Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kadett GSI 8V "C20NE"
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=13568
Stranica 1 od 3

Autoru:  shone190 [ 09 Feb 2011 15:56 ]
Tema posta:  Kadett GSI 8V "C20NE"

Upravo kupljen Opel Kadett GSI 8V sa C20NE motorom. Auto je inace namenjen mom caletu, a njegov Escort ide na dobos, doslo vreme da se vozi k'o covek :)

GSI je 1986g, motor dobro poznati 2.0 sa 115KS/5600rpm i 170Nm/2600rpm, od opreme ima siber, standardno digitalnu tablu i board komp, tacnije onu signalizaciju kojekakvih nedostataka tecnosti, sijalica i slicno. Alu felne su 14", 6J ET27. Ono sto je najbitnije od svega je da je kupljen od prvog vlasnika u Srbiji i u njegovom posedu je od 1993g, a uvezen je iz Austrije. Na njemu je prva boja i nisam mogao da verujem svojim ocima kada sam video da nikada nista na njemu nije radjeno, cak ni rubovi, koji su sada posle 24-25g ipak zreli za zamenu :) Patos je kao nov, nigde trunke rdje, a nije ni cudo posto je auto bio garaziran evo skoro 18g. Jeste da je iscukan sa svih strana i da ima solidno da se radi po tom pitanju sto se da videti na slikama, ali nista specijalno.
Za divno cudo, nabasao sam na GSI bez bad look haube i cak ima i onaj fabricki Opel znak na njoj koji nisam video godinama. Veoma bitna stavka mi je sto ima i BRC plinski uredjaj sa tocak bocom i to atestiran.
Na autu naravno ima stvarcica koje treba odraditi, ali polako, bitno je da je kupljen, Gume su zrele za zamenu, napred levo nesto solidno lupka kada se predje preko rupa, verovatno kugla, solja amortizera i mozda jos stosta, na benzin radi kao na tri cilindra, najverovatnije zapusena neka od dizna posto se vozio redovno na plin. Na plin radi kao sat, koci odlicno, malo vuce u levu stranu i trese volan, ali me i ne cudi posto sumnjam da je trap stelovan u poslednjih nekoliko godina :), a i gume su lomina, i krive su 100%. Koliko sam jos primetio onako ovlas, ventilator kabine ne radi i brisaci se zaustavljaju malo pre skroz donjeg polozaja, onako ostanu 2-3cm podignuti. Motor je suv, nigde nista ne curi, ne dimi, veoma lepo vuce, a nisam ga cimao nista posebno da mi se nesto ne bi raspalo pre nego ga dovezem do kuce :)

Uglavnom, slede radovi na njemu da se malo upristoji i registruje, uglavnom, stigao je u prave ruke sto se toga tice. Ipak, najlepse mi je od svega cena po kojoj sam ga kupio, a to je tacno 625e :) :) :)

Evo i malo slika od malopre.

SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika
Slika

Autoru:  webboy [ 09 Feb 2011 16:09 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Jos jedan GSI u familiji.. cestitamo :)

Fina kupovina, nema sta.

Autoru:  strokan [ 09 Feb 2011 16:11 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Enterijer izlgeda ok... oko limarije vidi se da ima posla.. Kakav je motor?

Autoru:  Bojan_NBG [ 09 Feb 2011 16:18 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Za te pare, odličan auto, sad samo da nateraš ćaleta da se odrekne Escorta :ludilo: :ne: :respekt:

Autoru:  volim_opela [ 09 Feb 2011 16:54 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Cestitamo! :gsi: :ne:

Odlicna kupovina! Dobro je sto je prva farba i pored toga sto ces imati posla oko limarije, bar znas da niko nije fusario nista pre tebe! :ok:

Autoru:  shone190 [ 09 Feb 2011 16:55 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Vec je nateran :) Sto se tice motora, nigde ne curi ulje, ne dimi, vuce odlicno, tako da koliko sam mogao na osnovu toga i voznje od 50-ak km da vidim, u veoma dobrom je stanju.

Autoru:  shone190 [ 09 Feb 2011 16:56 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Naravno, najbitnije je da nije gitovan i varen, a sve su ovo sitnice koje treba srediti, nece auto ici na izlozbu pa da treba ulagati hiljade eura u njega. Taman ce cale imati da se zanima posto dolazi polako lepo vreme, pa kad nema posla, eto mu onda posla na autu :)

Autoru:  Zoki SO [ 09 Feb 2011 20:18 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Dosao :gsi: u prave ruke,bice ponovo rodjen :respekt:

Autoru:  pistre [ 09 Feb 2011 20:26 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

kuku na sta lici :D pa sta ti je ovo trebalo :D

a bogami truo je on mnogo cim su mu vrata tako spala, tako da teraj ti to dok ide i posle u reku, za te pare ce se isplatiti, sto se ulaganja u limariju tice, ne isplati se, jer kao da je dosao sa fronta

Autoru:  DARKO [ 09 Feb 2011 21:06 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

bice to dobar gsi uz manja ulaganja,cini mi se da sam ga video juce u zemunu :scratch: ili je to bio neki drugi

Autoru:  shone190 [ 09 Feb 2011 21:40 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

@pistre

Ma kakvi truo bre, mozda ti se cini na slikama, ne mozes da verujes kako je dobar limarijski osim ovih rubova. Cuknut je bio malo napred u ovo krilo sto se i vidi, pa je malo korodiralo i zakacena je malo hauba, vidi se na slici, sitnica. Ostalo je sve bukvalno kao novo, nema nigde ni trunke rdje niti u motornom prostoru, niti na patosu niti u gepeku. Kakva vrata su pala??? Vrata se zatvaraju bukvalno sa jednim prstom i ulezu kao nova sa obe strane. Sto se tice ulaganja u limariju, menjaju se rubovi, krilo se sredjuje kao i hauba na ova dva dela gde je malo cuknuta i to je cela "avantura" sa limarijom, a auto ce se komplet polirati posto je ipak fabricka boja, pa je "malo" izbledela :)

Ja iskreno nisam nikada video GSI sa bolje ocuvanom limarijom u smislu da nista nije gitovano, vareno, farbano i slicno. Mozda se na ovim slikama ne vidi lepo, ali za vikend cu da ga operem i uslikam vise slika iz blizine, a i odozdo :), da se vidi kakva je limarija.

I da, ova kuka leti napolje prvom prilikom :)

Nije u Zemunu bio, ovaj je doteran iz okoline Indjije.

Autoru:  volim_opela [ 09 Feb 2011 22:00 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Ja verujem da je zdrav limarijski, iako zbog ovih rubova izgleda dosta strasno. :) I moj Kadett je '86-to, a zdrav mu je i patos i kosevi i gepek i sve sem rubova koji su jednom menjani za ovih 25 god (kod prethodnog vlasnika) pre 8 god, pa ih je potrebno opet zameniti. Inace i pragovi su mi jos uvek fabricki, :respekt: pa cu i njih zameniti kad budem radio limariju...

Sto se tice tog levog krila na tvom Kadettu, meni ovako sa slika izgleda da je koroziralo usled nedostatka one plastike koja dolazi ispod krila (plasticno potkrilo). Ti najbolje znas, fali li ta plastika ili ne, ali kazem, tako korozira kad je nema...

Autoru:  kvcali [ 09 Feb 2011 22:04 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Lepo ako kazes da je tako, al sa slika sto kaze pistre deluje ko da je sa staljingrada doteran :D
mada slike lazu samo tako, doduse uvek ulepsavaju ali ovde je ipak kontra stvar :ludilo:
Aj srecno u radovima :ots:

Autoru:  shone190 [ 09 Feb 2011 22:11 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Vise deluje da je sa fronta dosao, nego sto je to tako uzivo :) :) :)
Najvise ga je.u ovi rubovi koji kao da su ih svinje grizle :), ali nikada nisu menjani kao ni nista drugo na njemu, a krilo je najmanji problem kao i ona plastika ispod, koju inace ima.

Uglavnom da ne duzimo, slede lepse slike za vikend posle pranja, kao i pocetak radova :)

Autoru:  dzony [ 09 Feb 2011 23:35 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Shone brate, pistre kad vidi da je rub truo (u tvom slucaju rub ne postoji :D ) po njemu je to truo auto skroz.. tako da se ne uzbudjuj :D

Autoru:  4motion [ 10 Feb 2011 13:04 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

mrzim te :ludilo2:
gledao sam ga i neckam se ocu necu....
trazio je 700e za njega....

lepo lepo, opet dosao u dobre ruke

e da, mrzim te :ludilo:

Autoru:  shone190 [ 10 Feb 2011 14:07 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Heheh, cim sam ga video nisam mogao da odolim, pogotovo za ove pare :)

Autoru:  Night Rider [ 10 Feb 2011 14:42 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Cestitam na kupovini :ok:
Ima dosta posla oko njega deluje prilicno ofucano.

Nisi ga mnogo platio mada ne kapiram sto si prodavao onog starog sivog kadeta kada je bio kao nov a srecivanje ovoga prilazi njegovoj prodajnoj ceni!

Autoru:  shone190 [ 10 Feb 2011 15:55 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Sredjivanje ovog nije ni blizu njegovoj prodajnoj ceni, a sivi niti je imao plin niti je imao gume, imao je slikove :) Za sredjivanje ovoga mi treba 300-400e da bih ga doveo u pristojno stanje za voznju, a posto cale prelazi godisnje jedno 5000km, njemu je to i vise nego dovoljno. Ne planiram od njega da pravim auto za izlozbu, zamena rubova, sredjivanje branika i levog krila, all seasons gume, ulje filteri i vozi :) Auto mnogo bolje izgleda uzivo, ne znam ni sam kako je ovako blesavo ispao na jucerasnjim slikama :)))

Autoru:  4motion [ 10 Feb 2011 17:05 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

pa da bukvalno 300-400e
jel ti trebaju gepek vrata komplet sa spojlerom, brisacem, rade svi grejaci???

Autoru:  shone190 [ 10 Feb 2011 17:14 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Za sada ne trebaju, a kolika bi bila cena inace, ako se predomislim? :)

Koje su boje?

Autoru:  anoksa81 [ 11 Feb 2011 02:18 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Burazeru razumem da ne mozes da odolis kad vidis GSi, imas i delova, a bogme i iskustva, lepo sto si ga kupio, ne sumnjam da ces ga ulickati, al gde bre za caleta auto sa 3vrata?

Autoru:  shone190 [ 11 Feb 2011 06:06 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Cale ceo zivot vozi auto sa troje vrata, i nikada nije voleo automobile sa pet vrata. Kad sam mu pomenuo da idemo po auto za njega, prvo pitanje je bilo koji auto, a drugo koliko vrata ima :)

Autoru:  shone190 [ 12 Feb 2011 14:51 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Polako poceli radovi. Danas otisao do majstora da vidim sta bi trebalo da se menja posto nesto solidno lupka napred na trapu, mislio sam da pola trapa fali :) Ispostavilo se da je sve u savrsenom redu, cak su i kugle fabricke na njemu, a to sto lupka je stabilizator balans stangle, cela ona gumica sa jedne strane je spala, pa lupa metal u metal. Sve ostalo na trapu nema lufta ni milimetar. Treba zameniti i dihtung kartera, vidi se da malo slini na njemu i zadnje paknove, potroseni su recimo 2/3. Kais alternatora je dotrajao, vide se solidne pukotine po njemu i to bi bilo to. Naravno ulje i filteri su neizostavni deo kod kupovine polovnog auta.
Ono sto me iznenadilo jeste stanje auta odozdo, sve je u odlicnom stanju i nigde nista nikada nije radjeno, cak sam video neke fabricke drzace i delove koje nikada do sada na Kadett-ima nisam video. Ima cak i fabricki katalizator :) One plastike sa strane ispod vrata imaju jos uvek fabricke nitne, nikada nisu skidane i nema korozije ispod, skidao sam malo sa pogledam na nekim delovima. Motor sam komplet oprao i upalio je na pola kljuca sto me takodje iznenadilo :)
Uslikao sam jos nesto slicica, a nakon toga sam skinuo onu raspalu kuku i zadnji branik, sutra cu da skinem prednji i idu kod caleta na sredjivanje. Uglavnom, prijatno sam se iznenadio, cak stavise, sad mi zao sto nemam u njemu C20LET :mrgreen:

SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
Slika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika

Autoru:  shone190 [ 15 Feb 2011 17:33 ]
Tema posta:  Re: Kadett GSI 8V "C20NE"

Za vikend skinuti branici i odneseni kod caleta da ih krpi i sredjuje, a danas sam skidao krila kako bi i njih doveo u red. Na prvoj slici se moze videti sta je ispalo iz desnog krila koje nikada nije skidano :)

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

I na kraju da se vidi kako se "odrzava" auto u Srbiji i cime se "krpila" ova gumena krivina :)

Slika

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/