Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=12238
Stranica 1 od 4

Autoru:  ranko999 [ 03 Nov 2010 13:53 ]
Tema posta:  Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Slika Slika Slika

Sa 55 ks i jos na plin i nije neka spektakularna voznja. Ali, sto duze se vozis to vise uzivas :) Moze da izvuce 140 km/h, ali zato uzbrdo malo teze ide. Uz Bubanj Potok 80 km/h, ne vise, busevi me preticu. Trosi 7 plina otvorenom i 10 po gradu. Koliko benzina trosi ne znam jer ga nikad nisam vozio na benzin od kad sam ga kupio. Samo malo da ne zapekne, cuo sam da treba. Inace, kad sam ga kupio presao je preko 200 000 km i ja sam ga vozio do sad 10 000 km. Isao sam do Grcke letos. Presao sam Kosovo celo sa nasim tablicama (bez zaustavljanja). Toliko o poverenju. Osim ulja i filtera, menjao sam lamelu i sipao tecnost za zaptivanje hladnjaka posto je kapljalo. Od tjuninga planiram da zamenim akumulator u toku ove nedelje (black horse najverovatnije), mozda i svecice. Amortizere za mesec dva, suzi amortizeri i nisu neophodni. I da, zadnja polica mi se raspala, pa cu neku dasku da isecem i presvucem. Na prolece cu cak i da ofarbam branike, retrovizore i rucice. Naravno, u crno, ne u boju auta. Moracu i da menjam pakne na kocnicama. Mislio sam da obicnu bocu za plin zamenim za toro, ali morao bih ponovo da radim atest, pa sam odustao. Jos sam u nedoumici da li da popravim grejanje zadnjeg stakla ili da ga ostavim ovako. Mozda i ne znam kako se ukljucuje. Posebno dugmence nisam nasao, pa pretpostavljam da se ukljucuje zajedno se grejanjem soferke. I kod grejanja kabine postoji problem. Kad se iskljuci i dalje malo greje, ali nije toliko strasno cak ni leti. A, kad ukljucim grejanje onda sa strane greje, a iznad cd player-a hladi... Doduse vise greje nego sto hladi, pa se ipak unutra fino zagreje i nema problema.
Pre sam vozio Forda Contour-a, Toyotu Camry, Pontiac G6, ali samo se kadett voli. :ilo:

Autoru:  malesn [ 03 Nov 2010 14:05 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

vidi i ja imam kadeta e 1.2 84god.
zadnji grejac stakla pali se tako sto prekidac za grejanje kabine povoces prema sebi...i onda bi trebalo da radi..a sto se tice grejanja mislim da treba da pogledas sajle koje se nalaze pored vozaceve desne noge hoce neki nosaci sajli da se slomi pa nece da ide do kraja pa ti slabije greje a ono iznad radija inace uvek duva hladno!!!

eto toliko ako ti jos nekako mogu pomoci pitaj...nisam strucnjak ali iz licnog iskustva dosta stvari znam

Autoru:  ranko999 [ 03 Nov 2010 15:10 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Hvala puno. Ne mogu da se zatvore klapne tu iznad radija, pa duva non stop. Ova sa strane mogu da zatvorim. Pogledao sam sajle i ova leva (na slici) se otkacila, a dve desne su ok. I ne znam gde da je zakacim, ne mogu da pridjem. Ne znam sta sve treba da skinem da bih stigao dotle. Inace, da li znas kako funkcionise strcaljka za pranje zadnjeg stakla? Da li ima posebnu pumpicu ili koristi ovu za prednje staklo? Ne radi mi pozadi, ali nije mi neophodno, ne bih isao kod majstora za to. Jedino ako znam sam da proceprkam. Mozda je crevo puklo...
Slika

Autoru:  malesn [ 03 Nov 2010 15:59 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

strcaljka ima poseban motoric za zadnje stalo i nalazi se na istoj bocici gde je i ona za prednje staklo...iskreno ja sam moju iskljucio koliko se secam brisac zadnji se pali pritiskom poluge brisaca na dole a funkcija pumpice je cinimi se automatski treba da poprska staklo ili je nacin kao i kod prednje sajbe pritisnes na gore.mozda ti nije taj motoric prikopcan a mozda i crevo za dovod tecnosti.
a sto se tice sajle od grejanja ona se kaci dole na malu polugu ali je ta poluga dublje pa moras da se sagnes ispod inst. table i sa nekim svetlom da je potrazis>

Autoru:  DARKO [ 03 Nov 2010 17:08 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

na onom delu za ventilaciju na sredini uvek duva hladno i kod mene a sa strane duva toplo,ja sam to resio tako sto zatvorim protok vazduha na tom delu sa tockicem,i pustim da duva sa strane kad mi treba grejanje.sto se tice farbanja branika kupi sprej sa plastik prajmerom u sebi najbolje u crnoj boji.dovoljno ti je 2 spreja za oba branika iz 2 puta da se predje.branike nemoras da skidas samo zastiti novinama limariju i farove.

Autoru:  dzony [ 03 Nov 2010 17:10 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Imas na forumu to za srednju ventilaciju, ljudi zatvore sa krpom ili novinama da ne bi sistalo.. jer se opet cuje kad se zatvori na tockicu..
A branike bolje skini, nije nikakav problem lepo operi,ocisti i onda farbaj..
Inace taj sprej sa prajmerom u sebi je sranje jer ce ti se skinuti farba.. tako da bolje uzmi posebno prajmer posebno sprej i uzivaj..

Autoru:  ranko999 [ 03 Nov 2010 17:45 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Nov sam na forumu, ne stizem da procitam i vidim sve sto me interesuje. Sto se tice branika, to cu na prolece, a za ventilaciju hvala na informaciji, videcu to jos veceras da uradim. Od sitnica mi je ostalo jos da popravim svetlo u kabini. Videcu negde na otpadu da li ima, da ne budzim nesto sto bi bilo ruzno...

Autoru:  dzony [ 03 Nov 2010 17:47 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Sta ti je sa svetlom? Moze samo sijalica da crkne i da ti se polomi plastika sto ide u nebo..

Autoru:  zeronenad [ 03 Nov 2010 17:59 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Nabij sundjera iza tih resetkica na sredini i Bog da te vidi! Nema vise duvanj, pistanja i raznih zvukova.
A na leto ako ti treba samo skines resetkice, povadis sundjer i resen problem!
;)

Autoru:  volim_opela [ 03 Nov 2010 21:25 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Ja sam to duvanje na sredini resio na najkulturniji moguci nacin, tj. napravio sam ga da bude kao fabricki i da kad se zatvori preko tockica, ne duva uopste. Naime, na mesto onog sundjera, koji godinama protruli i zato ne zatvara lepo, zalepio sam gumiranu traku, koja se koristi za dihtovanje prozora. Mada, da bi se sve to odradilo, treba vremena i mora da se rasturi taj srednji deo. Inace, imam slike skoro svih radova, ali nemam vremena da odradim HOW TO, ali se nadam da cu odraditi to i postaviti na forum zimus, kad budem imao vise vremena... :ots:

Autoru:  zeronenad [ 04 Nov 2010 12:13 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

[quote="volim_opela"] Mada, da bi se sve to odradilo, treba vremena i mora da se rasturi taj srednji deo. quote]


Sta mislis zasto svi savetujemo sundjer il sta slicno! :D :D

Autoru:  Daka [ 04 Nov 2010 12:24 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

skines obe resetkice iznad radia,to ces uraditi tako sto zakrenes resetku za 90stepeni na dole i izvuces je napolje ubacis sundjer (parce priblizne velicine otvora) i vratis resetke i miran si...na leto izvuces napolje sundjer da bi imao dotok hladnog vazduha!


Slika

Slika


Inace lep kadet i ja vozim trenutno takav isti '85 godiste 1.2 OHC 40KW :respekt: :ots1:

Autoru:  ranko999 [ 04 Nov 2010 12:33 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

dzony je napisao:
Sta ti je sa svetlom? Moze samo sijalica da crkne i da ti se polomi plastika sto ide u nebo..

Ma, ko zna sta je, za vikend cu da pretresem to. Mozda instalacija ima prekid negde, mozda je prekidac (onaj u vratima ili taj gore), osigurac... Ko zna ko je to cackao pre mene.

Autoru:  dzony [ 04 Nov 2010 12:34 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Samo probna lampa u ruke i to se sredi za pola sata :)

Autoru:  ranko999 [ 04 Nov 2010 12:36 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

mad_daka je napisao:
skines obe resetkice iznad radia,to ces uraditi tako sto zakrenes resetku za 90stepeni na dole i izvuces je napolje ubacis sundjer (parce priblizne velicine otvora) i vratis resetke i miran si...na leto izvuces napolje sundjer da bi imao dotok hladnog vazduha!
Inace lep kadet i ja vozim trenutno takav isti '85 godiste 1.2 OHC 40KW :respekt: :ots1:

Uradjeno! Hvala prijatelji!!!

-- 04 Nov 2010 11:41 --

dzony je napisao:
Samo probna lampa u ruke i to se sredi za pola sata :)

Tacno. Probna lampa, unimer, svejedno je. Gde je u Kadett-u svetlo u gepeku? Nisam primetio da ga ima, a nisam primetio ni da ga nema, nije mi trebalo do sad. :D

Autoru:  volim_opela [ 04 Nov 2010 21:57 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

zeronenad je napisao:
Sta mislis zasto svi savetujemo sundjer il sta slicno! :D :D


Slazem se da je to najbrza i najlaksa varijanta, ali mi je nekako skroz bezveze da trpam sundjere, krpe, novine i sve ostalo sto se predlaze. Ipak mi je bolje da odvojim ceo dan i sredim to kako valja i da radi kad god zelim, a iskreno nije retko da i zimi ponekad otvorim te klapnice, cisto da udje malo svezeg vazduha, dok sa strane duva topao vazduh od grejanja...

Sve u svemu, ovo resenje, koje predlazete, moze da bude dobro, ako je npr. zima za rad napolju i ako neko nema garazu, pa da sa takvim resenjem izgura do proleca, ali svakako zastupam tezu da treba da se odradi kako treba, ako planirate da vozite auto vise godina i ako ga sredjujete za sebe, a ne za prodaju... :ots:

Autoru:  DARKO [ 04 Nov 2010 22:26 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

ako cemo iskreno u pravu si tvoje resenje je najbolje na duze staze,ali sa sundjerom je lakse za nekoga ko se ne razume.

Autoru:  malesn [ 04 Nov 2010 22:49 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

svetlo u gepeku je sa leve strane gepeka odmah ispod nosaca police!!!!

Autoru:  ranko999 [ 07 Nov 2010 19:50 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Nesto mi skripi kad okrecem volan na desno, kao da nesto nije podmazano. Poslednjih 5-6 dana. Sta bi to moglo biti?

P.S.
Juce sam kadetom presao 350 km, cisto da se pohvalim. :)

Autoru:  malesn [ 07 Nov 2010 20:01 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

ne znam tacno za to skripanje...ali ja sam za tri meseca ubio 5000km sa mojom suzom :))))
samo je odrzavaj ima da te sluzi 100god!!

Autoru:  malesn [ 07 Nov 2010 20:03 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

ne znam tacno za to skripanje...ali ja sam za tri meseca ubio 5000km sa mojom suzom :))))
samo je odrzavaj ima da te sluzi 100god!!

Autoru:  ranko999 [ 07 Nov 2010 20:07 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

malesn je napisao:
ne znam tacno za to skripanje...ali ja sam za tri meseca ubio 5000km sa mojom suzom :))))
samo je odrzavaj ima da te sluzi 100god!!

Hahaha, ja sam od maja kad sam je kupio do danas presao preko 10 000 km ! Zato sam je i kupio i zavoleo! :ilo:

Autoru:  ranko999 [ 12 Nov 2010 14:30 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

Koje svecice mi predlazete za kadetta? Majstor mi je rekao sa jednim vrhom i da zazor bude 0.55, ali mi nije predlozio proizvodjaca... Zeza me cesto (ne uvek) kad pada kisa, ne znam da li i kablove da menjam, ili neku zastitu da napravim..

Hvala na savetima!

Autoru:  malesn [ 12 Nov 2010 14:41 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

moras dobro da pazis na oznake na svecicama...za suzu ohc 1.2 idu drugacije svecice i naj bolje da ih potrazis kataloski ja sam stavio NGK i extra su :ilo:
Slika

Autoru:  Markius [ 12 Nov 2010 15:43 ]
Tema posta:  Re: Kadett E, 1.2, 1986, 40 kW, made in Belgium (Adam)

ranko999 je napisao:
Koje svecice mi predlazete za kadetta? Majstor mi je rekao sa jednim vrhom i da zazor bude 0.55, ali mi nije predlozio proizvodjaca... Zeza me cesto (ne uvek) kad pada kisa, ne znam da li i kablove da menjam, ili neku zastitu da napravim..

Hvala na savetima!


ako ti po kisi onda je nakverovatnije zbog kablova, uzmi neke silikonske kablove i ne bi trebalo. ja sam na najblizem otpadu, odnosno prodavnici(Äovek ovde u požegi ima i otpad i prodavnicu) uzeo neke DONVER ja mislim 1300din za c16nz i evo sluze me vec 2 god. i sto puta prodjem kroz baru ono pola motora mokro i kablovi mokri i nista, ni na benzin ni plin, bar kablovi i svećice za ove naÅ¡e motorÄiće nisu skupi a to je uglavnom uzrok cimanja i trokiranja..:)

Stranica 1 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/