Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 17 Jun 2024 00:34

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 124 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 02 Feb 2012 20:10 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Maj 2011 19:45
Postovi: 157
Lokacija: Novi Sad
Ime: Mile
Opel: Kadett C
Garaza: pogledaj
Na mom su sve 4 gume 155-ce,a prednje gume su mi totalno izlizane,dok su zadnje jos i dobre,tako da cu verovatno zadnje da prebacim napred,a ove nove 175-ce bi isle nazad!!
Mada,mozda i uzmem dve nove 155-ce za napred,i dve 175-ce za nazad,videcu,daleko je prolece,skuplja se lova.
Hvala ti za ovaj sajt,prostudiracu ga!!
A jesi ti spomenuo da onaj prekidac/pumpa,sto se nalazi levo od kvacila,pali i brisace,ili samo pumpa vodu na soferku?

_________________
Opel Kadett C - Big Boys Dream...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 03 Feb 2012 04:13 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Gledaj ovako, nemam ja tu pumpu, ona je valjda isla na model c1 ako se ne varam, ali onaj od 1973-1975, mada tvoj je 1976. , mozda je to neki paket opreme ili sta vec, stvarno ne znam. Kod mene pise u knjizici da se tu startuje ta pumpica za soferku, ali na mom modelu je originalno islo dugmence skroz na kraju poluge zmigavaca, znaci to dugme se pritiskalo, ali ono je pokvareno i ugradjeno mi je dugme odmah desno od prekidaca svetala, koje kada aktiviram pored prskanja upali mi i brisace. Evo imam dve slike, vrlo lose, ali moze se videti odmah pored kraka volana(na ovoj prvoj slici) skroz levo vidi se kraj poluge zmigavaca gde je originalno bio prekidac za pumpicu, a nazire se i to malo crveno dugmence pored prekidaca svetala koje sad koristim za to.


Slika


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 03 Feb 2012 19:51 
OffLine
Crveni Karton (BAN)
Crveni Karton (BAN)
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Feb 2012 23:08
Postovi: 104
Lokacija: stari banovci
Ime: bosko
Opel: askona a 1973
ako budes stavljao alufelne na auto gludaj da to budu 13 ali neke iz tog doba i sto unikatnije jer nista mu lepse nestoji od 13


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 03 Feb 2012 19:54 
OffLine
Crveni Karton (BAN)
Crveni Karton (BAN)
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Feb 2012 23:08
Postovi: 104
Lokacija: stari banovci
Ime: bosko
Opel: askona a 1973
moras imati relej koji aktivira brisace neki modeli to imaju neki ne zavisi koje su godine proizvedeni i koju su opremu imali


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 01:31 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jan 2012 03:54
Postovi: 242
Lokacija: Indjija
Ime: Nikola
Opel: Ascona B
Garaza: pogledaj
ascona75 je napisao:
ako budes stavljao alufelne na auto gludaj da to budu 13 ali neke iz tog doba i sto unikatnije jer nista mu lepse nestoji od 13


Komso slazem se sa tobom u potpunosti.

_________________
Krv mi plava venama tece meni je Srpstvo od svega prece mene cuva Bog, imam svoj pravac ja sam Srbin ja sam Pravoslavac!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 02:40 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Ako budete citali temu ili bar pregledali slike videcete da sam alu felne vec stavio ;) (naravno ne zameram vam propust) . Ja sam se odlucio za 15'', mada isprobao sam par felni. Ako nadjem neke koje mi se dopadnu a da mi budu pristupacne nabavicu ih bez obzira na to da li su 13'', 14'', 15'' ili cak 16''. Jedne od meni interesantnih felni su felne u obliku german cross-a ili bolje receno iron cross-a, samo sto trenutno mogu samo da sanjam o takvim felnama, ali bice jednoga dana i one nadam se. Video sam u Vojvodini jednog kadett-a C kao moj sa 17'' modernim felnama i mogu reci da mu i tako nesto bolesno dobro lezi sa niskoprofilnom gumom. Za oldschool fazon bi bile idealne te iron cross, cak ne bi morale ni da budu alu, mogu hromirane i definitivno bi bile unikatne u nasoj zemlji. @ascona75 tu se definitivno slazem sa tobom da bi neke felne na fazon tog doba(ne moraju obavezno biti iz tog doba vec sa retro look-om) i da budu sto unikatnije, jedino mislim da mogu biti i vece od 13''. Zelja mi je da nabavim nekoliko setova felni pa da ih povremeno menjam, trenutno imam dva seta - njegove fabricke celicne i ove alu(trenutni setap je kombinacija pozadi alu 15'', napred celicne 13'' i simpaticno mi to izgleda), mada pored ovih mojih setova, mogu da se dogovorim i sa bratom i da pozajmljujem i njegove felne(O.Z. felne prikazane na prvoj strani).

Slika
Da se vidi cisto kako izgledaju iron cross felne :love: .


A sada malo aktuelnosti o masini. Pre cetri dana me je prvi put izdao i to po najvecem snegu i na -12, akumulator se ispraznio, ali uz prespajanje kablova(dosao drugar kolima i prespojili smo) i malo tople vode upalio je na plin bez problema i kasnije u toku dana je palio bez zaljenja, ali akumulator je bio slab. Taj dan smo isli malo na sankanje sa kadett-om :D, zakacili smo sanke za zadnji branik i jednom ulicom gde uopste nema saobracaja malo se sankali. Bilo je: "Viiiiiiii" ali nismo isli mnogo brze od 40. Nazalost ili na srecu nismo to zabelezili slikama, jer odavno nismo deca, mada su nas sva deca sa sankama gledala i verovatno nam zavidela.
Posto ne izvadih akumulator to vece da ga dopunim sutradan me je sacekalo stanje da opet ne mogu da upalim posto se ulje od niske temperature zgusnulo, pa je bilo malo teze da se vergla i morao sam da izvadim akumulator i da ga dopunim. Dosuo sam i destilovanu vodu u celije, posto sam video da malo nedostaje dopunio ga i isti dan upalio ga na plin i vozio drift po nasim neociscenim ulicama. Polazak na svakom semaforu(gde je to bilo bezbedno) se svodio na prva, gas i dalje stojim u mestu, saltanje u drugu i krecemo uz zanosenje zadnjeg trapa i onda saltanje u trecu i manje vise normalna voznja. Mogao sam kretati i drugom, a mogao sam i prvom bez slajfanja, ali to je bilo malo zabave radi. Skretanje na raskrsnicama se uvek svodilo na dodavanje gasa dok je volan namotan tako da je zadnji kraj pre prednjeg skretao :). Naravno pri svom ovom igranju vodilo se racuna da se slucajno ne ugrozi neki drugi ucesnik saobracaja, mada na ulicama i nije bilo nekih automobila osim taksista koji su poznati u Novom Sadu po nacinu na koji voze bez obzira na stanje na putevima(cast izuzecima). U svakom slucaju RWD + sneg = zimska carolija :lokomotiva: .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 09:12 
OffLine
Crveni Karton (BAN)
Crveni Karton (BAN)
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Feb 2012 23:08
Postovi: 104
Lokacija: stari banovci
Ime: bosko
Opel: askona a 1973
Ljudi nevode racuna oko jedne stvari,stavljaju tockove koji nisu za te trapove pravljeni a kamoli tada postojali,pa onda kukaju kako im propadaju trapovi a sta mislis zasto pa zbog tockova koji nisu adekvatni za te trapove. i nemoze niko da me ubedi da je drugacije jer trgujem sa delovima i naprodavao sam se letvi,kugli i viljusaka. A taj lik sto je nakacio te 17 i izgleda besno daj mu moj broj tel.ja volim takve.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 13:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Definitivno se slazem sa tobom da neadekvatni tockovi mogu da razvale trap, ali mislim da to zavisi i od nacina voznje i naravno vremena koliko se taj auto vozi. Ovaj sa 17'' felnama sam samo video parkiranog u jednom selu u Vojvodini u prolazu, pretpostavljam da se malo vozi i da se vozi laganica, problem kod njega je jedino sirina tockova. Ako su mu na primer gume dimenzije 205/40(pretpostavljam, jer sam samo video da su bas niskoprofilne), onda je razlika u poluprecniku tocka manja od 1cm, ali je sirina veca za 3cm od fabricke 175/70 R13, a jos uzmimo u obzir da su te 17'' felne lakse od fabrickih, tako da ovde jedino sirina pravi problem, jos ako su felne sire zna se(a sigurno su sire od 5j ili 5.5j, minimum su 7j, a mozda i sire). Mada budimo realni nije toliko problem felna, koliko su problem nazalost nasi putevi.
Kod mene su trenutno(sada vec samo pozadi) 15''-ice u dimenziji 185/60 sto znaci da mi je poluprecnik tocka, za 1.33cm(prema kalkulatoru sa http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html) veci od fabrickog(naravno da je to sada manje od 1cm jer je sara potrosena-ima je 5mm :) ), a sirina gume je 1cm veca, a sirina felne je 7j a ET je 29, uz sve to alu felne su lakse od celicnih. Licno sam se uverio da ce i 13''-ica koja nije izbalansirana lako da "razvali" trap, ja sam zbog toga dobio malo lufta na krajevima spona letve volana pa mi ih je brat "reparirao". Letos sam vozio na prednjim tockovima letnje gume 185/60 R15(ima slika guma na prethodnoj strani) i mogu reci da mi je skretanje sa tim tockovima bilo mnogo lakse nego sa mojim originalnim(mislim samo motanje volana cak i u mestu je bilo mnogo lakse iako je guma sira 1cm).
Nego kad vec raspravljamo konstruktivno, mene interesuje, kako bi uticala felna 13'' od 7j(recimo ako je i to bitan detalj da bi et bio 38), celicna sa gumom 205/60 na trap?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 13:29 
OffLine
Crveni Karton (BAN)
Crveni Karton (BAN)
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Feb 2012 23:08
Postovi: 104
Lokacija: stari banovci
Ime: bosko
Opel: askona a 1973
Vidi,kad bi stavio 13x7j na auto onda imas izbor guma ali to sve zavisi od tebe sto je guma niza recimo kroz 50 onda vise rizikujes da pokrivis felnu jer su putevi shit.Ali ako stavis recimo kroz 55 ili 60 to je onda vec bolja varijanta radi felni.Konkretno posto je tvoj 1.2 motor nazad stavis 180/60 13 a napred 185/55 13 i to bi bilo ekstre a to ti kazem jer sam tu varijantu vizio na mojim kadetima c koje sam imao.Da ti je motor 1.6 do 2.0 recimo onda bi mogao nazad 205/60 13 a napred recimo 185/60 13 jer su jaci lezajevi kod fabrickih 1.6 i1.9 motora na kadetu c.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 14:20 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
To znaci da bi mi tockovi 13x7j sa gumom 205/60 napred unistili trap vrlo brzo(isto kao na primer 205/50 R15 na alu 15x7j)? Zanima me i taj detalj, sta najvise utice na opterecenje trapova od strane tockova(putevi su takvi kakvi su), da li je tu problem samo sirina tocka, tacnije gazista (recimo da se visina tocka iliti precnik odrzava u granicama preporuke, znaci da ne prelazi +/- 3-4% u odnosu na fabricku dimenziju)? Na ovom forumu smo vodili jednu konstruktivnu diskusiju od dimenzijama felni i guma za kadett c i svima je jasno da se siroke gume stavljaju samo radi estetike i recimo malim delom zbog malko boljeg kocenja, uz svestan rizik da mogu biti stetne po trap, ali niko jos nije dao dobar odgovor na ovo moje pitanje kao i pitanje iz te teme, sta se dobija/gubi sa promenom dimenzije gume i tocka, tipa sira/uza guma, veci/manji et(osim mogucnosti fizickih smetnji da tocak kaci za rub, odnosno amortizer i estetskog izgleda), a sto se tice prcnika tocka to je vec svima jasno kako utice na performanse. Mozete i tu temu pogledati: http://forum.opelteamserbia.com/viewtop ... 18&t=13190 pa dodati neku korisnu informaciju u nju, da bi novim korisnicima bilo lakse da pronadju odgovor na neko od pitanja.
Vise puta sam vec navodio neke moje ideje o razlicitim setovima felni i guma koje bi montirao i jedna od ideja je bila da samo prosirim dve fabricke felne na 7j i na njih montiram gume 205/60 za pozadi a da napred ostavim fabricke felne od 5.5j sa fabrickom dimenzijom gume 175/70. Sad ako bi mi zbog ovih felni nazad stradali brzo lezajevi, i cak i posle zamene opet ubrzo nastao isti problem, onda bi odustao od te ideje, a ako bi mi takvi tockovi samo umanjili, ja mislim neznatno performanse, onda mi to ne bi smetalo, jer za malo vise(od takvog gubitka) planiram da povecam performanse na ovom slabasnom 1.2N motoru, a vec sam ih malo povecao u odnosu na fabricko stanje(vrlo malo ali dosta osetno ;)). A pretpostavljam da bi sa 205 gumom pozadi dobio znacajno bolje kocenje(iako je auto laksi pozadi, mislim da bi ipak bilo primetnog uticaja sirine gume).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 14:37 
OffLine
Crveni Karton (BAN)
Crveni Karton (BAN)
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Feb 2012 23:08
Postovi: 104
Lokacija: stari banovci
Ime: bosko
Opel: askona a 1973
Ma brate nema veze to sa kocenjem,mozes ti da stavis 205/60 nazad bez problema ali potrosnja je veca sa sirim gumama i razmisli logicno recimo kadet 1.2 fabricki nosi ne znam tacno ali mislim da je 165/65 13 a manta 1.9 ili 2.0 185/70 13 ili 195/60 14 pa logicno je da je kod mante jaci diferencijal i lezaj na tocku i da ta dimenzija gume nepravi problem.I logicno je da se manja dimenzija gume brze vrti na tocku.A kako si ti povecao te performanse na 1.2 motoru sta si konkretno uradio da se to oseti.Inace ako ti budu trebale gume 205/60 i resis da ih stavis imam ja par komada dobrih.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 15:50 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Jan 2011 02:43
Postovi: 191
Lokacija: Novi Sad - Sabac
Ime: Darko
Opel: Commodore A, Kadett C Coupe,Vectra A2000, Ascona Cabrio, Omega 3.0 24V, SenatorB
Bole ne masiraj mi drugara, sta si zapeo 13 pa 13, kao da je to najbolje na svetu:)
Salim se, ja glasam za dobru 13ku uvek, a i komentarisao sam ti da sam probao 16ke na mom kad.c, ekstra izgleda, ali ne moze se voziti koliko se otima volan po nasim putevima, ukupno sam ih provozao max 5km i bezi kuci na zamenu...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 16:09 
OffLine
Crveni Karton (BAN)
Crveni Karton (BAN)
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Feb 2012 23:08
Postovi: 104
Lokacija: stari banovci
Ime: bosko
Opel: askona a 1973
Darko volim te samo sto si uvek iskren.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Feb 2012 16:10 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Moj kadet fabricki nosi 175/70 R13, napisao sam to nekoliko puta, pored te dimenzije nosi jos nekoliko ralizicitih dimenzija fabricki(valjda je to zavisilo od tipa opreme) koje ne znam napamet ali ako treba u kolima imam knjizicu i mogu prepisati ovde za sve kadett-e C proizvedene do 1976. godine dimenzije guma koje su na njih isle( u tim podacima nema kadett-a C sa 1.6 motorom jer je on kasnije nastao). Znam da manta ima jaci diferencijal, a za lezaj to stvarno ne znam, pretpostavljam da jeste. E sad ovaj deo da se manja dimenzija gume brze vrti na tocku mi nikako nije jasan, mogu samo da pretpostavim da si mislio da ce auto sa tockovima manjeg precnika(od fabrickih) da bude startniji, ali krajnja maksimalna brzina ce definitivno da bude manja(svi znamo osnove fizike), pored toga na istom brou obrtaja motora tocak bez obzira na dimenziju ce se vrteti istom brzinom(pravice isti broj obrtaja). Sto se tice povecane potrosnje, to u principu i nije nesto strasno, i ne brine me previse, vise me brine ako je to lose po trap u tolikom smislu da auto ne moze sa takvom gumom da predje ni par hiljada km a da se nesto na trapu ne mora servisirati.
Sto se tice izmene performansi na mom motoru koji je 1.2N, nista znacajno nije uradjeno, ali sam povecao osetno startnost tako sto mi je brat lepo ustelovao karburator(meni je karburator Solex 30/35 PDSI, a taj je isti isao na 1.2S motor), lepo mi je ustelovao plin , zamenli smo platinu i lepo nastelovali zazor, lepo prestelovali paljenje, skinuli vakuum sa paljenja, i zasad modifikovali malo auspuh. Sve ove sitnice su imale za rezultat da je auto malo startniji i da mi je sada mnogo lakse da preticem na otvorenom putu. U buducnosti planiram jos neke sitnije izmene, a prva u planu je nabavka dvoprotocne izduvne i pravljenje celog auspuha od sirih cevi(ne preterano sirih). Ovi 1.2 motori su zahvalni za tuniranje cak i za ozbiljnija povecanja performansi i lako se mogu gurnuti na 100KS(cak i preko), sto je odlican rezultat sa polaznih 50KS. Uglavnom sve se svodi na jednostavne izmene: zamena izduvne, auspuha, ugradnja viska umesto ovog ventilatora sto stalno radi, izmena paljenja(stavljanje elektronskog paljenja ili pravljenje tranzistorskog paljenja), izmena karburatora(zamena karburatora za weber-e ili neke druge), obrada glave motora("spustanje"), sredjivanje ventila i poliranje kanala, zamena klipova, zamena klipnjaca, zamena ventila i u krajnjem slucaju ugradnja turbine. Otprilike sam naveo vecinu mogucih izmena, ne sve, a i ranije sam vec o tome pisao.
A sto se tice guma, imacu te na umu ako se odlucim na taj potez sa sirenjem felni. Hvala u svakom slucaju :ots: .

@anoksa81 znam za tvoju pricu o 16'' i najvise korisnih saveta o tockovima sam i pokupio od tebe, hvala na tome :respekt: . Ja evo vozim na 15'' celo proslo leto ali sa 185/60, sa njima sam bio i na skupu u NS i imam samo reci hvale za njih, niti mi se otimao, niti je volan bio tvrd, vec naprotiv meksi nego sa prethodnim 13-kama, mada pretpostavljam da ima dosta uticaja i sara gume, koja je u ovom slucaju bilia letnja sportska(na prednjim tockovima), gume Dunlop SP (nisam siguran za broj), sare su bile samo kanali :), ali je neobicno dobro lezala po krivinama i na vlaznom i na suvom. A ascona75 i ja vodimo konstruktivnu raspravu i smatram neke njegove savete vrlo korisnim, jedino nisam za 13'' po svaku cenu :).
p.s. na nekom forumu sam procitao da je najbolje resenje za probleme koji izazivaju vece felne i nizi profil gume(stradanje trapa i ostalih delova na kolima): asfaltiranje nasih puteva i njihovo redovno odrzavanje, sa cim se definitivno slazem, ali taj film necemo skoro gledati, pa se moramo prilagodjavati.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Feb 2012 03:00 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Jan 2011 02:43
Postovi: 191
Lokacija: Novi Sad - Sabac
Ime: Darko
Opel: Commodore A, Kadett C Coupe,Vectra A2000, Ascona Cabrio, Omega 3.0 24V, SenatorB
A da ti dodjes jedan dan kad malo otopli do mene, pa da isprobamo 13ke, slikamo...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Feb 2012 03:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Jes, pa da mi vidis kako mi unakazise auto od cukanja :( . Vazi, cim bude lepih dana, mozemo se dogovoriti. :postovanje:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Feb 2012 23:21 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Jan 2011 02:43
Postovi: 191
Lokacija: Novi Sad - Sabac
Ime: Darko
Opel: Commodore A, Kadett C Coupe,Vectra A2000, Ascona Cabrio, Omega 3.0 24V, SenatorB
A mozemo i do Boleta, on je dobar lik, ljudina je, hoce da pomogne, pogotovu kad su stariji Opeli u pitanju, pitacu ga ja, a mozes i ti...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Feb 2012 23:48 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 19:02
Postovi: 1052
Lokacija: Novi Sad
Ime: David
Opel: Vectra B Zender, Kadett C broj 2
Garaza: pogledaj
E hocu i ja da idem sa vama. Nisam davno bio kod boleta. Hocu da vidim Mantu zavrsenu. :)

_________________
Rust is lighter than carbon fiber!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Feb 2012 23:53 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Jan 2011 02:43
Postovi: 191
Lokacija: Novi Sad - Sabac
Ime: Darko
Opel: Commodore A, Kadett C Coupe,Vectra A2000, Ascona Cabrio, Omega 3.0 24V, SenatorB
Cuj da vidis, javi mu se i onako mu fali vozac, od kako je pao ovaj sneg, ne izlazi iz nje, samo zgrce sneg, a izgleda i lovu na tome...
Budali svasta padne na pamet, sad prodaje sneg gancijima skuplje nego gvojze...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 12 Feb 2012 17:20 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 19:02
Postovi: 1052
Lokacija: Novi Sad
Ime: David
Opel: Vectra B Zender, Kadett C broj 2
Garaza: pogledaj
hehehe. :) Sto da ne? :D

_________________
Rust is lighter than carbon fiber!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 15 Feb 2012 23:56 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
HE, he, he, a dok cekamo da otopli, da mi pocnemo neki projekat amfibije ili hoverkrafta, izgleda da ce nam trebati.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 11 Jun 2012 16:10 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Nisam se dugo javljao sa nekim novostima, ali realno i nema nesto posebno za objaviti. U maju sam resio problem sa prekidacem brisaca, tako sto mi je brat zalemio lemilicom zice na mestu gde su se odlomile buksne, tako da je prekidac od stone lampe izbacen iz upotrebe :D . Posto je prosao period obaveznih zimskih guma, napred su opet montirane alu felne 15'', a celicne 13'' su sada rezervne u gepeku. Ono sto je odmah zapazeno je da se sa ovim letnjim gumama napred neverovatno lakse mota volan iako su one 185/60, a 13-ke su bile 175/70. Malo smo dotegli lezajeve na prednjim tockovima, jer je bilo malo lufta, ali sam zapazio da mi se sada pojavilo vrlo malo lufta i u letvi volana. Sad ce oni koji su mi govorili da su 15''-ice problem da kazu da su me upozorili, ali ovo se dogodilo dok su mi bile namontirane fabricke celicne felne koje su naravno 13'' sa fabrickom dimenzijom guma, tako da nije problem do dimenzija tocka, vec je to problem do nasih puteva, ali sta je tu je. Moracu uskoro da krenem u potragu za letvom volana. Trenutno jos uvek nije neki opasan problem, jer posle balansiranja ovih alu felni primetio sam samo blago tresenje volana na brzinama preko 100 km/h, a posto retko kad vozim vecim brzinama, to ne smeta. Primetio sam da mi se malo negde prosupljio auspuh, i to se primecuje samo u vecim obrtajima, tako da kod prvog sledeceg odlaska na selo moracu to da saniram. Nije toliki problem buka koliko me iritiraju neke izazvane vibracije kod table, na buku sam navikao :) .

Malo sam gledao slicice kadett-a C po internetu i sasvim slucajno naletim na ovu sliku:

Slika
Sasvim pristojno auto izgleda na ovoj slici, eh kad bi moj bio takav :love: . Boja mu je stvarno odlicna. :respekt:

Ali zato moj realno izgleda ovako:
Slika
Zlo i naopako.

Slika
Samo zlo.

Ove dve slike pokazuju kako ljudi znaju lepo da isparkiraju kola pored vas ili da uparkiraju :banghead: . Nikada nisam saznao ko je ovaj talenat sto je to uradio, ali mozda je tako i bolje. :seci:

Jedino zajednicko za ova dva kadett-a sa prve i ostalih slika je registarski broj :ludilo: . A kad smo kod registarskog broja, zamislite sta sam uspeo: registarsku nalepnicu resim ja da zalepim iznad prethodne i jednom dok sam nesto sedeo u kolima i cekao devojku, bio mrak i ja reko ajde da zalepim nalepnicu, to je bilo par dana pre nego sto mi je istekla registracija jer je cale registrovao auto par dana ranije. Zalepim ja nalepnicu, izadjem iz kola i skontam da sam je zalepio naopacke :aplauz: . Sad nema popravke, ali nema veze, sluzbena lica ce morati malo duze da zagledaju kad budu proveravali. :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 11 Jun 2012 17:15 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Maj 2011 19:45
Postovi: 157
Lokacija: Novi Sad
Ime: Mile
Opel: Kadett C
Garaza: pogledaj
Vidjam te komso,parkiras ga tamo ispred SUP-a,tu ga barem lopovi sigurno nece dirati,osim ako ga panduri ne pocnu zagledati i merkati?!! :ludilo2:
Inace ovaj problem sa vratima i pazljivim komsijama imam i ja,al sta ces,kad mi pukne,uzmem palicu iz auta i pocnem da ja da lupam po njima!!!
Da ti se pohvalim,kupio sam prednje nove gume, Barum 155/13/70,i stvarno da ti kazem,i meni volan lakse vrti,cak jednom rukom mogu vrteti,po parkingu,kad idem jako polako!!
Balansirao sam ih,i nema vise volan da trese posle 80km/h,i nema skripanja guma u krivinama!!!

_________________
Opel Kadett C - Big Boys Dream...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 11 Jun 2012 18:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Ako nisi znao ispred SUP-a je bio najveci broj kradja automobila 90-ih, mom drugaru su sa tog parkinga pokrali tockove sa juga, policija je uspesno pronasla vlasnika kola i to im saopstila u fazonu: "Jesu vasa kola parkirana ispred supa?", "Samo da znate da nemate tockove" :ludilo2: . Inace ja tu parkiram kad nema mesta na mom parkingu, ovde je inace postao problem za parkiranje, pogotovo sto dodju ljudi ko zna odakle i parkiraju kola na parking moje zgrade.
Lepo komsija sto si se ponovio, ako si uzeo letnju saru, manje ce biti skripanja svakako, ali uvek to moze da se izazove, zavisi od brzine kojom ulazis u krivinu :D . Svidelo mi se kako si lepio one samolepljive hrom lajsne po rubovima, bas lepo izgleda.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 02 Feb 2013 00:54 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Evo mene opet posle dugo vremena, samo da javim da je kadett jos ziv. U medjuvremenu bilo je i nekih desavanja. Letos smo uspleli uslikati i zabeleziti jedan mali jubilej :

Slika

Desilo se uvece, pa je losa slika, ali jubilej sam zabelezio sasvim slucajno kad sam dolazio na parking pa sam sutradan uslikao malo bolje slike:
Slika
Slika

Pre dva posta sam spomenuo probusen auspuh, e pa auspuh nije probusen i dalje je ko nov, vec je problem bio do menjaca. Gumeni nosac menjaca se od starosti dezintegrisao i jednostavno ga nije bilo, pa je to pri vecim obrtajima izazivalo vibracije koje su pravile buku. Kada je auto posetio selo i mog brata automehanicara, to je sanirano. Nije se trudio da pronadje originalni nosac, vec je kupio u prodavnici najjeftiniji i prepravio ga. Uglavnom i taj problem je resen.

Evo i mali letnji fotosesn:

Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Izbalansirane su sve felne i tegici su poskidani sa spoljasnje strane felne.
Slika

Uglavnom standardna desavanja na parkingu(vise se i ne nerviram):
Slika

Posto smo malo povecali performanse automobilu(citavih 1-2 konjske snage :D ), morali smo modifikovati kocioni sistem da bi ispratili tu neobuzdanu snagu. Salu na stanu, stvarno smo malo modifikovali kocioni sistem, cisto iz neke znatizelje i radoznalosti kako bi to funkcionisalo i sto se tice utisaka(vec nekoliko meseci) sve super funkcionise. Evo slike ce vam reci vise od reci sta je konkretno odradjeno:

Slika
Znaci promenjen je glavni kocioni. Pogodite sa kog auta je ovaj namontirani. Cesta modifikacija, sad jos samo da pronadjemo malo veci ili jaci servo koji moze da se uglavi na mesto ovog, mada sve funkcionise i sa ovim.
Slika

Evo cisto radi poredjenja da se vidi slika originalnog koji je dosta manji i slabiji:
Slika

U medjuvremnu je dosla i sezona zimskih guma, pa su nabavljene nove zimske gume za pogonske tockove i montiran je zimski set, ovaj put sve 4 fabricke celicne felne. Pozdi nove Winter1 u fabrickoj dimenziji 175/70 R13:
Slika

Slika

Jos smo malo prestelovali kvacilo, posto je odvajalo na samom vrhu, pa smo ga malo popustili. Zbog caletovih potreba, auto je promenio nekoliko pak tregera iliti galerija. Trenutno je dobio krovni nosac od Senatora B/Omege A uz male modifikacije. Evo i par svezijih slicica:
Slika

Primetili ste verovatno na pretodnim slikama stanje suvozacevih vrata. Onaj deo na sredini vrata mi je udesio neki neznac na parkingu u kvartu :seci: . Jedan dan sam odlucio da skinem tapacirung i malo rukom sredim to stanje. Ispod tapacirunga se nalazila folija zalepljena necim crnim za vrata(kao ziva guma), a unutar vrata je jos uvek fabricka zastita, samo je sada vec malo pocela da popusta. Operacija je delimicno uspela i to sada izgleda ovako:

Slika
Nije ispalo savrseno, ali je svakako dosta bolje nego pre.
Slika



Nadam se da nisam preterao sa tekstom i slikama. Dosta dugo nisam azurirao temu, pa sad imam dosta materijala :). Kasnije jos slika ubacujem.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 124 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs