Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Frontera Sport 2.0 115 ks
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=13885
Stranica 1 od 2

Autoru:  pirke auspuh [ 27 Feb 2011 20:07 ]
Tema posta:  Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Mozda nije za temu Garaza al kad nema teme za livadu stavicu je ovde.
Ljudi je li moguce da niko drugi sa foruma ne vozi Fronteru.Nije to bas toliko rdjav auto,bar ova kratka.
Kao sto mnogi znaju kupio sam je prosle godine,vozi je uglavnom moja zena.Za dosadasnjih 20 000 km mi nije zadavala probleme . Inace sada ima predjenih 157 000.

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlika

Autoru:  pirke auspuh [ 27 Feb 2011 20:23 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Ovo su slike sa jedne setnje u koju sam je izveo da ne izgubi kondiciju jer ako terenac ne silazi sa asfalta to ti je kao da ker ne izlazi iz stana.

SlikaSlikaSlikaSlika
Slika

Autoru:  DRAGANCE [ 27 Feb 2011 20:24 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

zaista , ladno niko ne vozi fronteru.. aj pirke otvaraj sezonu i dovuci jos terenaca u klub

Autoru:  kvcali [ 27 Feb 2011 20:29 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Svidja mi se sto ove frontere imaju sasiju, a ne ko ovi novi sminkeraji samonosecu karoseriju.
Sta ima od pogona, tj. prenosa reduktor, blokadu...

Autoru:  pirke auspuh [ 27 Feb 2011 20:40 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Pogon stalni na zadnje tockove 4x4 brzohodna kao i 4x4 sporohodna.Na prednjim tockovima ima Lockomate koji sami ukopcavaju kad ukljucis pogon.Nema blokadu diferencijala. Inace vozilo je fabrika dobro pripremila za lose terenske uslove,sasija ozbiljno uradjena(uporedjivao sam sa mnogim drugim dzipovima) ispod motora zastitni lim od 3mm. ispod reduktora 5mm,ispod rezervoara 2mm,znaci nasukavanje ne moze izazvati teze posledice.
Viljuske kao i sve na trapovima daleko jace nego na nekom starijim a ove fensi SUV-ove nema smisla uporedjivati.

Autoru:  kvcali [ 27 Feb 2011 20:46 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Koliko sam shvatio pogon je nazad a mozes da ukljucis 4x4 i on je mehanicki nema neke elektronike koja to kontrolise

Autoru:  VladanMan [ 27 Feb 2011 21:25 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Odlicno izgleda auto...Inace kada sam imao ono 15-ak godina, mnogo sam se lozio na fronteru...
Koliko se krecu sada cene frontera?

Autoru:  djo [ 27 Feb 2011 21:41 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Isti slucaj,i pored svih prica o losim motorima i kvarovima
hteo sam da je imam :aplauz:
mada mislim da su sve te price rekla kazala ko i sa svim vozilima

Autoru:  anoksa81 [ 27 Feb 2011 21:55 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Lep autic-dzipce, svaka cast za ambijent.
nisam imao pojma zat e zastitne limove, znaci prava je makina :postovanje:

Autoru:  Pedja [ 27 Feb 2011 22:15 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Ja sam se lozio da kupim Fronteru,kada sam video da je 95-to godiste neka osrednja frontera 4000e odustao sam :(

Autoru:  bozza [ 27 Feb 2011 22:30 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

VladanMan je napisao:
Odlicno izgleda auto...Inace kada sam imao ono 15-ak godina, mnogo sam se lozio na fronteru...
Koliko se krecu sada cene frontera?


krecu se cak i do 5.000e
skoro sam ja gledao jednu u nisu,covek je prodavao,2.0i kratka,trazio je 4.800
bila je u ekstra stanju

Autoru:  Paja Azdaja [ 27 Feb 2011 22:31 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Ja gotivim onu dugacku. :wow

Autoru:  Pedja [ 27 Feb 2011 22:50 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Evo neka Niska koja se vuce po oglasima
http://www.polovniautomobili.com/oglas9 ... 631084200/
http://www.polovniautomobili.com/oglas9 ... _frontera/

Autoru:  pirke auspuh [ 28 Feb 2011 21:30 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Auto kao i svaki ima neke sitne manice,ono sto se meni ne svidja je npr,upada u rikverc direktno iz pete i bas moras da pazis da ne ostris zupcanike,losa preglednost nazad kao i kod skoro svih kratkih dzipova.Velika zamerka za zadnju klupu,uska i neudobna nju cu menjati sigurno.
Onda ulazenje nazad je moguce samo ako si mrsav kao ja ,debeli nema sanse da se uvuku.
Ali pored svega moja zena nece ni da cuje za prodaju.

Autoru:  ciiile [ 02 Mar 2013 03:44 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

koliko je komplikovano ubaciti C20XE u ovakav auto?

Autoru:  laki_81 [ 02 Mar 2013 19:49 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

lepa frontera pirke :love:
lego bi XE ko dupe na nosu trebalo bi samo izduvni granu prepraviti i prebaciti karter i cevcugu za ulje sa sa c20ne iz omege ili ove frontere. ali obzirom da je ovo dzip i ako bi se isti koristio za svoju osnovne namenu a to je voznja po terenu,van asvalta,ubacivanje XE-a bi bila cista glupost jer je koncepcija motora kompletno pogresna za taj nacin koriscenja...

ja sam odavno hteo da kupim dugacku,cak sam je i bio uzeo na probu ali me je strasno razocarala sto se tice prohodnosti obzirom da nema mehanicke blokade diferencijala a ja sam je bas za bespuce hteo :banghead: ima kombinacija da se prebace delovi sa Isuzu troopera mislim,ali to onda izadje papreno...

njena najveca mana je sto bez zestoke investicije ne moze ovo:
http://www.youtube.com/watch?v=gEfHBsyugkw

Autoru:  speedy_ns [ 02 Mar 2013 20:17 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Ajde da kažem i ja nešto kao neko ko ju je vozio 14 godina.
Razlika između Isuzu Troopera i Frontere je znak na haubi. Dele komplet šasiju, diferencijal, reduktor, lokomate itd. Tako da ne znam na šta misliš da bi menjao.
Moje iskustvo je takvo da je u off roadu manje više ista kao npr Niva. Imao sam par situacija gde sam imao priliku pošteno da ih uporedim.
Najbitnija stavka su ti gume, ja predpostavljam da je ta koju si ti vozio imama gume za asfalt. A to ti je kao da ideš na klizanje u patikama npr.
Po meni ubacivanje motora koji nikad nije išao ni u jedan Opel podužno postavljen je besmislica. Puno tu treba budženja da bi to radilo, i ne isplati se.
Što se tiče poređenja sa Uazom, naravno da nema prohodnost kao on, ali zato ima servo, klimu, i dovoljno udobna sedišta da sa njom odeš npr na more.
Ako ti je to baš toliko važno, može i to da se napravi, uz određena ulaganja.
Evo npr ovaj auto : http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _20b_plin/
Predhodni vlasnik ju je radio za takmičenja, inače se bavi održavanjem terenaca, i ovo je auto kojem je malo koji terenac u Srbiji mogao da parira, a ima fabričlki 2.0 motor.
Da, ako ti je toliko bitno da teraš auto kroz metar snega, kupiš lance za 1000 dinara i kraj priče. Pitaj Acu (cotra) da ti pošalje slike gde je po Rajcu terao svoju Fronteru...

Autoru:  haustor [ 02 Mar 2013 23:23 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Miljane Fronterica je kao bombonica....prelepa je....

Autoru:  ciiile [ 03 Mar 2013 00:03 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

ne kontam sto je to besmisleno? za teren mi i ne treba neka posebna snaga ali bi joj na asfaltu prijalo tih 30-40ks vise :)

Autoru:  laki_81 [ 03 Mar 2013 05:27 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

speedy masis malo.... ne sporim poredjenje za gume i patike ali je to manje bitna stvar, kakve veze imaju gume kad jedan tocak ostane da visi u vazduhu a ti ne mozes da zablokiras dif? tu jedino cekrk pomaze...
1) okrenuti XE uzduzno je kalaj posao za onoga ko zna sta treba da radi, jedino sto mora da se pravi je izduvna grana. taj motor nije podesan za fronteru iz istog razloga iz kog masina iz Hayabuse nebi valjala u putnickom autu,bez obzira na svoju konjazu..
2) sem znacke na haubi,frontera i isuzu se razlikuju jos po nekim "sitnicama". Npr imaju isti oblik sasije,ali je fronterina jaca od debljeg materijala i manje podlozna koroziji...i jos nesto vrlo bitno: Pojedini modeli Isuzu su imali pozadi LSD a frontera ne , a to utice na prohodnost poprilicno. jedan od omoljenih apgrejdova vlasnika fronter preko grane je upravo zamena fronterinog zadnjeg mosta isuzijevim ..
3) Frontera je dzip,tj. terensko vozilo. a to onda znaci da to isto treba da mogu da ga vozim i po terenu, a tamo ima i snega i brda i potoka i blata... lanci su nuzno zlo druze. e sad to sto sada "terensko vozilo" sluzi da se u selu pokaze ciji tata ima dublji dzep a ne da bi se koristilo za ono za sta bi trebalo pa fabrike prave igracke za snobove a ne terence to je posebna prica.
4) obzirom na odnos ulozeno-pruzeno frontera je daleko iza Lade kad je voznja po terenu u pitanju. Jos jedna stvar: Nemci Fronteru racunaju u DZIP. Rusi ladu u TERENSKI AUTOMOBIL,dakle ona nije dzip po njima. UAZ je DZIP i u fronterinoj "klasi".
koja serijska Frontera moze da stane serijskom UAZ-u na crtu van asvalta?

5) 1.maja. 2006. :kotlic: :steva: sam kadetom 1.6 izaso na vrh Kablara,na 20m od repetitora. Kad je poceo da pali gume na kamenu jer od nagiba vise nije mogao napred, okrenuli smo ga u sumi, dva bilmeza od po sto kila se popela na haubu i u rikverc sam ga isterao do gore i to bez lanaca. ima drugar i par slika... ako cemo po tvojoj logici onda je i kadet dobar terenac isto kao i ta frontera sto se popela na Rajac jer je izasao gore.. :ludilo1: frontera je prelep auto sa nazalost ocajnom prohodnoscu u izvornoj varijanti.... a sve se da doraditi naravno... :ok:
da ne kvarimo vise coveku garazu :ziveli:

Autoru:  speedy_ns [ 03 Mar 2013 12:08 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Sad ću da budem malo vulgaran, ali neke stvari je nemoguće uraditi, kao npr kuče naučiti da vozi bicikl...
Ja sam taj auto vozio 14 godina. Na Staru planinu, gde je izlazila na 40cm snega do Babinog zuba, vadio sam 2x Patrol iz blata i snega, i nizbrdo vukao Fiat Uno nekog domorodca koji je hitno morao u Niš.
Sa Nivama smo redovno išli u lov poi Bosni i Vojvodini i nikad, ponavljam, NIKAD se nije desilo da se Frontera zaglavi, a da Niva prođe, i obrnuto. Kad bi se zaglavili, zaglavila bi se oba. Terao sam je u vodi do haube kroz Dunav na mestima gde drugarov Discovery nije smeo ni da prismrdi. Prošle nedelje smo vadili neki gliser iz vode, momak se sa Terranom zaglavio u pesak, izvukla ih je prijateljeva Frontera.
Nisi ti prvi ko pljuje taj auto, navikao sam na to, kao što sam navikao i da se ljudi krste kad vide šta sve ''sakata Frontera'' može da uradi.
Naravno, ako ti treba auto isključivo za drndanje po nekim terenima, ne treba ni da razmišljaš o Fronteri. Mada ja ni Nivu ni Uaza ne bih nikad kupio pre nje..

Autoru:  laki_81 [ 03 Mar 2013 12:29 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

oooo tvdoglavi covece :D mogao si procitati gore da Niva i Frontera ne spadaju u istu klasu :dedica:
uporno poredis babe i zabe...
daj unesi malo objektivnosti, nos stop se busas nekim subjektivnim iskustvom...
cinjenica je da je frontera kao dzip osakacena neimanjem mehanickih blokada svidelo se to tebi ili ne. Bilo bi lepo ako bi se ponekad izneo i neki tehnicki argument u odbranu svog mezimca (doduse ne u fazonu da je ista ko i isuzu samo razlika u znackici a to nije tako) a ne samo busanje u prsa u fazionu: "U MOGA TATKA NAJVECA JE PATKA..." :ludilo1:

aj de ne trujemo coveku vise ovde,ako bude bilo prilike nekad da se sretnemo pa da uz neko pivo prodiskutovacemo svaki terenac koji postoji do zadnjega srafa. :ziveli: I ja se mlatim sa nima neko vreme :": ...

Autoru:  pirke auspuh [ 03 Mar 2013 12:32 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Ha ha ,ne kvarite mi vi garazu jer odavno sam prodao Fronteru. :wink:
I ja sam razmisljao o ubacivanju XE-a u Fronteru jer je realno slab NE za njenu tezinu ali nisam hteo jer mi se u voznji nije dopala kao auto a i motor mi je bio sa 140 000 i bio je bukvalno kao nov kao i uostalom ceo auto.

Ovo sam vec negde pisao ali napisacu i ovdde posto se prica o tome. Ja nisam mogao da se pozalim na moju Fronteru sto se tice kvarova itd jer je to mozda bila jedna od najboljih primeraka u zemlji a ja bolji nisam video. Bukvalno je bila sa 15 godina kao auto star 2 godine.
Ali je to definitivno jedan od najnesposobnojih terenaca,odgovorno tvrdim.
-terenske sposobnosti su jako lose iz vise razloga,nemogucnost blokade diff-a ,nedostatak centralnog diff-a. Sto znaci ako na snegu ili blatu prokliza potpuno jedna osovina ostaje ti jedan tocak koji ce te tesko spasiti. Poredjenja radi tamo gde stara panda 4x4 izadje sa prednjom ja sa zadnjom mogu da se slikam a tamo gde ja sa 4x4 jedva izadjem Panda iskoci kao luda.

Preglednost -katastrofa mada svi krupniji terenci imaju taj problem. Kad sam izasao iz Nive i seo u Fronteru imao sam osecaj da vozim autobus,nikako da skapiram gde mogu da se provucem a gde ne mogu.Dok sa Nivom imam osecaj da vozim BMX-BICIKL.

I na kraju voznja po normalnom putu nista ne valja,nekako je sva nezgrapna,poput Lade(ne bas toliko ali slicno)
Menjac previse napred moras bukvalno da pruzis ruku da presaltas,sto kod Terana 1 bukvalno pada u sake. Samo kretanje kao da pokreces manji kamion.
I da ne zaboravim ovo vazi samo za Sport verziju,nazad ulaze samo ljudi do 80 kg. Starije i teze pokretne osobe nema sanse.
Vrata su malo kratka a zadnja klupa preuska i preniska kad sednes kao da sedis na podu. To je kod Frontere B malo popravljeno kao i sto je dodat mali prozor da smanji mrtav ugao u srednjem stubu.
jEDNOM TIPU SAM JE NUDIO dZABE AKO USPE DA UDJE I SEDNE NA ZADNJU KLUPU. sa 130 kg nije imao sanse.

I odrazavanje ,samo motor je Opel a sve ostalo Isuzu i vrlo skupo,osim ako neko nema kombinaciju da se snadje jeftinije.
Mada teap realno i ne propada ako ga bas ne teras po nedodjijama stalno.
Jos jedna mana na 2.0 benzincu-grejanje neverovatno lose,toliko lose da imas problem da odmagli stakla kad je minus ,sta sve nisam probao ali ne vredi zajebali inzenjeri ceo sistem,koju god sa zimi video bila je sva zamagljena.

Udavio sam verujem ali ovo je najvise savet za one koji bi je mozda kupili.

VECINA DZIPOVA JE BOLJA OD FRONTERE I NE PREPORUCUJEM JE UOPSTE! :ots:

Autoru:  speedy_ns [ 03 Mar 2013 12:44 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

Ja se trudim da bidem objektivan, al šta ću, ja sam taj auto voleo više od bilo kog drugog koji sam vozio, i postoji šansa da ga opet kupim.
Vozio sam i Nivu i Terrano i Patrol i da ne nabrajam, i nekako sam opet naginjao ka Fronteri.
Moja je imala oko 20k kad sam je kupio, i oko 320 kad sam je prodao. Za svo to vreme auto nijednom nije stao, imao je nekoliko sitnih bagova, poput merača goriva koji nikad nije radio i povremenog paljenja lamice za ulje, ali to grejanje koje spominješ je definitivno najveći problem kod svih Frontera. Ja sam to rešio ugradnjom Webasta.
Što se tiče terenske vožnje, Frontera i nije zamišljena kao surovi terenac, ali opet tvrdim da uz manje izmene može da prođe svuda.
Gabariti jesu problem, ali i na to se čovek navikne.
Performanse nema nikakve, ali opet to je kamionče, ne auto za trke. Niva je odličan terenac, ali npr ja ako krenem u Bosnu u lov Nivom, sa 2m i 105kg izvršio bi samoubistvo do Rume. Dok mi sa Fronterom to nikad nije bio problem.
Teško je napraviti auto koji će svima da odgovara, a kako nama uglavnom finansije ne dozvoljavaju da imamo više vozila, Frontera je po meni sasvim solidan auto za svaki dan. jedini problem, ujedno i razlog zašto sam ja moju prodao je besmislena cifra za registraciju...

Autoru:  ciiile [ 03 Mar 2013 20:46 ]
Tema posta:  Re: Opel Frontera Sport 2.0 115 ks

speedy_ns je napisao:
Sa Nivama smo redovno išli u lov poi Bosni i Vojvodini i nikad, ponavljam, NIKAD se nije desilo da se Frontera zaglavi, a da Niva prođe, i obrnuto. Kad bi se zaglavili, zaglavila bi se oba. Terao sam je u vodi do haube kroz Dunav na mestima gde drugarov Discovery nije smeo ni da prismrdi. Prošle nedelje smo vadili neki gliser iz vode, momak se sa Terranom zaglavio u pesak, izvukla ih je prijateljeva Frontera.
Nisi ti prvi ko pljuje taj auto, navikao sam na to, kao što sam navikao i da se ljudi krste kad vide šta sve ''sakata Frontera'' može da uradi.
Naravno, ako ti treba auto isključivo za drndanje po nekim terenima, ne treba ni da razmišljaš o Fronteri. Mada ja ni Nivu ni Uaza ne bih nikad kupio pre nje..

svaka ti je na mestu ;) a za grejanje se ne bih slozio, moja topi plastike!

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/