Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Astra G 1.7DTi
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=20045
Stranica 1 od 1

Autoru:  radicko [ 05 Jun 2012 17:18 ]
Tema posta:  Opel Astra G 1.7DTi

opel astra g 1.7 dti isuzu motor 2000 god vozim je godinu dana,zamenjene su pakne,gurtne sve 4-i gume,odradjen je veliki i mali servis( kaisevi,pumpa za vodu,spaneri,filteri i ulja) ociscen je egr ventil i usisna grana,grejaci motora,potrebno je jos ponesto naravno manje bitno :)


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Postoji jedan problem koji ne znam da resim pa pomozite vasim znanjem i iskustvima: ociscen je egr ventil i usisna grana i sve ostalo,zamenjen je senzor poloz radilice jer je dijagnostika pokazala te greske,medjutim kada krenem na duzi put npr za bg ili jug auto putem auto prosto leti od 0 do 160 km/h cim usporim na 60 km/h ili stanem i auto radi na leru upali mi se zuta lampica sa kljucem i tu je sa preticanjem i brzom voznjom kraj dok ne ugasim auto i skinem plus klemu na 2 min najvise! auto je posle ok dok opet ne usporim ili stanem npr semafor ili naplatna rampa! problem je da auto na vecim obrtajima od trenutka prvog paljenja ujeda sve dok ne ostane da radi na leru jedno 2 min i upali lampicu posle koje je osetna razlika! DA LI JE TO PAD PRITISKA NEGDE PORED EGR-a I VAKUM CREVA ILI INTER KULERA pa na vecim obr ostvari taj pritisak u svemu tome,a na ler gasu nemoze to da ostvari ? NA DIJAGNOSTICI I DALJE POKAZUJE EGR VENTIL A VAKUMSKI SENZORI SU OK MISLIM VUCU VAZDUH,TANKA CREVA SU SVA ZAMENJENA,OSIM STO NIKAD NISAM PROVERIO INTER KULER HLADNJAK....

Autoru:  Godza [ 05 Jun 2012 19:47 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra G 1.7DTi

Koja je greska p 400 da li se greska, problem pojavila posle ciscenja usisne grane ili je bila prisutna od ranije.

Proverite vakumski egr (alatom) vakum pumpom, proverite pritisak od alternatora vakum pumpom, moguce da magnetni ventil egr ventila pravi problem.

Autoru:  radicko [ 07 Jun 2012 16:32 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra G 1.7DTi

pre ciscenja usisne grane auto se gusio pri prebacivanju iz prve u drugu brzinu. kada sam skinuo egr ventil usisna i egr su bili puni(zacepljeni) skroz pa sam ocistio sve i na usisnoj je bio senzor pritiska koji je isto bio pun garezi i polomljen njegov ulazni deo koji sam ocistio isprao i zalepio privremeno. posle toga auto se nije gusio vise osim sto duzim stajanjem na leru upali lampicu auto sa kljucem koja se ranije nije palila vec gorela non stop i preko 120 km/h auto nije hteo da ide... na dijagnostici pokazuje posle ciscenja samo egr ventil,u voznji stanem na 2 min upalim auto ponovo i sve je ok dok ne usporim..... ok provericu i magnetni ventil egr ventila moguce je da su oslabeli ....
Jos jedno pitanje: caure i gumice vodenog prostora se nalaze ispod poklopca bregastih ventila? da li se to sa lakocom menja ili je potreban neki spec alat pa moram u servis?? PS: kod nas u boru su opasni serviseri nema bolje :)

Autoru:  kvcali [ 07 Jun 2012 17:22 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra G 1.7DTi

Za to ti treba dobar majstor i alat, evo ovde saveta

viewtopic.php?f=22&t=10308

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/