je kupljen 1996 sa 94 hiljade km, uvezen iz Salzburga. Primerak ima malo redju verziju poznatog 1.3 motora, neko ovde napisa za trziste Austrije, sa 51 kW, a za ostala 55 kW. Drugi je valjda samo karburator, ali je takodje dvogrli. Od opreme ima nista ili nesto manje. Cista mehanika, napred diskici pozadi dobosi. Presao je 267 hiljada km. Nije nikada otvaran, a od problema znam da kocnice skoro nikada nisu bile ok. Uglavnom je problem bio sa dobosima i kocionim cilindrom. Od drugih problema tipicno anlaser, alternator, rezervoar za gorivo, ciscenje karburatora i problematican automatski sauh. E posto sam ga sad provozao da promenim gume i felne moram da kazem da auto obavlja sve funkcije. Nakon promene guma manje blokiraju zadnji tockovi, ali svakako treba to prekontrolisati. Nista ne trese prilikom kocenja, ne vuce u stranu, sve radi kao nokia 3110. Zanimljiv mi je osecaj na pedali. Na trecini ima otpor, i nakon jaceg pritiska ocigledno otvara drugo grlo karburatora i auto lepo povuce. Mislim lepo za 30 godina star auto. Opelov vtec ![]() Gume sam zamenio, na redu je da se malo okrpi limarija ispod branika i oko zadnjih rubova i da sredim te kocnice. Negde pre deset godina su odradjeni, zamenjeni zadnji rubovi i sajtne i prefabane zadnje polustranice ili kako se vec zovu. Odradjeno je jako kvalitetno i tek sada ponovo izbija rdja ispod farbe na samim rubovima. Pod je izuzetno dobar, a jedina slaba tacka je sanirana takodje pre deset godina. Pod ispod papucica gasa, kocnice i kvacila. To sam ja odradio kod autolimara Zorana u Kumodrazu i odlicno je odradio. Sad su zardjali i donji delovi prednjih blatobrana i dupli lim ispod zadnjeg branika, koji nisu nikada radjeni. Rdju sam video i ispod farova, ali nisam u fazonu restauracije vec sprecavanja raspada. Vise nista posebno ne bih radio. Cilj je da deda ipak bezbednije prevozi unuke, ako je moguce upotrebiti tu rec u istoj recenici sa kadetom. Eventualno da vidim moze li malo da se smanji luft rucice menjaca u brzini. Kad se ne preteruje sa obrtajima radi sasvim korektno. Od sitnica sam kupio stari gsi trokraki volan, amortizere gepeka i eventualno bih pokusao da ubacim tablu sa obrtomerom. Da li imate neki savet u vezi kocnica? Da li sredjivati postojece ili traziti nesto vece, posto mi nimalo ne ulivaju poverenje? ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | dusan [ 26 Avg 2015 19:11 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Lep auto , vidi se da je pažen. |
Autoru: | schonenk [ 28 Avg 2015 10:41 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Zahvalan auto, steta zbog lose limarije. Verujem da bi ih bilo koliko i dvojki u zivotu ![]() Namesten je i volan, doduse malo ukrivo iz prvog pokusaja. ![]() |
Autoru: | GSi [ 28 Avg 2015 17:48 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Baš lepo izgleda, još pride mu je 30 leta ![]() A da je zaštita malo bolja ne bi oni tolko trulili... al GM... |
Autoru: | volim_opela [ 28 Avg 2015 18:36 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Dobar Kadilak ![]() |
Autoru: | 4motion [ 30 Avg 2015 12:28 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
kocnice stavi od askone |
Autoru: | altra [ 30 Avg 2015 13:59 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Prednje kocnice komplet pasu i sa astre f, inace lepo ocuvan ![]() |
Autoru: | schonenk [ 31 Avg 2015 10:54 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Samo hajde nadji kocnice u dobrom stanju. Po oglasima treba bas dosta strpljenja, plus nesto sto je u dometu da se ode i pogleda pre kupovine. Mislio sam da ovih dana odradim zamenu svih tecnosti pa cu proveriti i kako zaista rade prednja klesta. Na moju zalbu kod Ristica da nemam dobar osecaj na pedali i da je dosta tvrda, rekose mi da moze biti problem i da samo jedan strana klesta radi? Cini mi se i da je tvrdja nakon podesavanja sajle rucne, koja je za zamenu. Sad je na samo 4-5 zubaca. Treba da proverim i izduvnu granu koja ide iz motora, mislim da je i ona za zamenu, a slabo ih ima na oglasima. Imam neku knjigu o kadettu e koju sam svojevremeno kupio na sajmu knjiga i u njoj uopste nema podataka o verziji 1.3 motora u ovom kadetu. Ni na netu mi ne polazi za rukom. Hteo bih da vidim tacnu oznaku karburatora. |
Autoru: | dusan [ 01 Sep 2015 07:47 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
motor: 13NB - PIERBURG 1B1 13S - PIERBUR 2E3 A13S- GMF VARIJET II S13N- SOLEX 35 PDSI S13S- GMF VARIJET II to su motori koji su ugrađivani u Kadet-a sa karburatorima |
Autoru: | schonenk [ 01 Sep 2015 10:38 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Hvala Dusane, znaci A13S. Nasao sam i na sajtu http://www.opel-infos.de/motoren/motto.html informacije> A13S Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 75,0 Hub (mm): 73,4 Volumen (cm³): 1297 Leistung (kW bei min-1): 51 / 5800 Drehmoment (Nm bei min-1): 97 / 3800 - 4600 Verdichtung: 9,2 : 1 Motormanagement: Vergaser GMF Varajet II Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Eigenschaften: Verwendung: Ascona C (F10/4, F10/5, THM 125), Kadett D (F10/4, THM 125), Kadett E (F10/4, F10/5, F13/4, F13WR, THM 125) ******** U teoriji, bar mojoj ![]() 13S Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 75,0 Hub (mm): 73,4 Volumen (cm³): 1297 Leistung (kW bei min-1): 55 / 5800 Drehmoment (Nm bei min-1): 101 / 3800 - 4600 Verdichtung: 9,2 : 1 Motormanagement: Ascona B, Ascona C bis MJ85, Kadett D, Manta B Vergaser GMF Varajet II; Ascona C ab MJ85 Vergaser Pierburg 2 E 3; Kadett E Vergaser Pierburg 2 E 3 Oktanzahlbedarf: 98v / 98, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Eigenschaften: Verwendung: Ascona B (Op4), Ascona C (F10/4, F10/5, THM 125), Kadett D (F10/4, F10/5, THM 125), Kadett E (F10/4, F10/5, F13/4, F13WR, THM 125), Manta B (Op4) |
Autoru: | Day Walker [ 01 Sep 2015 11:13 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Lepo ocuvan kadet! ![]() Nego, da nemas ti slucajno i Hondu? ![]() |
Autoru: | schonenk [ 01 Sep 2015 12:54 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Pa predstavio sam se, nemoj da me prozivas ![]() Tako sam se zarazio sa ovim autom, da mi se ne radi redovan servis na hondi, a vreme je. Kao da mi je neko dao lego kocke da se igram, gde god se okrenes delovi za par stotina dinara, samo treba znati izabrati. Za cenu jedne gume na accordu sam kupio brdo delova za kadeta ![]() |
Autoru: | Day Walker [ 01 Sep 2015 13:20 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Haha, nisam ni video predstavljanje (samo ovu temu), nego sam po nicku skontao da si verovatno ti ![]() |
Autoru: | dusan [ 01 Sep 2015 13:40 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
da , staviš 2E3 i dobiješ par konja viška , ali i vrovatno malo veću potrošnju. jbg , svako zodovoljstvo košta. ![]() |
Autoru: | schonenk [ 01 Sep 2015 16:11 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Ima li neka prepreka da se montira donji deo novije, plice konzole na ovaj stariji model? https://www.kupujemprodajem.com/big-pho ... 2155-1.htm Da li je ova rucica/birac menjaca zaista kraca ili je to samo opticka varka? Da li moze da se ona montira takodje na ovaj stariji tip kadeta? https://www.kupindo.com/Automehanika/11 ... -1-4-benz- |
Autoru: | schonenk [ 02 Sep 2015 11:04 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Nasao temu sa odgovorima, nazalost ne bas ohrabrujucim ![]() viewtopic.php?f=29&t=4293&start=25 |
Autoru: | schonenk [ 10 Sep 2015 13:42 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Imate li predstavu gde bih mogao da potrazim sajlu rucne kocnice? U Risticu su mi rekli da je vecina aftermarket koja se prodaje loseg kvaliteta i da se akcija zamene ne isplati. Rekose mi da mogu probati u Autoline u Visnjickoj, ali je ovi nemaju i ne nabavljaju. Ko bi jos mogao imati u prodaji? Ili da idem po otpadima i isprobavam rucne? ![]() Da li imate neki savet u vezi menjaca? Nisam siguran, ali mislim da je f10/5. Zvono je odavno zaliveno i receno mi je da je u pitanju menjacko ulje. Tako je vec dugo. Kada se stisne kvacilo ne cuje se nista, ali na leru bez kvacila se cuje cangrljanje. Kod promene brzina ide dobro dok se ne zagreje, onda ide tesko U i VAN brzine. Receno mi da je moze biti i korpa. Da li da se zezam i dolivam ulje ili da nadjem drugi menjac odmah? Ima povremeno na oglasima f13 menjaca koji kostaju malo vise od ulja za menjac. |
Autoru: | camersajili [ 11 Sep 2015 08:49 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Nije korpa, menjac te zeza, po opisanim simptomima o tome se radi. Ali sansa da crkne skroz je gotovo nikakva. A i takav kakav je sigurno je u boljem stanju nego ti po oglasima sto kostaju kao 2 litra menjackog ulja. |
Autoru: | schonenk [ 11 Sep 2015 09:35 ] |
Tema posta: | Re: 1985 Opel Kadett E 1.3S |
Ok, videcu da svakako skinemo zvono i proverimo da li je ista ulja ostalo. Procitah ovde na forumu da nije lose pre sipanja ulja dosuti naftu u menjac i odvozati malo sa promenom svih stepena prenosa kako bih proverio da li ima metalnih opiljaka u menjacu? Da li imate iskustva sa ovim prodavcem? Oni imaju i febi bilstein delove na stanju? https://www.kupindo.com/Clan/eagle-trade |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |