Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Jun 2024 10:26

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1848 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 74  Sledeća

Sta ce se prvo pokvariti posle sklapanja motora?
1. Turbo 37%  37%  [ 43 ]
2. Menjac 10%  10%  [ 12 ]
3. Motor 3%  3%  [ 4 ]
4. Cukice 3%  3%  [ 4 ]
5. 4x4 pogon 12%  12%  [ 14 ]
6. Ništa, biće savršena Calibra :ludilo: 34%  34%  [ 39 ]
Ukupno glasova : 116
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 15:30 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
наравно да има место за сензор радилице. А блок од ЛЕТ-а је изливен са отвором за довод уља у турбину?

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 15:46 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Kako god odlucis,
ali nove klipove sa karikama bez 600 evra pa na gore neces naci

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 15:50 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Tja... to vidim i sam :(
Ne znam... moram još malo da razmislim.... gde i za koliko mogu da nađem blok od c18NZ? Koliko vidim, isti su i za E18nv, s18nv, c18ne, c18nt... ??

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 15:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Poslacu ti ja na pp brojeve otpada, pa zovi redom i trazi papire blok dogovaraj se carini i ostalo, bitno je da bude legalan motor znaci ili nasi papiri ili carinjenje.

u svakom slucaju ako se odlucis na ovo tvoj blok nemoj da bacas vec ga namazi tovatnom masti i zavi u najlon foliju i na tavan da spava ! nikad se nezna kad ce da ti zafali za projekat 86.500

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 15:58 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ili da jednostavno napravim drvene podloške, nabavim parče stakla i imam 2.0 turbo sto :ludilo:

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 16:06 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Moze, i na taj nacin ima da ga sacuvas, samo sto ces verovatno da ga prefarbas pa ti nauljivanje nije potrebno a i u sobi nema kise da bi korodirao, ma milina.... :D

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 17:12 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ono što mi se ne sviđa kod stavljanja novih hilzni je to što taj materijal je nov, nije prekaljen, nije sazreo.....

E sad... pitam se da li bih mogao da nađem plivajuće hilzne sa nekog novijeg motora koji ima alu blok... a koje su približno iste veličine (a da je promer cilindra manji od 86mm)... iz nekog motora koji je prešao preko 100 000km. Onda uzmem te hilzne i odnesem u mašinku radionicu da tim materijalom hilznuju moj blok????

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 20:26 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
braso brate, uspeo si da ga tako zakomplikujes da nema dalje :D pa da li je realno sta ti pises :D

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 20:52 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 19 Jan 2007 22:22
Postovi: 3406
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milosh
Opel: Calibra CweLET
Garaza: pogledaj
Ovo je prvi put da se slazhem sa piletom???

_________________
A collector never stops collecting!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 21:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Vala bas komplikujes, imas 3 solucije

1. blok od 1.8 i nove karike i tvoje klipove
2. novi klipovi i karike 86.500 i razbusis tvoj blok (u oba slucaja unutrasnje delove narucujes od preko)
3. :v6: (sto takodje dodje raritet V6 4x4 :D)

mogu da se kladim da ce brasa da izabere neku opciju 4 :ludilo:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 21:40 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
opcija br. 1 - najjeftinije ali divljačiš motor. Čekaš trenutak kada će neko da provali da 1.8 ne treba da ima toliko cevki oko sebe.
opcija br. 2 - najsigurnije po pitanju kvaliteta ali ti oduzima letovanje u Grčkoj. Vidi da li radiš motor za sebe ili za drugog i šta ti je preče.
opcija br. 3 - veoma zanimljivo ali gubiš 30 konja i dobijaš još 200 evra na registraciji.
opcija sitna slova :) - ako ti nije bitna lova, preplanuo ten supruge i nove patike za klince, ubaci nešto što ne poseduje ni jednu eko-normu, nešto kamionsko...

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 21:42 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Па ако имаш 1.8 са папирима, и све то лепо заведеш у саобраћајну немаш од чега да стрепиш.

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 22:34 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Tek sada videh Brashine majstorije i mogu da kazem da mi one mere istrosenosti cilindera nisu jasne. Kada je dobar klip, dobar cilinder (stublina) je 2,5 do 3.0 stotih, one mere od 8 do 18 stotih su nenormalne mere.

Izmerite cilindre kako je chile objasnio ili nadji nekoga ko ima alat za merenje cilindera, cilinder se najvise trosi na sredini.

Ako su mere u granicama koje su dozvoljene, odradi karike i letece lezajeve sa garniturama dihtunga, obradom ventila,sedista ventila i glave motora.

Sa takvom, ali kvalitetnom opravkom sigurno ces preci do 100.000km, jer tvojom voznjom i sa novim klipovima i ful generalnom neces moci da predjes vecu kilometrazu.

Ona lamela i zamajac na slikama nije do loseg materijala vec loseg koriscenja, lamala izgorela, zapaljenja a zamajac okaljen od temperature, to se zove teska noga.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 22:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 10 Avg 2011 15:04
Postovi: 2980
Lokacija: Beograd
Ime: Miroslav
Opel: E46 Coupe
Jbg kad covek krivo gazi kvacilo...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 31 Jul 2012 23:22 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9372
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ili Vesna krece iz blokade i dere namunjene klince po Borci... :ludilo: :ludilo: :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 01 Avg 2012 00:51 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
ja sam radio rabusivanje c18nz kad sam pakovao XE, i trenutno vozim taj motor. radi bez greske.
da se uraditi bez problema najveci zajeb ti je regularnost cele te price zato sto se broj motora kod 8v masina nalazi gore kod glave i kad stavis 16v glavu ona ga prekrije maltene kompletno. da bi to resio morao sam da odfikarim parcce aluminijuma sa glave i sad je broj vidljiv uz odredjeni trud i gimnastiku. mada realno ako naletis na nekog drkaciju u 3 nocu u sumi podno Avale,koji nece da se masira sa tim da se krivi oko motora da bi nasao pravi ugao vrlo lako bi moglo da se zaglavi na vestacenju i skidanju glave. nevezano za pricu o broju to vec modifikacija koja zahteva atest i upisivanje u saobracajnu. Kod nas to jos niko ne juri al je sva prilika da ce i to neko da dovede u red,jbg valja kasu napuniti.
Jos jedan zajeb je sto kalibra nikad nije pravljena sa motorom 1.8,tako da po zakonu ukoliko hoces da na vozilo regularno stavis i zavedes 1.8 motor koji inace nikad nije ugradjivan na tu sasiju moras pod obavezno raditi atest za koji ne znam koliko kosta.

Ukoliko finansije dozvoljavaju najpametnija opcija je po meni prva specijala. Druga bi bila razbusivanje 1.8 bloka ukoliko se nadje sa domacim papirima za neke smesne pare. Da carinis 1.8 blok ne isplati se nikako jer je to vec trecina cene novih klipova. Hilznovanje je tek macka u dzaku i ja bih izbego po svaku cenu,narocito na turbo motoru.

jeste merili istrosenost kanala za karike na klipu?
ukoliko se odlucis da kupujes nove klipove javljaj mozda bi mogli da organizujemo grupnu kupovinu posto i meni fale ili da mi prodas te tvoje stare posto ja ocigledno ne prezam od razbusivanja 1.8 :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 01 Avg 2012 10:12 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Godza je napisao:
Tek sada videh Brashine majstorije i mogu da kazem da mi one mere istrosenosti cilindera nisu jasne. Kada je dobar klip, dobar cilinder (stublina) je 2,5 do 3.0 stotih, one mere od 8 do 18 stotih su nenormalne mere.
Izmerite cilindre kako je chile objasnio ili nadji nekoga ko ima alat za merenje cilindera, cilinder se najvise trosi na sredini.

Ako su mere u granicama koje su dozvoljene, odradi karike i letece lezajeve sa garniturama dihtunga, obradom ventila,sedista ventila i glave motora.

Sa takvom, ali kvalitetnom opravkom sigurno ces preci do 100.000km, jer tvojom voznjom i sa novim klipovima i ful generalnom neces moci da predjes vecu kilometrazu.

Ona lamela i zamajac na slikama nije do loseg materijala vec loseg koriscenja, lamala izgorela, zapaljenja a zamajac okaljen od temperature, to se zove teska noga.


Ja ne znam tačno kako se zove taj alat... izgleda nekako trouglasto bem li ga. To merenje su radili oni tamo u Mišić radionici. Tu malu "trouglastu" spravicu je majstor šetao po celoj dužini cilindra... ona odstupanja koja sam naveo su najveća izmerena, nije celom dužinom cilindra isto odstupanje.... pozvaću ih ponovo, ili otići kod njih da mi objasne šta i kako se tu meri, kako oni to rade i sve ostalo... čisto da izbegnemo nesporazume ovde.

Koliko sam mogao da nađem informacije, klipovi imaju odstupanje od 5 do 7 stotih. To odstupanje kod mene je od 8 do 20 stotih u zavisnosti od cilindra.... ne zato što se iskrzao (skupio, ogulio, smanjio) klip, nego zato što su se stubline pojele. Dok je sve bilo namontirano, a samo glava skinuta... 1 i 3 klip je bilo moguce pomerati prstom levo/desno... ja znam da klipovi moraju malo da rade (to je to odstupšanje standardno od 5 do 7 stotih)... ali je ovo bilo baš primetno više, što je merenje u radionici pokazalo.....

E sad... jedna stvar mi je malo nejasna.... ako neko ima Auto Datu da pogleda ili nešto slično.

Standardni klipovi idu u 5 kategorija (po širini), ali sam ja našao 2 raspona za širinu....

Prvi kaže da je raspon standardnih klipova od 85.925 do 85.965 mm... ovo mi deluje logično, obzirom da je fabrički cilindar 86mm, a zazor 0.05 do 0.07.

Međutim, u Opel katalogu delova kaže da je raspon od 85.985 do 86.025 u 4 kategorije... što mi nikako nema smisla, obzirom da je to podatak za STANDARDNE klipove, ne za neku specijalu.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 01 Avg 2012 21:21 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Alat za merenje poprecnih preseka cilindera se zove subitor ili kljunasto merenje cilindra, ono se vrsi u spoljnoj i unutrasnjoj mrtvoj tacki i to u pravcu ose radilice i poprecno na nju.

Prema ovome sto ti kazes na ovoliko odstupanje prilikom merenja, precnik cilindera nema savrseni krug vec je elipsa, sto dovodi do zakljucka da je cilindar sada konveksan i konkavan, sto opet aludira da su cilindri izasli van tolerancije.

Najverovatnije je neko nekada vec izvrsio zamenu karika i zato su cilindri toliko otisli van tolerancije.

I sad ono najvaznije, busenje bloka, cilindera, hilzni nikada ne pocinjati dok nemas nove klipove, desavalo da su cetiri klipa a razlicite mere na njima, hocu da kazem da da prvo nabavis nove klipove pa tek onda razbusis cilndre prema merama koje su na klipovima jer se jos uvek prave takve greske koje se kasnije ne mogu ispraviti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 01 Avg 2012 21:40 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
problem kod ovog motora i i kod c20xe je taj sto je u osnovi to motor c18nz, i aksijalni lezajevi radilice su sa tog ipak slabasnog motora i oni trpe najvece naprezanje u celoj prici i kad izdaju dolazi do aksijalnog pomeranja radilice i " ovalisanja" cilindara, otuda i poticu te muke sa tim motorom,
a web kakvi su ti lezajevi radilice kad vec pomenuh njih ?

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 02 Avg 2012 08:20 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Ne postoji nista savrsenije od c20xe i let motora dakle problem je u vlasniku auta tj da je ranije kupio sirokopojasnu sondu sve bi bilo ok :ludilo1: :ludilo1: :ludilo1:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 02 Avg 2012 09:18 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Okt 2010 08:48
Postovi: 614
Lokacija: Beograd
Ime: Andreja
Opel: Senator Irmscher
Garaza: pogledaj
Godza je definitivno upravu za cilindre. Ja kada sam proslog leta menjao karike zapanjio sam se kad sam video da nove karike jednostavno nece da upadnu u cilindar. Posle merenja utvrdili smo da se cilindar nekako deformisao i da je sada elipsoidnog oblika. Posto nisam imao nameru da busim blok kupujem klipove i ostalo ko Brasa, jednostavno sam malo recnuo karike na odgovarajucem mestu i sve je onda upalo kako treba i bilo u okvirima tolerancije.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 02 Avg 2012 10:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
kazem ja uzrok tome su lezajevi radilice i kad ona dobije luft naprave se elipsasti cilindri a jedini lek tome kazu upuceni je cesta zamena i koriscenje najboljih ulja, ali kad odu mora zamena jer ce da sjebu i novouradjeni motor, sve ovo vazi za forsirane motore, za normalne voznje ne ali nema tih motora nazalost jer se svi kupuju da bi se gasili

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 02 Avg 2012 11:57 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Bejah danas do Mišića da uzmem mere bloka.

Blok meren po osi radilice i po 90 stepeni od te ose u 3 tacke (na dnu, u sredini i na vrhu)... po rezultatima merenja, moji cilindri imaju prevelika odstupanja i liče na obrnuti konus... van svake pameti.

mere ću označavati sa A/B 1/2/3 ... A je osa radilice, B je 90 stepeni od te ose.. 1,2,3 su vrh, sredina, dno.

U tabeli se nalaze odstupanja od 86mm izražena u 1/100 mm... dakle ako u tabeli piše 22, na tom mestu je cilindar širok 86.22 mm

1 cilindar: II cilindar III cilindar IV cilindar
A1= 15 9 6 17
A2= 1 1 2 1
A3= 0 0 2 0
B1= 29 22 19 19
B2= 2 1 1 3
B3= 2 0 1 3

Mere klipova... 2,3 i 4. klip 85.900, 1. klip 85.920

Ovo dalje implicira da je pri vrhu zazor između cilindra i klipa bio od 16 do čak 36 stotih... od fabrički propisanih 3 do 5..... pa i ne čudi što se golim okom primećivao različit zazor i što sam mogao prstima da mrdam klipove.

Kako je došlo do ovakvog i ovolikog oštećenja cilindara.... nemamo pojma. Popričao sam sa Godžom i on misli da su najverovatnije nekada ranije menjane karike, stavljene su neke loše od ko zna koliko krutog i tvrdog materijala, te da su te takve karike pojele cilindre.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 02 Avg 2012 12:26 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jun 2010 20:27
Postovi: 1967
Lokacija: Zemun
Ime: Vilim
Opel: Astra Bertone 2.0t
pa koje je najbolje resenje da se ovo iskoriguje?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Calibra C20LET
PostPoslato: 02 Avg 2012 12:41 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9372
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ja cu da odgovorim umesto pistreta.

'Resenje je da ubaci svemirsko modifikovani visix i da kupi 17'' alu felne i nove sve 4 Nankang gume.' :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1848 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 74  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs