Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 18:25

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 118 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 29 Mar 2016 22:21 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Drugari..

Dali je moguce da sam ja sam sj*bao reduktor time sto sam switch za 4x4 vezao direktno na F19?
Slika


Pitam jer iako cu kupiti drugi reduktor, ovaj switch ce ostati i nadalje.

Postoji i pressure switch..

Pressure Switch

The pressure switch, screwed into the control valve, controls the hydraulic system pressure between the control valve and the mufti disc clutch.
The electrical contact opens when pressure rises and this signals the control unit when the required hydraulic pressure to operate the multi disc clutch is available.

Evo jednog dobrog linka..

http://forum.opel-club.ru/index.php?act ... t&id=77182

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 30 Mar 2016 07:32 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Jan 2012 20:56
Postovi: 210
Lokacija: Kos Mitrovica
Ime: Predrag
Opel: Calibra C20LET
stratro je napisao:
CweLe je napisao:
Moja preporuka je da nadjesh polovan ispravan reduktor i da stavish pa kolko tera. Brashin modovan reduktor je isto meshao ulje, milanov modovan reduktor kliza, moj fabrichki stari reduktor RADI :).



Upravo sam to uradio jutros.
Pronasao sam 2 polovna reduktora, od kojih jedan ja navono sa samo 50.000 km prije nego sto je demontiran.
Kosta ce me 320 eur zajedno sa demontazom na starog i montazom na novog reduktora.

Ono sto me muci je kako da znam dali je zaista dobar??
Covek mi garantuje da je zaista sa samo 50.000 km, kaze mogu ti ga cak i otvoriti da vidis da su zupcanike ko nove.
Takodje kaze da se nemora skidati menjac da bi zamenio reduktor?? On je jedan od prvih koji ima Kalibru turbo u MKD i poznat je po tome sta radi...

Ja sam mislio da ovu priliku iskoristim kad skinemo menjac da smenim i lamelu i postisnu ali navodno skidanje menjaca nije potrebno da bi se reduktor zamenio.

U drugom slucaju cena reduktora, nove lemele i potisne ploce i rad za sve to bi bio oko 600 eur. :krsti:



Polako,
Prvo u vezi brasinog reduktora
Kupio sam ga od cweleta kao neispravnog za 30e, zamenio sve lamelice(napakovao sa starog) i sve je bilo u redu,potpisivao je i izdrzavao velika opterecenjam,nije gubilo ni gram ulja.Problem kod tog reduktora je bilo sto je bilo visak lamelica.
Reduktor ako sam otvaras moras paziti dobro na redosled kojim vracas lamelice. Nisam u mogucnosti da premerim fabricku debljinu svih 14 lamelica sa zavrsnim fabrickim prstenom. Ali to moze Cwele ili neko uraditi poslace ti dimenziju. Lamelice pa cak i kompletan reduktor mozes napakovati sa obicne 4x4 vectre,calibre stim sto ces zameniti prednji deo reduktora+polugicu koja se nalazi u reduktoru za prenos snage sa prednjih na zadnje tockove, to sve radis zbog mesta ulaska kardana,jer je promer kod turba veci,ali to se pakuje bukvalno za pravih 10min. Ovo ti govorim zato sto je reduktor obican 50e a od turba oko 150e.
E sada ce se naci neki pametan koji ce reci da obican reduktor prenosi manje snage od originalnog sto nije tacno i sam sam se uverio u praksi. Polomio sam ih nekoliko zbog nasilnickih startova iz blokade,pa sam ih menjao kao carape i svi su sluzili odlicno. :ludilo2:
Sto se tice zamene -moze se skinuti bez skidanja menjaca. Ima 2 srafa koja prave problem ostalo je lagano. Realna vrednost ruku za zamenu reduktora je oko 50e.
Da ti neko prepakuje stari na novi mozda ti uzme 10e.
Tako da sve to izadje od 100-150e sa rukama.

Moj savet iz svega ovoga- Kupi obican reduktor koji je mnogo jeftiniji- prepakuj sa tvog na taj prednji deo gde ulazi kardan i obavezno polugicu koja spaja prednji i zadnji deo reduktora. Na obicnom je kraca,dok na turbaku duplo duza zbog redukcije snage. Sve ce raditi bez problema.

Nadam se da je ovo malo pomoglo.
Pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 30 Mar 2016 09:46 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Hvala Mitke...ipak reduktor koji cu kupiti je iz 95/6 Kalibre Turbo i planiram ga samo zameniti mojim.
Cena mu je ipak 100 eur. ( bio je mali nesporazum oko cene juce.. :palica: )


Uzput moram promeniti i sva 4 semirnga oko reduktora (2 su vec stigli novi - komad je 50 eur!!), a za da to promenimo menjac mora da izadje..sto znaci da kad skidam sve mogao bih promeniti i clutch kit. ( lamelu).

Ovo sto si napisao cu pokusati da uradim sa mojim sadasnjim.

Kod nas u Skoplju kostaju od 220-250 eur nove..
Kod vas?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 30 Mar 2016 10:07 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
stratro je napisao:
Koliko ja znam , razlog za to je da je membrana reduktora pukla, pa da se sada reduktora mora da se otvori.

Pitanje je....sta sledece?
Dali se moze ta membrana zameniti, popraviti?
Dali da zaklucam celi reduktor za 4x4 i kako?
Ima li neko bolje resenje?
Ili je mozda razlog nesto drugo?

Uz put, kad vec skidamo menjac, otvaramo reduktor, zelim zameniti semeiringe na reduktoru i staviti novu lamelu i postisnu.

Pisite.


Ajmo redom:

- Vrlo verovatno da je pukla gumena membrana klipa u reduktoru. Ja sam obišao pola Srbije, niko to nije hteo da se prihvati da popravlja. Inače, to se vrlo lako primeti da nema ulja, jer izgubiš servo, servo pumpa počne da zuji i cvili jer je bez ulja. Koliko god da sipaš servo ulja, propišaće na odušku reduktora. Sreća pa imaš taj prekidač, tako da možeš da nastaviš da voziš auto normalno bez pogona. Inače, potrebno je da se otvori reduktor i ispere, jer se u njemu pomešala servo tečnost sa reduktorkim uljem.

Da bi bio siguran da je membrana klipa. Kupi litar servo ulja, sipaj ga u posudu. Upali auto, uključi pogon na prekidaču i prati odušak reduktora (crevo koje ide sa vrha reduktora, ili je samo metalni sisak-otvor, jer godonama crevo zna da spadne). Ako krene da izlazi ulje, definitivno je membrana.

Ja sam prošao sito & rešeto sa tim pogonom i posle svega, uradio bih sledeće:

1. Stavio novo silikonsko ulje u visko spojku
2. Zaključao pogon - odeš kod strugara i kažeš mu da ti napravi zupčanik koji izgleda kao sve lamelice reduktora (i unutrašnje i spoljašnje) spojene u jedan prsten.
3. Raskačio kompletnu hidrauliku pogona i izvadio osigurač. (sve povadiš napolje, koj će ti).
4. Nabavio prednjiu i zadnji šper diferencijal (Skupo u pizdu materinu. Quaife pravi oba i koštaju oko 600 funti po komadu.)
5. Vozio pun gas do kraja života :)

Sad bez svake zajebancije, mislim da je zaključavanje pogona uz ojačanje visko spojke (zamena silikonskog ulja), najbolje rešenje. Realno, jedino čemu služi cela ta zajebancija oko hidraulike je da ti isključi pogon kad kočiš pri većim brzinama.... jer tamo neki stručnjak je skontao da možeš da se prevrneš :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 30 Mar 2016 10:23 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Kako ce pogon da radi ako samo zakljucam reduktor i pojacam visko spojke?
Ovo sa sperom je dobro ali zasad mi je presupo.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 31 Mar 2016 00:34 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Jan 2012 20:56
Postovi: 210
Lokacija: Kos Mitrovica
Ime: Predrag
Opel: Calibra C20LET
stratro je napisao:
Kako ce pogon da radi ako samo zakljucam reduktor i pojacam visko spojke?
Ovo sa sperom je dobro ali zasad mi je presupo.


Iskljucis hidrauliku napravis kako ti je objasnio. Jednom reci radi ce vrlo prosto-mehanicki!
Cena novog seta kvacila u Srbiji je 240e.
Po meni najlaksa i najbrza varijanta da osposobis auto za voznju je da kupis drugi reduktor. Taj za 100e je sasvim lepa ponuda ako je ispravan.
Ako ne lansiras auto iz starta i bavis se profi trkama nista ti ne treba ojacavanje itd...Trpi to fabricko lagano 300ks.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 31 Mar 2016 15:11 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Hvala drugari...
Duzim pivo.
Pisite ako iko od vas dolazi u Skopje.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 01 Apr 2016 09:11 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Evo ga...

Slika

Ovaj cu malo oprati, montirati na auto kako sto je i koristiti prekidac i hidrauliku kao do sada pa neka tera.
Reduktor je 100 eur iz Kalibre koja je bila sa bombinom(???) i covek se kune da ce da tera duze vreme bez problema.
Nije otvaram, na njega jos uvek stoji plomba, pa videcemo..

Moj reduktor cu skinuti, zaklucati i pojacati silikonskim uljem kako je webboy napisao, pa ce da stoji rezerva..

Slika

https://www.facebook.com/VauxhallCavali ... s/?fref=ts

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 01 Apr 2016 12:09 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Hmm.. pa to što reduktor nije otvaran ne uliva baš neku nadu.... u kom li su stanju lamelice ako nisu menjane 20 godina???

Inače, da, to na drugoj slici je baš taj prsten koji sm opisao za zaključavanje. :ok:

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Jun 2016 11:44 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Evo mene opet...

Jedno pitanje: S obzirom da 4x4 pogon kod mene ne radi preko fabrickog kompjutera nego ga rucno aktiviram prekidacem , jasno je da ako ga ostavim uklucen pogon je aktivan NON- STOP. Pitanje je dali vakvo resenje moze da zasita zezne/osteti reduktor s obzirom da kad ga uklucim ne gasim ga duze vreme i on se ne gasi kao kad bi bio regulisan preko fabrickog kompjutera? Pitanje je pred svega do webboy, cwele i istali koji so "magistrirali" na 4x4 pogonom kalibre, a pitam ovde jer imam nekih problema da se logujem na OTS. Pisite, jer sam upravo montirao treci (1996) reduktor iz Calibre, nakon sto je moj fabricki , a i njegova zamena rikli...pa ne zelim da zeznem i ovaj ako je problem u prekidacu. Hvala unapred.


p.s. Poznato je da solenoid valve gasi 4x4 prilikom kocenja i da se ulje vraca u bombu, ali kad je 4x4 aktiviran preko prekidaca, solenoid valve ovo ne radi..Mozda je ovo razlog zasto mi pukla membrana na oba reduktora, pa curi ulje iz odushaka?


https://postimg.cc/image/4p250yk8n/

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Jun 2016 11:59 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Odgovorio si sebi na pitanje, upravo je to problem, ili ga ostavi da radi, ili raskaci sve, pa pred zimu vrati pogon

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Jun 2016 12:04 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Ono sto ja pisem , samo nagadjam..a nakon 2 reduktora, nije mi do nagadjanja..:)

U Calibra turbo manually kaze da je 4x4 PERMANENT i da se samo gasi tokom kocenja.
Ipak mnogo od vlasnika kazu da se 4x4 sam aktivira preku 4x4 ECU-a samo tokom starta kad predni tockovi proklize, u krivine, na snegu...

Ne znam dali je prekidac pravo resenje da bih imao 4x4 pogon... ili da taraskamo po instalaciji i lociram elektricni problem/kvar za 4x4 kompjuterom.

Dali je jos neko na OTS aktivirao 4x4 pogon prekidacem, a ne preku fabrickog ECU-a?
Ako da..kako je vezan? Sa FUSE 2 ili FUSE 19 ili nesto treto...?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Jun 2016 12:45 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Ako je prekidach vezan na fuse 19 to ne mozhe da shteti pogonu osim ako ne odesh na fwd valjke ili nekako izvedesh da zadnji kotachi stoje a prednji vrte 100-200kmh shto opet nema veze sa dihtungom klipa.

Druga opcija je prekidach koji se vezuje na masu za 4x4 ecu i razlika je shto na fuse 19 ne mozhesh u vozhnji da palish pogon vec morash ugasiti kontakt/motor pa opet upaliti. Mozhda ima razlike vezane za kontrolu ventila pa je moja preporuka da uvek imash upaljen pogon posle provere bombe i solenoida.

Razlog probijanja dihtunga klipa mozhe biti samo losha bomba ili neispravan solenoid. U oba sluchaja se deshava da dodje do previsokog pritiska koji nema gde da ode. Iza bombe postoji sigurnosni chep koji je napravljen da ispadne u tim situacijama kako bi zashtitio reduktor, tada iscuri servo ulje.

Znachi bomba i solenoid ventil sluzhe da "smanje" tj odrzhavaju pritisak na ~53bara koji inache pulsira jer tako radi puNpa.

Treba da znash da i bez fuse 19 ulje ide u bombu i pritisak je regulisan. U uputstvu stoji da kad ti npr pukne guma i stavish drugu dimenziju izvadish fuse 19 i vozish kolko hocesh jer je tako bezbedno i tako se shtiti reduktor od pregrevanja i troshenja.

Moj auto je imao prekidach na fuse 19 kada sam ga kupio "zbog manje potroshnje". Pogon je radio i ja sam kupio iste gume i izbacio prekidach pa je uvek aktivan 4x4. To jeste permanentni pogon ali snaga se podeli i na zadnje tochkove samo u situacijama kada prednji tochkovi krenu da proklizavaju i to su postigli uljem u visco, i naravno reduktor "odvoji" kada drzhish kochnicu preko 16mph ja mislim.

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 28 Jun 2016 13:17 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Bomba je nova..solenoid sam kupio polovan, radi ...ali dali radi pravilno stvarno ne znam kako doznati.

Imaj u obziru da kad aktiviram pogon sa prekidacem solenoid radi NON stop...i kad kocim se ne gasi..pa tako ulje se ne vraca u bombu.
Kompjuter za 4x4 nije u funkciji.

Jer i kod tebe bilo ovako?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 02 Jul 2016 11:34 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ja se slažem sa CVILOM :)

Ono što generalno jebe reduktore je oslabljena bomba, tj. nedovoljan pritisak i hidro klipu. Takođe, lamelice unutar reduktora valja menjati s vremena na vreme, a to najbolje kod nas rade majstori koji rade "mokra kvačila" za motore.

Kada se lamelice potroše, hidro klip ispadne pod pritiskom i precvika gumu oko njega i tako reduktor "propiša" ulje.
Koliko će trajati lamelice zavisi od pritiska hidro klipa (ispravnost bombe) i načina korišćenja (start sa punim gasom jeste zanimljiv, ali ima svoju cenu :) )

Eto.... toliko od ja :)

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 02 Jul 2016 20:47 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Samo da razjasnimo...

Pod uslovom da ja bomba dobra ( jer je nova), a je pogon non stop aktivan prekidacem koji smo montirali , reduktor se ne moze ostetiti ? Cak ni kad je gazim nad 150 na autoputu?

Ili nesto propustam..

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 03 Jul 2016 01:44 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Pa i 200 i 300 vozish nego zavisi da li je sve ostalo vezano za pogon 100% ispravno. Brasho moram te ispraviti shto se pritiska tiche, bomba je tu da rastereti/smanji/odrzhi pritisak tako da ako je losha samo mozhe biti prejak pritisak. Jer servo pumpa u nedogled mozhe preko 60bara da napuca a solenoid otvara i pishki ulje u mebranu bombe i nazad po potrebi.

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Stratro`s Calibra Turbo 4x4
PostPoslato: 03 Jul 2016 13:35 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 16 Nov 2012 01:49
Postovi: 463
Lokacija: mladenovac
Ime: milan
Opel: calibra turbo, vectra 2.0
:kokice:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 118 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs