Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Jun 2024 23:10

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 124 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Dec 2011 22:03 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Mar 2011 20:28
Postovi: 1176
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milan
Opel: Manta A,Meriva A Cosmo
Ma prijavljuj to,meni su na jednom Fordu lomili branike tri puta i naravno bezali,na kraju sam ga prodao.Inace sva tri puta su se desila u roku od tri meseca,da se meni desi ne daj boze stao bih i sacekao ili stavio cedulju sa mojim podacima da se dogovorimo ko ljudi,ali u danasnje vreme vecina vozaca se ponasa bahato i bezobrazno :banghead:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Dec 2011 22:40 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Vidi ovako: najvaznije je da ti svoj auto ne pomeras sa lica mesta. To sto njega tu nema vise, moze da se tumaci kao da je pobegao. Ali ne cekaj vise, jer ce mozda u medjuvremenu on sa svog auta da skine crvenu boju koja je najveci dokaz!

I koliko god te panduri odgovarali od toga da prave zapisnik u smislu kako je to mala steta, ti obavezno insistiraj i ne odustaj i oni ce morati da naprave zapisnik! I posle toga ne cekaj da ti oni jave sta su saznali, nego se ti raspituj i dosadjuj! Jedino tako mozes nesto da uradis. Ako ne uradis tako, oni repom ne mrdnu! Znam sta pricam!

Javi sta si uradio! :ots:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 07 Dec 2011 12:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Odustao sam od policije. Ako bi ih zvao bio bi duzan da im platim oko 100 eura za uvidjaj(placa ga onaj ko ga zahteva), verovatno bi to pokrilo moje osiguranje, ali ne znam da li bi mi zbog toga skocila premija za osiguranje. Steta je vrlo mala, mozda bi je procenili na 50 eura max koliko bi kostalo farbanje celog dela koji je ogreban(mozda je i najveci problem sto stvarno nemam predstavu koliko moze da se proceni ta steta). Da nisam zurio kad sam video da sam udaren, ostavio bi svoje podatke pod brisacem vlasnika tog drugog vozila, da probamo da popunimo onaj evropski izvestaj o saobracajnoj nesreci ili da se dogovorimo, posto bi njemu u slucaju popunjavanja izvestaja skocila premija za bar 50 eura. Na kraju, cale je i odlucio, na njemu se vodi auto(mada ga samo ja vozim) da se tu sad ne moze nista uraditi. Ako danas sretnem taj auto na parkingu(u sta iskreno sumnjam) ostavicu mu cedulju, cisto da vidim hoce li se udostojiti da se javi, sada bi jedino mogao da popunjavam izvestaj ili da se dogovaram, jer policija otpada iz razloga jer sam pomerao i ja auto sa lica mesta, mada imam uslikano, ali to izgleda nije dovoljno.
Da mi je auto u ovom slucaju bio nov ili da je bio sredjen(ofarban, na sta moj jos uvek ceka), definitivno bi odmah zvao policiju(ne bi razmisljao). Ali ovako, posto auto i bez ovoga ima sitna ostecenja od raznih cukanja od ranije koja cekaju na potpuno sredjivanje, meni steta ne deluje ozbiljno, a u gepeku imam sprej kojim cu sanirati tu ogrebotinu samo da ne pocne korozija na tom delu preko zime, jer steta bi bilo za najzdravije rubove svih kadett-a(koji su jos uvek fabricki), da im se nesto desi :) .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 00:52 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Avg 2010 19:29
Postovi: 108
Lokacija: Novi Sad
Ime: Risto
Opel: Opel Kadett C 1200
Izvini,koliko trosi tvoj Kadett benzina i plina?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 01:48 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Znas kako, trosi koliko sipam :D . Salim se, pre ovih prerada(promene auspuha i finog stelovanja plina) trosio je u proseku 10l plina na mesovitoj voznji, ali pretezno gradska po NS. Sad od prestelavanja nisam detaljno proverio potrosnju, ali racunam da je slicna, izmericu tacno koliko trosi kad budem isao na neku dalju relaciju i kad napunim bocu do vrha. Uglavnom svako tocenje belezim, tako da vodim evidenciju i na kraju izvlacim prosecnu potrosnju na ozbiljnijim kilometrazama(racunao sam tu potrosnju oko 10l u proseku na nekih 7-8000 predjenih kilometara). Za benzin, iskren da budem, ne znam koliko trosi, jer gotovo i da ne vozim na benzin, ali mislim da je potrosnja oko 8l, mozda i malo vise(cini mi se po specifikaciji je 8.6l, ali nisam 100% siguran, morao bi pogledati u knjizici). Inace nisam od onih koji ce da smanjuju potrosnju autu, ovaj moj trosi i to fino, znam da automobili od 2000 ccm i 100+ KS trose manje od ovog mog autica, ali dobro, meni je potrosnja podnosljiva i ja necu da zavrcem slavine, bitnije mi je da moze da ide, a nikako ne moze i jare i pare :). Kadett C uopste i nije mali potrosac, jer tada kad je pravljen nisu pravili preterano stedljive automobile, ne moze se porediti sa novim Corsicama koje mogu da trose i manje od 7l plina, ali moze mu se smanjiti potrosnja pretpostavljam i na ispod 8l plina(pogotovo na onom sa motorom 1.0).

Sto se tice jucerasnjeg dogadjaja, nisam naisao na onaj auto sto me je ogrebao, ali dobro, sreca u nesreci je sto mi auto jos nije ofarban pa sam to mnogo lakse podneo, a i sreca je da nista nije ulubljeno.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 02:55 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
majlo je napisao:
Kadett C uopste i nije mali potrosac, jer tada kad je pravljen nisu pravili preterano stedljive automobile...


Sa ovim se ne bih slozio! ;)

Kadett C je takodje vazio za stedljiv auto :respekt:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 03:33 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Maj 2010 20:34
Postovi: 1812
Lokacija: Zemun
Ime: Bojan
Opel: Astra Betrone 2.0T
Garaza: pogledaj
majlo je napisao:
Odustao sam od policije. Ako bi ih zvao bio bi duzan da im platim oko 100 eura za uvidjaj(placa ga onaj ko ga zahteva), verovatno bi to pokrilo moje osiguranje, ali ne znam da li bi mi zbog toga skocila premija za osiguranje. Steta je vrlo mala, mozda bi je procenili na 50 eura max koliko bi kostalo farbanje celog dela koji je ogreban(mozda je i najveci problem sto stvarno nemam predstavu koliko moze da se proceni ta steta). Da nisam zurio kad sam video da sam udaren, ostavio bi svoje podatke pod brisacem vlasnika tog drugog vozila, da probamo da popunimo onaj evropski izvestaj o saobracajnoj nesreci ili da se dogovorimo, posto bi njemu u slucaju popunjavanja izvestaja skocila premija za bar 50 eura. Na kraju, cale je i odlucio, na njemu se vodi auto(mada ga samo ja vozim) da se tu sad ne moze nista uraditi. Ako danas sretnem taj auto na parkingu(u sta iskreno sumnjam) ostavicu mu cedulju, cisto da vidim hoce li se udostojiti da se javi, sada bi jedino mogao da popunjavam izvestaj ili da se dogovaram, jer policija otpada iz razloga jer sam pomerao i ja auto sa lica mesta, mada imam uslikano, ali to izgleda nije dovoljno.
Da mi je auto u ovom slucaju bio nov ili da je bio sredjen(ofarban, na sta moj jos uvek ceka), definitivno bi odmah zvao policiju(ne bi razmisljao). Ali ovako, posto auto i bez ovoga ima sitna ostecenja od raznih cukanja od ranije koja cekaju na potpuno sredjivanje, meni steta ne deluje ozbiljno, a u gepeku imam sprej kojim cu sanirati tu ogrebotinu samo da ne pocne korozija na tom delu preko zime, jer steta bi bilo za najzdravije rubove svih kadett-a(koji su jos uvek fabricki), da im se nesto desi :) .



mozda je steta mala na tvom autu,
ali taj bezobrazluk doticnog da te udari a tu zivi je :grrr:
ako se nejavi lepo sacekas mesec dana sacekas da se parkira negde van tvog kraja
i lepo ga olupas kao covek :seci:

lep ti je kadet nastavi sa sredjivanjem i mani se budzenja 1.2
vremenom ces videti da si samo ulupao pare a rezultati i nisu neki
mnogo je jednostavnija varijanta jaci motor, a nije skup :wink:

_________________
phase 3, 402m 13.7s


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 04:14 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
volim_opela je napisao:
majlo je napisao:
Kadett C uopste i nije mali potrosac, jer tada kad je pravljen nisu pravili preterano stedljive automobile...


Sa ovim se ne bih slozio! ;)

Kadett C je takodje vazio za stedljiv auto :respekt:


Za svoje doba da(tada je vazio kao stedljiv auto), ali nemoj mi reci da ti je danas 7-8l benzina stedljivo, a ja u ovoj citiranoj recenici sam govorio o sadasnjim prilikama. Imam sve te podatke o prosecnoj fabrickoj potrosnji u uputstvu od auta, ako zelis, prepisacu ih ovde, cak su u uputstvu podaci o potrosnji za sve kadett-e C sa svim vrstama motora. Kadett C je napravljen sa namerom da bude mali i okretan gradski auto, sto se morate sloziti je uspeo i danas je dosta dobar u tome. Kod dimenzija mu je veliki plus u njegovoj sirini, zbog manevrisanja, jeste da nije bas komforan uz maksimalan broj putnika, ali dobro, ne moze sve.
U svakom slucaju odlican auto i danas :love: .

Sto se grebanja na prakingu tice slazem se da je bezobrazluk, mozda (ne)covek i nije iz mog kvarta, nisam sretao njegov auto ranije, ako jeste nece biti problem da ga sretnem i popricam sa njim. Ako ga sretnem reci cu mu sta je i kako je bilo, ali najverovatnije mu oprastam. UK ulje cu da koristim za neke vece bezobrazluke(mada ako se ne izvini...) ;) .

Sto se tice sredjivanja, mog, nastavicu sa njim i ako bude bilo sve kako treba bice on sto blizi fabrici, felne i volan ne smatram nekim odstupanjem. Sto se tice motora, videcemo, ono su samo neka moja glasna ramisljanja, a kako ga trenutno vozim, mozda ce morati da dobije novo srce za koju godinu(salim se malo, nadam se da cu ga sacuvati), jer svidja mi se da bude u originalnom stanju i sto se tice motorizacije. Znam da mi je uvek lakse ubaciti jaci motor, ali to bi trebalo ispratiti u potpunosti i sa kocnicama, vesanjem, tako da to i nije bas jednostavan poduhvat. Sto se tice ekonomske racunice, svodi se na isto, mislim tuniranje ovog motora do nekih prihvatljivih granica ili kupovina jaceg motora, diferencijala, menjaca, vesanja, amortizera, secenja, varenja, sve dodje otprilike na istu cifru. Jos uvek razmatram sve moguce opcije, mastam, a neki san se mozda i realizuje i postane stvarnost. Vec su me pitali sta imam ispod haube kad mi ovo ovako ide :lokomotiva: .

Mada se mislim o nekom drugom opelu za sredjivanje i zadovoljavanje te potrebe za snagom iz istog perioda, o tome ako sta bude od toga. Zao mi je sto nema onih kadett-a C sa jacim fabrickim motorima na nasim ulicama, tu mislim na GT/E.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 16:05 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Avg 2010 19:29
Postovi: 108
Lokacija: Novi Sad
Ime: Risto
Opel: Opel Kadett C 1200
Hvala na informaciji :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 17:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Okt 2007 23:36
Postovi: 483
Lokacija: Nis
Ime: Pedja
Opel: Kadett B '72 1.2 i Coupe Rallye 1.2S, Kadett C Coupe '77 1.2, Monza A2 2.0 E
majlo je napisao:
Sto se tice ekonomske racunice, svodi se na isto, mislim tuniranje ovog motora do nekih prihvatljivih granica ili kupovina jaceg motora, diferencijala, menjaca, vesanja, amortizera, secenja, varenja, sve dodje otprilike na istu cifru.


Apsolutno se slazem. Uglavnom se misli da treba samo ubaciti veci motor i to je to, ne treba dirati nista vise... A svodi se na 'ojacavanje' gotovo cele mehanike...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 08 Dec 2011 18:30 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Maj 2011 19:45
Postovi: 157
Lokacija: Novi Sad
Ime: Mile
Opel: Kadett C
Garaza: pogledaj
Komso, i u mom Kadett-u je 1.2 motor,i to je meni odlican motor (u odnosu snage/tezine vozila) i ja tu nebi nista dir'o!!
Ipak su nam auta 30 i kusur godina stara,u dosta dobrom,al ne odlicnom tehnickom stanju (barem ovaj moj) i nevidim potrebu za ubacivanjem nekog jaceg motora u njega,jer Nemac je od ovog modela hteo da napravi mali,brzi,ekonomicni i okretni auto za grad,da se odvezes od tacke A do tacke B,i da uzivas u voznji!!!
Naravno,tu su i jace verzije pomenutog Kadett-a,ali uz njega idu i druga tehnicka i mehanicka poboljsanja,sa razlogom!!!
Neko moje licno misljenje!!!

Inace komso,u subotu teram auto ovde na "Delfin" na pranje,pa ako si raspolozen,da se nadjemo tamo,ovo-ono,pleskavice,pivo,auto,...

_________________
Opel Kadett C - Big Boys Dream...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 09 Dec 2011 18:48 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Moj je od avgusta 35-ogodisnjak, ali se drzi. Redovno je odrzavan sve ove godine, sto je retkost za ove aute, ali je bas zato u odlicnom mehanickom(odnosno tehnickom) stanju. Za sve ove godine je relativno malo i presao, pa se iz tog razloga jos uvek dobro drzi. Snaga za gradsku voznju mu nije potrebna, ima je sasvim dovoljno, pogotovo sto nigde ne treba voziti preko 60km/h, ali zato kad se krene na autoput ili neki bolji magistralni put ili jos bolje u brdsko-planinske predele, tu se oseti da njemu nedostaje snage, mada sa ovim sitnim preradama koje sam zamislio planiram to da mu nadomestim i da ima taman snage, ali ne previse. Sa ovom tezinom 100KS snaga bi bilo vise nego dovoljno da ovo bude i zujalica, ali ja bih bio zadovoljan i sa dosta manje. Meni bi bilo zadovoljavajuce da na nekim usponima gde je ogranicenje 80 km/h mogu da idem u cetvrtom stepenu prenosa, da ne moram da ga vracam u trecu i da mi do samog vrha brzina zbog opterecenja ne opada sa 90 km/h(navodim bas ovaj primer, jer ovoliko tolerisu sa radarom :D ) na nesto ispod 80 km/h.
Auspuh sam malo preradio i to mi je dalo malo dodatne snage, sledece je u planu da nadjem duplu izduvnu(dvoprotocnu) bas kao sto ti imas na tvom(cini mi se da sam zapazio na slikama) i onda bi odradio cevi kompletnog auspuha precnika 45mm ili nesto tanje. Time bi dobio i na zvuku i na snazi. Ova prerada me ne bi nista kostala osim te izduvne, a ostalo bi mi odradio brat uz moju asistenciju, materijal mislim da vec imam, naslo bi se, cak i prohromskih cevi ako treba :D. Posle toga bi mozda isao na visko, elektronsko paljenje, drugi karburator eventualno, A prerade na glavi motora bi ostavio za sam kraj i to bas ako bi bilo neophodno. Sa ovim sitnim preradama bi dobio desetak konjica vise, mozda i nesto sitno vise od toga. Sa eventualnim spustanjem glave i sredjivanjem ventila i poliranjem kanala(kao sto je to odradio @Dakin drugar) bi dobio jos 10+ konjskih snaga. Kraj price bi bio sa kovanim klipovima i klipnjacama i malim turbom(ali ovo neka bude kraj fantasticne price) ;).
Na kraju ako uradim i 3/4 od ovoga navedenog i ne budem zadovoljan, onda mi sledi ubacivanje veceg motora, ali pre toga bi moralo ici ojacavanje i prerada celog auta, a za takav projekat bi trebalo fino kesa, pa se iz tog razloga mozda odlucim da taj projekat radim na nekoj drugoj opel osnovi, koja bi bila 99% u losijem stanju od ovog, jer mi je prosto zao ovog da seckam .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 02:10 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
majlo je napisao:
...jer mi je prosto zao ovog da seckam .


Podrzavam!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 02:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 20:53
Postovi: 2712
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: kadet e limo
Garaza: pogledaj
A sto ne ubacis nesto sitno jace, ne mora to da bude 2.0

a prica kako nije potrebna veca snaga je glupa posto ti upravljas svom tom snagom tako da mozes da kontrolises potrosenu snagu i gorivo, a kad ti zatreba tu je, za biiilo kakve potrebe (nekad ce zatrebati i iz sigurnosnih razloga) Jedina losa stvar je veca registracija, ali i to se prezivi, nije toliko drasticno :)

Na kraju krajeva, koliko god ti pricao da ti ne treba jaci motor, kada sednes u jaci auto povuci ce te zelja :D dokazano vise puta! :)

_________________
Samo najbrze je dovoljno brzo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 04:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Ja lepo objasnih sta mi je zalja sa ovim autom. Rekoh da nije iskljuceno da ce biti ubaceno nesto vece, ali objasnih da u tom slucaju mora da se kasapi auto, samo za drugi menjac bi morao da seckam karoseriju, onda tu mora drugi kardan, drugi diferencijal i jos brdo stvari. Kad sam kupio auto, bilo mi je na pameti da ubacujem jace motore, ali kad sam se malo upoznao sa time sta moze u ovaj auto i kako moze, resio sam da te eksperimente ostavim da pricekaju koju godinu. Drugo rekoh, da trenutno imam u planu da nabavim drugog opela koji bi bio mnogo bolji izbor za taj eksperient, naravno jos nista nije sigurno, pa bi sa tim planom sacekao da vidim sta ce biti. Zasto ne ubacujem nesto sitno jace, jednostavno je, jer i za sitno jace mora da se vrse identicne prerade kao i za nesto mnogo jace. Ako se odlucim nekada za to, a nije iskljuceno ubacivace se nesto vrlo interesantno(vec sam naveo neke primere u ranijim postovima :let: :xe: :v6: :mv6: ).
Na primer ovo bi rado ubacio ako ikada budem mogao, ako ne u ovog kadeta, a onda u nekog drugog, ali obavezno C kadeta:
Slika
Cena ove igracke je da padnes u nesvest :D, a iskren da budem ovako nesto bi voleo na nekoj pisti da provozam. Rekoh da volim da sanjam, a videcemo sta ce se ostvariti.

Sto se tice price da mi ne treba jaci motor, to sam lepo i detaljno objasnio, treba mi jaci motor, samo sam napisao i otprilike koliko jaci(za sada, kasnije cemo videti ;) ). Imamo mi mnogo jacih masina u porodici. Sedao sam i znam kako se ponasam kad sam sam, a kako kad nekoga vozim. Vozio sam jednom "reli" iz Guce sa bratovim kolima koja idu odlicno(ipak ih je on modifikovao), pa zamalo nisam ispravio jednu ostru krivinu, izmanevrisali smo je uz pomoc rucne :).

Rekao sam da mi je zao sto nema kod nas da se nadje kadett C Coupe GT/E koji je imao motor 1.9E od nekih 105 KS i maksimalnu brzinu od 184Km/h(ovo sam sad prepisao iz kadetovog uputstva ;)). Ja znam za jedan primerak kod vlasnika koji ima i aera, bar mislim da mi je rekao da ima bas taj model.

Nego kad mi je vec tu uputstvo za kadeta ajde da prepisem podatke o potrosnji za razlicite motore i verzije auta(mozda ce nekom biti interesantno):

Kadet limuzina i karavan trose po fabrickoj specifikaciji sa motorom 1.0 oko 7.5l, sa motorom 1.2N oko 8.5l, sa motorom 1.2S i obicnim menjacem trosi 7.9l, dok sa motorom 1.2S i automatskim menjacem trosi 8.6l.
Kadet Coupe sa motorom 1.0 trosi 7.4l, sa motorom 1.2N trosi 8.3l, sa motorom 1.2S i obicnim menjacem 7.6l, dok sa motorom 1.2S i automatskim menjacem trosi 8.3l i Coupe GT/E sa motorom 1.9E trosi 8.9l.
Kadet City sa motorom 1.0 trosi 7.5l, sa motorom 1.2N trosi 8.5l, sa motorom 1.2S i obicnim menjacem 8.2l, dok sa motorom 1.2S i automatskim menjacem trosi 8.9l.
Eto to je otprilike to sto se tice potrosnje benzina, za sve modele.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 04:56 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 20:53
Postovi: 2712
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: kadet e limo
Garaza: pogledaj
Ne znam kako je kod kadeta c, odnosno sa tvojim menjacem, ali raspitaj se jel ima neki 1.6 ili tako nesto koji moze da legne na tvoj menjac tako da ti trosak bude samo motor. sa 1.6 neces morati nista da prepravljas, nije toliko jaci, a imace i vise nego dovoljno snage, mali je kadet. naravno ako ti je mehanika u dobrom stanju :)

_________________
Samo najbrze je dovoljno brzo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 15:59 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
Majlo, ovaj info o potrosnji se odnosi na gradsku voznju ili otvoren put ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 17:11 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Ovaj info je iz knjizice i u njoj pise: "Potrosnja goriva po DIN 700030 na 100km", ja pretpostavljam da je to prosecna potrosnja u mesovitoj voznji, ali ne mogu 100% da tvrdim. Knjizica je "Kadett UPUTSTVA- vazna uputstva za posluzivanje, bezbednost i odrzavanje" TSD-1198/1 stampana oktobra 1975. od strane Opel EUROSERVICE-a. Posto je moj kadett proizveden cini mi se u avgustu 1976. i ova knjizica je dosla uz njega. Kao sto mozete primetiti ovde nedostaju neki podaci za potrosnju preostalih kadett C varijanti koje su nastale nesto kasnije kao sto su kadett C sa motorom 1.6S sa 75KS(pocela proizvodnja od maja 1977), kao i kadett C Coupe sa motorom 2.0E sa 110KS(cuveni kadett rallye sa injection motorom, pocela proizvodnja od januara 1978.) i 2.0EH sa 115 KS(kadett coupe GT/E, pocela proizvodnja krajem 1977, isto injection motor).

Kao sto se iz prilozenih podataka vidi, ovde bi verovatno mogao lako da se ubaci taj 1.6S CIH motor, samo nisam siguran da su menjac i diferencijal isti, ali to bi se trebalo raspitati. Jedino je fazon sto se i ovaj 1.2 lako moze nagurati na tih 75KS koliko ima ovaj 1.6S. Samo u slucaju da moze ovaj motor bez ikakvih prepravki da se namontira na ovaj menjac, onda bio isplatljiv poduhvat pod uslovom da je moguce naci normalan 1.6S motor koji nije presao vise 100k km, jer ako je potrebno raditi mu odmah generalnu, za iste pare moze ovaj da se malo tunira ;) . Naravno i ovaj 1.6S bi se mogao tunirati, verovatno solidno, tako da ako bi se mogao naci u odlicnom stanju za male pare bio bi odlican izbor. Ostaje jos da se sazna da li moze na ovaj menjac ili da li je menjac isti po spoljnjim dimenzijama(ako vec ne moze na isti), to cu morati jos dodatno da ispitam cisto da znam, ako resim da se odlucim na tu igru.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 18:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
CIH motor ne pase na tvoj mjenjac

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 18:09 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Ok, to sam i mislio, samo sad me zanima da li je menjac po dimenzijama za CIH 1.6S veci ili moze da stane kod mene bez prepravki i secenja ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 10 Dec 2011 23:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Okt 2007 23:36
Postovi: 483
Lokacija: Nis
Ime: Pedja
Opel: Kadett B '72 1.2 i Coupe Rallye 1.2S, Kadett C Coupe '77 1.2, Monza A2 2.0 E
Trebalo bi da zahteva veci tunel.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 11 Dec 2011 14:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Ma ide u tunel....mozda ne pase rupa za polugu mjenjaca,ali taj mjenjac je minijaturan isto...

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 02 Feb 2012 02:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Evo kod mene se nije nista konkretno radilo vec neko vreme, osim sto sam imao par sitnijih kvarova koje sam resavao uz pomoc stapa i kanapa :) . Prvo je poceo prekidac brisaca da me zeza, naime kad okrenem rucicu da upalim brisace oni ne rade, a kad je malo nategnem oni rade. Svasta mi je padalo na pamet od ideje da se prekidac "istrosio" pa ne prebacuje, pa do raznih drugih sitnica. Kad su prestali skroz da rade, proverio sam prvo osigurace i video da su svi na broju i ispravni. Meni kad koristim prskalicu soferke se pale i brisaci na par zamaha i to je radilo normalno, ali brisaci na prekidac nikako. Resim ja da skinem zastitu kod volana i da zavirim u taj prekidac koji sluzi za zmigavce, svetla(dugo/kratko) i brisace. Kad sam skinuo imao sam sta da vidm, jedna zicica mi je virila posto je nekako buksna koja ju je drzala pukla. Pokusao sam da skinem jos jednu zicicu, koja mi je smetala da pridjem buksni od ove i da onda skinem tu puklu buksnu da bi je zamenio(posto je ovo bila srednja zica), ali nikako nisam uspevao da je skinem i tako malo klimajuci taj kablic umesto da skinem buksnu i sa ovom se desi isto, puce buksna. Posto nemam uslove da ovde na parkingu to lepo sredim, resio sam da privremeno napravim brisace da rade, a kad odem na selo ove zicice cu verovatno zalemiti ili staviti druge buksne ako budem mogao ove da skinem. Brisaci su sada napravljeni pomocu obicnog prekidaca od stone lampe :D , srecom nisam to uslikao :ludilo1: . Spojio sam samo dve zicice tim prekidacem i sad kad mi trebaju brisaci jednostavno ih tako palim. Naravno ovo ce biti lepo sredjeno prvom prilikom.
Za petak 13. januar sam bas imao iznenadjenje, iako mi je auto iscukan sa svih strana i to ne mojom krivicom, spazih da su mi suvozaceva vrata bas dobro ulubljena. Naravno nemam pojma ko je pocinilac, policiju nisam zvao jer sam vozio vec auto po gradu i tek kasnije primetio to, kad sam prisao autu sa druge strane(bio sam u zurbi kad sam kretao sa tog parkinga). Da to nije bilo dovoljno pobrinuli su se neki idioti za sam docek nase nove godine(14. januar), parkirao sam kola u samom centru Novog Sada, na regularnom parkingu, odmah pored one garaze na sprat kod pozorista(za one koji znaju). Kad sam dosao sa drugarom do kola pokusavam da otkljucam i ne uspeva mi, nisam nista pio, jer alkohol i ne pijem(znaci nisam pijan) ali ne mogu da ubodem kljuc u bravu, jeste, mrak je ali nikada nisam imao taj problem :). Kad sam malo pogledao, kad mi ono kljucaonica okrenuta za 90 stepeni, neko je pokusavao da mi obije auto i malo je ostetio onaj lim na bravi, ali nije uspeo u nameri obijanja(jer na srecu stari opel nije kao jugo, punto ili golf), kasnije sam utvrdio da su pokusali i da mi obiju gepek, takodje bezuspesno. Ne moze se reci da nisu uspeli jer su zurili, jer imali su oni vremena cim su i vozaceva vrata i gepek pokusavali da obiju. Sad mislim da je bolje sto ih nisam zatekao u poslu, jer u gepeku imam nesto ovako :grrr: pa bi im rado pomogao sa otvaranjem gepeka a i lepo bi ih posluzio :seci: .
Desilo mi se i par puta da cujem kao neko cukanje u lim iz motornog prostora po haubi i to kad palim auto, znaci odozdo, jednom sam pogledao i nisam mogao da ustanovim sta je to moglo da izleti i pogodi u lim. Prekljuce sam tocio plin na NIS-ovoj pumpi ovde u gradu, ova nova kad se ide od industrijske zone i taman natocio plin, doduvao gume i palim auto kad nesto bas lupi odozdo u haubu. Resih kad dodjem do kuce da ipak pogledam sta se to desava ispod haube, vec je pocelo da me zabrinjava. Stigoh na parking, podigoh haubu, kad imam sta da vidim kuciste filtera vazduha je bilo odskocilo i spalo sa karburatora, podigoh kuciste, namestih ga gde treba da stoji i zapazih da mi nema onog srafa i podloske koji se nalazio na centru poklopca kucista filtera. Juce ujutro(sad je vec novi dan) probah da skinem kuciste filtera i videh da ono ne moze tako lako da spadne, problem su bile detonacije pri paljenju auta, valjda bude previse plina u karburatoru i on detonira. Posto sam morao da idem negde upalih auto i to na plin bez ikakvih problema i dok sam cekao da se malo ugreje, popustih gas, on poce da se gusi i ugasi se. Vise nije bilo sanse da se upali na plin(zaledio isparivac naravno), ajde da prebacim na benzin i poceh da verglam, nikako da povuce benzin. Verglah tako malo duze i akumulator oslabi. Jedino sto mi je preostalo je bilo da ostavim auto tu na parkingu i odem po vrelu vodu. Lepo ugrejah isparivac i zavreglah kratko ponovo na plin i auto upali bez problema. Juce(prvog februara) mi se jos jednom desilo da da mi je zaledio plin i to na isti nacin, auto prvo upali, ako dok se ne ugreje popustim gas on se ugasi i vise paljenja nema na plin bez tople vode. Bez obzira na te detonacije pri paljenju sto se desavaju ponekad, auto mi ide zadovoljavajuce dobro i u voznji se ne primecuju nikakvi problemi. Potrosnja zadnji put merena je bila malo preko 10l plina, tacno 10.35l/100km(mesovita voznja uz fino gazenje, ali ne preterano) presao 251km a od pune boce potrosio 26l.
Nego interesuje me cemu sluzi taj sraf sa podloskom na poklopcu kucista filtera? Evo slike da se vidi koji je to sraf(taj na sredini):

Slika Slika

Da ne bude da sam samo udavio tekstom evo par slika sa zimskim setapom, mada od snega ovde nema nista jos uvek, ali bice mozda za koji dan:
Slika
Slika

A evo i malo "umetnickih" slicica, malo sam se igrao sa picasom, na nekim slicicama ispravljao ulubljenja, na nekim menjao nijansu boje i tako, nista ozbiljno:



Slika Slika
Slika

Slika

Slika


Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 02 Feb 2012 18:21 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Maj 2011 19:45
Postovi: 157
Lokacija: Novi Sad
Ime: Mile
Opel: Kadett C
Garaza: pogledaj
Interesantne slicice komso!! :ok:
Za taj saraf,jbg,ne znam cemu sluzi,al verujem da ima neku ulogu na filteru,nije tu samo radi slikanja :) salim se,nije me bas interesovao,al cu i ja pogledati jedan dan,sta ce on tu!!
A sto se tice prekidaca brisaca,i moj prekidac na poluzi neradi (mislim,iz nekog razloga nije u funkciji,takav je dobijen uz auto) pa je i moj izdvojen kao poseban prekidac.
Sad je sa desne strane,na ploci iza volana,i ima samo jedan stepen ukljucivanja,tj. brisac ima jednu brzinu,i to onu sporu,pa kad je veoma jak pljusak,nemoze da stigne da obrise vodu sa soferke,pa moram stati da prodje pljusak,al inace radi besprekorno!!!
Naravno,to takodje planiram da sredim na prolece,kad pocne veliko spremanje makine!!!
Komso,jel znas koje dimenzije guma odgovaraju na tim tvojim prednjim felnama?
Moje su sve 4 takve,i gume su mi 155-ce,pa me zanima,da li mogu i sire gume na takve felne,ako znas?
Kupujem gume,pa sam mislio da mi zadnje budu nesto sire,naravno ako mogu na te felne!?!
Pozdrav....

_________________
Opel Kadett C - Big Boys Dream...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 02 Feb 2012 19:55 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Pozdrav komso. Hvala na pohvali za moje "umetnicke" slike.

Bila je vec tema gde smo detaljno raspravljali o felnama i gumama. Ono sto je bitno pri odabiru gume je sirina felne, ako se zeli ici na sto siru gumu bitno je da i felna bude siroka da ne bi doslo do izuvanja. E sad sto se tice kadett-ovih fabrickih felnica ima 2 ili 3 tipa felni koje se bas razlikuju u sirini, standardne i najcesce su od 5j(pet jota), pa onda nesto redje od 5,5j a cini mi se da ima i ista ovakve felne od 6j(ne mislim na one naknadno sirene felne, te mogu imati i vecu sirinu). Ja ti preporucujem da uzmes standardnu dimenziju gume koja ide na kadett-a C i koja mu odlicno stoji na tim tvojim felnama bez obzira da li su 5j ili 5,5j(toliko su ove moje) a to je 175/70 R13, meni je ta dimenzija na prednjim tockovima(inace imam ja jos 3 tocka sa ovim fabrickim felnama od kojih je felna od rezervnog kao nova, a imam i jos jednu felnu pride, samo sam letos vozio na alu felnama, pa sam ostavio ove 15'' pozadi, a samo napred namontirao vec spremljene tockove). Da se razumemo fabricki su isle na kadett-a c i gume sirine 155 i 175, imam u onoj knjizice i sve ostale dimenzije koje su fabricki isle.

Sto se tice ostalih dimenzija koje mogu da se montiraju na te felne i lepo stoje tu su:
185/65 R13 i naravno najlepse su 205/60 R13, ali ove 205 idu na min sirinu felne od 5,5j a preporucljiva sira felna, idealna od 7j.
Moja ideja je da mi jedan od setapa felni budu ove fabricke sa 205/60 gumama za zadanje tockove i 175/70 za prednje tockove, a mozda cak i da nabavim dve ove felne i da ih isecem i prosirim na 7j, ali otom potom, videcemo, svasta se masta i planira.
Ako hoces da proveravas koje dimenzije guma idu na koje felne evo jednog korisnog linka:
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html

Pri dnu stranice imas An ideal rim-width calculator u koji uneses dimenziju gume i vidis koja bi bila idealna sirina felne. Takodje na ovoj stranici imas i A tyre size calculator koji je koristan iz razloga sto mozes uporediti razliku u trenutnoj dimeniziji guma sa novom dimenzijom koju zelis da namontiras.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 124 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs