Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 16:16

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 118 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 23 Apr 2012 16:04 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Zvuk je sada dobio onaj bass koji je falio dok je lonac bio skroz nov...tako da je sad ok.
Nije nimalo kulturan kad zakopas pedalju, ali je dobar.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 25 Feb 2016 15:12 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Evo da obnovim temu nakon 4 godina..

Konacno sam nasao ocuvani kozni enterijer....iz Svicarske:
Slika
Slika

Masinski ispolirao auto,oprao motor i nabavio nova slova za gepek i novi bedz za haubu..

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kupio novi sad za vodu..
Slika

Promenio sam zglobove , poluosovine, zadne amortizere , caure i stabilizatore na prednicu, amortizere za gepek i jos puno sitnica..
Promenio sam nekoliko creva za gorivo, vodu u ulje...ono za vodu je plasticno pa smo morali vaditi usisnu granu, a kad smo je vec izvadili promenili smo sve sto ima ispod nje.

Pa i malo farbuckali..
Slika
Slika
Slika

Promenili dihtung na usisnu granu..
Slika

Ocistili klapnu da sija..
Slika

Promenili svecice..
Slika

Nabavio Opelove zastitne strafove za BBS- ke.
Slika

Montirali smo blow off ventil:
Slika
Slika
Slika
Slika

Nabavili novu bombu za 4x4, solenoid valve i osposobili 4x4 sitem sa cug prekidacem..
Slika

Slika

To je to za sad...

:postovanje:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 00:57 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 05:54
Postovi: 1846
Lokacija: Berlin, Dojčland
Ime: Branko
Opel: Astra Bertone V6
Garaza: pogledaj
Respect za ovako oačuvanu i sređenu Cali!

_________________
Ne brže od života


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 01:44 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Mar 2014 02:21
Postovi: 908
Lokacija: Beograd
Ime: Damjan
Opel: Calibra v6 i 8v
Garaza: pogledaj
U ime sake ocuvanih calibri, nemoj da ugradjujes plin! :)
Cali je top

_________________
na plinu kuvam, naftu lozim, benzinom se vozim


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 02:32 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Feb 2012 18:16
Postovi: 712
Lokacija: Subotica
Ime: Miroslav
Opel: Truli kadett na klocnama
Garaza: pogledaj
Ultra retka calibra, svaka cast na odrzavanju, u top stanju je!
Slazem se za plin, nemoj da ugradjujes, za te pare bolje kupi drugi auto pa se vozikaj za male pare, cali neka ostane za uzivanje jer postaje sve redja i skuplja!

_________________
VersionTresSportive


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 02:39 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
stvarno kad vidis kalibru odmah pomislis dal je on pomislio nistiti ovo sa plinom.. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 11:40 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Hvala.

Ono sto ovde realno fali je FMIC, s obzirom da je vozim sa EDS St2 do 1.1 bar sa fabrickim interkulerom.
Vec 3 godina nemam problema ali ako zaista zelimo snagu bar pribliznu 290 KS i 410 Nm koju EDS deklarise, moracemo i to...
Auto i ovako ide fino, vrti do 7200 rpm, do 100 ke je uvek ispod 7 sekundi, razvija 200 km/h u 4 brzini, krajnim snagama, ali naravno da moze i bolje i lakse. Bice dyno merenja u Martu/Aprilu ali kako je sada, ne mislim da ce izvaditi vise od 230/240 KS.

Nekad mi se toliko smuci sto u MKD ne postoji niko koji moze ovo izraditi da sam razmisljao poruciti original FMIC od EDS-a sa stage 2 chipom i switchom medju fabricke i EDS mape i da spavam mirno..

Ali sada, nakon plinske instalacije bice malo guzve ispod haube pa mozno je cjevi koji EDS salje sa interkulerom da ne odgovaraju..tako da sam opet bez opcija. Plus auto je sa klimom koja radi, pa napred je jos vise guzva radi hladnjaka...

Savet?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 15:37 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Nov 2015 16:24
Postovi: 183
Lokacija: Nis
Ime: Marko
Opel: Astra G 1.7 CDTI
Ja ti savetujem da ne ugradjujes plin pored ovako sredjene i ocuvane Calibre koja je sve redja, greota brate :dedica:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 18:00 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Jeste zhalosno ugraditi pin na nju ali jbg. Shto se FMIC-a tiche, kupi unverzalni kao i svi mi, pogledaj moju temu gde je sve stalo uz minimalne prepravke. Postoji i EDS PDF koji ce ti pomoci.

Upravo sam reupovao slike u mojoj temi kada sam stavio fmic pre 2god. Trenutno imam plin, xe hladnjak, ispravnu klimu, fi55 cevi i fmic. Treba da mi stignu silikonska creva da to izgleda josh lepshe i od FMICa ce krenuti fi63mm a na tophat mi stizhe fi55. Samo nezhno i strpljivo i sve se mozhe upakovati.

Ako ugradjujesh plin, zavrshi to pa kreni da savijash cevi od auspuha za FMIC pa cesh posle doradjivati kao ja. Meni je isparivach ispod akumulatora, nije loshe reshenje.

Ovo je bila prva verzija

viewtopic.php?f=15&t=20088&start=1150

Ostatak imash ovde

viewtopic.php?f=15&t=20088&start=1200

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 26 Feb 2016 21:10 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Hvala druze..a onaj PDF is EDS-a vise nije dostupan na link koji sam imao.
Ako ga imas, pisi ovde.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 27 Feb 2016 23:00 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Instalacija plina odlaze se najrano do oktombra kad cemo konacno odluciti sta cemo.
Do tada je vozim ovako...a sada se prioritet daje ostalim sitnicama medju koje je lokalna limarofarbarija najbitna.

Slika

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 27 Feb 2016 23:49 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul 2013 20:32
Postovi: 228
Lokacija: beograd
Ime: sinisa
Opel: GTS, EVO500, GSI
stratro je napisao:
Instalacija plina odlaze se

:aplauz: :let:

Da hoce da dignu cijenu plina jedno 300% pa da ne skrnavite vise te aute.

_________________
2.2 2.5 4.0


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Feb 2016 17:38 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
sta je problem na limariji ?

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Feb 2016 18:41 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 05:54
Postovi: 1846
Lokacija: Berlin, Dojčland
Ime: Branko
Opel: Astra Bertone V6
Garaza: pogledaj
Fali mu novi IC :)

_________________
Ne brže od života


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 29 Feb 2016 10:55 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
kvcali je napisao:
sta je problem na limariji ?


Nista posebno..neke sitne ogrebotine i nekih malih ostecenja na crne plastike koje mi redovno smetaju, a nemam vremena da ih sredim.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 01 Mar 2016 10:40 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitew ... =det&p=366

Pa dobro bre , srebren li je?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 01 Mar 2016 16:50 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Medju ostalim stvarima za farbanje planiram prefarbati sve plastikarije na eksterijeru.
One sa strane ispod vratima i predne dojne stitnike za branik ostace crne, ali dvoumim se za ostale lajsne ocrtane crvenom bojom na slici.
Slika



Dali da ostanu mat crne kao fabricke?
Slika
Slika


Ili da ih prefarbam u sjajnu boju karoserije..kao sto je Calibra last edition?

Slika
Slika


Prvo resenje je teze, a je manje kvalitetno.
Drugo resenje je lakse, a je trajnije.

Sta vi mislite?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 01 Mar 2016 17:44 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Apr 2014 16:34
Postovi: 1051
Lokacija: Novi Beograd
Ime: Dejan
Opel: Calibra 16v // CLK 200 W208
Garaza: pogledaj
mislio sam i ja lajsne branika i vrata da prefarbam u boju auta, no mislim da je prakticnije da ih samo osvezim crnim bumper sprejem, jer ako se ogrebe teget sa njih crnih od raznih debila koji me stemaju vratima na parkingu, manje ce se videti crno/crno ostecenje.

_________________
... svi te jednom ostave, calibra nikada...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 01 Mar 2016 17:47 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 05:54
Postovi: 1846
Lokacija: Berlin, Dojčland
Ime: Branko
Opel: Astra Bertone V6
Garaza: pogledaj
Zašto misliš da je prvo rešenje teže?
Ja sam kod mene ofarbao u boji auta, ali planiram da ih prefarbam u mat-crno, zajedno sa ostalim detaljima (obrvice, delovi branika, donji deo zadnjeg branika i sl)

Isto sam se dvoumio kao ti, ali sam na kraju odlučio da ipak izvučem po koji crni detalj.

_________________
Ne brže od života


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Mar 2016 21:21 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Drugari..desio se mali problem.

Reduktor mi navodno trosi ulje iz servo rezervara.
Danas sam video da u njega nema ni kapi, i a da je najverovatno to sve otislo u reduktoru.
Koliko ja znam , razlog za to je da je membrana reduktora pukla, pa da se sada reduktora mora da se otvori.

Pitanje je....sta sledece?
Dali se moze ta membrana zameniti, popraviti?
Dali da zaklucam celi reduktor za 4x4 i kako?
Ima li neko bolje resenje?
Ili je mozda razlog nesto drugo?

Uz put, kad vec skidamo menjac, otvaramo reduktor, zelim zameniti semeiringe na reduktoru i staviti novu lamelu i postisnu.

Pisite.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Mar 2016 22:25 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jun 2010 20:27
Postovi: 1967
Lokacija: Zemun
Ime: Vilim
Opel: Astra Bertone 2.0t
Gde je Brasha da objasni :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 29 Mar 2016 10:29 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Evo sta je webboy napisao davno u vezi ovom problemu...

Ukoliko je puko dihtung hidraulicnog klipa, kad budes startovao motor, posle odredjenog vremena (mozda odmah, a mozda nakon minut-dva), pocece da nestaje servo ulje iz posude, sto znaci da klip propusta, i da to ulje ulazi u reduktor... nakon jos mlao vremena, kroz odusak reduktora (crno crevo na vrhu) ce poceti da izlazi mesavina reduktorskog ulja i servo ulja (jer servo ulje pod pritiskom istiskuje ulje reduktora napolje). u tom slucaju, procitaj moju temu i vidi kako sam se ja izborio sa tim. Ukratko, nema druge nego da menjas hidraulicni klip (iz drugog reduktora) ili da probas da zakrpis tvoj (ja sam krpio, srecom bio je samo malo zasecen i evo... izdrzava pritisak od 53 bara vec nekoliko meseci bez problema). Takodje, u tom slucaju ces verovatno morati da zamenis i lamelaste zupcanike (ne moze klip da pukne tek tako, mora da je bilo velike temperature, trenje, proklizavanje od zupcanika). To o zupcanicima takodje mozes kod mene u temi da vidis (ima slika gde sam uporedio moj istroseni zupcanik sa polovnim koji je bio kao nov).

Kad bolje razmislim, ovo rasklapanje reduktora ti svakako predlazem da uradis cak i PRE NEGO STO MONTIRAS SOLENOID I NOV AKUMULATOR.... *j*b ga, jeste veliki posao, ali bolje da budes isguran u ono sto je unutra. Moze da se desi da su lamelasti zupcanici potroseni... i kad mu stavis nov solenoid i akumulator, hidraulicni klip izleti napolje, pocepa mu se dihtung i propisa ti ulje (kao sto sam gore opisao).

Pitanje je da li otvarati reduktor radi pregleda sad ili ne?

Za:
- Pregledaces stanje unutrasnjosti reduktora pre nego sto rizikujes, jer ukoliko je sad sve na svom mestu, a lamelice su istrosene unutra, postoji velika sansa da klip izadje vise nego sto treba i da ispadne iz lezista. Kada se to desi, propiskice ulje kao sto sam ti opisao gore, veliki pritisak ce nestati i povratna opruga ce da nabije klip nazad, ali ce pri tome da prikljesti njegov dihtung koji ce da se iscepa.

Protiv:
- Velika je *j*b skidati reduktor... nije ga tesko rasklopiti, ali da bi ga skinuo, moras da skidas polu osovine, trap, izduv, kardan.... *j*b je velika.

jedan mali savet.

Skini crevo visokog pritiska sto ide u reduktor. Odnesi ga u neku radionicu koja se bavi hidraulikom i trazi da ti naprave crevo duzine 2-3 metra koje ces moci da ubacis izmedju tog fabrickog creva i reduktora (dakle treba jedan kraj tog creva da ima zenski navoj kao sto je na reduktoru, a drugi kraj da bude isti takav samo muski). Obrati paznju da to crevo treba da moze da izdrzi 53 bara pritiska....

Jbg, da si negde blize, dao bih ti ja takvo crevo, meni su naravili to crevo od onih creva sto idu za hidrauliku traktora... trpe do 150 bara.

Elem, poenta tog creva je sto mozes lepo da testiras reduktor VAN kola, odnosno BEZ da ga montiras na auto (sto je veeelika *j*b, isto kao i demontiranje).

Jednostavno, u zenski kraj tog creva ubacis fabricko crevo od auta, a muski kraj tog creva zavrnes u reduktor koji hoces da testiras... obizrom da taj produzetak ima 2-3 metra, taj reduktor koji testiras moze lepo da se nalazi na stolu pored auta ili na zemlji pored... nema maltretiranja.

I onda samo ukljucis motor i gledas da li ce da pripiski ulje ili nece. Ako propisa - ne valja. Zatim uzmes rukavicu i rukom zavrtis osovinu koja viri sa obe strane reduktora..... Ako tom prilikom primetis da se okrece pozadi i prikljucak za kardan - reduktor je ispravan

-------

Imam tri pitanja?

1.Dali je webboy jos uvek aktivan ili neki drugi clan koji je ovako strucan?
2.Kakvi su ti lamelasti zupcanici, dali su dio reduktora ili govoimo o zameni lamelu i potisnu?
Ukoliko skidam reduktor lamelu i potisnu cu svakako menjati novom.
3.Ko ima ispravnog reduktora za prodaju nek pise ovde ili na fejsu da se dogovorimo. (clan sam grupe Clubcalibra serbia) .
Ja takodje trazim isto ovde u Makedonije.

Pa hajde drugari Opelasi..help. :postovanje:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 29 Mar 2016 13:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
viewtopic.php?f=141&t=21981

viewtopic.php?f=141&t=21765

posalji brasi poruku, tesko da ce on da ovo vidi :wink:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 29 Mar 2016 14:44 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Moja preporuka je da nadjesh polovan ispravan reduktor i da stavish pa kolko tera. Brashin modovan reduktor je isto meshao ulje, milanov modovan reduktor kliza, moj fabrichki stari reduktor RADI :).

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 29 Mar 2016 15:31 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
CweLe je napisao:
Moja preporuka je da nadjesh polovan ispravan reduktor i da stavish pa kolko tera. Brashin modovan reduktor je isto meshao ulje, milanov modovan reduktor kliza, moj fabrichki stari reduktor RADI :).



Upravo sam to uradio jutros.
Pronasao sam 2 polovna reduktora, od kojih jedan ja navono sa samo 50.000 km prije nego sto je demontiran.
Kosta ce me 320 eur zajedno sa demontazom na starog i montazom na novog reduktora.

Ono sto me muci je kako da znam dali je zaista dobar??
Covek mi garantuje da je zaista sa samo 50.000 km, kaze mogu ti ga cak i otvoriti da vidis da su zupcanike ko nove.
Takodje kaze da se nemora skidati menjac da bi zamenio reduktor?? On je jedan od prvih koji ima Kalibru turbo u MKD i poznat je po tome sta radi...

Ja sam mislio da ovu priliku iskoristim kad skinemo menjac da smenim i lamelu i postisnu ali navodno skidanje menjaca nije potrebno da bi se reduktor zamenio.

U drugom slucaju cena reduktora, nove lemele i potisne ploce i rad za sve to bi bio oko 600 eur. :krsti:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 118 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 166 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs