Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Calibra 2.0 16V, moja ljepotica
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=2954
Stranica 1 od 3

Autoru:  Daemon_girl [ 25 Jan 2008 14:14 ]
Tema posta:  Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Ponosna sam vlasnica Calibre 2.0 16V, 93.g., koja je sve samo ne serijska :)
Bračni ugovor s njom potpisan je u 6.mjesecu prošle godine, i malo po malo radi se na njoj!

Evo par slikica za početak...

Slika Slika
Slika Slika Slika Slika

Autoru:  boolero [ 25 Jan 2008 14:36 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Dobra cali, pogotovo felne :respect

Ali zashto Mugen fazon ?

Autoru:  Nesha [ 25 Jan 2008 14:41 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Da, da to je ta calibra.
Sve pohvale za auto.
Samo ofarbaj i lajsnu na zadnjem braniku.
I naravno da vidimo i muziku kad bude gotova... :bounce: :bounce: :bounce:

Autoru:  Nemanja [ 25 Jan 2008 14:46 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Odlicna kalibra,nista preterano.
Samo ofarbaj lajsnu kao sto ti rekose.
Inace odlicno izgleda,daj jos koju sliku

:thumbup:

Autoru:  frenki [ 25 Jan 2008 14:55 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Lepo lepo

Autoru:  Cvorke [ 25 Jan 2008 15:33 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Extra calibra...mnogo dobra... :thumbup: :ots:

Autoru:  Daemon_girl [ 25 Jan 2008 15:37 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

2 Calibrica: hehe vidim da imam špijuna na OCC-u :)
što se tiče lajsni, mislim ju ofarbat naravno, no uskoro cijela ide na sređivanje limarije i lakiranje.
2 Boolero: Mugen fazon?? ajde pojasni malo ovaj pojam!


Evo i nekih tehničkih podataka o njoj u vrijeme kad sam ju kupila:

MEHANIKA:
Motor kompletno repariran:spuštena glava,polirana komora,krače vodilice,nove dizne,polirani kanali,polirani ventili,novi hidropodizači,prokrom karike,leteči 1.6D,polirana usisna grana,digtung glave rađen po naruđbi -0,5 mm tanji by Rogina
Radilica brušena u excentar,balansirana
Prosječna kompresija 14.1
Dijelovi: KOLBENSMITH;AJUSA;METTELI;FEDERAL MOGUL;VICTOR REINZ;GOETZE
Svječice - DENSO IRIDIUM SPORT
Kablovi: PRO SPARKS
Filter zraka: BMC
Getriba - F16
Kvačilo-sacsh sport
Shorth shifter
Amortizeri: KAYABA ULTRA SR
Uporna štanga za mulde
Opruge: WEITEC -60 prednje
JAMEX RACING -60 zadnje
Felge: AEZ BIMO EVO 7X17,polirani rub
Gume: Federal 215/40
Kočnice,discovi: BREMBO;BRADI,poločice MINTEX C-TECH FERODO
Auspuh: DTM MK motorsport inox 2X90 sa gibljivom cijevi
Lifteri za haubu:INXX

EKSTERIJER:
Spojleri: JURIS
Pragovi:M3 style
Retrovizori: FK M3 crom look
Boja:aluminij srebrna perla metalic
Hauba:bad look,boja kameleon crna

Autoru:  frenki [ 25 Jan 2008 15:49 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Zapanjen sam naravno pozitivno . Zensko a zainteresovana za tuning prosto neverovatno. Svaka cast samo napred :respect

Autoru:  Bojan_NBG [ 25 Jan 2008 16:01 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Prelepa Cali... :love4:
Bez nepotrebnih dodataka, felne koje se uklapaju, spuštena...Sve pohvale za entuzijazam i predstavljanje...
Nekako je zamišljam sa krovom u ovoj kameleon crnoj boji (novi M3 look)...Jesi li razmišljala o tome? :respect :ots:
Stakla u crno? :D

Autoru:  Daemon_girl [ 25 Jan 2008 16:13 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

2 Bojan_NBG:
Čitaš mi misli! Upravo to je i u planu, dvobojna diskretna kombinacija :)
Sad je zatišje pred buru, skupljaju se pare!
Stakla definitivno idu na zatamnjivanje!
Hvala svima na komentarima :thumbup:, i naravno, hvala mom dečku Stressu :love4: (na OTS-u je također), koji mi maksimalno pomaže i olakšava u projektu

Autoru:  Daemon_girl [ 25 Jan 2008 16:27 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Krajem 8.mjeseca prošle godine imale smo nesreću na semaforu i završile u sendviču. Stražnjem dijelu nije na sreću ništa (nekim čudom), no prednji je dobio, iako izgleda strašnije nego zapravo je!

Slika Slika Slika

Malo po malo i uklanjaju se posljedice sudara

Autoru:  Cvorke [ 25 Jan 2008 16:29 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Hehe,i ovako udarena je izgledala extra... :thumbup:

Autoru:  vlada13 [ 25 Jan 2008 16:38 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Izgleda opasnije kad je udarena :)
šala, super je Cali, svaka čast za auto, baš mi se sviđa!!! :respect

Autoru:  G!zmo_!D [ 25 Jan 2008 16:46 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Uh steta...ali sve se da popraviti,zar ne?

Autoru:  boolero [ 25 Jan 2008 17:28 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Daemon_girl je napisao:
2 Boolero: Mugen fazon?? ajde pojasni malo ovaj pojam!


Crna hauba :wink:

Daemon_girl je napisao:
MEHANIKA:
Prosječna kompresija 14.1


Dal znash koliki joj je kompresioni odnos?

Autoru:  Bojan_NBG [ 25 Jan 2008 19:01 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Ako se ofarba i zadnja lajsna, onda obavezno i kvake na vratima... :ots:
Enterijer? Koža? :ilo
Ksenoni u planu?

Autoru:  Daemon_girl [ 25 Jan 2008 20:04 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Ne znam kompresioni odnos ali uskoro ću ga saznati.
Sudar je promijenio listu prioriteta tako da je sljedeći od većih zahvata limarija.
Dijelovi se lagano skupljaju.
S obzirom da Calibra ima serijski slabe farove, ugrađen je xenon, a sljedeći potez bit će angel eyes :) .

Xenon kit, ugradnja startera/balasta:

Slika Slika Slika

Obrada poklopaca farova:

Slika Slika

Zatim smo malo motoru olakšali disanje ;)

Slika Slika

Da se može pošteno zgaziti po gasu (ali i po kočnici...) :D

Slika Slika

Of kors, ICE upgrade:

Slika

Testing... :evilgrin:

Slika

I opet ima onaj "nasty" look od naprijed, zasad još privremeni, da ljepše izgleda :)

Slika

Autoru:  badza_kladovo [ 25 Jan 2008 20:37 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Sve pohvale za kolica, care, svaka ti cast za trud, da te ne pitam, koliko para te izasle sve prepravke, mislim da je uzaludno sabirati...

Autoru:  Bojan_NBG [ 26 Jan 2008 15:47 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Badžo, pa nije car, nego carica... :banghead: :ludilo

Autoru:  zux [ 27 Jan 2008 12:16 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

bravo Majo
odlicna calibra
jos sad kad se stress dohvatio posla, bice jos bolja
svaka cast Deamon_girl

Autoru:  _Marko88_bg [ 27 Jan 2008 18:10 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

au nemam rechi za auto... sem sto mogu reci da je xtra... u swakom pogledu! swaka cast! a i zapanjen sam sto neko rece devojka pa zainteresovana za tuning styling... xtra :D :D :thumbup: :thumbup:

Autoru:  stressman [ 27 Jan 2008 22:26 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Cali smo jučer otjerali na tuširanje :D pa se odmah htjela slikati :)

Slika Slika Slika Slika

PS. Bok društvo.... eto mene opet nakon nekog vremena :D

Autoru:  Bojan_NBG [ 27 Jan 2008 23:27 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

E ovo smo čekali...Hvala Stress... :D :respect

Autoru:  Emanuela [ 28 Jan 2008 17:24 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

maja, cali ti je za 5 :thumbup:

a stressove fotke da ne spominjem :D

Autoru:  stressman [ 29 Jan 2008 10:48 ]
Tema posta:  Re: Calibra 2.0 16V, moja ljepotica

Dok se skupljaju dijelovi (o čemu ćete biti obaviješteni ), malo ćemo rezuckati i piliti za ICE dio priče... 2 pioneera sa zadnje police lete van (ionak je polica pretanka i sva se izvitoperila... ), a zamijenit će ih 50-litarska BR kutija sa Senon Audio 12" subwooferom. Ganjati će ga Helix Dark Blue 2 pojačalo...

Senon sub

Slika

Dark Blue 2

Power RMS / Musik at 2 x 4Ohm at 13,8 Volt: 2 x 80/160 Watt
Power RMS / Musik at 2 x 2Ohm at 13,8 Volt: 2 x 120/240 Watt
Power RMS / Musik 1 x 4 Ohm bridged: 1 x 200/400 Watt

Slika

Kutija će se raditi od iverice 25 mm, pokrivati će najdublji dio gepeka i biti trapezoidnog profila. BR port je 100 mm promjera i 145 mm duljine.

Slika

7 metara Tasker 16mm2 kabela za napajanje pojačala i nove kleme za akumulator.

Slika

Krenusmo u izradu kutije...

Bočnice, zajedno dovedene "na mjeru"

Slika

Of kors, ništa bez "masterplana", odnosno, žvrljotina i planova na papirima :D

Slika

Šarafi + ljepilo...

Slika

Faza prva završena, bočnice + gornja i donja stranica spojene... ljepilo se steže

Slika

Ukošavanje gornje i donje ploče... prvo ugrubo, ubodnom, a kasnije na finjaka sa tračnom.

Slika Slika

Hehe, jedna sa bojišnice :D

Slika

... to be continued ...

-----------------

24 hours later...

Ispiljene prednja i stražnja strana kutije. Odmah testirano da li sve stane na kutiju. Dolazi još jedna stvar, ali to će biti surprise ;) I ne, nije kondić :heehaw:

Slika

Mam smo napravili i tlocrt, da rupe možemo napraviti :D

Slika

----------------------------

48 hours later...

Idemo dalje

Rupa, rupetinaaa :)

Slika

A u rupu ide sub... označavamo mjesta za vijke za učvršćivanje

Slika

Malo žešći i ljepši način šarafljenja subwoofera :)

Slika

Par udaraca maleckim čekićem i T-navrtke su na mjestu

Slika

Rupa za port na mjestu, umontirano za probu...

Slika Slika

I još zadnja komponenta koja je nedostajala da se kompletira cijeli wiring-setup

Slika

U nedjelju smo malo rastavljali calibru, da saznamo što se krije ispod tapecirunga (gepek je stalno vlažan). Otkrili smo da jedno crijevo za odvod vode nije utaknuto tamo gdje treba, i još puno drugih stvari... usput smo i umontirali novi krovni tapecirung. No, slike slijede...

Skidanje tapecirunga...

Slika Slika

A kad smo skinuli tapecirung, vlage je bilo čak i na krovu... nije ni čudo da se stari tapecirung razlijepio...

Slika Slika

Za fašnik ćemo se maskirati u krovni tapecirung :D

Slika

I napokon, krovni tapecirung na montiranju. Normalne boje, a ništa te ne škaklja po tjemenu...

Slika

Trenutak odmora smo iskoristili da prikažemo veličinu kutije koja ide u gepek. Iako izgleda veliko, neće zauzeti preveliku količinu prostora jer ide cijelom širinom...

Slika

I kad smo već kod muzike, tkogod da je spajao dodatne kablove za zadnju policu, mogao je odspojiti ove kartonce, da se ne troši pol snage headunita na nešto što baš i ne daje nekakav zvuk. No, to je sad manje bitna stvar. Lijevi blatobran je pomaknut naprijed. Mulda je na mjestu i razmak kotača na lijevoj i desnoj strani je jednak, no kompletna limarija blatobrana je popigana cca pola centimetra naprijed. Deformacije su vidljive čak i na unutarnjim limovima kiji su na lijevoj strani malo "zgužvani"

Slika Slika

Lijevu stražnju muldu će trebati provjeriti temeljito da nije slučajno ispod uzelo maha ovo što se nazire na površini.

Slika

Par piknja hrđe i na stražnjoj strani, no ništa, zasad, alarmantno.

Slika

Iskreno, živo me zanima kako i zašto je OVO nastalo.

Slika Slika

... a vidljivi su i tragovi nekakvih ranijih popravaka...

Slika Slika

Na desnom blatobranu ima tragova nekakvih nezaštićenih radova.

Slika

I prostor desnoga praga, par piknji hrđe, isto ništa alarmantno jer se da sanirati na vrijeme (za razliku od nekih drugih stvari)...

Slika

Tapecirunzi su skinuti jer su od vlage iz gepeka popljesnivili malo. Treba ih oprati i posušiti. Isto tako, sada možemo istraživati da li voda još negdje prodire u gepek metodom ležanja u gepeku sa baterijom i detaljnog opažanja dok se auto polijeva sa vodom lol. Zvuči čudno, ali je efikasno ;) A i cijeli auto vapi pomalo za detaljnijim čišćenjem nakon zimskog sna :)

I na kraju, evo kako će sub box stajati u gepeku :)

Slika

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/