Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

CweLibra Turbo.
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=20088
Stranica 4 od 55

Autoru:  Otacon [ 18 Jun 2012 00:59 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

kad se vec menja neka bude najnaj :)
http://www.ebay.co.uk/itm/WOSSNER-PISTO ... 1e6158382e

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 01:11 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Zaboravih da dodam da ne planiram 900ks :)

Autoru:  Otacon [ 18 Jun 2012 10:01 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

pa koliko ce te kostati novi klipovi za clet? kovani bilo koje firme su nesto preko 500funti.

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 10:11 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Kod pistreta je to 5x jeftinije :)

Autoru:  webboy [ 18 Jun 2012 11:36 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Jeste, ali zato 50x krace traje :ludilo:


Vidi, razumem da hoćeš što pre da sedneš i pržiš i budeš najbrži baja u selo... ali nemoj da žuriš (devojčicu već imaš, pa nema potrebe :) ). Lagano, skupljaj parice, pa kupi stvarno kvalitetne stvari za taj motor.
A generalno, klipovi, klipnjače i ostale komponente motora nisu baš stvari koje bi da menjaš kao pojačala i zvučnike. Znači strpljivo, skupi pare, zameni jednom i nek traje narednih 500000km.

Autoru:  pistre [ 18 Jun 2012 11:39 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

ne lupaj brasho, sta fali klipovima fabrickim polovnim klipovima, kako oni mogu da traju krace od novih kovanih, uostalom koji ce mu full kovani klip, samo da mu cepa stubline bez potrebe, niti ima nadrndan motor, niti nitro i slicne stvari, a fabricki klipovi od let-a imaju kovano celo, sto je savrsenstvo i nema potrebe stavljati ciganije od full kovanih koji kostaju boga oca i nemaju svrhu na fabrickom motoru

Autoru:  webboy [ 18 Jun 2012 11:48 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Zato što nijedan LET motor ne završi svoju karijeru u fabričkom stanju... kad-tad će mu pasti na pamet da podiže snagu motora.
Kad već sve radi, nek radi kako treba i nema da brine nikad više u životu.

A za odgovor na pitanje "Kako fabrički polovni klipovi mogu da traju kraće od novih kovanih?" treba samo skinuti glavu V6 motora.

Autoru:  pistre [ 18 Jun 2012 11:51 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

fabricki klipovi guraju do 700 ks bez problema, pa ne vidim razlog stavljanja kineskih kovanih klipova :?

a i kakav v6 motor i slicno, ne kapiram nista

Autoru:  strokan [ 18 Jun 2012 12:15 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

E sad ga i ti pretera sa 700ks, ali mogu da drže 350ks da ne razmišljaš ni o čemu. A ne verujem da će cwelibra ići preko te snage. Tako da samo meći fabričke klipove i vozi

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 13:43 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Cwelibra ce prvo biti na fabrichkom setupu dugo a posle neshto sitno mozhda, zato trazhim fabrichke polovne klipove bez spamma nego ko ima ideju gde da nadjem nek javi. Brasho necu da budem najbrzhi baja u selo nego tamo u padini haha normalno da sam nestrpljiv da sklopim shto pre, ne planiram dat 900e+pp za neke klipove sa ebaya znachi polovnjak fabrichki i nek tera... Shta je uopshte problem sa klipovima XEa u LETu, odneo sam glavu na detaljnu proveru da vidimo shto je dizala temp, da li smetaju XE klipovi ili ne?

Autoru:  Otacon [ 18 Jun 2012 13:53 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

a hoces menjati i klipnjace,jer posle toliko godina gazenja i bog zna kakve voznje,mislim da bi trebao njih da zamenis i to skroz novim. Jer ako ode klipnjaca ode ceo motor u k...c.

Autoru:  DEXTER LE [ 18 Jun 2012 14:06 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

covek hoce samo fabrickih 204 konjica

Autoru:  webboy [ 18 Jun 2012 14:07 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Tako sam i ja mislio kad sam kupiio turbaka pre 2 godine :D

Autoru:  Otacon [ 18 Jun 2012 14:25 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Citiraj:
covek hoce samo fabrickih 204 konjica

ko da si rekao covek hoce 50konja. posle 20godina voznje i to ko zna kakve,da bi bio miran sledecih x godina da mozes da nastavis da ga vozis kako je predvidjen, treba promeniti klipove(slazem se da su originalni bolje resenje od kovanih) i klipnjace koje se vec 20godina rastezu ko zvake na 7k obrtaja. Ako mu zvizne klipnjaca nece mu ostati ni od bloka ni od coscast glave nista.

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 14:29 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

@VIBOJ I josh nisi stigo do tih 204ks :)

dextere nadji klipe sa klipnjachama za glavu si me ispalio :p ako ova moja prodje testiranje vraticu je (mada mozhda i ne prodje) pa cu drugom prilikom kad kupim 999e klipe da stavim i coscast onaj sa ebay.de shto je 565e :D

@otacon koje klipnjache da turim ali da nisu sa ebay.uk nego kod nas neke bugarske ;)

Autoru:  kvcali [ 18 Jun 2012 16:23 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

glavu mozes i od :xe: da stavis, verovatno znas a nije lose podsetiti, iste si 100%.

proveri ti koje su ti brege tu, ako imas brojeve sa njih daj da utvrdimo da i one nisu sa XE-a jer takve ne valjaju posebno izduvna, ova druga moze i da prodje :wink:

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 16:27 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Slikao sam jednu po broju je od XE :( stavicu slike vecheras..

Autoru:  strokan [ 18 Jun 2012 16:48 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Ма какво мењање клипњача. Набави само ти половне клипове од лета, спакуј све то и вози се.

Autoru:  Gagi87 [ 18 Jun 2012 18:28 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

http://www.youtube.com/watch?v=qG4IaHgq ... re=related

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 18:35 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Vrhunski gagi!

Autoru:  Gagi87 [ 18 Jun 2012 20:05 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

opasna bakuta ne mogu da verujem na koje prevare su spremni ljudi

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 23:29 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Dosta zajebancije, chitao sam malo po netu i vidim da XE klipovi u LETu i dupli dihtung nisu nishta strano, iako moj majstor tvrdi da je to pakovano za prodaju ja vidim po netu da ljudi stavljaju i po 3 dihtunga sa ovim klipovima zbog kompresije isto tako vidim i da obradjuju XE klipove da budu kao let odozgo... Poshto polovne LET ne mogu naci brzo da bih sklopio motor, novi po prodavnicama verovatno nisu reshenje a one ebay 600+e varijante zasad ne bih, ako ima znalaca neka kazhu kako da se sklopi sa ovakvim setupom i da shljaka kako treba, ne razumem se toliko u motor niti sam se do sada majao :)... Prichao sam sa bakicom danas chovek ili stvarno nije nishta budzhio ili je chvrsto odluchio da nishta ne kazhe prichali smo dugo vishe puta sam mu reko da mi kazhe na shta josh da obratim pazhnju ali on je rekao da nije otvarao motor, ako uzmemo u obzir da su 2 dihtunga i XE klipovi dosta zastupljeni onda je moguce i da nije... Glava ide sutra na test i obradu ako valja i nju bih vratio jer i ne verujem da je previshe obradjivana kao shto smo mislili na osnovu 2 dihtunga... Majstor kod koga je auto nije za neke budzhevine on lepo uzme dihtung odgovarajuci za taj motor i stezhe glavu po propisu a sad shto mozhda treba 2 dihtunga ili shta ja znam da se obori kompresija on se u to ne bi upushtao :)

Evo slika bregastih slikao sam samo broj jedne i vidim da je XE?
SlikaSlika

Slika dizni pre chishcenja nisu bile jednake...
Slika

SlikaSlika

@KVCALI ti si ovde najvishe od koristi :) proverili smo turbo naravno da ima luft unutra ;) reci shto ne valjaju ove bregaste od XE-a na let, da jurim i njih da menjam ali kolko vidim teshko cu naci...

Autoru:  webboy [ 18 Jun 2012 23:44 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Cwele zajebava pošten narod svojim RC džipom

http://vukajlija.com/reakcije/7293

Autoru:  kvcali [ 18 Jun 2012 23:46 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Nemam na ovom kompu sad, pogledacu ti sutra sa kojeg je motora ova brega, daj broj i druge, pa da za obe utvrdimo :wink:

Autoru:  CweLe [ 18 Jun 2012 23:49 ]
Tema posta:  Re: CweLibra Turbo.

Javicu sutra drugi broj nisam ni gledao, iskreno mislio sam da su obe iste ahahaha

Stranica 4 od 55 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/