Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Plava 'tica 3.0 MV6
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=13609
Stranica 32 od 35

Autoru:  strokan [ 12 Jun 2012 21:55 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Данас смонтирана сва црева и цеви, замењен главни кочиони цилиндар, такође је и завршен задњи трап

Autoru:  GSi [ 12 Jun 2012 23:32 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Sad koci?

Autoru:  strokan [ 13 Jun 2012 00:07 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Нисам опробао. Није био нико да ми помогне да испустим ваздух из кочница па сам оставио то за сутра

Autoru:  GSi [ 13 Jun 2012 00:09 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Ako si kod Duleta radio, on je 10-15min peske od mene

Autoru:  strokan [ 14 Jun 2012 10:33 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

е *јеб* га, немам твој број :)
Но небитно, јучер је све склопљено, каџа кочи боље него икад, а и лепше лежи на путу :)

Autoru:  volim_opela [ 14 Jun 2012 16:15 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Odlicno! :aplauz:

Autoru:  serial [ 14 Jun 2012 17:16 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

e napokon da poradis na kocnicama svaka cast, kazi mi de si uzimao teflonska creva? :)

Autoru:  GSi [ 14 Jun 2012 18:17 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Vazno sad radi kako treba ;)

Samo nemoj lezanje testiras na Avali ili slicnim lokacijama...

Autoru:  strokan [ 14 Jun 2012 21:26 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Мало сам пробавао кривине, лепо лежи и за сад не бежи ни дупе, а ни преко носа :mv6:
Сале за црева ме је нешто усрало, и узео сам оригинал Спарко црева тефлонска за Кадетт ГСИ и платио их 40е.

А ако хоћеш да их ставиш код Бобана сајле могу да се купе за 80е

Slika

Autoru:  Adam92 [ 14 Jun 2012 23:46 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Koliki je posao kod kadeta dovesti zadnje tockove u minus?
Em sto lepo izgleda em sto mnogo znaci za drzanje u krivini

Autoru:  strokan [ 14 Jun 2012 23:47 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

не може да се одради и да то буде нормално јер кадетов задњи трап не може да се штелује, а и није независно вешање.

Autoru:  frenki [ 16 Jun 2012 23:08 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Moze malo video si kod mene...

Autoru:  strokan [ 16 Jun 2012 23:46 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

треба ту већи минус за Навак :)

Autoru:  laki_81 [ 17 Jun 2012 22:36 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

ako je most noviji tip kod koga se glavcina srafi na 4 srafa, odradis na glodalici podlosku pod uglom koji god pozelis, izbusis rupe, podbacis je izmedju mosta i glavcine i zasrafis sve to nazad .
e sad koliki ugao izabrati a da bude dobar pojma nemam....
video sam jedan slucaj da je lik pod donje srafove podbacio obicne podloske i na taj nacin dobio neki ugao al to je vec rizicno jer se gubi nalezuca povrsina izmedju mosta i glavcine a ceo teret nose srafovi...

Autoru:  strokan [ 18 Jun 2012 12:18 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Evo jedna interesantna fotkica :D

Slika

Autoru:  webboy [ 18 Jun 2012 12:29 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Hahhahaha.. kako dobra fotka... sve korodiralo, samo kadet sija :D

Autoru:  YUgisa [ 18 Jun 2012 14:11 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

laki_81 je napisao:
ako je most noviji tip kod koga se glavcina srafi na 4 srafa, odradis na glodalici podlosku pod uglom koji god pozelis, izbusis rupe, podbacis je izmedju mosta i glavcine i zasrafis sve to nazad .
e sad koliki ugao izabrati a da bude dobar pojma nemam....
video sam jedan slucaj da je lik pod donje srafove podbacio obicne podloske i na taj nacin dobio neki ugao al to je vec rizicno jer se gubi nalezuca povrsina izmedju mosta i glavcine a ceo teret nose srafovi...


Ugao se odredjuje prema mogucnostima vozila odnosno potrebama... Sto znaci da ako je najveci broj krivina takav da se vozilo nakrivi toliko da tocak dobije pozitivan ugao od recimo 2.5 stepena onda je potrebno postaviti tocak pod uglom od 2.5 stepena u minus... Ono sto je bitno reci da samo namestanje minusa u nekom vecem uglu ce najcesce dovesti do trosenja gume sa unutrasnje strane i to moze da se izbegne stelovanjem otvorenosti trapa (engleski je to Toe IN i OUT). Tako da za to treba imati iskustva ili se posluziti sa tudjim a kod vesanja kao na Kadetu, imate problem sa time jer ne moze da se steluje otvorenost pozadi... Ako niste sigurni, ja preporucujem 1 do 1.5 stepen pozadi, max 2 ako ste ludi za krivinama... Preko toga samo po iskustvu, mada realno iznad 3, do 3.5 stepena napred nema teorije da treba... Ako treba vise, onda je auto prosto premekan...

Autoru:  Marcus [ 18 Jun 2012 15:04 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Jel ovo i dalje slikas tamo iza Rodica? Dobra slika :)

Autoru:  noise024 [ 18 Jun 2012 15:13 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

super je slika,interesantni prirodni efekti, trebao si i jednu bližu tj da je tica u prvom planu :D legneš u prašinu i slikaš ga od dole :P

Autoru:  VladanMan [ 18 Jun 2012 17:54 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Odlicna fotka..Lokacija mi lici na (raspalu) livnicu Imt-a. Tj. izmedju Airport City-ja i Tosinog bunara...Ako je uopste ta :D

Autoru:  strokan [ 22 Jun 2012 22:34 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

То је та локација :mv6:

Ево још једна фенси фотка одатле

Slika

Autoru:  Marko993 [ 22 Jun 2012 22:48 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Mnogo ti je fotogenican auto :D:DDD

Autoru:  Marcus [ 23 Jun 2012 01:13 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

De ode kombi sto je bio u pozadini? :ludilo:

Autoru:  strokan [ 23 Jun 2012 10:08 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

Однео га паук :Д

Autoru:  haustor [ 23 Jun 2012 10:46 ]
Tema posta:  Re: Plava 'tica 1.2 => 2.0 16v => 3.0 24v

fotke su extra,izgledaju nestvarno dobro.....

Stranica 32 od 35 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/