Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Opel Rekord C 2.2i salon 1970. https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=28211 |
Stranica 1 od 4 |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 13:40 ] |
Tema posta: | Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Još jednom pozdrav cijeloj ekipi. Krećem sa slikama od prvog auta i trenutno jedinog registriranog kojeg vozim svaki dan. Kupljen je u dosta zapuštenom stanju za cca 800eura (pisat ću cijene u eurima da vam se lakše orijentirat). Ja sam mu treći vlasnik i imao je stvarne kilometraže oko 117000km.Do 1995 je bio garažiran,a ovaj koji ga je meni prodao ga je dosta zapustio,jer je auto stalo na javnom parkingu i možda je on sa njime u tih 10ak godina napravio svega oko 15000km.Vrlo maloga je vozio.Imam od auta i servisnu knjigu i cijeli život je bio kod mene u Dubrovniku.Znam i prvog vlasnika.Auto je kupljeno u Njemačkoj te voženo do 1978 na njihovim tablama,jer je vlasnica bila njemica i živi u Dubrovniku. Original je bio bijele boje sa crvenom unutrašnjosti bez opreme.Čak je motor bio 1700N sa 66ks.Auto se nije čulo da radi ali je bivši vlasnik slabo održavao auto tako da je motor pošao u neku stvar.Imao sam doma 2.2 E moor kojeg sam 2004 god radio i potrošio u njega oko 1500eura onda.Cijeli generalno sređen ,te mi bilo žao da propada i stavih ga ui njega.Auto se preporodilo,napravio sam raketu. ![]() Evo slike kreću.Prvo kad sam ga kupio. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tad je auto još mjesec dana bio registriran,i sreća školjka mu je zdrava.Jedino to što je dobio od pozadi. Motor je tad još radio donekle ok,ali kad sam ga lakirao i registrirao kao oldtimera ona počeo cirkus sa motorom.3 puta sam u mjesec dana skidao glavu te mjenjao dihtiung,jer je kuhao i mješao vodu i ulje.Sreća ulje je završio u vodi,a ne obrnuto. Inače je trošio kao jedan šestak od 9 do 15 l pa pdlučih nikad više karburator. |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 13:48 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Evo počeli radovi na limariji. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | noise024 [ 19 Jan 2014 13:49 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Svaka čast ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 14:00 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Hebiga malo sam redosljed slika pobrkao,ali pohvatat će te. Odlučih se na drgu nijamsu boje,ne bijelu običnu,nego malo na bež i to obični akril lak,a boja je od mercedesa iz 1972 i super mu je sjela čak ljepša nego obična bijela.Lakiran je taman tu u toj garaži isuper je ispao,s obtirom da je vali bilo +5 stupnjeva i mirno tiho vrijeme. ![]() ![]() E onda je počeklo sastavljanje nakon par dana. Sve se ispoliralo,lakiralo i nova sjenila farova je dobio,te pozadi masku od commodorea i nove lampe. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sve lajsne sam ispolirao,i kompletirao.Taj je još bio sam original i zaboravih imao je mjenjač na volanu,a kasnije će te vidjet. Uglavnom počelo kompletiranje unutrašnjosti.Kupih najjeftinije navlake pošto su sicevi propali pa sam išao s njime u Split po druge kod jednog prijatelja koji ima hrpu ovih opela. |
Autoru: | pistre [ 19 Jan 2014 14:06 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
odlican izbor boje ! bas pristaje autu tog godista ! samo napred ![]() |
Autoru: | yugozakon [ 19 Jan 2014 14:09 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Odlicno izgleda,pravi smekerski auto! ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 14:10 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Evo slike sređivanja djelova,farovi,zadnje lampe i ostalo.Sve očišćeno,polirano,lakirano. ![]() ![]() Dobio je i bolje sijalice da se bolje vidi po noći.razlika je drastična. OSRAM NIGHT BREAKER.Preporuka svima. ![]() ![]() Stigli su i satovi od Rekorda c Sprinta sa original obrtomjerom i brojčanikom radne kilometraže ,što obični nema. ![]() ![]() ![]() Lakirao sam kazaljke,te stavio bijelo led osvjetljenje i ima čak original lampicu za rezervu dok obični nema,a ja sam je spojio preko elektronike koju sam isčupao iz table od omege a. |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 14:18 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Polako ljudi šećer na kraju. Evo ga skompletiran za tehnički.Sve standard i gume sa radkapama i krom obručima.Taj detalj ga isto začini. ![]() Normalno nabavljena i literatura za njega,servisna knjiga,onda knjiga o upotrebi te glavna knjiga o servisu i održavanju,pa stiglo još egzotike volan od commodorea a,te rekorda sprinta obložen u kožu i dodatne lampe i dodatni satovi. ![]() ![]() ![]() Napravio sam konzolu za satove i radio,te plombirao gore otvor radija i dobio je alternator od 80A senatora A sa klimom. ![]() |
Autoru: | chile [ 19 Jan 2014 14:20 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
kao nov ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 14:22 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Nije još kolega bit će. Evo malo interijera. ![]() ![]() EEEEEEEEEEEE,onda počeše muke oko motora. |
Autoru: | Mantaman [ 19 Jan 2014 14:24 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
ekstra, sad samo da ga cuvas ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 14:31 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Evo ga pokojni 1700 ode i dolazi nov 2200 Nije problem samo motor prebacit nego je trebalo prepraviti rezervar sa povratom goriva,te prebacih rezervar od kupea na njega i složihbakrene cijevi od 8mm za tlak i povrat,pa onda veći kiler za vodu. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Evo kako sam riješio problem sa papučom gasa pošto je na polugu,a treba na sajlu. ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 14:33 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Stavih i nove plinske amortizere od Kayabe. ![]() I njih sam prebacio sa kupea ,da ne propadaju dok njega ne sredim.Za njega ću uzeti nove. Drugo auto za voziti. |
Autoru: | civid [ 19 Jan 2014 14:45 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Svaka čast. Ove radkapne su propas' ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | camersajili [ 19 Jan 2014 14:59 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Ante V8 je napisao: Polako ljudi šećer na kraju. Evo ga skompletiran za tehnički.Sve standard i gume sa radkapama i krom obručima.Taj detalj ga isto začini. ![]() Ne zna se sta je lepse, auto ili ambijent okolo. ![]() |
Autoru: | Little Dragon [ 19 Jan 2014 15:14 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
strasan autic |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 15:14 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Nisu više na njemu jer kad je stavljen ovaj 2,2 mmotor auto se baš i nje moglo voziti na 13" gumama pa odlučih se na jedne bbs mahle felne što sam imao spremljene za drugo auto.Tako je dobio nove i gume ,prešao sam sa 175 70 13 na 195 50 15.Prednje su 6x15 et 13 a zadnje 7x15 et13 i posve drugo auto za voziti.Gume sam kupio Michelin Pilot Exalto .Super vozi ne čuju se i drže po mokrom i suhom isto. Uglavnom auto ide brutalno te puni sat i ide debelo ispod 10sec do 100km/h.Čak ga ni golf tdi ne može stići. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Evo ga u Trogiru na prvo duže putovanje ,kad sam išao po druge siceve za njega. Od Trogira do Dubrovnika udaljenosti nekih 250km je potrošio oko 17l benzina i to uz laganu vožnju od 60-90km/h po magistrali.Gdje god sam prošao svi su se okrećali za njim.Pa zar sam toliko ružan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nekako mi je bio šupalj sprijeda te mu stavih dodatna duga svjetla .Puno ljepše sad i agresivnije izgleda.Nisam bušio branik,nego napravio nosač pa ih zavidao na vezni lim unutar maske. ![]() Usput sam skinuo i ventilator s vodene pumpe te stavio električni.Puno ljepše motor radi,i manje troši. Evo još slika iz Splita gdje sam se našao s prijateljem koji ima Kadetta c s istim motorom. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 15:23 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Čekajte kolega bit će još ambijenta. U međuvremenu sam druge sicebve dao na tapiciranje.Rastavio sam ih i original presvlake poslao prijatelju u Zagreb da mi po njima napravi nove i to mebl štof ,a sa strane koža .Kako sam isto u međuvremenu kupio popola s jednim prijateljem istog za djelove ,koji je ležao u garaži od 1978,onda prebacih kedere šajbi sa lajsnama,te cijelu bež unutrašnjost na mog,tako sam siceve dao u bež boju isto. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 15:31 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Onda su počeli oldtimer skupovi ,prvo je išao u Makarsku u septembru,evo par slika i nismo se vratili praznih ruka od tamo.Pala je zahvala i pehar za sudjelovanje. ![]() ![]() ![]() U društvu je bio jako interesantnih auta. ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | AckoNI [ 19 Jan 2014 15:38 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
auuuu ![]() ![]() |
Autoru: | Mickey [ 19 Jan 2014 15:38 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Sta reci... ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | Marko993 [ 19 Jan 2014 15:38 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Svaka cast,prelep auto. ![]() |
Autoru: | Cvorke [ 19 Jan 2014 15:43 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Divota. ![]() ![]() |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 15:45 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Makete automobila su mi isto hobi pa ću posebno kad uvatim vremena utvoriti temu o njima jer ih imam gomilu. Inače pošto je imao getribu sa 4 brzine i 100km/h je bilo na skoro 3700 rpm te odlučih ugradit getribu sa 5 brzina koju sam imao na lageru.Jedino sam kardan dao kratit tako da sam prepravio i cijeli kardan od rekorda E ubacio na njega.Morao sam tunel otvoriti za šaltung. Što se tiče podnog tapisona koristio sam samoljepljvi što se inače koristi za oblaganje kutija zvučnika u autu,te je super ispalo nego da daje silne eure za original. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Izgleda šaltung preblizu ručnoj ali ne smetaju jedno drugome.Konzola mjenjača je od commodorea koju sam ispolirao i stavio drveni dekor. |
Autoru: | Ante V8 [ 19 Jan 2014 15:48 ] |
Tema posta: | Re: Opel Rekord C 2.2i salon 1970. |
Može kolega nije problem ,samo reci koju ćeš,a sad slijedi i video da vidite rekorda kako guli.Ovo je bilo samo pokusno,a tad nijsam još promjenio ni gumice prednje balans štange,nakon toga je auto puno upravljivije. Ovo nmi je prijatelj snimio dok sam ja njemu nešto radio oko auta. http://www.youtube.com/watch?v=eWnfeNIz ... e=youtu.be |
Stranica 1 od 4 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |