Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Kadett Standard C
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=11403
Stranica 1 od 5

Autoru:  majlo [ 03 Sep 2010 02:50 ]
Tema posta:  Opel Kadett Standard C

Pre svega da se malo predstavim: apsolvent sam elektrotehnike(racunarstvo i automatika) na FTN u Novom Sadu i imam 24 godine. Od aprila ove godine sam postao vlasnik jednog simpaticnog Opel Kadetta C (tj. cale je vlasnik, ali ja ga vozim vise).

Kao sto sam obecao uparkiracu kadetta c u garazu :ots1:

Cale je cuo od prijatelja da neki dedica prodaje svog opela, koga niko od rodbine ne zeli da uzme. Iako cale ima na sebe registrovana vec tri auta, resio je da uzme ovaj opel navodno za mene (a kasnije je priznao da mu je bila zelja iz mladosti da ima ovaj auto). Uglavnom ja sam na taj nacin dosao do svog prvog auta. Deda koji je bio prvi i jedini vlasnik pre nas ima 83 godine i auto je doterao direktno iz Opelovog predstavnistva iz Ljubljane u Novi Sad davne 1976. godine. Prvih desetak godina je kadett i vozen, ali posto je dedica bio neki direktor i vozio se sluzbenim kolima vise nego ovim opelom, kadett je bio garaziran na vikendici i sluzio je za odlazak na pecanje ili za manje relacije po gradu. Svake zime je drzan u garazi. Pre ostavljanja pred zimu bio bi natocen pun rezervoar benzina i on bi bio uparkiran u garazu. Auto nikada nije video sneg, u hladnjak nikada nije sipan antifriz. Prethodni vozac kadetta je bila zena tog dedice, a od kada je ona umrla kadett je stajao u garazi. Kadett je bio u garazi skoro 2 godine bez paljenja, sat je izvukao akumulator i ispraznio ga ispod praga, tako da nije mogao da se napuni ponovo. Zamenom samo akumulatora i malo duzim verglanjem Kadett je upalio :aplauz: . Cale je trazio da opela(koji je dugo stajao) oteraju na tehnicki i da ga isti dan odjave i prevedu i registruju. To je bilo pocetkom aprila 2010. godine. Opel je prosao tehnicki bez ikakvih problema, a brat i ja smo kasnije utvrdili da je pritisak u gumama bio 0.5 bar-a.




Evo ga na parkingu dok je cekao da ga registruju:

Slika

Slika

Slika

Slika

Evo par slika gde se vide sitna ostecenja na njemu:


Slika Ovde je udaren usred vestog parkiranja bake vozaca. :(


Slika Ovde se vidi da je malo ocesan, nista strasno.

A evo i slike gde se vidi koliko je presao po tvrdnji prethodnog vlasnika:


Slika

Slike su loseg kvaliteta ali dovoljno je da se vidi sta je u pitanju.

Evo jos i licne karte autica:
Opel Kadett Standard
Limuzina
1976. godiste
1196 ccm
37 KW (50 KS)
Boja narandzasta 71

Kadett je posle registrovanja poslat na selo kod mog brata, koji je automehanicar, na ugradnju plina i malo doterivanje. Ugradjen mu je plin(atestiran je na FTN-u), zamenjena razvodna kapa, zamenjana platina, sredjen poklopac motora (koji je malo pustao ulje), ispravljeno zadnje desno krilo i preprskano sprejem, namontiran mu je novi original zadnji branik koji nam je dedica dao uz njega, zasticen mu je patos i deo u gepeku koji je jedini bio malo poceo da korodira, opran je spolja i iznutra, na kraju je i ispoliran posto ove godine nece ici na farbanje. Brat ga je testirao u voznji i maximalna postignuta brzina na benzinu je prema kilometar satu bila 150 km/h :lol:

Evo malo slika i posle zavrsenih radova:



Slika


Slika


Slika Na ovoj slici se vidi kako je auto udaren u donji deo vrata od strane prethodnog vlasnika, mada to nista nismo dirali (uglavnom se i ne primecuje jer je suvise nisko) .


Slika Gume su i dalje njegove stare, imaju dobre sare i nisu u losem stanju (jos uvek) .

Evo jos jedna slika da se vidi da se Kadett i vozi

Slika


Isprobao sam i kako bi mu stajale malo ozbiljnije felne, mada se meni ove njegove fabricke svidjaju:



Slika

Slika

Slika

Neki planovi za buducnost su svakako farbanje, mislim da ce biti u originalnu boju, nadam se dogodine. Mozda zamena ovih felni za neke alu od 15'' ili 16''(ove isprobavane su od 15'') ili pre farbanje originalnih od 13'' i montiranje nekih malo sirih guma od postojecih. Sredjivanje enterijera, na primer nebo mi je celo, ali ima neke fleke koje ne znam kako bi mogao da ocistim, pokusaj pranja i nije urodio plodom. Ako neko zna neko sredstvo koje je pogodno za ciscenje neba neka mi predlozi ili je mozda resenje da ga prebojim?

Evo slika da se vidi kakva je fleka u pitanju:

Slika

Sto se tice motora, posto je ovaj trenutno u njemu u odlicnom stanju ne planiram ubacivanje nekog veceg u skorijoj buducnosti (osim ako se ovom nesto ne desi, a nikad se ne zna ;) ) , mada mi se ideja ubacivanja nekog jaceg motora pod haubu ovog malisana bas dopada. Mene zanima ako neko moze da mi kaze da li je moguce upakovati (i uz koje izmene) u ovaj auto motor, menjac i diferencijal od BMW-a 318 E21. Za ubacivanje :xe: ili :let: znam, ali nigde nisam nasao da je neko ubacivao komplet motor, menjac i diferencijal od BMW-a 318 E21. Ako bi to bilo moguce mozda bi cak nabavio jos jednog Kadetta za taj eksperiment. Hvala unapred na odgovoru.

Toliko za sada :ilo:

Autoru:  pistre [ 03 Sep 2010 10:25 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

odlicna osnova za rad :ok: bas deluje ocuvano

Autoru:  SAXO [ 03 Sep 2010 12:06 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Odlicna osnova za rad :wink:
Gde pored tolike palete Opelovih motora hoces da ubacujes BMW,mnogo lakse i mnogo prostije ubaciti bilo koji Opelov motor

Autoru:  luckygsxr [ 03 Sep 2010 13:11 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

po meni bi bila totalna glupost ubacivati motor 318 od bmw.velike su to muke.glupost sam zbog toga rekao jer ako već želiš ubaci 323 ili ti 328 iz tog modela.veruj mi sa 318 kom ćeš se namučiti isto kao i sa 323 ali rezultat će biti mnogo bolji.ali moje mišljenje je ipak da ubaciš neki opelov motor. :ots:

Autoru:  pistre [ 03 Sep 2010 13:32 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

opet je glupo ubacivati bmw-ove motore u opela jer je em muka napakovati, em su motori lenji, em nisu kvalitetni (jedino sto valja su bmw 6-aci ali ti koji valjaju su 12 ventila pa su opet spori)

Autoru:  majlo [ 03 Sep 2010 15:52 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Pre svega hvala za komentare. Auto jeste dosta dobro ocuvan i kao takav je odlican za dalje sredjivanje, mada ce morati da priceka sledecu godinu, da ja zavrsim studije, pa cu onda moci da izdvojim neko ozbiljnije vreme(ovaj mislim novac) za neke ozbiljne radove na njemu.

Da pojasnim malo zasto sam postavio pitanje za ubacivanje bas ovog motora: brat(moj drugi brat koji nije automehanicar) je pre par godina iz zezanja kupio bmw 318 u voznom stanju, ali sa nikakvom limarijom. Auto je jednostavno leteo, ali u jednoj malo ostrijoj voznji po neasfaltiranom seoskom putu, moja dva brata su ispravili jednu krivinu i zakucali se u stenu. Po njih nije bilo nista strasno, ali bmw je zavrsio svoju karijeru. Sada stoji parkiran(ostavljen) u dvoristu kao i gomila drugih automobila kod mene na selu.

Motor, menjac i diferencijal od tog bmw-a su u odlicnom stanju i citavi. To je razlog zasto sam pitao da li je moguce ubacivanje, znaci zato sto ih imam i zato sto su u dobrom stanju, a i samo ubacivanje me ne bi nista narocito kostalo jer bi to odradio sa bratom. Mada interesuje me da li je moguce mozda kombinovanje Opelovog motora, nekog jaceg sa ovim bmw-ovim menjacem i da li je moguce ubacivanje diferencijala od bmw-a(trebalo bi da je jaci od ovog trenutnog originalnog kadett-ovog)?

Trenutno jos uvek nije u planu zamena motora u mom kadettu. Sa ovim trenutnim motorom sam zadovoljan, jedino bi mi odgovaralo da je malo startniji zbog preticanja na otvorenom putu, a ja nemam potrebu za motorom koji bi ovaj auto naterao da poleti(nisam takav vozac bar ne jos uvek :)), jer sam vec licno iskusio niz Iriski venac da se lako polece, ali kada treba stati ...Zamalo nisam sleteo na prvoj velikoj krivini kada se spusta ka Novom Sadu(iako je brzina bila samo oko 100 km/h, mozda i manje). Jednog dana kada to dodje na red, razmotricu sta je najbolja opcija. Od trenutka kada je kupljen ja razmisljam o ubacivanju nekog :xe: , ali otom potom, mozda ce se ici i na neki jaci motor. Videcemo, za sada se samo raspitujem o mogucnostima a znam da ih ima mnogo.

Mene samo zanima da li je to moguce i ako neko zna sta je sve potrebno uraditi, izmeniti(sto se tice ovog navedenog bmw-ovog motora)? Unapred hvala na odgovoru.

Autoru:  SAXO [ 03 Sep 2010 18:04 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

U principu ako imas dovoljno volje mozes sve to da spakujes posto vec imas tog BMW-a.Cimni pirketa on je radio nesto slicno na njegovom kupeu.
viewtopic.php?f=15&t=9191

Autoru:  volim_opela [ 03 Sep 2010 19:46 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Odican Kadett! :ilo: Vec je prava retkost i veoma tesko naci dobro ocuvanog Kadetta C...

Autoru:  zeronenad [ 03 Sep 2010 20:09 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Super sto nije vozen po zimi, tako da nemas problema sa limarijom! A i kilometraza je odlincna za te godine!
Gume ipak promeni, bez obzira na dobru saru, godine su godine, a rekao si da su stare!

Autoru:  German old school [ 03 Sep 2010 21:59 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

da druze naisao si na ocuvan primerak ...samo napred ! :)

Autoru:  majlo [ 14 Sep 2010 01:06 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Posto je postavljano pitanje o skali za temperaturu, danas sam uslikao koliko kod mene auto pokazuje kad dostigne radnu temperaturu. Skala mi jedino pokazuje manje ovih hladnih dana ujutro, ali to samo prvih nekoliko minuta dok se auto ne zagreje i onda staje na tom prvom podeoku posle plavog. Evo slike:

Slika

Iskoristio sam priliku da auto uslikam i ispod haube, cisto da se vidi kako izgleda:



Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  vlada13 [ 14 Sep 2010 19:13 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Za koju je tečnost ova čantra kod desnog fara?

Autoru:  majlo [ 14 Sep 2010 19:54 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Ta cantra je postavljena za sistem hladjenja, napravljen je zatvoreni sistem, valjda je tako efikasnije hladjenje, to mi je brat modifikovao sistem hladjenja.

Autoru:  Richie007 [ 03 Okt 2010 22:18 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Auto je sasvim kompletan, i na ovako nekom starom ali ujedno i ocuvanom autu se i isplati nesto raditi...

Autoru:  majlo [ 16 Maj 2011 16:31 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Jedno pitanje, da li neko zna gde imaju da se uzmu paknovi za kadett c u Novom Sadu? Trebaju mi oni uski i po mogucstvu da nisu nenormalno skupi kao u ovoj jednoj radnji u Temerinskoj, da ih ne reklamiram sad, uglavnom trazili su 3200 RSD. Unapred hvala na odgovoru.

Autoru:  Richie007 [ 17 Maj 2011 20:31 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Mislim da ima nesto na Telepu,ja sam tamo uzimao membranu za karburator,ali je i tamo skupo

Autoru:  majlo [ 17 Maj 2011 21:28 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Mozes li mi dati broj telefona ili naziv radnje, moze i na pm, pa da nazovem da vidim da li imaju i posto je. Nasao sam bio za 1700 dinara, ali mi ne odgovaraju, dok su u radnji rekli da su za kadett c.

Autoru:  pistre [ 17 Maj 2011 22:59 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

pozovi MIS, kod njih sam kupio za kalibru zadnje paknove za 1000 din (doduse sa ots popustom)

Autoru:  pboskovicyu [ 18 Maj 2011 00:07 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Verujem da na kutiji pisu dimenzije. Tebi odgovaraju 200x29

Autoru:  majlo [ 18 Maj 2011 12:35 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

pistre je napisao:
pozovi MIS, kod njih sam kupio za kalibru zadnje paknove za 1000 din (doduse sa ots popustom)

Zvao, rekose da se to vise ne proizvodi i da imaju samo original GM ferode sa nitnama za 2600. Jos malo cemo da tragamo, a na kraju ce verovatno ici prelepljivanje feroda, ako se ne nadju paknovi. Zanimljivo je da su meni ferode skoro kao nove, ali imaju jednu malu manu, jednom su zapaljene i to je razlog zasto moraju da se menjaju paknovi ili ferode :( .

Autoru:  majlo [ 25 Maj 2011 15:24 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Odustao sam od daljeg trazenja ovih skupocenih paknova koji se vise i ne proizvode :D i resio da odradim ono sto pomenuh u prethodnom postu.
Evo kako su izgledale stare i "istrosene" ferode:

SlikaSlikaSlikaSlika

Zanimljivo je da mi je jedan kocioni cilindar malo procureo i ta feroda nije bila zapaljena i taj tocak je kocio dobro jer se struktura ferode nije izmenila, mada uzgred, auto mi je prosao tehnicki sa ovim starim paknovima, ali je bio problem da mi je jedan tocak mnogo slabije kocio od drugog i rucna mi je bila dosta slaba(mada dovoljno da prodje tehnicki). Posto sam resio da odustanem od dalje potrage za paknovima, a nisam hteo da dam 2600 dinara za originalne ferode, odneo sam stare paknove da mi prelepe ferode i to me je izaslo oko 1000 dinara(lepljenje i nove ferode), kupio sam jos nove kocione cilindre, gledajuci samo da odgovaraju svi safovi i uzeo sam kocione od kadett-a D i E. Sve smo to lepo namontirali i ustelovali i sada imam odlicne kocnice, rucnu smo malo dotegli, tako da sam sad sto se kocennica tice miran neko vreme.

Sad jos samo da izbalansiram sve tockove, jer mi pri vecim brzinama od 90 km/h pocinje da se trese volan i sto se tice mehanike miran sam neko vreme.
Evo i koja slika, kad smo posle radova malo oprali kola, mada je to bilo pred kisu, tako da nije bilo dugog veka:

SlikaSlika

Autoru:  pboskovicyu [ 25 Maj 2011 16:49 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Gde si pronasao nove ferode?

Autoru:  majlo [ 26 Maj 2011 23:13 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Nove ferode sam dobio kod majstora koji je vrsio prelepljivanje paknova, uzeo je samo odgovarajuce sirine ferode (29mm) i njih zalepio, mislim da je duzinu prilagodio paknovima. Ovako me je najjeftinije izaslo.
Imao sam jos jedan problem, koji sam za sada, nadam se, resio. Ulazila mi je voda u auto, problem je bio u kederima prednjeg i zadnjeg stakla, vec sam ranije stavljao silikon, ali nisam pre toga lepo ocistio prostor izmedju kedera i lima, a cak mi je na sofersajbni ulazila voda izmedju stakla i samog kedera. Lepo sam ocistio keder od starog silikona i stavio sam novi bezbojan silikon. Danas sam bas pogledao da li je usla voda posle jucasnje provale oblaka i vidim da napred kod vozaca i suvozaca je auto suv, ali pozadi mi je jos uvek malo vlazno, ispod patosnica, mada mislim da je to od ranije, jer da je od jucasnjih padavina, moralo bi biti mnogo vlaznije. Problem ostarelih kedera je privremeno resen silikonom, mada ce se kompletni kederi najverovatnije menjati kada se budu sakupile pare za farbanje i to najverovatnije onim univerzalnim kederom i tada ce pod obavezno biti ubacen silikon za svaki slucaj.

Autoru:  pboskovicyu [ 27 Maj 2011 00:21 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

Na otpadu se uz malo srece i dalje mogu pronaci dobri kederi sa Kadetta C. Ja sam pre mesec dana skinuo oba sa jednog krsa i bez preterivanja izgledaju kao novi. A posle neophodnog skracivanja su i namontirani, ostaje jos samo da se ubaci ukrasna lajsna:

Slika

Autoru:  volim_opela [ 27 Maj 2011 00:46 ]
Tema posta:  Re: Opel Kadett Standard C

pboskovicyu je napisao:
Gde si pronasao nove ferode?


Sta ce ti nove ferode? Ako vec ne uzimas cele paknove nove, onda ne moras da trazis ni ferode zasebno koje ces da nitujes, nego lepo odneses svoje stare paknove i nalepe ti ferode. Imas subotom i nedeljom na niskoj autopijaci ljude koji to rade. Das im te tvoje, a oni ti daju druge vec nalepljene. Ako i nemaju gotove da ti daju da odmah zamenite, onda im ostavis svoje i za jedan dan uzmes gotove! :wink:

Stranica 1 od 5 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/